Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 11613 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Ingeborg 22-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte aflevering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik was een echte 'bol.com-fan' tot ik bij Bol.com niet kon vinden wat ik nodig had. Ik kwam bij CoolBleu terecht en was enigszins terughoudend met het bestellen van producten omdat ik CoolBleu niet kende. Inmiddels heb ik een paar keer iets bij CoolBleu besteld en ik moet zeggen: Fantastisch!
De bestelling gaat perfect en het product wordt keurig afgeleverd door vriendelijke mensen. Tot nu toe heb ik geen ervaring met producten die niet goed functioneren, maar ik verwacht dat CoolBleu zeker bereid is om bij problemen met het product om dit goed en naar tevredenheid op te lossen.
Ik ben in ieder geval (naast Bol.com) een superfan van CoolBleu als internet winkel.

groetjes Ingeborg

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Clements 22-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

goede service

Heb een dashcam gekocht waarmee ik toch wat moeite had met de instellingen. De balie medewerker heeft het me haarfijn uitgelegd en me geholpen met de instellingen. Hij nam daarvoor alle tijd. Voelde me dus serieus genomen en was blij met alle tijd die hij nam om me te helpen.

Anita 22-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Snel besteld, snel en ook nog gratis bezorgd! Veel keuze!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Burgemeestre 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige aflevering, installatie

Net iets vroeger dan afgesproken werd afgeleverd en de afvoer van de oude wasmachine liep gesmeerd. Snelle installatie.

M.T. 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, erg vriendelijk bezorgers., geven uitleg

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gebeld met een vraag en erg vriendelijk en netjes te woord gestaan. Mocht ik nog vrage hebben kan ik gewoon weer bellen

Menno 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Makkelijk te bestellen op de Coolblue website. Heel duidelijke communicatie m.b.t. aflevering via e-mail. Installatie apparatuur professioneel en duidelijke uitleg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

mehadayo 22-09-2017 Via de website gekocht

wederom zeer tevreden

na eerdere positieve ervaringen weer voor deze web shop gekozen. goede service en snelle levering. retour ook nooit een probleem. al met al zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda Kok 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Duidelijke website.
Snelle service.
Goed verpakt.
Ik zal hier zeker nog een keertje iets bestellen!!!

E.A. van Brummen 22-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon Snel

Ik ben al weer een tijdje bekend met Coolblue, het grootste product dat ik hier ooit heb gekocht is een vrieskist. Bij de bestelling hiervan heb ik de service van alle partijen die bij deze bestelling (vrieskist) betrokken zijn erg verfrissend gevonden. Het positieve dat ik terugvind bij elke bestelling vind ik erg prettig. Ik heb nog nooit problemen gehad en ben erg blij met de zeer snelle levering van alles wat ik bij u besteld heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ben Wijnbergen 22-09-2017 Via de website gekocht

alle verwachtingen overtreffend

...op woensdagavond 23:05 uur eindelijk de knoop doorgehakt om bij CoolBlue een Philips 43PUS6412 - Ambilight te bestellen. De aangeboden prijs was veruit de beste en de aangegeven levertijd was de volgende dag tussen 11:30 en 14:30 uur dus erg gunstig. De volgende dag had ik deze prachtige smart TV al om 11:20 uur thuis. Dat noem ik nog eens SUPER SERVICE!
Dit overtrof al mijn (toch al) goede verwachtingen. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. van Eunen 22-09-2017 Via de website gekocht

alles was even duidelik. Prima levering volgens afspraak.

De voor mij geschikte TV gevonden. De presentatie op de website was duidelijk en overzichtelijk.
Uitstekende productinfo

Bionda 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Direct na mijn vakantie begaf min wasmachine het. Tegen 22.00 uur nog en nieuwe besteld en 12 uur later stond deze al in mijn washok. De oude, 110 kilo zware Miele werd door de jongens fluitend van de trap af getild en meegenomen.

