Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Anoniem 09-09-2024

Duidelijke site, snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd en bezorger is altijd punctueel.

Ferry 08-09-2024

Prima service met een snelle en accurate levering. Een aanrader!

Auke 08-09-2024

Bestellen is eenvoudig. Veel betalingsmogelijkheden. Item was goed verpakt en op tijd verzonden. Snelle levering. Ook wel eens gebruik gemaakt van de klantenservice. Is uitstekend. Denkt mee in oplossingen. Prima ervaringen met Coolblue tot nu toe.

Harm 08-09-2024

Zeer goede website, betrouwbaar, snelle bezorging goed verpakt en nooit beschadigde bestelling en voldoende keus.

John 07-09-2024

Levering snel en info op de site

Fam.Michielse 07-09-2024

De TV voldoet ruim aan verwachtingen. Snel geleverd.
Coolblue geeft extra service door je op elk moment van de bestelling per e-mail ruim te informeren. Ook over de installatie van de TV.

Bedankt Coolblue, een tevreden klant.

Ruud 07-09-2024

Duidelijke website, ruime keuze.
Gratis bezorgen klopt niet helemaal. Alleen in een apart tijdsblok.
Op tijd geleverd door vriendelijke bezorger.

Hary 07-09-2024

snel geleverd,vriendelijke prijs.

Joke 07-09-2024

Correcte service en snelle levering!

Aanschaf stoomgenerator 07-09-2024

Als wij een elektrisch apparaat willen aanschaffen dan kijken wij altijd eerst bij coolblue is altijd goed en optijd geleverd ook dit keer weer na het bestellen van onze stoomgenerator in een wordt geweldig

Angelique 07-09-2024

Duidelijke website, goede en duidelijke communicatie. Ze doen wat zij beloven

s********@g******** 07-09-2024

Ik heb hier vd week een koffiebonenapparaat gekocht. Snelle levering van het apparaat (de volgende dag). Voor mij super want een goede bak koffie is zeer belangrijk voor mij (lees: Koffie is als een knuffel in een mok. Het omhelst mijn ik :-)
Zeer tevreden dus over coolblue. Ik huur hier ook sommige van mijn witgoedapparaten. Dus de keuze "waar mijn koffiebonenapparaat vandaan moest komen" was zeer snel gemaakt!

Jan 06-09-2024

Lever goede kwaliteit en levering geheel volges afspraak.

Carel B 06-09-2024

Mijn Ongezouten mening willen jullie weten nou die kan je krijgen:
Geweldig bedrijf, Geweldig personeel, geweldige bezorgdienst, dat alles maakt mij super blij

Albert van Loon 06-09-2024

Mooie aanbieding aangekocht, online snelle service, en goed en makkelijk de bestelling te volgen. Top!

Petet 06-09-2024

Alle producten zijn zeer snel geleverd en zonder problemen afgeleverd.
Het bestellen met coolblue was erg eenvoudig. Ik.heb reeds vaker besteld en ben altijd tevreden geweest met de totale.verwerking van mijn bestelling

Caspet 06-09-2024

Al heeeeelwat gekocht alleen bij Coolblue en service blijft mooi constant. Houden zo met een glimlach:))

Pimzeewolde 06-09-2024

Ruime keuze en meestal de laagste prijs. Laat in de middag een Nintendo Switch besteld voor een jarige kleinzoon. Keurig de volgende dag afgeleverd.

Henk 06-09-2024

Overzichtelijke website, gestroomlijnd bestelproces en snelle levering via DHL. En niet in de laatste plaats: Coolblue heeft een betrouwbare uitstraling en reputatie.

