Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Dini Bangma 22-10-2024

De site werkt uitstekend, ik ben altijd blij met het wimpeltje Cool Blue's Keuze. Ik bestelde een iPad en wilde die toch omruilen voor een andere iPad en dat verliep allemaal uitstekend!

Thea Rosier-Hagenbeek 22-10-2024

Goed spul wat je besteld, en snel binnen

Spyridon Strouzas 22-10-2024

I know it might not be under your control but I selected a pick up point and post nl sent my package to another much further from my house making it more difficult to get it.

Jack 22-10-2024

Zondag besteld, zou maandag geleverd worden… dat werd woensdag!

Virindra 22-10-2024

Een glimlach met een dikke middelvinger.

Mijn ervaringen met Coolbue:
In 2019 heb ik een wasmachine gekocht; product werkt prima. Coolblue maakte de belofte dat het een service betreft met een glimlach. Er kwamen twee norse mannen binnen, deden hun werk, maar er kon geen lach van af.
In 2024 (dit jaar) heb ik getwijfeld om voor een tweedekansje te gaan; een televisie. Deze was moeilijk in elkaar te zetten (tv vastzetten aan de standaard), waardoor ik al snel begreep waarom de vorige consument deze terug had gestuurd. Het is mij gelukkig wel gelukt.

Na deze ervaringen op 9 oktober een tweedekans laptop besteld. Deze was gebruikt, maar wel compleet. Tenminste, zo zou dat zijn. Eenmaal binnen ontbrak de oplader van de laptop. Niet handig. Laptop terug gestuurd met de belofte dat ze na ontvangst een andere tweedekansje zouden sturen. Dat gebeurde niet. Ik kreeg het bericht dat ik mijn geld terug zou krijgen. Vandaar dat ik meteen gebeld had, dat ik mijn geld niet terug wilde, maar een laptop zoals we dat overeen waren gekomen. Na uitzoekwerk was er nog een tweedekansje. Deze werd op 12 oktober naar mij toegestuurd. Ook deze was niet compleet. Erg slordig. Ik meteen weer bellen. Ze zouden een andere tweedekansje regelen die ze zouden opsturen zodra ze de laptop van mij weer ontvangen hadden. Eenmaal na ontvangst van de laptop, stuurden ze mij het bericht dat ik mijn geld terug kreeg. Ik weer gebeld met hun, dat ik een laptop wil waar ik voor betaald heb. Maar ze hadden geen tweedekansje meer! Ik vertelde dat zij als verkoper in gebreke zijn en ik als consument de dupe. Dat interesseerde hun helemaal niets. Ook dat de overeenkomst niet eenzijdig opgezegd kon worden, hadden ze geen oren naar. Ik kreeg een bericht waar ik een middelvinger kreeg afgesloten met een glimlach.

Vreselijk bedrijf, vreselijk hoe ze je aan het lijntje houden en uiteindelijk meerdere malen hun woord niet nakomen. Ga je schamen.

Carla 22-10-2024

Via de online-winkel een beeldscherm en dockingstation gekocht op zaterdagavond. Keuzeproces via de site verliep erg soepel. Abusievelijk bestelde ik in twee delen. Via de chatservice die om 22.30! nog razensnel reageerde, werd dit omgezet naar 1 bestelling. Top! Bestelling op zondag verliep soepel, hele dag prima op de hoogte gehouden van de planning van de koerier. Coolblue heeft meer dan aan mijn verwachtingen voldaan!

van Hagen Diny 22-10-2024

Een heel fijne winkel met een geweldige service. Ik heb al heel wat reclame gemaakt en blijf ik doen voor deze organisatie.

Prima! 21-10-2024

Advies/verkoop is altijd prettig. Niet altijd de goedkoopste.
Heb mijn tablet opgehaald in de winkel. Kleine tip: aparte balie voor afhalen. Bekort de wachttijd voor afhalers!