Emmy 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb inmiddels een aantal keer bij Coolblue besteld; van boeken tot keukenapparatuur en ik ben erg te spreken over deze webshop. De website is erg duidelijk en zodra je besteld hebt wordt je direct op de hoogte gehouden van je zending. Zo krijg je een mailtje wanneer deze onderweg is en wanneer deze bezorgd is. Pakketjes worden zorgvuldig ingepakt en vervoerd en zijn (bijna) altijd binnen een dag bij je thuis. Ook ben ik erg te spreken over de service; ze zijn erg klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

Stephanie 22-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant erbij

Coolblue adviseerde mijn moeder. Vanwege de snelle levering/aansluiten /afvoeren.
En met recht top gegaan. Alleen miscommunicatie over het afvoeren van de kapotte wasmachine, maar dat was ook snel opgelost via de klantenservice.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces

R 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Vrijdag besteld en zaterdagmorgen een grote doos bezorgd. De Canon Pixma MG5750 was heel goed verpakt. De productinformatie op de website heeft mij enorm geholpen om deze printer te kiezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yoran 22-09-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

23:59 besteld, morgen in huis. En de prijzen zijn ook goed! Je kan ook gewoon alles van hun kopen. Ik kan deze winkel daarom zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F.Pieter 22-09-2017 Via de website gekocht

zoals altijd snel en accuraat

Maakt waar wat wordt beloofd. Bestel al jaren hier en slechts eenmaal heb ik moeten retourneren. En ook dat werd snel en naar alle tevredenheid opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ed Groenendijk 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Prima bedrijf werkt snel en overzichtelijk en vriendelijk. Service staat hoog in het vaandel. En je bestelling is geheel te volgen tot aan de deur van aflevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

JW 22-09-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorging, installatie en uitleg

Nadat mijn oude wasmachine stuk ging, deze Samsung bij Coolblue besteld. Prima levering, aardige jongens die ook heel netjes met de wasmachine omgingen. Wasmachine werd uitgepakt, geïnstalleerd, waterpas gezet en gekalibreerd. Daarna ook nog wat uitleg gekregen. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden mee teruggenomen, geen gedoe met opruimen dus.
Als ik toch 1 minpuntje mag noemen: in de emails van te voren werd gezegd dat er een half uur voor aankomst een SMS gestuurd wordt en een kwartiertje van tevoren nog gebeld zou worden. Dat klopte niet helemaal, de tijd tussen SMS en bezorging was korter en gebeld werd er niet, ze stonden er gewoon ineens :-D. Maakt verder niet uit, omdat het tijdsvak vrij nauwkeurig gegeven wordt. Maar als je bijvoorbeeld nog net even naar de winkel bent en er op rekent dat je nog minimaal een kwartier hebt, dan heb je kans dat ze er eerder zijn dan dat jij er bent. Het idee achter die nauwkeurige berichtgeving per SMS (en evt. bellen?), plus het kleine tijdsvak waar je rekening mee moet houden is wel super! Zit je tenminste niet de halve dag te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick 22-09-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd en informatie is zonder meer uitstekend.

Voor dit product gekozen voor Coolblue om reden van duidelijk product omschrijving, service, betalings mogelijkheden

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Voldoende keus en vaak ruim op voorraad. Vandaag besteld is morgen ook in huis. Tegen extra betaling ook dezelfde dag nog in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Wouter 22-09-2017 Via de website gekocht

Super snel

Veel keuze, goede guidance, super snelle levering, goede communicatie, zeer behulpzame mensen bij aflevering. Top!

bert van de Laar 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en een ruim aanbod.

snelle levering,groot aanbod en een goede prijs verhouding.
overzichtelijke site
zal dit zeker bij familie en vrienden aanbevelen

Ken Determan 22-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering.

Wat is er gebeurd met CoolBlue service? 3 van de laatste 5 bestellingen die ik bij hen heb geplaatst, heb ik moeten annuleren, omdat ze de levering niet tijdig hebben kunnen afleveren of de leveringsovereenkomsten niet kunnen nakomen.
Een klant minder !!!.

Beste Ken,

Bedankt voor je review. We schrikken van deze ervaring en zouden graag met je in gesprek gaan over wat er precies is misgegaan. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl je klantnummer en verder een beschrijving van de problemen die zijn voorgevallen kunnen sturen? Dan gaan we direct met je meekijken naar een passende oplossing. In ieder geval oprechte excuses voor het ongemak.

Coolblue

Henka 22-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig

De website is duidelijk, overzichtelijk. Personeel is vriendelijk en netjes.
Kortom alles positief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Max 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De levering is snel en vakkundig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Leuk is ook, dat je een tip aan de hand wordt gedaan om de postbode 'te verrassen'. De doos waarin je artikel verpakt is geeft je nog wat speelse tips om de doos te hergebruiken. Dus heel milieu bewust! Er wordt goed over je pakketje nagedacht en dat is nou net dat beetje extra dat het verschil maakt.

George van de Berg 22-09-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos winkelen op internet!

