Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E. Christiaans 27-02-2023

Hoezo 'alles voor een glimlach' en hoezo 'voor 23.00 besteld is de volgende dag gratis geleverd'? Donderdagmiddag heb ik een wasmachine bij Coolblue besteld. Deze zou pas maandag geleverd worden tussen 9.30 en 10.30 uur. Dit is niet de volgende dag! Vervolgens stonden de heren maandag een half uur te vroeg voor de deur en was ik er niet, omdat we dit niet afgesproken hadden. Ze zijn weg gegaan en komen niet terug voor woensdag. Dan heb ik dus bijna een week op mijn wasmachine moeten wachten. na een telefoontje naar de klantenservice van 15 minuten, kon ik een compensatie krijgen van 25 euro. Dat is wat mij betreft een lachertje. Coolblue houdt zich niet aan afspraken en de slogan 'voor 23.00 besteld is de volgende dag gratis geleverd' is absoluut niet van toepassing. Ik ben dan ook zeer teleleurgesteld in Coolblue!
Officiele reactie van Coolblue 07-03-2023

Beste meneer/mevrouw Christiaans,

Wat vervelend hoe dit is gelopen met de bestelling/levering van jouw nieuwe wasmachine. Sorry voor deze ervaring; dit is zeker niet gegaan zoals je van Coolblue mag verwachten!

Wij zien dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice en een tegemoetkoming hebt ontvangen.

Nog veel plezier van de wasmachine!

Groeten,
Coolblue.

EmpelCity 27-02-2023

Goede websibe, je kunt vrij eenvoudig een keuze maken m.b.v. een filtersysteem.. Snelle levering. Via email op de hoogte gehouden van de status van de levering. Je wordt ongeveer een half uur voor de levering gebeld.

Reinier 27-02-2023

Fijne webshop en goed dat ze tweede kans optie hebben! Snelle bezorging en ruime keuze!

Irene 27-02-2023

Heb diverse keren tot tevredenheid bij Coolblue gekocht. Er wordt snel en conform de afspraken geleverd, zoals je van een professionele webwinkel mag verwachten tegen veelal concurrerende prijzen.
De website is toegankelijk en geeft duidelijke en overzichtelijke product info. De specificaties van soortgelijke apparaten kunnen gemakkelijk met elkaar worden vergeleken en vormen een goede basis voor het maken van de juiste keuze.

Pr8npraal 26-02-2023

Telefoonkabel in de avond besteld en die kwam de volgende dag al. Net geen 10 maar een 9 vanwege de verpakking. Hier had makkelijk brievenbuspost van gemaakt kunnen worden. Nu werd het in een doosje verzonden. Omdat ik niet thuis was werd het bij de buren aangeboden.

Jolanda 26-02-2023

Ik vind de shop overzichtelijk.
Bestelling is netjes binnen het termijnvak bezorgd.
Heb hier vaker besteld en nog maar 1x een probleem gehad.
Dit probleem is uiteindelijk toch netjes opgelost.

Rayyaan 26-02-2023

Ik vindt het een fantastische winkel en met snelle en goeie bezorging top producten en top bezorging deze winkel is een echte aanrader

Mel 26-02-2023

Snelle levering, groot assortiment en veel extra informatie over productgroepen.

Henk 26-02-2023

Duidelijk, goede service. Niet altijd de goedkoopste, maar ook nooit echt extreem duur. Ren gerust gevoel dat je ze kunt vertrouwen.

Thijs 26-02-2023

Coolblue is een hele fijne winkel.
Eind vorig jaar hebben we een Nintendo switch gekocht in het filiaal leiden, toen attendeerde de medewerkers oms op een komende actie, en dat we dan even contact moesten opnemen. En Jahoor, paar weken later 50 euro teruggestort gekregen,
Dus voortaan onze spelletjes ook maar bij Coolblue bestellen, hoef niet meer verder te kijken,
helemaal top!

superservice!

Kelly 26-02-2023

Site is super overzichtelijk. Veel in het assortiment.
Super snelle levering.

MB 26-02-2023

Gewoon ordinair goed wat zij presteren!

Complete informatie
Goede prijs vs aanbod
Snelle levering

Joost S 26-02-2023

Duurder dan gemiddeld, maar krijg je topservice voor terug. Ruim retourbeleid, duidelijke informatie. Coolblue staat bij mij bekend als super goede service en goede producten, waar je dan wel (terecht) voor betaalt.

Pat 26-02-2023

Alijd fijn aankopen doen bij Coolblue. Soms iets duurder, maar goede garantie en service.

Marcel 26-02-2023

Geen gedoe, altijd duidelijk en ze komen hun afspraken na. En heb je vragen, dan is er altijd iemand om je te helpen.

Angel 26-02-2023

Ze hebben een goede service,. Ze hebben een snelle levering, vandaag besteld morgen al in huis. Goede kwaliteit van artikelen.
Oude artikelen kunnen mee terug genomen worden, bv koelkast ed.

Anneke 26-02-2023

Ze doen wat ze beloven, levering op gevraagde datum, correcte communicatie hierover. Product hier gekocht ivm de laagste prijs.

Henk 26-02-2023

Ruime keuze. Goede site. Goed bereikbaar en genoeg parkeerruimte. Online bestellen en in de winkel ophalen.

Jeffrey 26-02-2023

‘S avonds besteld. Bestelling keurig de volgende ochtend ontvangen. Waar andere webwinkels dit nog wel eens beloven en niet nakomen.

Jacqueline 26-02-2023

Duidelijke omschrijving van produkt. Supersnelle levering. Ook nog een telefoontje als bezorger in de buurt is! De bezorger bracht tv op de plek waar we hem graag wilden hebben, en nam kapotte tv weer mee. Supergoede service dus!! 👍

Leo 26-02-2023

It was pretty smooth and fast. Product was well described and met the expectations.

Winnie 26-02-2023

Al jaren bestel ik bij Coolblue en ik ben nog nooit teleurgesteld. De service is echt buitengewoon goed, de medewerkers zijn zeer behulpzaam. De prijzen zijn vaak scherp. Ze hebben goede aanbiedingen. De website is overzichtelijk. Het is fijn dat je producten naast elkaar kunt zetten om de specificaties te vergelijken. En fijn dat je, als je gaat bestellen, een bijbehorend artikel met een beetje korting erbij kunt kopen. Ook fijn dat er winkels zijn waar je evt je bestelling op kunt gaan halen als je iets sneller nodig hebt of het product toch even eerst wil zien. Daarnaast hebben ze veel humor, de pagina die je te zien krijgt na een bestelling en de mailtjes die je krijgt zijn net even wat anders/leuker dan bij andere webwinkels en maakte me de eerste keer dat ik bestelde wel aan het lachen...wat kun je doen terwijl je moeten wachten op je pakketje of hoe ga je de postbode verwelkomen..😄 Al deze dingen maken van Coolblue een topwinkel!

Frank 26-02-2023

App is prima. Goede prijs. Keuze is reuze. Snelle verzending. In goede staat ontvangen. Wat wil je nog meer?

K 26-02-2023

Ik vindt coolblue klantvriendelijk en een snelle service hebben. Ik ben erg tevreden met de brabantia soft touch prullenbak.
Hij staat erg mooi in de door mij gekozen kleur. En werkt soepel en fijn.

Julius 25-02-2023

We get very good deal for the cordless vacuum cleaner.
It will be recommended for the friend also.