Rin 21-10-2024

Na een klacht qua bezorging waar coolblue niets aan kon doen netjes te woord gestaan en compensatie geboden 👍

Sandra 21-10-2024

Vriendelijke medewerker die alle tijd nam om ons in de winkel te adviseren over de aanschaf van een nieuwe desktop pc en pc scherm. Uiteindelijk direct in de winkel de aankoop gerealiseerd. Bestelling zou de volgende dag bezorgd worden, maar helaas: geen bestelling. Via PostNL bleek de pc en de monitor (totaalgewicht ca 10 kg) opgehaald te moeten worden binnen 7 dagen bij een afhaalpunt! Je zal maar geen auto hebben ……
Goede indruk in de winkel werd nu teniet gedaan door slechte bestelservice, jammer!

Arjan 21-10-2024

Ruime sortering producten voor goede prijzen en een super snelle bezorging.

IreneHof 21-10-2024

Via de website een klopboormachine gekocht, deze was de volgende dag vanaf 9 uur af te halen. s'morgens om 9.10 uur heb ik dit direct opgehaald. Veel parkeerplaats en een rustige winkel.
Ik was binnen 5 minuten terg bij de auto. Je wordt er vriendelijk en snel geholpen

Derk 21-10-2024

Ik had eind augustus een product voor retour opgestuurd, wat ook bevestigd werd (was via zakelijk tegoed). Inmiddels is het eind oktober en er is nog altijd niks gebeurd. Ik heb het terug geteld: zeven keer heb ik gevraagd om een teruggave, maar ze krijgen het om de een of andere reden niet voor elkaar. Het staat nog steeds open, ik weet niet of ik überhaupt m'n geld terug ga krijgen. Het lijkt wel alsof ik met een louche bedrijf communiceer in plaats van met Coolblue. Ze beloven namelijk allemaal dingen en vervolgens gebeurt er gewoon helemaal niks. Ik denk dat dit een van de slechtste ervaringen is die ik ooit heb gehad. Normaal bash ik liever niet, maar nu 2 maanden verder, verdient dit toch een review.

Robin Dijkman 21-10-2024

Op alle fronten top geholpen. Meer dan tevreden, alleen maar lof.

Ton 21-10-2024

Erg mooie winkel en werd vriendelijk en adequaat geholpen

Rieke 21-10-2024

Wij hebben een inbouw vaatwasser gekocht. De bestelling ging makkelijk en ook de levering was heel vlot. Ook hebben wij tips voor de installatie gekregen. Vriendelijke bezorger.

Leen 21-10-2024

Supersnel ontvangen en met alle hulpmiddelen om de protector te plaatsen.

Tijmen 20-10-2024

De levering was helemaal in orde, de bezorger was vriendelijk. De uitleg op de site over de pre-order was fijn en duidelijk

Rene Marges 20-10-2024

Ik koop graag bij Coolblue goede leveren g geen problemen. Fijne winkel

Ben 20-10-2024

Keurig netjes, snel en correct geleverd. Top

Vincent de Waard 20-10-2024

Geweldige service! Besteld en bezorgd binnen een dag! Alles keurig verpakt.

Daisy 20-10-2024

Product snel verzonden/bezorgd en staat van product (2ehands) was zoals omschreven.

Jann 20-10-2024

Het is heel helder allemaal, communicatie niet teveel en niet te weinig. Zouden maar meer website producten een tweede kans geven

Mariska de Graaf 19-10-2024

Deze winkel is lekker dichtbij en had mijn artikel snel op voorraad.Het was een last minute bestelling, dus ik was heel blij dat jullie konden leveren! De medewerker was vriendelijk. Het was alleen een beetje durk in de winkel en ik moest even wachten en dat op een donderdagochtend. Anders was het een 10 geweest.

Jaap 19-10-2024

Geen gezeur van verkopers, kan het makkelijk bestellen en het wordt thuisbezorgd, wat wil je nog meer.