Als ik bij Cool Blue bestel, maak ik mij absoluut geen zorgen! Het geeft altijd een heerlijk gevoel dat je altijd met eventuele vragen of problemen ook zelfs telefonisch contact kunt opnemen zonder bijkomende kosten; echt geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering netjes verpakt weer

altijd snel en betrouwbaar best wel knap dat ze voor 11:59 de bestelling gewoon de volgende dag leveren !

Eliza 22-09-2017 Via de website gekocht

Mijn glimlach hebben ze!

Ik ben ontzettend blij met Cool Blue. Levering tot aan de keuken, Bij niet goed, wordt het product weer afgehaald (van de keuken - In dit geval was het een koelkast) en je krijgt geld terug op je rekening zoals afgesproken, vriendelijk personeel van de leveringsdienst en klantenservice.
Goed georganiseerd.
Je kan met een gerust hart bestellen bij Cool Blue.
De tien is echt verdiend.
Alleen jammer dat het assortment niet groot genoeg is waardoor je soms genoodzaakt bent naar een concurent te gaan.

Richard 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website met een goed zoek filter. De prijs-kwaliteit is goed en er is een snelle levering.

Prima printer. Ook de WIFI werkt uitstekend. 21-09-2017 Via de website gekocht

Aflevering door Post NL van gekochte Canon-printer

De printer zou op de afleverdag door PostNL tussen 12 en 14 uur plaatshebben (Track en Trace)
Het tijdstip werd circa 16.30 uur. Een paar uur voor andere activiteiten verloren gegaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Frits van den Bergh 21-09-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd

Het artikel zou pas 15-09-2017 verstuurd kunnen worden omdat het nog uit moest komen. Precies op de 15de is het geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marloes 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie maar toch slordig

Ik had een wasmachine besteld die 's ochtends vroeg bezorgd zou worden. Rond acht uur werd ik gebeld door Coolblue: ze hadden al voor de deur gestaan, maar kwamen er toen achter dat een collega hun bus had meegenomen, en zij die van hem, waardoor ze eerst elkaar tegemoet moesten rijden om van bus te wisselen. Omdat ze allebei in de tegenovergestelde richting waren gereden, zou dit wel even duren. De communicatie en uiteindelijke levering waren top, maar het is toch wel slordig dat twee chauffeurs hun bus niet controleren waardoor dit kan gebeuren (terwijl ze dit naar eigen zeggen altijd wel controleren). Door de goede communicatie ben ik uiteindelijk toch positief over Coolblue.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Karin 21-09-2017 Via de website gekocht

Top 10 bekeken, Coolbleu's keuze gevolgd en snel geleverd.

Top 10 bekeken van stofzuigers daardoor werd de keuze gemakkelijker!
Ook de prijs was goed dus via Coolbleu besteld en de volgende dag al binnen.
Gewoon goed advies en goede service en wat vooral belangrijk is. Ik ben heel blij met mijn goede stofzuiger!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jvk_001 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnel!

Ik heb al vaker spullen besteld via Coolblue, echter de laatste keer bij de aankoop van een accespoint bleek het toestel niet te werken. Simpel een retourformulier afgedrukt wat ik toegestuurd kreeg per mail. Gratis terug kunnen sturen en binnen 2 dagen nieuw toestel terug wat wel werkte. Geweldige service!
Verder is de levering sowieso supersnel, voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis.
Ga zo door Coolblue! 👌🏻👌🏻👌🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sara82 21-09-2017 Via de website gekocht

Attente service en super snel in huis!

Super blij met het bestelproces. Ik had de sms service ingesteld en kreeg meteen toen hij beschikbaar was een sms. Na een vraagje via de whatsapp kreeg ik na aankoop ook nog een attent kaartje in de bus. Top ervaring dus!

Bme 21-09-2017 Via de website gekocht

Hele snelle bezorging

Makkelijk te vinden wat je zoekt tegen scherpe prijzen. Veel artikelen. Snelle bezorging. Wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eva 21-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel!

