Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 6068 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

ter Beek 12-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle "volgende dag" levering en erg goede communicatie rondom levering. e-Mail, sms en telefonisch contact.
Vriendelijke "eigen" bezorgdienst! Daar kunnen de andere bezorgdiensten nog wat van leren!
Zeker reden om vaker bij Coolblue te winkelen.

Remco Kleijn 12-12-2018 Via de website gekocht

Vorig jaar een stofzuiger besteld via Coolblue. Helaas ging de buis binnen een jaar kapot, maar omdat er 2 jaar garantie op zit, contact opgenomen met Coolblue.

We mogen de stofzuigerbuis opsturen waarna bekeken zal worden of deze hersteld kan worden of dat ze een nieuwe opsturen. Dat ging echt super! Toen bleek echter dat dit 3 weken kan duren.

Aangezien wij een hond, een kat en twee kleine kinderen hebben, kunnen wij niet drie weken zonder stofzuiger. Coolblue gebeld en uitgelegd wat de situatie is. Tevens gevraagd om in het kader van "Alles voor een glimlach" een tijdelijke oplossing te organiseren. Dit bleek niet mogelijk! Leuk dat er garantie op zit, maar als ik drie weken moet wachten voordat ik weer een werkende stofzuiger heb, dan kan ik beter gelijk een nieuwe kopen. Jammer Coolblue en mijn inziens ook niet nodig!!

MG 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben erg tevereden over de aangekochte Samsung GalaxyA6. De door Coolblue verstrekte informatie is helder en maakt het kiezen makkelijker. Zoals ik al eerder ervaren heb met Coolblue: super-service, snelle levering. Ik raad deze (web-)winkel zeker aan.

Hans Thielen 12-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snelle levering, prettige winkel(s) - ik ken overigens alleen Groningen, geen overdreven prijzen. Aanbevelenswaardig!

Joyce 12-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is eigenlijk altijd mijn eerste keus als ik een nieuwe electronica of hh apparatuur aankoop wil doen. De duidelijke website met goede adequate informatie, eenvoudige bestelwijze, ruime keus, productvideo's en goede retourneer service maken het tot mijn favoriete webwinkel. Kom ik er zelf niet uit dan is de vriendelijke medewerker telefonisch goed bereikbaar en weet mijn vragen goed te beantwoorden of zoekt mee naar een passende oplossing. Kortom top webshop en zeker aan te bevelen voor anderen.

josip 12-12-2018 Via de website gekocht

prima service. bezorgers vriendelijk en behulpzaam. Website is duidelijk en overzichtelijk.

RemcoB 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.
Goede website.
Alle bestellingen zijn snel en goed geleverd.
Ik heb 1 retour gemaakt. Dit gaat eenvoudig en is snel naar volle tevredenheid afgehandeld.

JJ 12-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, breed assortiment!!

Prima webshop met diverse specialiteiten. Goede vergelijkingingen kunnen maaken. Ook in de keuze een goed filter met voorkeuren. Snelle levering. Bij niet goed geld terug of omruilen zonder problemen. Door deze bovenstaande punten geniet deze winkel mijn voorkeur boven anderen. Ik wijk alleen uit als de prijs teveel verschilt voor hetzelfde product. In de loop der jaren diverse artikelen gekocht, voornamelijk elketronica. Laatste bestelling zat in een nieuw soort verpakking, doos met een zogenaamde ritssluiting. Bij levering waren 2 zijkanten los. Slechte zaak. Voorgaande leveringen zaten altijd in een met tape stevig dichtgeplakte doos en vaak mewt opvulplastic. Dat is perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bodeloo 12-12-2018 Via de website gekocht

Service is TOP!!

