Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 25-02-2023

Snel kunnen bestellen en correct afgeleverd
Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken over de bestelling

Kees Verbeek 25-02-2023

Klantvriendelijke website en eenvoudige bestelprocedure en snelle en zorgvuldige aflevering op de aangegeven datum en tijd!

Thijs 25-02-2023

Ongekend dat je zo snel een wasmachine kunt leveren en m'n oude afvoert louter lof

Cor 25-02-2023

Geen reactie ontvangen op vraag per mail. Coolblue heeft blijkbaar toch niet alles over voor een glimlach...

Paolo 25-02-2023

Het bestellen ging simpel zoals altijd via de website, het leveren van het product ging ook zoals aangegeven snel en zonder issues.

Weernink 25-02-2023

Ik heb playstation spel gekocht s'avonds laat en heb heel makkelijk kunnen betalen en het is de volgende dag binnen gekomen.
Op de site kon ik heel makkelijk alle informatie vinden die ik nodig had.

Jan Hengelo 25-02-2023

Geen gezeur. Gewoon bestellen, betalen en het bestelde wordt snel geleverd.
De informatie vooraf is duidelijk en helder.

Issam 25-02-2023

10 uur savonds besteld volgende dag 11 uur sochtends gekregen, supersnel een eenvoudige.

Jeroen 25-02-2023

uitstekende services, ook achteraf. Redelijke prijzen. Goed advies. Zeer vriendelijk

Snels 25-02-2023

Klant vriendelijk nemen de tijd voor je ook al is het druk in de shop. Zeer goede advies en erg behulpzaam .

Anneke 25-02-2023

Makkelijk om te bestellen, snelle en nette levering, verpakking werd netjes verwijderd en meegenomen, uitleg over plaatsing en installatie en de prijs was goed.

I Isidora 24-02-2023

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, competitieve prijzen en uiterst vriendelijke bezorgers!

Nancy 24-02-2023

Super snelle levering! Top service! Duidelijk én handig retourbeleid + oa snelle afhandeling geld terugstorting!
Dagelijks bereikbaar tot 23.59u!!!
Zo kom je de écht maar zelden tegen!!

Eric 24-02-2023

Ik ken Coolblue al jaren. Niet de goedkoopste, maar wel veel aanbod, duidelijke beschrijvingen en uitleg en nog belangrijker: fantastische service. Geen gedoe, je wordt gewoon geholpen als er iets niet helemaal goed is.

Willemijn 24-02-2023

Keurig te woord gestaan en geholpen door Eef. Koffiezet apparaat voor reparatie aangeboden bleek binnen de garantie termijn niet te maken. Nette mail dat het geld op mijn account gestort werd. Nu was het apparaat duurder bij cool blue en na 1 telefoontje met uitleg geld terug gekregen! Volgende keer hopelijk weer cool blue voor mij!

Pieter van Vuuren 24-02-2023

Ruime keuze om te bestellen en altijd op tijd geleverd, zelfs deze keer toen de fiest van de bezorgen kapot ging.werd ik netjes gebeld dat het later werd en toen in dd stad liep werd ik gebeld dat hij voor de deur stond en toen ik zei dat ik er niet was heeft het mij in de stad ontmoet om de bestelling af te leveren, super goede service en daarom bestel ik altijd bij coolblue. Hun service verdien een dikke tien.

Rob S 24-02-2023

Duidelijke webshop, goede uitleg van de producten, goede prijs kwaliteit verhouding

E.J.den Bleker 24-02-2023

Het product is naar wens en bestelling verliep topsnel, pakket is compleet en duidelijk.

Annemarieke 24-02-2023

Ik had bij een ander bedrijf een tv besteld en na 8 weken was hij er nog niet. Bestelling geannuleerd en bij Coolblue precies dezelfde TV besteld, meteen volgende dag in huis😃

gerda 24-02-2023

snelle actie en levering mooie aanbieding en zeer snelle levering. Erg tevreden.

Karin 24-02-2023

Goede afspraken, met kloppende tijdslots. Kreeg nog even uitleg van de keurige bezorgers. Leuk kopen zo!

Nienke 24-02-2023

Ik had een gerichte zoekopdracht. Er waren meerdere keuzemogelijkheden van hetzelfde product dus lastig kiezen als je geen verschil ziet. Producten zijn volgens aangegeven verzendbeloftes afgeleverd bij het punt dat ik aangaf.

Johan 24-02-2023

Levering van de Netgear Nighthawk was des Cool Blue’s. Snel en netjes. Er zou echter een cd-rom bij zitten met bijbehorende installatie software. Die zat er niet bij. Plug and play is leuk maar je moet wel internet hebben ! Snelle installatie was het dus niet deze keer.

Coolblue 24-02-2023

In de avond besteld en de volgende dag zeer goed verpakt en snel geleverd
Ik ben zeer tevreden

Tevreden klant 24-02-2023

Goed en ruim assortiment, makkelijke website, overzichtelijke keuze mogelijkheden, snelle en keurige levering en no-nonsense bedrijf.