Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 02-03-2023

Ik vind coolblue een fijne site, alles is makkelijk te vinden en je kan ook goed filteren op wat je zoekt.

Jellie 02-03-2023

Duidelijke site met goede uitleg en foto's. Besteld en de volgende dag al in huis.

Demi van Kooten 02-03-2023

De website is heel duidelijk en ben erg blij met de 'coolblue keuze'. Dat maakt het ook makkelijker om een keuze te maken. Ze hebben het snel ingepakt en naar de betreffende verzender gestuurd. Door een staking kwam het een dag later en daar hebben ze netjes een mail over gestuurd. Ik had een nieuwe telefoon besteld, ze hadden in het doosje wel iets van opvulling mogen doen. Nu was er was ruimte over en kon de telefoon op en neer gaan in de doos. Voor de rest super tevreden

Henk 02-03-2023

Precies en snel gekregen wat ik had besteld en het doet volledig aan alle verwachtingen. Wat ik zeer waardeer bij COOLBLEU zijn de filmpjes over de diverse producten.

robert 02-03-2023

Goede omschrijving van product, duidelijke foto en snelle gratis levering.

JvV 02-03-2023

Grotere apparatuur wordt bezorgd door Coolblue zelf i.p.v. pakketbezorger. De leveringstijd en datum is altijd betrouwbaar als het door Coolblue zelf gebeurd en daarom heb ik voor deze aanbieder gekozen. Het is fijn dat je niet heel de dag hoeft te wachten totdat ze bezorgen en alleen aanwezig hoeft te zijn in het tijdvak wat aangegeven wordt. De prijzen zijn hetzelfde als bij andere aanbieders.

SanJon 02-03-2023

Wij bestellen vaker bij Coolblue en de service is altijd top. Zij komen afspraken na en verlenen goede service! Onze laatste bestelling werd per fiets bezorgd. Nice touch! 😊👍🏻

Debora 02-03-2023

Jullie hebben altijd wat ik zoek, de bestelling en levering gaan soepel en keurig op tijd.
Beloftes waarmaken, daar gaat t toch om

Steven 01-03-2023

Goede voorlichting, handige site, makkelijk bestellen, snelle levering en inderdaad, hier en daar een glimlach verstopt

Bart de Bruin 01-03-2023

Prima geholpen, keurig op de hoogte gehouden en de bestelling is comform afspraak bezorgd en ontvangen.

Leon 01-03-2023

Makkelijke website en alles duidelijk omschreven, keurig volgens afspraak geleverd.

Cindy 01-03-2023

Snelle levering en fijn om op de hoogte gehouden te worden met betrekking tot tijd indicatie voor levering.

Corrie 01-03-2023

Duidelijke omschrijving van de producten en leuke acties/aanbiedingen.
Goede levering en alles wordt netjes uitgepakt en meegenomen. Ook de jongens zijn erg vriendelijk.

IvoS 01-03-2023

Altijd snelle levering en goede service. Als ik vragen heb worden die snel beantwoord.
Ik heb een keer een wasmachine besteld, die na levering niet werkte, dezelfde dag was er al een ander onderweg
Dit keer een mooi palletwagen van Stanley, precies volgens planning afgeleverd.
Gewoon een fijn bedrijf om bij te shoppen. En.... als het nodig is kun je altijd nog naar de winkel

Rudolf Coenjaarts 01-03-2023

Goeie service pakketje komt meestal op tijd aan. Maar ik heb wel moeite met het fijt dat de Belgische Coolblue helemaal anders is al de Nederlandse. Ik woon net over de grens en ik kan alleen betalen met een Nederlands rekening nummer. Dus iedere keer als ik iets bestel moet ik het adres van een kennis opgeven. Ik heb laatst ook iets besteld en ik gaf perongeluk mijn Belgische adres op en nu ziet al 4 dagen te wachten op mijn pakketje (en de track en tracé code doet het niet).

Hans van Geffen 01-03-2023

Ik heb een waterkoker van Siemens aangeschaft. Ik heb dit product makkelijk op de website van coolblue gevonden en daarna is het vlot geleverd

H. merckelbagh 01-03-2023

Snelle en goede levering. Top bedrijf.
Ik kan cool blue bij iedereen aanraden.

Michel 01-03-2023

Coolblue is een verademing tov andere webshops. Vriendelijk en servicegericht.

Fred 01-03-2023

Coolbleu maakt tot nu toe, en ik koop al jaren bij ze, altijd hun beloftes waar.
Super duidelijke website met uitleg over producten.
Vriendelijke klantenservice die verstand hebben van de producten die ze verkopen.
Als ik al iets negatiefs zou moeten zeggen over Coolbleu is dat ze niet altijd de goedkoopste zijn maar dat weegt niet op tegen de voordelen.
Als andere websites ook zo zouden werken zou de wereld een stuk mooier zijn.

Luciano 01-03-2023

Ik bestel al jaren lang producten bij coolblue, en ik heb nog nooit problemen gehad. De producten zijn van goeie qualiteit en zijn altijd heel binnen gekomen. top winkel👍

yeah_letgo 01-03-2023

Coolblue is een erg goede webwinkel, snelle levering en tot nu toe altijd netjes afgeleverd. Als er iets mis is met je bestelling doen ze er alles aan om dit recht te zetten, Ook als dit niet in handen is van Coolblue

Henriëtte 01-03-2023

Snel, vriendelijk en aardig geholpen. Doos netjes verpakt. Geen beschadigingen. Altijd spannend of de doos de inhoud heeft die je mag verwachten. Helemaal top!

Valentijn 01-03-2023

Alweer super tevreden met mijn bestelling.
Veel informatie en overzichtelijk website en natuurlijk snel verzonden en ontvangen!!

Prima 01-03-2023

Winkelen in Coolblue winkels vind ik altijd wel prettig. Wordt altijd keurig te woord gestaan en krijg altijd naar tevredenheid uitleg omtrent het product waar ik op dat moment naar informeer.

Muriel 01-03-2023

Overzichtelijke site waar je gemakkelijk kunt vergelijken. Alle belangrijke dingen in één keer zichtbaar.
De bezorging was snel, netjes en geregeld door vriendelijke bezorgers met verstand van zaken.
Daarna alle administratie in je account te vinden.
Super tevreden!