Mijn wasmachine begaf het op zaterdag en op zondag stond de nieuwe al wasjes te draaien. Keurig geïnstalleerd en de oude meegenomen. Ook werd ik continu op de hoogte gehouden (via de mail en telefonisch) dat ze onderweg waren! Echt TOP!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Claudia 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke website, goede service en snelle levering zoals aangegeven! Het product is zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Miranda 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Berichten vooraf over het tijdstip, en de jongens hadden de wasmachine keurig recht en aangesloten op de plaats binnen 10 min!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tim 11-12-2018 Via de website gekocht

niet zo cool

slechte service, heel populair doen, maar ze zijn gewoon duurder dan sommige andere winkels. gestuurde email was zogenaamd niet aangekomen

Yvonne k 11-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel

Duidelijke voorlichting op internet, zelfs een filmpje van de Consumentenbond. Goede levering. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen. Zeer vriendelijk personeel, goed uitleg. Echt service met een glimlach.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 11-12-2018 Via de website gekocht

levering was vlot, correct en met een glimlach, TOP!

Snelle levering, ook op zondag. Goede service met een glimlach nderdaad. Prijs kwaiteit verhouding goed.

José 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima advies en fijn contact

Al vaker bij Coolblue besteld. Altijd prettig om te bellen voor advies. Het advies wordt op verzoek gemaild zodat je eventueel kan overleggen en/of je krijgt nog even bedenktijd om een juiste keuze te maken. De klantenservice neemt uitgebreid de tijd voor je vragen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jan 11-12-2018 Via de website gekocht

Enorm assortiment, goede prijzen, geweldige klantreis :-)

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Eigenlijk ga ik dan gewoon naar Coolblue om daar de beste machine te kopen die ik kan vinden. Waarom? Het assortiment is enorm, de prijzen, hoewel wat hoger in enkele gevallen, zijn uiterst scherp en waar het mij vooral om gaat: de klantreis van oriënteren, bestellen tot levering. Het blijft een feestje om iets bij Coolblue te bestellen. Heb je eenmaal besteld dan kun je met of zonder wachttherapie, je bestelling snel tegemoet zien. Bestel je witgoed dan krijg je de dag voor levering een bericht wanneer de machine wordt geleverd (tot op het uur nauwkeurig!). En Coolblue maakt dat dan ook gewoon waar! Kom daar maar eens om tegenwoordig. Een kwartier voor levering word je gebeld door een uiterst vriendelijke bezorger (wij hadden ..... en ......). De oude machine namen ze mee en de nieuwe werd aangesloten. Met een uiterst goed humeur en de benodigde dosis humor werd de machine op zijn plaats gezet en getest. Ik zou bijna wensen dat binnenkort ook de droger de geest geeft ;-)
Je kunt gaan zoeken naar de laagste prijs bij webshop HassieBassie maar onthoud dit:
The bitterness of poor service remains long after the sweetness of a low price is forgotten ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Waardeloze zondagbezorging 11-12-2018 Via de website gekocht

Jammer!

Ben in principe een groot fan van Coolblue. De zondagbezorging door PostNl laat helaas te wensen over. Twee x iets op zaterdag besteld, 2x gewoon thuis, bezorgers kijken niet goed welk nummer 4 of 4a, staat duidelijk aangegeven maar gaan gewoon weg. Met name mijn laatste bestelling moest een spontaan kadootje voor zondagavond zijn, die verassing ging dus mooi niet door! Enorm balen, heb wel een klacht bij PostNl ingediend maar je hoort uiteraard helemaal niets. Dus helaas Coolblue, hier word ik niet blij van.

J Verbeek Scharroo 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zelfs op zondag !!

Wij hadden al eerdere pima ervaringen met coolblue, dus kom je daar steeds op terug. En weer was het uitstekend

Stolk 10-12-2018 Via de website gekocht

Levering nieuwe wasmachine

We hebben CoolBlue gekozen vanwege de uitstekende service vanuit het verleden (levering vaatwasmachine) en ook nu weer met een stipte levering en plaatsing van de wasmachine. Zelfs de oude droger hebben ze zonder bezwaren weer op de wasmachine geplaatst. Vriendelijk en vrolijk personeel!

J.L.K. 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Zeer goede site en snelle plus correcte levering met een van tevoren opgegeven levertijden een belletje vooraf i.v.m. aflevering.

Yvonne Lanser 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service!!!

