Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4292 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie 13-09-2023

Makkelijk zoeken met behulp van filters .
Uitgebreid aanbod en uitgebreide informatie over de producten.
Snelle bezorging en goede afspraken en informatie over het bezorgmoment.

Romy 13-09-2023

Coolblue maakt duidelijke afspraken en houdt zich daar ook aan. Heel plezierig! We lieten onze oven plaatsen, daardoor duurde de levering iets langer dan 1 dag maar dat is geen bezwaar. Je krijgt een dag voor levering per mail een blok van 4 uur te horen, op de ochtend zelf een blok van 1 uur en ze bellen een kwartier van tevoren dat ze eraan komen. Ideaal! Vlotte en keurige plaatsing van de oven. Het oude apparaat meegenomen. Alles picobello.

Jenny 13-09-2023

Prima service. Ik had nog een kadobon staan en die werd automatisch ingezet bij het bestellen.

Kai 13-09-2023

Aardig personeel, verstand van zaken.
Ik ben erg blij met mij aankoop.
“Bedankt Coolblue”

Peter 13-09-2023

Prettige Website!
Bestelde kabel de volgende dag door een fietskoerier geleverd.

Rob 13-09-2023

Heldere site met duidelijke vergelijkbare alternatieve keuzes, qua prijs en mogelijkheden. Plus- en minpunten goed weergegeven èn vooral erg concurrerende aanbiedingen!

Sylvia 13-09-2023

Eerst de website gebruikt om producten te filteren en vergelijken. Dat ging erg makkelijk en duidelijk. Daar laptop besteld en omwille van snelheid deze opgehaald in de winkel

Marijke Hooghwinkel 13-09-2023

Altijd snelle betrouwbare verzending van wat ik bestel. Goed ingepakt. Leuk ook, heel goed vind ik dat zelfs, dat de pakketten de laatste keer werden afgeleverd door de Coolblue fietscourier. De betreffende Courier liep ook naar boven [ik woon drie hoog] en was heel erg vriendelijk.

Andy 13-09-2023

Ik heb een belkin MagSafe Powerbank besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd ik heb voor cool Blue gekozen omdat altijd de service heel goed is. Altijd staat de klantenservice voor je klaar mocht het nodig zijn.

Jaap 13-09-2023

Komt structureel bezorg afspraken niet na en vertoont dan gedrag van. Geld is binnen pech gehad.

Manon 12-09-2023

Altijd bijzonder fijne, aardige en meedenkende mensen bij Coolblue. Ik wist even niet welke versie ik moest/wilde hebben van de Eufy. Na een gesprek met een medewerker wist zij heel goed samen te vatten wat ik zocht en op basis daarvan mij een versie aangeraden. Binnen 24 uur bezorgd en nog wel op zondag! En dezelfde dag hing het allemaal waar het moest hangen. Echt fantastisch!! Ik koop altijd graag bij Coolblue.

Tonny 12-09-2023

Goede service zowel voor het ophalen. Of de bestelling laten bezorgen op zondag. Super tevreden.

RuurtS 12-09-2023

Veel keuze, duidelijke beschrijving, erg snelle levering. Wellicht het enige nadeel: teveel keuze...

Boy 12-09-2023

Bestellen gaat snel en simpel. Coolblue heeft ook vaak goede aanbiedingen en hebben op de site duidelijk staan wat plus- en minpunten zijn van het product. En levering op zondag was ook perfect.

Louis van Wouw 12-09-2023

Supersnelle service en ongelofelijk aardig personeel die goed weet wat ze verkopen en wat bepaalde mensen nodig hebben. Telefoon nodig en zondag de volgende dag in huis terwijl ik op zaterdag super laat besteld had. Echt fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen. Eerst mn ps5, toen mn werklaptop, en nu een telefoon met veel plezier gekocht. Bedankt voor alles!

Daniel 12-09-2023

Altijd makkelijk online bestellen en levering was echt super snel

Zal niet twijfelen als ik een volgende aankoop zou moeten kopen

David 12-09-2023

Tweedekansje oven besteld, echter de volgende dag bericht dat deze niet voorradig was (Al aan een ander verkocht?) Toen kregen we het aanbod om een nieuwe te ontvangen met korting al was het wel duurder dan het tweedekansje. Levering keurig tot in de keuken. Product werkt naar behoren (nu 1 week in gebruik).

