Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Antoinette 21-04-2024

Ik had gehoord dat de service goed was en de medewerkers meedenken. Dat klopt! Ik kreeg goed advies en ik werd zelfs opgebeld, omdat de medewerker dacht dat ik iets had vergeten. Aardig!

John Bol 20-04-2024

De bestelling werd razendsnel bezorgd door post NL alleen jammer dat je zelf voor het afvoeren van je oude televisie moet zorgen

EleB 19-04-2024

Duidelijke en uitgebreide informatie over de producten. De mogelijkheid om gemakkelijk te vergelijken is heel prettig!
De levering was heel erg snel. Ik had ervoor gekozen om het product te laten verzenden naar een aflever locatie (want ik wil mijn buren zo min mogelijk belasten). Echter kreeg ik op de dag van levering het bericht dat het pakket te groot was voor die aflever locatie (een soundbar dus inderdaad best een groot pak). Ik was gelukkig thuis dus werd het me juist makkelijk gemaakt. Een formaat-check bij de mogelijkheid voor aflevering op een centrale plek is vooraf wel handiger

Nick 19-04-2024

Fijn bedrijf, zeer snelle levering en goede communicatie omtrent je bestelling

Anneke 19-04-2024

Makkelijk online bestellen en inderdaad vandaag bestellen morgen bezorgen .

Daan 19-04-2024

Ik heb bij Coolblue een stofzuiger besteld. Hij zou de volgende dag worden bezorgd bij een pakket automaat van PostNL. Ik had hier ook netjes een code voor gekregen om de automaat te openen. Toen ik de code invulde gaf deze een foutmelding. Mijn pakket lag ook niet bij het PostNl pakketpunt bij de Gamma op het terrein waar de pakketautomaat staat. Toen met de PostNL klantenservice contact opgenomen. Die verwezen me terug naar Coolblue. De klantenservice medewerker van Coolblue was vriendelijk. Maar de conclusie was dat ze mijn pakket moesten gaan zoeken en ik 10 werkdagen moet wachten omdat Coolblue nu met PostNL moeten gaan onderzoeken waar mijn pakket is. En als ik dan nog niks te horen heb gekregen moet ik er weer zelf achteraan om te zorgen dat ik mijn pakket nog krijg.

Michel 19-04-2024

Dure kabeltjes En kortingsvoucher werkte niet op een tweedekans product. Vind ik raar

Dick 18-04-2024

Er moet altijd ruimte voor verbetering zijn, maar tot op heden zijn alle contacten en aankopen succesvol verlopen.

Niels van Essen 18-04-2024

Heb schade en ben niet tevreden met de afhandeling. Heb een mail gehad van Annika maar is niet serieus te nemen en heb op haar mail geantwoord en geen reactie. Verwacht nog een oplossing.

Henk 17-04-2024

Makkelijk vindbaar, goede beschrijving van wat ik zocht, snelle en goede levering op zondag!

Madeleine 17-04-2024

Was mooi binnen het tijdsblok, 15 minuten voor-afleveren telefoontje, zèèr behulpzame bezorger, heeft de koelkast via de trap op 1 verdieping tot in de keuken gezet ! ! ! ! Helemaal TOP 👍

PeterK 17-04-2024

Groot aanbod tegen goede prijzen. Bestellen is makkelijk en de levering is supersnel. Wat wil je nog meer?

Willie 16-04-2024

De webshop is mooi overzichtelijk met duidelijke uitleg over de producten en de verschillen. Ook worden reviews van andere klanten getoond en dat zijn niet alleen de positieve. Ook de coolblue keuze is een pluspunt bij het vinden van het juiste voor mij geschikte artikel Goed aanbod en snelle levering en een goede service zorgen ervoor dat ik steeds weer terug kom bij Coolblue

Raymund Antoin 16-04-2024

Ik werd deskundig en zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers. echt top!!

merie rijkse 16-04-2024

Nog geen mening over het artikel omdat ik op dit moment wegens slecht weer en militaire oefeningen nog niet kan/mag vliegen met m'n nieuwe drone. Maar mijn mening over Coolblue is heel positief, vandaar het cijfer 9. Binnen 16 uur geleverd. Kan eigenlijk haast niet. Keurig verzorgd, ook de transport info.

Johan van Dongen 15-04-2024

Misschien iets duurder , maar heb toch voor Cool Bleu gekozen.
Geeft mij meer zekerheid voor kwaliteit, een goeie levering en betere (retour) service!

Bibi Smink 15-04-2024

Super! Snel en betrouwbaar en toffe communicatiestijl. De service is altijd goed en de producten idem dito

Daan 15-04-2024

Het gewenste artikel was snel te vinden op de website, snelle levering en alles keurig volgens afspraak

Paul 15-04-2024

We hebben een 2de keus inbouwvaatwasser gekocht. Zou alleen een deukje hebben aan de zijkant. bij het inbouwen bleek dat de verstelpoot achter gebroken was (lag in 2 stukken in de vaatwasser) en daardoor het verstel mechaniek ook defect.

Los dat dit opgemerkt had moeten worden bij inname/uitleveren van een tweede keus, hebben we na het doorgeven nog 75 euro extra korting gekregen voor de moeite van het oplossen. Toch 135 euro minder in totaal voor een technisch goed werkende vaatwasser.

Mark 15-04-2024

Nergens zo makkelijk zoeken als bij coolblue. Goede prijs, excellente service qua bestellen en bezorgen. En als bonus nog een uitlegvideo over het gekochte product.

Marieke 15-04-2024

Snel geleverd, makkelijk bestelproces en goede filters in de webshop om je keuze te maken.

John 15-04-2024

Van bestellen op de website tot bezorgen met coolblue bezorgd weer perfect gelopen.
Super vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Netjes uitleg gekregen.
Kortom helemaal top !

P.Reinders 14-04-2024

Op 8 maart 2024 schreef ik mijn eerste email dit jaar over een probleem met betrekking tot een bij u gekocht artikel, tw een pico baristo deluxe gekocht op 3 april 2021 . Ik nodig u uit om ALLE mail te lezen die sinds 8-3 over de bühne zijn gegaan en tevens te onderzoeken welke telefoongesprekken hebben plaats gevonden . De vraag of ik tot nu toe een tevreden klant ben kunt u dan zelf beoordelen .
Bovendien werd mij als goedmakertje €15.- beloofd. Ik bedankte hiervoor want ik heb ECHT LIEVER EEN GOED WERKEND apparaat hier staan . Wat schetst mijn verbazing dat ik vrijdag j.l 12 -3 een tegoed zag staan in een email . Deze €15.- moet ik wel besteden bij uw bedrijf . Ik weet zeker dat ik geen geld wil uitgeven om aanspraak te maken op die €15.- als korting op een nieuwe aankoop !!
En als u dan toch op onderzoek bent , dan lees ook de correspondentie van maart/april 2023, OOK over dezelfde koffiezetter.
Ik weet dat ik met dit bericht geen enkele kans maak om een van die €250.- aan prijs voor een review te ontvangen .
Nu is de koffiezetter alweer voor reparatie onderweg , afwachten hoe het nu afloopt .

Irma 14-04-2024

Geweldige stofzuiger. Zuigt super en is goed wendbaar. Je kan overal makkelijk onder komen.
Voor mij de rolls royce onder de stofzuigers. En dankzij de cashback was hij voor mij betaalbaar.

Martin 14-04-2024

Afspraak maken via de website was simpel maar aangezien ik de afspraak op dezelfde dag had gemaakt was de afspraak niet in het systeem bij de winkel. Had wat tijd nodig om de afspraak alsnog in te boeken. Voor de rest alles meer dan in orde. Personeel professioneel en vakkundig.