Makkelijke website,goede product uitleg.Snelle levering van hetgeen we besteld hebben.
Zou deze winkel an bevelen aan iedereen die op zoek is naar huishoudelijke apparaten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 10-12-2018 Via de website gekocht

kwaliteit en de volgende dag al in huis

Zoals altijd duidelijke omschrijving en de volgende dag geleverd. bij een andere site 2 euro goedkoper, maar de betrouwbaarheid gaf de doorslag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MM 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service, mooie en goede wasmachine.

Overzichtelijke website, goed aanbod, snelle service, goede aansluiting wasmachine, ruim van tevoren bekend wanneer bezorgers komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N.V.T 10-12-2018 Via de website gekocht

Service is gewedig .

Je besteld hem, en de andere dag wordt hij al geleverd. Ze sluiten hem voor je aan, geven uitleg , en nemen de oude wasmachine mee .

Sander 10-12-2018 Via de website gekocht

De 1 ste en de laatste keer dat ik bij Coolblue heb besteld.

Zaterdagochtend een Bosch wasmachine besteld en betaald met creditcard. Deze betaling was door een of andere niet nader te noemen reden afgewezen door Coolblue. Navraag gedaan bij mijn bank en die gaf aan dat de betaling goed was verlopen en het bedrag op gereserveerd stond (Coolblue kon het dus gewoon incasseren). Als Coolblue dus niet wil dat je via je creditcard gaat betalen, moeten ze deze optie niet aanbieden. Toen de zelfde dag alsnog via Ideal betaald en hiervan gelijk een betalingsbewijs binnen gekregen. Zondag echter geen wasmachine geleverd en hierover gelijk de klantenservice gebeld. Helaas was er iets fout gegaan en was de wasmachine niet meegegaan met transport. De klantenservice gaf aan dat de wasmachine maandag voor 100% geleverd zou gaan worden en dat het allemaal heel erg verveld was. Zondagmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice omdat ik nog geen enkele bevestiging/bewijs van de levering had ontvangen. Weer gaven ze aan dat de wasmachine echt maandag geleverd zou gaan worden. Gevraag om een soort van bevestiging/bewijs en dat ik deze inderdaad wilden ontvangen. Deze inderdaad gekregen en hierop stond inderdaad ook dat de wasmachine maandag geleverd zou gaan worden. Het exacte tijdslot zou uiterlijk voor 2 uur worden verstuurd. Helaas niks ontvangen en maandagochtend gelijk weer contact opgenomen met de klantenservice. Weer was het allemaal erg vervelend en ze konden ook niet aangeven wat nu het probleem precies was en waarom de wasmachine niet was meegegaan op transport. Nu maar gelijk aangeven dat ik de bestelling wilden annuleren, want ik ben echt helemaal klaar met Coolblue. Ze gaven nog wel aan dat ze het zouden uitzoeken en me hierover zouden contacten. Zal wel niks van terecht komen, want ik heb niet het idee dat ze problemen serieus nemen. Helaas moet je nu wel weer een aantal dagen wachten tot dat ze het betaalde geld terug hebben gestort. Echt een hele slecht service en naar mijn idee geen intentie om het goed op te lossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Sander,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend om te lezen dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Wij hebben een beleid met betrekking tot de acceptatie van een betaling via een creditcard. Dit hebben wij per e-mail aan je uitgelegd.

Dat de levering zo op zich heeft laten wachten is natuurlijk balen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl wil je er een korte uitleg bij doen? Wij duiken en dan direct in.

Coolblue

Bas 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt haar slogan "Alles voor een glimlach" waar!

