Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

de Winkel wel / de bezorging zeker niet 05-09-2024

Ik vind het fijn dat dit moment voorbij komt, de webshop prima, bestelling + tijd allemaal volgens belofte, afrekenen simpel.
Het verrassende zit 'm in het bezorgmoment alsook de chat m.b.t. de bezorging, in 't kort: ik woon 1 hoog in een portiekflat te Soest kan via track & trace redelijk tijd van bezorgen bepalen.
Ik zie de transporteur aankomen, er wordt bij mij niet aangebeld niet beneden en ook niet op de 1e etage, vervolgens zie ik de transporteur wegrijden, en loop ik de trap af naar beneden aldaar staat mijn Bosch stofzuiger gewoon bij de brievenbussen, de beneden deur staat gewoon open iedere passant had deze stofzuiger zo kunnen meenemen. Wat een geluk dat ik thuis was, ik geef dit aan in de chat met een Coolblue medewerker daar krijg ik niet eens een normaal antwoord van, alleen van hij is dus wel bezorgd. Als ik nou kwaad gewild had dan had ik aangegeven dat ik niets ontvangen had geen bel geen telefonisch contact niets van dat alles, dan had U mij een nieuwe Bosch: (Bosch Readyy'y Serie 2 BCHF220B Zwart
type stofopvang: Zonder zak, Zuigkracht klasse: Standaard, Geschikt voor vloertype: Harde vloeren, Laagpolig tapijt) moeten toesturen.
Zo ver wilde ik niet gaan maar achteraf gezien de behandeling had ik het moeten doen.

Peter Koers 05-09-2024

Ik zocht een bepaalde type poe+ switch. Coolblue had duidelijke informatie over de switch. Op andere sites was ie wel iets goedkoper echter ik hecht liever waarde aan goede uitgebreide en duidelijke info dan een informatie pagina met standaard info met niet de info die je zoekt. Coolblue had duidelijke info die ik zocht. Dus gewoon maar bij coolblue besteld, dat was niks bijzonders. Je besteld en het komt de volgende dag binnen.

Niek 05-09-2024

Als vaste klant kan ik met gerust hart verklaren dat Coolblue een prima winkel is, met uitstekende service. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Altijd ruime keuze en altijd snelle en accurate service.

Marian 05-09-2024

Duidelijke communicatie en vlot geleverd! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Erdogan Karakoc 05-09-2024

Ik heb afgelopen week een laptop gekocht in de winkel van cool blue verkoper zeer vriendelijk goeie informatie gegeven ik ben met blijheid naar huis gegaan met mijn nieuwe laptop

Henk 04-09-2024

Ruime keuze van het gezochte artikel en snelle levering ( zelfs op zondag)

G. Mons 04-09-2024

Ik ben prima tevreden over het product van CoolBlue, maar niet over de bezorging. Pakket paste prima in de groene brievenbus, maar de bezorger had het er half uit laten steken. Brievenbus (PTT model) staat langs de openbare weg, daar steekt dan een pakket uit met een externe harde schijf van 123 euro erin, voor iedereen voor 't grijpen. Ik snap dat de bezorgers haast hebben, maar stop het pakje dan in elk geval IN de bus zodat de deksel dicht kan. Of beter nog: bel even aan en geef het af.
Coolblue Klantenservice 06-09-2024

Beste Gineke,

Bedankt dat je de tijd neemt om een review te plaatsen. Fijn om te horen dat je het pakket toch ontvangen hebt, en dat je er tevreden mee bent.

Het spijt ons echter te horen dat de bezorging niet goed is verlopen. Natuurlijk wil je niet dat een waardevol pakket half uit je brievenbus steekt. We zetten de klacht ook door aan de bezorgdienst. Hopelijk gaat dit in de toekomst beter.

Nogmaals bedankt voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak.

Coolblue

René 04-09-2024

Ruime keuze, goede prijs, kwaliteit en goede voorwaarden

Michel Gosen 04-09-2024

Goede service, Breed assortiment, Snelle levering en uitstekend retour- en garantiebeleid

Poort80 04-09-2024

Coolblue komt gewoon alle afspraken na die beloofd worden. En dat is erg prettig.

Aad van A 04-09-2024

Heel vriendelijk en prima geholpen in de winkel en nog wat adviezen meegekregen.

Ingeborg 03-09-2024

Goede service, zaterdag vaatwasser besteld en zondag in huis. Duidelijk wanneer de bezorging is in tijdsblok van 2 uur en kwartier van te voren nog even bellen, dat ze eraan komen. Vriendelijke bezorgers, zelfs bij 28 graden.
Heel tevreden.

Christine 03-09-2024

Duidelijk omschrijving, goede prijs/ kwaliteit en ruime keuze!

NN 03-09-2024

Product en prijs prima, maar als ik 20 min moet wachten voordat iemand even een gereserveerde fitbit uit een kast kan pakken en ik 2 minuten later weer weg ben, dan klopt er iets niet met je werkverdeling. Regel iemand die dit soort dingen even snel kan oppakken zodat ik niet hoef te zeuren bij de vriendelijke collega bij de ingang
Coolblue Klantenservice 06-09-2024

Hoi Ramzy,

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product en de prijs.