Ik bestel vaak bij Coolblue. Goede informatie op de site, producten in overvloed, goede prijzen en snelle levering. Gewoon top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olaf 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en seer klantvriendelijk

Recentelijk een nieuwe wasmachine aangeschaft bij CoolBlue. Ruime keuze, goed advies en concurrerende prijzen. De bezorging en aansluiting werd zeer snel en professioneel uitgevoerd terwijl er toch voldoende tijd werd genomen om de werking uit te leggen. De oude machine werd zonder problemen afgevoerd. Ik ben enorm tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeffrey 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van een top bedrijf met humor

Het os een super leuk bedrijf.
Als je een bestelling plaatst krijg je te zien bestelling afgerond
Beter dan vierkant en nog meer grappige dingen
En je kan er voor bijna alles terecht

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

heij 21-09-2017 Via de website gekocht

super slecht

onbetrouwbaar,alles met een smile? een lachertje,zes verschillende levertijden,op 1dag,ik koop er nooit meer iets,u bent gewaarschuwd!,,,,,,

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Heij,

Bedankt voor je feedback. We vinden het bijzonder vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. We werken elke dag keihard om alles conform afspraak af te leveren, maar helaas kan het gebeuren dat het niet helemaal loopt zoals gepland. Dit is natuurlijk ontzettend spijtig. Om deze reden gaan we graag met je verder kijken naar wat er precies is misgegaan om alsnog met een passende oplossing te kunnen komen. Zou je per e-mail het ordernummer van de bestelling kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Johannes van Coolblue

Emmy 21-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij!

Wasautomaat kapot, dus mandaagmiddag nieuwe besteld. Er kwam maar geen bevestigingsbericht met track and tracecode.. Wat heerlijk dat je dan tot 23:00 uur kunt bellen en een aardige jongeman aan de lijn krijgt die het voor je uitzoekt. Er was een Microsoftstoring, vandaar.....afgelopen dinsdagmorgen was alsog het bericht binnen en we werden van te voren gebeld hoelaat de machine werd afgeleverd. Dat klopte op de minuut. De machine is geinstalleerd, aangezet voor een eerste wasje om eventuele viezigheid weg te spoelen en de oude werd meegenomen. Super service!

Diane 21-09-2017 Via de website gekocht

Levertijd viel enorm tegen wasmachine pas week binnen

Gekozen voor CoolBlue omdat het door de reclame lijkt/leek dat ze snel leveren (volgende dag)Pas bij daadwerkelijke bestelling van was machine bleek al dat dit als je kiest voor installatie niet waar is (een tot drie dagen BEWEREN ZE) Helaas had ik de wasmachine pas een week na bestelling binnen. Product prima maar de levering was niks

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Hoi Diane,

Bedankt voor je feedback. Erg jammer om te zien dat de informatie bij extra services niet bij je terecht is gekomen. Het klopt inderdaad dat de levering in het geval van een niet standaard installatie door een speciale koeriersdienst wordt gedaan. Die moeten de installatie dan binnen 3 werkdagen in orde maken. Meer hierover kun je op de volgende pagina teruglezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html Zo te horen is het echter niet bij jou gelukt om de installatie op tijd te doen. Zou je het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct mee naar een passende compensatie. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Coolblue

Edwin van Dijk 21-09-2017 Via de website gekocht

weer keurig op tijd

Doordat alles simpel en duidelijk is op de website kan iedereen hier iets bestellen. Ook de filmpjes hebben een toegevoegde waarde. De levering was op tijd en goed verpakt.

Laura 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Veel keuze, goede prijzen en wat een snelle levering! 's Avonds besteld en de volgende middag al binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 21-09-2017 Via de website gekocht

Mijn allereerste bestelling bij Coolblue

Ben altijd wat nerveus om op deze manier spullen te bestellen, maar vond het geweldig hoe ik te woord werd gestaan en geholpen. Zal niet de laatste keer zijn dat ik daar wat bestel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.F.Weijers 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Prima toegankelijke website en eventuele probleempjes worden net zo correct
afgehandeld alsj de aankoop. Snelle toegankelijkheid van de (deskundige)
klantenservice.

Rein Schotsman 21-09-2017 Via de website gekocht

Snel goed betrouwbaar

Snel,goed en betrouwbaar, Goede kwaliteit voor een nette prijs, Goede service zeer snelle levering,
Heel tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Muhammed Ali 21-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede producten, breed assortiment. Geweldige service!

Keus uit veel producten.
Makkelijke site.
Goed advies bij keuze.
Klantvriendelijkheid uitstekend.
Bezorgservice uitstekend. Vriendelijke bezorgers, precies in de aangegeven tijd, met 1 uur range, geleverd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander 21-09-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

Duidelijk shop ruime keuze en super snelle levering. En wat ik zelf super vind je bent opzoek naar een product en als er een 2de kansje is laten ze dit gelijk zien.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -