Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3922 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tamar femke 25-03-2021

Goed geregeld, mooie site, zondag besteld zelf aangegeven dat ik het dinsdag bezorgd wilde hebben, spullen waren netjes verpakt

Ed Mosterd 25-03-2021

De afspraak van coolblue komen ze na en zeer correcte Corona bestendige levering door enthousiast personeel👍🏻

Angela 25-03-2021

Betrouwbaar, volgens afspraak een dag na bestelling op tijd in huis en geleverd!

Sjaak 25-03-2021

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Als er iets niet goed gaat wordt er met de klant meegedacht. Super!!!

Milieubewuste levering 25-03-2021

Over de bezorging van mijn bestelling werd ik duidelijk geïnformeerd. Het pakketje kwam snel, per fietskoerier, in een papieren zak in plaats van een veel te grote omdoos. De bezorger vroeg of ik nog gebruikte elektrische apparaten of batterijen mee wilde geven. Geweldig hoe milieubewust Coolblue bezig is. Zeker een reden voor mij om voortaan hier te bestellen.

Monique 25-03-2021

Veel keuze, goede toelichting en uitleg. Mooie prijs aanbieding! Snelle levering per fietskoerier!

Molenaar 25-03-2021

Goede en snelle service. De heren van Coolblue hebben de geleverde wasmachine keurig geplaatst.

Arnoud 25-03-2021

altijd goede beschrijving en vlotte bezorging ook zijn er alleen kwaliteitsproducten

Jorik 25-03-2021

Ik heb een G-Shock horloge besteld bij Coolblue. Besteld in de avonduren na etenstijd en 1 dag later geleverd rond het aangegeven tijdstip.
Site is duidelijk en snel en zo ook de levering van het product.

Edwin 25-03-2021

Mooi product en goede instructievideo van Coolblue ik beveel winkelen bij Coolblue aan! Veilig en betrouwbaar!

Susan 25-03-2021

Super goed bedrijf! De aankopen worden op tijd bezorgd en zijn goed verpakt. Het assortiment is zeer ruim. Goede omschrijving van de artikelen. Op de site kun je artikelen vergelijken. Ik ben zeer tevreden over Coolblue.
Als er iets is ze helpen altijd.

Peter aarts 25-03-2021

Super overzichtelijk en makkelijk te gebruiken van bestellen tot betalen
Super site

Albert Simons 25-03-2021

Mooie shop, snelle en correcte levering, vriendelijke bezorgers professioneel personeel

MaxR 25-03-2021

Coolblue heeft een website die erg makkelijk te navigeren is, waardoor zowel het vinden en vergelijken van producten als het plaatsen van een bestelling soepel verloopt. De bestelling is ook altijd snel binnen. Problemen met het bestelde product zijn in mijn ervaring zeldzaam, maar als er iets aan de hand is waardoor het product geretourneerd of geruild moet worden is dit makkelijk via de website te regelen, en ook dit proces verloopt altijd vlot en probleemloos.

Jeroen Bor 25-03-2021

In het begin maak je keuzes. Je leest wat reviews op de site bij diverse producten en gaat dan beslissen wat je gaat bestellen. Er zijn handige middelen op de website om te gaan schiften welke producten er voor mij in aanmerking komen en welke niet. De bestelling was zo gepiept. De betaling was een fluitje van een cent en een dag later thuisbezorgd. Echt een geweldige topwinkel. Ik beveel Coolblue daarom ook aan bij iedereen die overweegt via een webshop te bestellen.

Pascal 25-03-2021

Duidelijke website bestelling goed aangekomen zonder vertraging op de mail meteen een factuur verzend info top

Anne 25-03-2021

Het assortiment is groot en vergelijken op de website kan goed. De levering was uitstekend, binnen een dag en precies in het tijdsbestek wat was aangegeven.

Annet 25-03-2021

Super snelle levering en lekker makkelijk om te bestellen. De keuze voor de leveringen enz. is ook geweldig.

D.van Dijk 25-03-2021

De online servive via de laptop, was prima. En de website is heel erg duidelijk.
Ik had het in de avond besteld en het kwam de volgende dag in de middag al, heel erg snel!
De bezorger was een enorm vriendelijke jonge man die mij met een grote glimlach het pakketje bracht, en wenste mij veel plezier ermee en en hele fijne dag waardoor ik de hele dag mij erg blij voelde.

Super!

M van der Laan 25-03-2021

Ik heb op internet gezocht en kwam bij cool blue uit
Het ging erg soepeltjes en het werd de andere dag bezorgd.
Ze houden je goed op de hoogte wanneer het articles gebracht wordt.

Marin 25-03-2021

Vrijdag een Apple pencil tweede kans gekocht. Daardoor was het een erg mooie aanbieding. Zoals altijd levede Coolvlue erg snel en betrouwbaar een prima product. Die tweede ians is dik verdiend!

Rene 25-03-2021

De shop is duidelijk. Ik heb een Garmin Smartwatch gekocht. Heel te vrede. Zeer snelle en goede levering,

Pieter 25-03-2021

Snelle service en levering, juiste product geleverd, goede communicatie en terugkoppeling op de bestelde order.

Dennis Uiterwaal 24-03-2021

Goede prijs, super snel geleverd, ZOALS BELOOFD.👍👍👍 goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt. Op alle punten perfect geregeld.

Ilona 24-03-2021

Zondag besteld, maandag in huis! Super! Bezorgers ook vriendelijk, duidelijk en op tijd!