Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3840 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rianne 03-03-2023

Top winkel!
Bestellen ging heel makkelijk, toen er een foutje aan het product was meteen contact opgenomen.
Ik had contact met een hele lieve medewerkster, zij ging meteen aan de slag voor mij en ruilde het product gelijk om.
Twee dagen later had ik dit al in huis en dit was ook heel erg goed geregeld.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Arnoud 03-03-2023

Ik had een robotmaaier van Bosch besteld, extra actie was een buiten garage voor boven je maaier, of gratis installatie. Ik koos voor installatie. Aangemeld bij Bosch, maar bleek mijn type niet mee te kunnen doen aan de actie. Bij coolblue was dit inderdaad ook opeens aangepast op de website. Meerdere malen contact proberen op te nemen met Coolblue, alleen nooit reactie. Mailen of chatten kan niet en bellen moet je zo een 2/3uur geduld hebben.
Officiele reactie van Coolblue 11-03-2023

Beste Arnoud,

Wat leuk dat je bij ons een Bosch robotmaaier hebt besteld! Vanuit Bosch is er ook nog eens een actie gegeven dat je een gratis garage of installatie krijgt en natuurlijk wil jij ook profiteren van deze mooie actie.

Je hebt een Bosch Indego S+ 500 besteld. Volgens de voorwaarden van Bosch doet deze robotmaaier mee met deze actie, echter heb je met dit model alleen de keuze voor een gratis garage. Sorry dat we dit eerder niet volledig hebben vermeld, gelukkig kunnen we dankzij jouw klacht onze klanten nu wel beter informeren over deze actie. Dank je wel hiervoor.

Hopelijk ben je verder wel tevreden met de robotmaaier en de gratis garage. Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

Helene 03-03-2023

Fijne winkel met groot aanbod. Snelle bezorging. Al meerdere spullen bij ze besteld.

JeeBeeTee 03-03-2023

Wij kunnen bij Coolblue altijd goed onze apparaten e.d. vinden. en kopen
Keus is ruim, je kan goed en gericht zoeken en krijgt goede ondersteuning.
Ook bij eventuele problemen hebben ze ons nog nooit in de kou laten staan

Johnny 03-03-2023

Top service. Makkelijke site. Snelle levering. Last but not least..... KOOPJE!

Ruben 03-03-2023

Goede webwinkel, veel in het assortiment en snelle levering.
Duidelijke omschrijvingen en overzichtelijke pagina's

Brian 03-03-2023

Na een week het pakketje nog niet ontvangen. Volgens PostNL is de bezorger al een week onderweg en is de aankomsttijd onbekend.. En toch krijg je een mail met de vraag om je ervaring te delen. Bij deze!
Officiele reactie van Coolblue 07-03-2023

Beste Brian,

Wat jammer dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen!

Gelukkig heb je het pakket inmiddels wel in ontvangst kunnen nemen.

Nog veel plezier van het product uit jouw bestelling.

Groeten,
Coolblue.

Alexander Lubbinge 03-03-2023

Werd conform specificaties ontvangen en dag na bestelling binnen. Voor het merk en de kwaliteit van deze koffer zeer acceptabele prijs.

Jeroen 03-03-2023

Coolblue is mijn favoriete website voor electronica, apparaten, enzovoort. Over elk product is veel informatie te vinden, en in tegenstelling tot andere websites, kan je makkelijk de producten vergelijken bij Coolblue. Ook zijn er genoeg filters die helpen bij het juiste product te vinden. Als bonus is de levering altijd top en snel. Ik heb niks slechts om aan te merken.

Michael 03-03-2023

Zondagavond een bestelling gedaan, maandagochtend al geleverd :-)
En voor de beste prijs!

Lotte 03-03-2023

Top! Een tweede kans product gekocht en dat werkte helemaal als verwacht! Fijn dat je dat iets minder geld kwijt bent, een prima product hebt én er voor zorgt dat producten een tweede kans krijgen 😁

Stijn 02-03-2023

Goed advies en snelle bezorging. Meer kun je niet verwachten van een (voornamelijk) webshop

erik 02-03-2023

heldere shop met goede navigatie, duidelijke omschrijving en transparante prijzen.
afwikkeling ook als er iets mis gaat. is correct en direct gewoon top zoals het hoort

klaas 02-03-2023

dat ik coolbleu heb gekozen het is de beste webschop van daar raportchijfer 10

Erwin 02-03-2023

Ik vind de service altijd goed snel en efficiënt, en het retourneren gaat snel .Ik heb nu voor het eerst wat terug gestuurd en dat ging heel soepel geen gedoe 👍

Marieke 02-03-2023

Dinsdag mijn producten besteld, woensdag al op te halen in de winkel! Mijzelf aangemeld op de computer in de winkel, vriendelijk omgeroepen en geholpen. Duidelijke uitleg over het retour beleid.

Bosveld 02-03-2023

Ik ben zeer tevreden met coolblue, omdat ze een snelle levering hebben en ik het altijd op tijd binnen krijg. In het had ik ook problemen met mijn AirPods en dat werd ook meteen aangepakt. Ik kan deze winkel zekker aanbevelen voor andere!

Peter 02-03-2023

De website wad prettig overzichtelijk en de mogelijkheid om smartphones met elkaar te vergelijken, vond ik geweldig. Ook het advies via Coolblue's Keuze vond ik handig.
De levering was supersnel en Coolblue deed wat ze beloofden. Dat is bij anderen weleens anders!

Giesbert 02-03-2023

Goede en snelle service en levering(en). Ga zo door. Ben al jaren klant en dat blijft ook zo.

Jaco 02-03-2023

Gebruikersvriendelijke website voor de bestelling. Goede communicatie mbt de bezorging inclusief track &trace mogelijkheid.
Uitstekende bezorging.

Menno 02-03-2023

Vandaag bestel, morgen geleverd! Volledig volgens afspraak en supersnel.
Gewoon prima!

ML 02-03-2023

Prima verloop van de bestelling en bezorging. Vandaag besteld was ook echt de volgende dag in huis. Producten waren zoals omschreven. Bestelproces was ook met cadeaukaart goed te volgen.

Leonie 02-03-2023

Prettige website waar je snel vindt wat je zoekt, goed kunt vergelijken tussen producten en accurate info aantreft. De verzending was belachelijk snel. Ik had voor een tweede keus-artikel gekozen, maar daar heb ik helemaal niets van gemerkt. Alle onderdelen onberispelijk netjes aangetroffen. Helemaal blij met zowel aankoop als webwinkel.

Frank 02-03-2023

Product makkelijk te vinden op de website en snelle levering. Wat wel vreemd was dat de bestelling in 2 keer geleverd werd.

Steven 02-03-2023

Site is heel erg overzichtelijk. Bestellen en ophalen bij een Coolblue winkel. Vriendelijk geholpen met een goede service. Aanrader voor een volgende keer.