Het spijt ons echter te horen dat je zo lang hebt moeten wachten. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we nemen je opmerking over de werkverdeling serieus. We zullen dit intern bespreken en ons proces verbeteren, zodat je in de toekomst sneller geholpen wordt.

Nogmaals bedankt voor je geduld en de vriendelijke woorden over onze collega. Hopelijk tot snel!

Coolblue

Anoniem99897 03-09-2024

Coolbue denkt als een van de weinige grote elektronicazaken aan de klant en hierdoor blijft de service altijd optimaal. Zeker een aanrader om bij te bestellen.

i.m 03-09-2024

Super aanbieding voor een mooi product, ruime keuze en goede uitleg door de filmpjes met beoordelingen van de producten.

Dick 02-09-2024

Snelle en probleemloze levering. Ook een prima prijs. Vergelijking bij de aankoop en advies heel fijn.

Robbie van Dijk 02-09-2024

Coolblue heeft een prettige webshop, overzichtelijk en duidelijk. Vroeg in de ochtend een bestelling gedaan die ik direct na openingstijd kon ophalen bij de Coolblue Store in Rotterdam Centrum. Wachten duurde daar wel onnodig lang naar mijn idee. Slechte akoestIek in de winkel, melk op bij de koffie automaat en door het ontbreken van een zichtbare prullenbak bij de wachthoek lagen daar talloze halfvolle koffiebekers (waarvan ik een deel heb opgeruimd).

Gerard 02-09-2024

Info op site is duidelijk. Bestellen makkelijk. Alleen de levering zou volgende dag gebeuren (wat voor ons belangrijk was) en dat gebeurde helaas niet. Levering zou op zaterdag zijn maar kwam maandag. Geen halszaak, maar daar wordt wel mee geadverteerd.

Peter 02-09-2024

Deurbel online besteld voor afhalen in Amsterdam Zuid. Aanmelden bij de deur en daarna 4 mensen voor mij en duurde wat lang. 10 minuten :)

Aan de beurt bij een vriendelijke jongeman. Afgerekend en klaar. Thuis direct online de installatie bediening erbij en binnen een uur opgehaald en gemonteerd. Duidelijke montagesteun tekening en advies.

Blij met mijn goedwerkende deurbel. In de actie met extra bel voor de eerste verdieping. Alles compleet met bedrading en schroeven etc.

Prima product ook. Werkt tot op heden naar volle tevredenheid.

Menno 02-09-2024

Alles voor een glimlach? Eerder alles voor niks

Mijn glimlach heeft het snel begeven nadat ik twee keer een apple watch geleverd krijg die niet werkt.

Waarschijnlijk heb ik hetzelfde apparaat dat ik retour heb gestuurd weer gekregen.

Daarnaast duurde het 25-30 minuten om een retourlabel te krijgen via de telefoon omdat ik telkens 5 minuten op hold werd gezet.

Helaas geen fan meer van coolblue. Haal hem voortaan liever bij een andere zaak.
Coolblue Klantenservice 03-09-2024

Beste Menno,

Wat balen dat je jouw Apple Watch niet aan de praat krijgt. We begrijpen dat dit zeer frustrerend is gezien de forse aanschafprijs.

We kunnen je verzekeren dat je tweemaal een compleet nieuwe Apple Watch hebt ontvangen, ook zijn dit niet dezelfde. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken of zij je kunnen helpen de Apple Watch aan de praat te krijgen. Mocht dit niet lukken heb je mogelijk zoveel pech dat je tweemaal een zogeheten 'Dead On Arrival' hebt ontvangen. Graag vervangen we de Apple Watch dan nog eenmaal.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Remy Hammett 02-09-2024

Als trouwe klant ben ik nu een keertje niet blij.
Ik heb een bestelling geplaatst om af te leveren bij een pakket automaat van POSTNL.
Nu is het pakket bezorgd in een winkel die in de binnenstad van Alkmaar is gevestigd en geopend is van 08:30 tot 17:30. Hoe moet ik dit als werkende man gaan ophalen?
Coolblue Klantenservice 02-09-2024

Beste Remy,

Bedankt voor je bericht en je loyaliteit als klant. Het spijt ons te horen dat je pakket niet zoals verwacht in de pakketautomaat is bezorgd. Wanneer een pakketautomaat vol is, wordt het pakket door PostNL naar het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht. We begrijpen dat dit erg ongemakkelijk voor je is, vooral gezien je werkuren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je geduld en begrijpen dat dit niet ideaal is. Indien het pakket niet wordt opgehaald zal deze na 7 dagen automatisch retour gaan waarna we je van een terugbetaling kunnen voorzien.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Albert 01-09-2024

Uitstekende informatie, doen wat er wordt beloofd en in een hoog tempo leveren.

Kevin 01-09-2024

Alles verliep super, savonds besteld en smorgens al in huis. De bezorger was een topper ! Gaf nog een extra tip voor het verwijderen van de verhuis bouten. Ook legde hij netjes de garantie uit en dat ik 30 dgn bedenktijd heb. Deze heb ik zeker niet nodig .De wasmachine ziet er mooi uit, is echt heel erg stil, hoor de wasmachine alleen als ie water pakt. De was is netjes schoon. De wasmachine doet wat ie beloofd.

MvN 31-08-2024

Goede, duidelijke website. Goede kwaliteit producten. Goed verpakt bij bezorging.