Mw. J. van 't Hof, Overveen 12-09-2023

Cool Blue is als verkopende partij altijd betrouwbaar gebleken. De producten die ik heb aangeschaft voldeden geheel aan de verwachtingen. Die ene keer dat ik niet tevreden was over mijn aankoop, kreeg ik zonder mankeren (haast "per kerende post" mijn geld terug. De dames en heren die ik heb gesproken waren altijd vriendelijk, begrijpend, meedenkend en namen de tijd voor mij.

Manon 11-09-2023

Altijd snelle levering en goede producten. Ook wanneer er iets gerepareerd moet worden alles goed geregeld met de garantie e.d.

Jenny 11-09-2023

Superfijne geregeld allemaal. Netjes thuisgebracht. Kan het iedereen aanbevelen om bij Coolbleu te kopen.

Inge 11-09-2023

2e kans laptop gekocht met laptoptas en muis en 365. laptop bleek kapot een probleem met de wifi. Kwam er na 2 uur achter. Dochter teleurgesteld want nodig voor school. Was beetje laat met bestellen. Dus maar Aangemeld voor retour want ga echt geen reparatie afwachten. daarna minimaal 12 tot 13 mails ontvangen. Of ik tevreden ben. Gratis norton. meldingen van retour etc.. laptoptas had ik ook aangemeld voor retour maar kreeg vandaag een nwe laptoptas. Had wel mail gehad dat ik deze mocht houden met de melding maak je vrienden of buurvrouw blij. Niet om gevraagd wel mails hierover gekregen. morgen komt de laptop weer terug bij coolblue. Nu hopen dat ik een andere krijg. Dochter heeft hem echt nodig voor school. Had tot nu toe altijd zeer positieve ervaring met coolblue. Wat ik verder bijzonder vind is dat ik een mail krijg om de postbode te verrassen. bijvoorbeeld met confetti. Weet niet wie dit bedacht heeft pfffff.

Maria 11-09-2023

Voor mij zijn alle bestellingen goed gegaan, de reviews goed gelezen en keuze gemaakt. Een keer was de koelkast die ik besteld had beschadigd, is gelijk mee terug gegaan en een nieuwe gekregen. Ze zijn ook erg snel en hebben veel producten, prima als je snel iets nodig hebt. Ik hoop dat ze nog lang een oer Hollands bedrijf blijven waar je op kunt vertrouwen!

Bart 11-09-2023

Overzichtelijke site/app, goede service met levering. Bij niet thuis wordt je netjes gebeld door de bezorger om de opties te bespreken!

Timea 11-09-2023

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet schrijven. Eén recensie is verwijderd. Maar omdat ik niet van lange gesprekken hou, zeg ik dit. Ik heb hier al een keer een bestelling geplaatst. Alles ging snel. Ook online bestellingen doe ik snel. Sinds ik Ik ben een kind van de jaren 90 en een kind van Ze. Ik heb snel de winkelapplicatie gedownload, mijn kantoor gemaakt, alle gegevens op mijn telefoon bewaard en toen vond ik het product dat ik nodig had. Snel, omdat alles goed georganiseerd en aangeboden wordt, plus er zijn beoordelingen van andere kopers. 15-20 minuten en ik heb alle gegevens, alle producten ingevoerd en binnen 1 minuut betaald in Ideal

Erwin de Bruin 11-09-2023

Ik heb een printer aangeschaft en dacht voor 10 euro korting iets goed te doen voor het milieu om een tweedekansje te nemen. Spijt als haren op mijn hoofd. Printer kwam binnen zonder doos, zonder handleiding en alleen beetje bubbeltjes plastic. Bij het aanzetten van de printer gelijk een storing die na 30 min zoeken niet was op te lossen. Dit hadden ze kunnen weten als ze het zelf getest hebben, maar lijkt nu alsof ik als testgeit gebruikt wordt.
Ondertussen moet ik met een zware doos bij Post NL zien te krijgen en moet ik wachten op een andere, want ze wachten eerst tot deze terug is. Snik, dat allemaal omdat je denkt goed te doen. Volgende keer goed testen en meeleveren wat er in de beschrijving staat aub