Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Noortje 07-04-2024

Tevreden over de bestelling en levering van onze nieuwe stofzuiger. De hoeveelheid keuzemogelijkheden maakten het kiezen niet makkelijker, maar met hulp van de consumentenbond en de handige filters van coolblue toch gelukt. Zou het wel handig vinden als je zelf kan aangeven wat voor jou belangrijke onderwerpen zijn zodat die 'zwaarder' wegen in het advies (bijvoorbeeld voor lange mensen een lange buis en ook een goede stoffilter).

Riny 07-04-2024

Snelle levering en super vriendelijke bezorger. Klein bugje op de site bij kiezen dagdeel bezorging.

Esmeralda 07-04-2024

Ik heb contact gehad met de klantenservice chat om te bepalen welke dog cam het beste zou passen. Online besteld, dag erna bezorgd.
Installatie ging niet zo gemakkelijk als beloofd. Daardoor contact gehad met de klantenservice via de telefoon. Zeer professioneel en klantvriendelijk. Helaas kon zij me niet verder helpen. Ik kreeg de keuze zonder gedoe retouren of contact op nemen met de producent. ik heb daarvoor diverse contactgegevens gehad. Net buiten hun werktijden helaas. Nachtje over geslapen en toen toch maar even de router gereset. Dat bleek het probleem te zijn. De Installatie ging daarna heel makkelijk zoals beloofd. Zeer tevreden en we zullen zeker vaker bij Coolblue bestellen.

Schutte 07-04-2024

Snelle levering en doen dus wat ze beloven. Kunnen andere sites een voorbeeld aan nemen.

Eduard Vries de 07-04-2024

De inductieplaat was binnen 24 uur keurig en volgens afspraak geleverd en voldoet aan de beloofde prestaties! UITSTEKENDE SERVICE!

Stef 07-04-2024

Alles gaat eigenlijk zeer soepel en makkelijk. Soepel op de hoogte gehouden wat betreft de levering. Jammer is wel dat je wasmachine niet meer ook gratis naar boven getild en aangesloten wordt. Dat is eigenlijk wel waar Coolblue voor mij voor staat. Nu zak ik de volgende keer een ieder andere site gaan bezoeken.

Timo 06-04-2024

Ik bestel al jaren mijn elektronica bij Cool Blue en ervaar nergens zulke service en accuraatheid als bij jullie. Wat jullie beloven doen jullie ook. Ook bij retourneren kan het niet simpeler en jullie doen ook zeker niet moeilijk. Kan niet minder dan een 10 geven.

Floris Van Beek 06-04-2024

Cool blue heeft prima geleverd.

De PostNL bezorger heeft echter het pakket met de Fitbit over de heg op het gras gegooid zonder aan te bellen…
Belachelijk. Ik heb het de volgende ochtend in de tuin gevonden.
kieskeurigreview 11-04-2024

Beste Floris,

Dankjewel voor het schrijven van je review. We vinden het erg spijtig om te vernemen dat de levering van je bestelling niet is gegaan, zoals je wel mag verwachten.

We maken hier een melding van bij onze bezorgpartner. Gezien het ongemak willen wij je graag een persoonlijke korting bieden van 25,- euro. De persoonlijke korting kan je dan vinden in je Coolblue-account bij het afrekenen van een bestelling en is een jaar geldig. Zo bepaal je zelf wanneer en waarvoor je de korting inzet.

We hopen dat jij je kan vinden in dit aanbod. Laat je ons weten of we de korting in orde mogen maken? Alvast bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet, Coolblue

S.Brandsma 06-04-2024

Een negen om de zeer vlotte levering.
En het tiende punt omdat ongevraagd aangeboden werd het oude apparaat mee te nemen.