Mijn ervaring met Coolblue is niets dan positief. Producten zijn door goede filters in de webshop gemakkelijk te vinden en te vergelijken. Het bestelproces is erg makkelijk en de bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan zijn allemaal volgens plan en zonder problemen geleverd. Coolblue is mijns inziens dan ook zeker een partij waarop vertrouwd kan worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jip 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is persoonlijk en gewoon heel goed

De slogan ´alles voor een glimlach´ maken ze waar. Ze zijn grappig, persoonlijk (wat bijzonder is voor een groot bedrijf, laat staan een groot internet bedrijf) maar daarnaast ook heel professioneel en betrouwbaar. De coolblue bezorgservice is echt goud, als ze PostNL zouden ditchen en gewoon alles zelf zouden bezorgen is de wereld al helemaal een betere plek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anoniem 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke website, genoeg keuzemogelijkheden.
Goede communicatie per mail, maar ook dat er vlak voor het bezoegmoment telefonisch wordt doorgegeven dat ze er binnen 15 minuten zijn. Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de geleverde producten
Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert Jansen 09-12-2018 Via de website gekocht

Snel en professioneel geleverd

Uiterst goede website met producten die makkelijk te vinden zijn. Ook de productinformatie is zeer duidelijk even zoals de technische specificaties.
Bestellen gaat erg eenvoudig en een groot pluspunt is dat je tot 23.59 uur kunt bestellen zodat je nog minder lang hoeft te wachten op je aankoop die dan al de volgende dag wordt geleverd.
De bestelling van mijn Bosch warmtepompdroogkast werd door 2 zeer aardige jonge mannen ( .....en .... ) geleverd. Over het uitpakken is binnen Coolblue nagedacht want dat deden ze in dit geval buiten in de vrachtwagen zodat de verpakking niet door het huis gezeuld hoefde te worden. Ook de informatie die verstrekt werd bij uitleg is goed. Het oude apparaat werd tevens vakkundig naar beneden gedragen. De volgende bestelling zal weer via Coolblue lopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen018 09-12-2018 Via de website gekocht

Vlot, snel en vriendelijk!

Prima levering! Snelle levering, vriendelijk personeel en afgeleverd zonder rommel. Bovendien inspelend op gemak door de oude droger retour te nemen.

Rob 09-12-2018 Via de website gekocht

Service is hartstikke cool

Prima webshop, overzichtelijk, makkelijk te gebruikdn, goede aanbiedingen. Bestellen en afleveren de volgende dag was binnen 1 dag, terwijl het hartstikke druk was met Sinterklaaa. Ik noem het een prima cyber warenhuis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne-Marie Taken 09-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie aanbieding. Voordelig geprijsd. Goede communicatie. Snelle levering. Super blij met m’n telefoon!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merel 09-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

Een hele fijne website met veel verschillende producten. Site is handig in gebruik. Levering altijd keurig op tijd, opties voor bezorging mogelijk. Echt een top winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 09-12-2018 Via de website gekocht

De webwinkel to be!

Altijd supersnelle levering, geweldige klantenservice en een zeer uitgebreid assortiment! Een zéér betrouwbare webwinkel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caro 09-12-2018 Via de website gekocht

Het leukste, PERSOONLIJKE, online bedrijf :D

Coolblue weet van elke detail in het bestelproces, iets goeds, interessants of leuks te maken waardoor je je persoonlijk gezien voelt. Dat is kracht en levert klantenbinding.

Ellie de Roos 09-12-2018 Via de website gekocht

Een heel goed bedrijf en erg vriendelijk

Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik zeker bij Coolblue.Ik zal het zeker tegen vrienden en familie vertellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natascha 09-12-2018 Via de website gekocht

AANRADER!

Zeer betrouwbaar en super snelle levering.
Erg tevreden over het verloop vanher bestelproces en de service.

Zey 08-12-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Alles was uitstekend! Bezorging was goed product goed de site was duidelijk ben tevreden zkr een aanrader

Anne uit Breda 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering.

In de drukke dagen van december lukt het Coolblue om het juiste product in goede conditie binnen 24 uur te leveren. Complimenten!