Ricardo 06-09-2024

Beste prijs op dit moment en Coolblue heeft een goede naam. 1 + 1 = 2!
Ik kon de bestelling goed volgen op de website.
Daarnaast werd de bestelling ook direct de volgende dag bezorgd.
Jammer dat deze niet werd bezorgd door de Coolblue bus ;-)

T.M. 06-09-2024

9 augustus mijn bestelling ter waarde van € 768,00 retour gestuurd naar Coolblue helaas nog steeds geen terugbetaling omdat het pakket waarschijnlijk kwijt is door PostNL of Coolblue en het is vandaag 5 september en nog steeds niks.
Na veel chatten en emailen reageert nu niemand meer en word ik op de chat afgekapt. Zo hoor je dus niet met klanten om te gaan en ik mag niet de dupe te zijn van de fouten van PostNL of Coolblue!
Dus nu afwachten en hopen dat ik mijn geld terug krijg!
Wat een slechte service ik bestel hier nooit meer iets!
Coolblue Klantenservice 11-09-2024

Beste T.M.,

Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak met je retourzending. Het is erg vervelend dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, vooral na een lange periode van wachten. Helaas kunnen we met de huidige gegevens geen retourzending vinden.

Om dit verder te onderzoeken en je situatie op te lossen, willen we je vragen om contact met ons op te nemen via geenglimlach@coolblue.nl. Vermeld hierbij je retournummer of ordernummer en de context van je klacht. We zullen dan direct met je meekijken en de status van je retourzending controleren.

Met vriendelijke groet, Coolblue

PeterV 06-09-2024

Heldere afspraken, snelle levering en goede communicatie. Bestelde artikel werd goed verpakt opgestuurd.

RonaldM 05-09-2024

Ik bestel nu al een aantal jaren bij Coolblue, van koelkast, magnetron tot pc en monitors. Van bestelling, levering en nazorg (garantie) zeer tevreden. Als ik een verbeterpunt mag meegeven is de flexibiliteit (het gebrek aan) van de eigenaar bezorgservice (oa fietsbezorging). Hier is geen enkele wijziging in tijd, dag of plaats mogelijk, wat bij ieder andere koeriersdienst wel kan.

Fokke 05-09-2024

Levering zoals beloofd, en de laagste prijs. dus Cool blue komt zijn belofte na.

Andre Lijesen 05-09-2024

De Droger is prima en werkt zoals het moet die verdiend en 10 maar de winkel aan het Alexandrium is zeer slecht en zou ik niemand aanraden wat een ergernis ten eerste dat je je aan moet melden voor wat je komt en dan is het wachten en wachten dan wordt je opgeroepen en kom je bij een medewerker terecht (ik had een zekere Collin) dan blijk ik het verkeerde hokje te hebben aangegeven in de aanmeld zuil ik kreeg gelijk van onderuit de zak dat dat zeker niet de bedoeling was maar hij wilde me dan nog wel te woord staan van achter zijn balie ik vertelde hem dat ik interesse had in de droger die iets verder op stond maar daar een vraag over had omdat ik iets niet snapte wat een warmtepomp droger was (voor mij een nieuwe term) vervolgens tikte hij wat in de PC en draaide het scherm naar mij toe en zij de worden hier staat het. en moest ik het zelf maar lezen wat er over geschreven wordt dus vroeg ik hem kan ik hem ook gebruiken zoals ik mijn huidige droger gebruikte. antwoord was JA wil je deze kopen en heeft u hier al iets meer gekocht zodat hij mijn gegeven er bij kon halen en onder dat ik deze zelf nog even kon controleren zij hij dan komen ze morgen en hier kan u pinnen. voor dat ik er erg inhad stond ik weer buiten met een kater van wat was me hier overkomen. Kortom als je naar een winkel wil dan dan zeker niet naar het Alexandrium maar neem de moeite om naar een ander locatie te rijden of bestel gewoon via internet Coolblue en perfecte leverancier met prima spullen en een perfect bezorg team daar kan Colin nog wat van op steken. Coolblue zonde van deze werknemer (maar misschien had hij zijn dag niet en was ik er op het verkeerde tijdstip Ik blijf Coolblue trouw maar in het Alexandrium zullen ze me niet snel weer terug zien.