Alles voor een Glimlach? Wat een leugen 06-04-2024

Jarenlang trouwe klant. Maar na via Apple Support een telefoon ter reparatie aangeboden te hebben nooit meer. Na de reparatie van de achterkant horen bellers mij nauwelijks meer. Dit zou onder garantie gerepareerd worden. Ik word nu als leugenaar neergezet en de verantwoordelijkheid wordt afgeschoven naar Apple. Maar wel 619 euro in hun zak en ik een onbruikbare telefoon. Toen ik boos de winkel uitging vond de teamleider het ook nog nodig om te zeggen dat ik niet terug hoefde te komen. Dáár hoeft hij zich geen zorgen om te maken!
kieskeurigreview 09-04-2024

Beste klant,

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met de reparatie van je telefoon! We kunnen ons voorstellen dat je wilt dat dit opgelost wordt. Het was natuurlijk niet onze bedoeling om je als leugenaar neer te zetten. Onze excuses dat dit zo is overgekomen.

We hebben ondertussen al wat contact gehad over de mail. We gaan ervoor zorgen dat dit op een juiste manier opgelost wordt.

Coolblue

Jeroen mout 05-04-2024

Ik ben goed geholpen ik wou eerst en samsung tv maar het is en lg tv gewoorden omdat hij better was

Wim 05-04-2024

Coolblue is inmiddels niet meer altijd de goedkoopste, maar toch koop ik eigenlijk standaard bij Coolblue. Dit om de goede zoekmogelijkheden op de site, de goed productinfo, de korte levertijd (tenzij anders aangegeven), de kwaliteit en de dienstverlening van de klantenservice (die je eigenlijk nooit nodig hebt).

Cees 05-04-2024

Perfecte bestelling en perfecte snelle levering! Het product voldoet aan de eisen en verwachting

Gerdien 05-04-2024

De site is goed benaderbaar, het is makkelijk om zaken te bestellen en de levering gaat snel .

Koffie 05-04-2024

Snelle levering, aardige vrolijke bezorger ondanks de enorme regen waar hij door moest fietsen! Blij met mijn koffiezetapparaat.

Jeroen 04-04-2024

Overzichtelijke website, goede filters, goede mailing. Prima aftercare. Erg blij mee

Vazkressia v Ierland 04-04-2024

De webshop was makkelijk te vijden en alles was zeer makkelijk en snel te vinden. Speciaal een 10 ook voor de bezorging, wat was dat snel, en zeer klantvriendelijk! Mijn complimenten hiervoor. De bezorger was op tijd, alles werd netjes vantevoren aangekondigd en de bezorger was erg vriendelijk aan de deur, ondanks de vele regen. Ga zo door Coolblue. Andere bezorgdiensten kunnen nog van jullie leren. Groetjes een zeer tevreden klant.

JoBa 04-04-2024

het systeem door je door een medewerker te laten inchecken bij binnenkomst werkt perfect. We zijn vervolgens geholpen door een zeer vriendelijke en deskundige medewerker.

Martin 04-04-2024

De sfeer van communiceren met Coolblue is zeer prettig. Ook de meldingen van wanneer het product bezorgd wordt is optimaal.

Jacques 04-04-2024

Supersnel weer, ‘s avonds besteld en volgende ochtend in huis! Goed verpakt, doos in doos dus erg tevreden!

Daan 04-04-2024

Coolblue is een leuk en modern bedrijf met enthousiaste medewerkers. In de winkel op het Oostplein werd ik goed en vakkundig geholpen.

Dea 04-04-2024

Duidelijke website en snelle bezorging. Ook goed aangegeven hoe laat bezorger komt.
Heel fijn dat jullie eigen bezorgers hebben. Vriendelijk, op tijd en oude apparaten kunnen meegegeven worden.
Ik ben fan! Aanrader dus.

Inwoner Houten 03-04-2024

De bestelling, levering etc. was super correct. Prima tijden aan gegeven van levering etc.

vd Wal 03-04-2024

Via de website eenvoudig het juiste product gevonden en besteld. De afhandeling daarna is TOP en ze doen precies wat er beloofd is, mailtjes met levertijdstippen, WhatsApp'jes en telefoontje alles klopt. Ook de chauffeur/bezorger geeft nog wat laatste tips en tricks, prima allemaal.

Jantine 03-04-2024

op zich is het wel makkelijk te vinden wat ik nodig had. Maar echt dagelijks gebruik zal ik niet van de website maken.