Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies, online en in onze 13 winkels. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook makkelijk via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem. Retourneren is gemakkelijk en altijd gratis.

Deze score is gebaseerd op 3257 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

gree 13-07-2024

ik vind de bezorg tijden waardeloos, of je moet weer extra bijna 2 euro neertellen als je dit in de avond wil laten bezorgen of je kan vroeg je bed uit of je buren het laten aannemen. Er zit ook niets tussen in om dit aan te geven.
Wel vind ik dat het snel is geleverd en de prijs stond me wel aan.

HavaWa 13-07-2024

snel , op tijd, keurig op de hoogte gehouden.....prima. Aardige jongeman, zeer correct. En, heeeel belangrijk, het pakje is bezorgd met een fietskar

Stefan 13-07-2024

De shop is prima, alsook prijs en snelheid van leveren. Echter één groot minpunt was dat ik bewust heb gekozen voor een PostNL afleverpunt in ons dorp. Helaas is dit genegeerd en alsnog geleverd bij mij thuis. Verrassing voor mn vrouw was nu géén verrassing meer:(.

Kees 13-07-2024

Goede service, deskundige medewerkers, koelkast werd op tijd gebracht en geplaatst.

Cool blue 12-07-2024

Pakketje is niet aangekomen
3x bij afhaalpunt geweest
Behoorlijk bedrag betaald
Kado voor onze dochter
Nu met lege handen en maar afwachten

Arij 12-07-2024

eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, prima service, goede informatievoorziening omtrent de bestelling

Hugo 12-07-2024

Goede keuze mogelijkheid, goede prijzen en snelle levering. Ook een prima retour service

Sulaika van Workum 12-07-2024

Om te huilen.... Letterlijk...

Levering van de magnetron ging goed en installeren. Maar toen deze niet naar behoren werkte...
Eerst een monteur (bij een gloednieuwe magnetron?!)
Daarna bleek niet te repareren dus moest vervangen worden. Eerste dag vrij genomen dat ze zouden komen. Geen Coolblue te bekennen.
Daarna werdt er een nieuwe datum ingepland komen ze alleen de oude afhalen heb ze weggestuurd het ging immers om een omruiling...

Lang verhaal kort... Maar 5 vrije dagen ontelbaar veel frustreerde telefoontjes heb ik eindelijk mn kookplaat en magnetron. Nog wel een dag huisarrest om weer magnetron op te halen. Week aan vakantie dagen kwijt.

Kortom, Coolblue waar is jullie moeiteloze klantenservice waar jullie vroeger om bekend stonden waar je echt een glimlach van kreeg ipv goedkope mislukte service om te huilen en je aan vrije dagen heel wat magnetrons voor kan aanschaffen?

Samsung Calaxy A9 12-07-2024

Tablet gekocht via de site , daar stond inruil oude Tablet maar had mijn Tablet A7 om in te ruilen terwijl het type er bij op de site, kom ik daar ziet helemaal prima uit. niets mis mee, waarop de verkoper we geven er niets voor inruil ik mocht hem wel.achetr laten .
Maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan had een callery A9 + besteld voor ophalen , maar vond het mannier om het zo op de site te zetten dat je je oude het goeie type wat bij hun op de site stond uit eindelijk niet kon inruilen.

Dat vond ik als klant al jaren wat bestel niet netjes van Cool Blu te Groningen.

Dennis 11-07-2024

De website en de app werken perfect. Dat kan ook niet anders, want er wordt elke dag hard aan gewerkt door ontelbaar veel leuke mensen die het beste willen voor de klant. Ik heb er ooit met veel plezier gewerkt, en ik ben met veel plezier een klant. Het is een Nederlands begrip dat ze de beste klantenservice hebben. Ze hebben lang geleden een niet te evenaren standaard neergezet. De gehele klant reis is een feestje, zelfs als er iets gebeurt wat niet leuk is, zoals een defect van een product. Deze mensen doen en dromen oplossingen, en daarom bestel ik hier. Dit keer heb ik een monitor gekocht, ik kon er zelfs een goedkope verzekering bij krijgen voor 5 jaar. Goed geregeld. Het wordt altijd op tijd bezorgd, soms zelfs op de fiets. Hier moet je zijn om zorgeloos te shoppen. Niet altijd de goedkoopste optie, wel de beste.

Herman 11-07-2024

De aankoop is uitstekend maar het ophalen van een besteld artikel in Utrecht is waardeloos. Bij binnenkomst een wachtlijst van 18 personen met advies en afhalen.
Na een half uur wachten 2 personen opgeschoten die advies wilden en kregen.
Besloten om de reeds aangekochte stofzuiger te cancellen en middels een nieuwe order thuis te laten bezorgen. Helaas geen goed klantgevoel.
Vreemd dat er geen aparte balie is voor afhalen.

Hannie 11-07-2024

Duidelijke en tijdige informatie over de bezorging. En dat je gebeld wordt 10 minuten voor de bezorging.

karin 11-07-2024

Zoals altijd goede service en snelle bezorging. Ook fijn die tweede kansjes, was gewoon als nieuw

John 11-07-2024

Goede service en tot nu toe op tijd leveren en altijd met een glimlach dus prima

Rene 11-07-2024

ik ben blij met mijn artikelen, wat ik ook zeer attent vond is dat ik 1 van de artikelen terug wilde sturen ik deze wel mocht houden

H Klijn 11-07-2024

Het product - een tweedekans laptop - is prima.
De verpakking vond ik onverzorgd: hij zat in een veel te grote doos zonder opvullende verpakkingsmaterialen en kon dus tijdens vervoer alle kanten op schieten.
Moet beter !

Sara 11-07-2024

Ik wilde lokaal kopen maar werd slecht geholpen vond toen op internet jullie site en besloot toen mijn bestelling bij jullie te plaatsen

Trudy 11-07-2024

Altijd snelle levering, binnen 24 uur product in huis. Nog nooit problemen ondervonden en al jaren klant bij Coolblue.

Bram 11-07-2024

Zeer tevreden over het gehele proces: van het zoeken naar een geschikt product tot de uiteindelijke bezorging. Ik heb een energiecontract bij Coolblue en kreeg vanuit hier een cadeaubon van €100,-. Ik wilde graag een tablet die ik naast mijn iPhone kon gebruiken. iPad Air of iPad Pro leken mij allebei geschikt. Uiteindelijk voor de Pro gegaan. Cadeaubon werd bij het afrekenen automatisch verrekend. Daarna een mail ontvangen met alle gegevens en een inschatting van wanneer de iPad bezorgd zou worden met de eigen bezorgdienst van Coolblue. Op de dag van bezorging werd ongeveer een halfuur voor bezorging een exact bezorgmoment gegeven. De bezorger stond op de minuut nauwkeurig voor de deur. Zeer vriendelijke, vrolijke medewerker van Coolbluebezorgt! Voor herhaling vatbaar zeer aanbevolen.

Sophie 11-07-2024

Slechte ervaring gehad in de Coolblue winkel. Afgelopen maandag (08/07) wilde ik rond lunchtijd mijn bestelde & betaalde telefoon ophalen. Toen heb ik me ingeschreven bij de wachtrij. Ik stond al enige tijd te wachten, toen de medewerker van Smartphones klaar was met zijn vorige klant. Vervolgens loopt hij doodleuk naar een klant die ná mij op de wachtrij stond (voor een adviesgesprek). Daarna heb ik bijna een uur moeten wachten om mijn bestelling op te kunnen halen. Een excuus kon er niet vanaf, enkel de vraag of ik eventueel nog een verzekering bij hen wilde afsluiten!! Helaas, ik dacht juist dat Coolblue bekend stond om hun goede service :(.

José Stolp 11-07-2024

Je wordt er prettig geholpen en snel. Ook kan het artikel 's avonds bezorgd worden wat ik erg prettig vind. De locatie van de winkel vind ik ook prima. Namelijk in de Bilderdijkstraat. Ik ging altijd naar BCC daar.

Freek dD 10-07-2024

Als je niet teveel print en alleen zwart/wit nodig hebt is deze Brotherprinter een prima apparaat. Niet duur, compact, print dubbelzijdig en redelijk snel. Bezorging was prima: zondag besteld, maandag geleverd. Makkelijke installatie (eerst wel even de handleiding goed lezen dan gaat het verder eenvoudig. Op iedere computer de printersoftware opnieuw installaleren. Dan werkt het overal.

kees 10-07-2024

zeer overzichtelijk en makkelijk te gebruiken site met vergelijk optie en de volgende dag al in huis super service

Karen 10-07-2024

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen, in 24 uur!
En zelfs een deel van het 'retour' mogen houden en mn geld terug gekregen. Wat een service

Thomas 10-07-2024

Coolblue valt nooit tegen, super snelle levering, fijne afhandeling en service. Gewoon top.