Jet en Paul de Graaff 08-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Afgelopen jaren steeds goede ervaringen met Coolblue gehad. Altijd snelle en perfecte levering. Daarom niet getwijfeld en meteen weer voor Coolblue gekozen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Petr 08-12-2018 Via de website gekocht

Het.plaatje klop afspraken service alles prima

Louter om het gemak Bestellen, betalen, je bevestiging en je trak en tracé code. Alles verloop soepel

Petra 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

De website is heel overzichtelijk en makkelijk om mee te werken.
Het afhandelen gaat super.
Vriendelijke benadering.
Prima service.
Top bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arend 07-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Slechte ervaring en niet wat ik van ze gewend ben.

Vandaag een tv besteld met de (betaalde optie) om hem vandaag nog geleverd te krijgen. Ik koop bijna altijd bij Coolblue en ze hadden hem in de winkel niet op voorraad. Maar de winkel beviel goed en aangezien ik hem alsnog dezelfde dag zou krijgen, voor Coolblue gekozen ipv de Media Markt aan de overkant. Maar thuis kreeg ik een berichtje dat dat niet kon voor dit product, maar in de winkel kon het wel en heb ik er voor betaald. Klantenservice gebeld en na een ellenlang gesprek kwamen die er niet uit en dus afgesproken dat ik beter weer even langs de winkel kon gaan. Daar kwamen ze er ook niet uit maar uiteindelijk hadden ze een track en trace code waaruit bleek dat hij die avond tussen 18:00 en 22:00 zou komen. 99% zeker!
Mail gekregen van transporteur dat hij zou komen en de tv zou afleveren. Om half 10 gekeken en de chauffeur was bijna bij de klant voor mij en daarna zou hij naar mij toe komen. Hij zou er even voor 22:00 uur zijn Daarna heeft het balkje van de bezorger niet meer bewogen dus die is om 21:30 al omgedraaid, tenminste dat maak ik daar uit op. En hij kwam dus ook niet meer, kon wel een nieuwe afspraak maken. Coolblue gebeld en, tja, kunnen we niks aan doen mijnheer. Maar ik kon wel het betaalde bedrag voor de "zelfde dag levering" terug ontvangen. Goh, echt? En verder? Want ben 2 keer naar Groningen gereden, plus parkeergeld, plus telefonie en weet niet hoeveel tijd verspild aan deze onzin. En nu dus voor niets de hele vrijdagavond thuisgebleven en morgen ook weer de helft van de dag kwijt want de tv komt........zeggen ze. Ik moet het nog zien.

Ze zeggen bij Coolblue altijd "alles voor een glimlach", nou hier alleen maar tranen en woede.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Arend,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo moeizaam is verlopen en dat je vervolgens voor niets hebt zitten wachten. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Graag willen wij nog een stapje extra voor je doen, daarvoor hebben wij wel jouw ordernummer nodig. Mail je die naar ons op geenglimlach@coolblue.nl?

Wij kijken er naar uit.

Coolblue

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Top service en heel vriendelijk personeel

Afspraken worden super nagekomen, je weet precies wanneer geleverd wordt en goede feed back en tips over het apparaat via website en mail

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Klant vriendelijk goede service

Snelle levering goede service word goed op de hoogte gehouden hoe laat het afgeleverd word en de bezorgers waren beleefd en vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Enid Bermudez 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik heb gehoord van mijn familie die ook wat hebben gekocht en toen mijn wasmachine kapot ging had ik niet getwijfeld bij coolblue mijn bestelling te doen. En ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen van Haaf 07-12-2018 Via de website gekocht

enorm behulpzaam, goed bereikbaar en flexibel

Had problemen met een levering die door Postnl zou worden afgeleverd. Werd hierbij door de klantenservice van Coolblue uitstekend geholpen om een passende oplossing te vinden. dit zelfs terwijl het niet eens hun schuld was. Ze maken hun hoge beoordeling meer dan waar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Mens 07-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Bestel gemak in de webshop. Een snelle afhandeling en levering van de producten. Meestal de volgende dag bezorgd. Goede communicatie wat betreft de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Koelkast 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima en correct

Zeer smelle levering, vriendelijk en correct! Een aanrader voor vriendelijk en kennissen! Alles voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ad 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering

Duidelijke website en productinfo met reviews, prima prijs/kwaliteit en snelle levering goed verpakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -