Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Albert 01-09-2024

Uitstekende informatie, doen wat er wordt beloofd en in een hoog tempo leveren.

Kevin 01-09-2024

Alles verliep super, savonds besteld en smorgens al in huis. De bezorger was een topper ! Gaf nog een extra tip voor het verwijderen van de verhuis bouten. Ook legde hij netjes de garantie uit en dat ik 30 dgn bedenktijd heb. Deze heb ik zeker niet nodig .De wasmachine ziet er mooi uit, is echt heel erg stil, hoor de wasmachine alleen als ie water pakt. De was is netjes schoon. De wasmachine doet wat ie beloofd.

MvN 31-08-2024

Goede, duidelijke website. Goede kwaliteit producten. Goed verpakt bij bezorging.

zeker aan te bevelen. 31-08-2024

Het was prima in orde, Het product voldeed aan onze verwachtingen. Een organisatie waar je gerust mee in zee kunt gaan!!

Frans 31-08-2024

Gewoon een wekker, niets bijzonders.
Fijn dat er een lang snoer aan zit en dat je het licht een beetje zachter kunt zetten. De rode cijfers naar het plafond zijn wat beperkt af te stellen en werken eigenlijk alleen onder een rechte muur op een recht plafond.
Voor ons is dat ruim voldoende.
Coolblue heeft qua levering weer ruimschoots aan de verwachting voldaan ( zoals altijd)

Albert 31-08-2024

Goede en snelle service ben erg tevreden

Yvonne 31-08-2024

Tijd goed aangekondigd, vriendelijkheid 👍. Tevreden met pakket!
Volgende dag al thuis!

Sharon Pelzer 31-08-2024

Overzichtelijk om te bestellen, heel veel info bij de producten en specificaties, snelle levering en netjes verpakt

Henk.S 31-08-2024

Doe al mijn aankopen bij coolblue
Heb goede ervaring
Snelle levering en goed personeel

Marcel 31-08-2024

Twee dagen na bestelling geleverd. Netjes in de doos. Zeer voordelige aanbieding.

Tjeerd 31-08-2024

Steeds weer geweldige service en vriendelijke medewerkers met veel kennis en passie. Het is altijd een plezier om hier te winkelen.

Wever 30-08-2024

Hebben kwaliteits spullen en netjes bezorgt altijd. Prijs is alleen niet altijd heel concurrerend helaas.

Ineke 30-08-2024

Gekozen voor coolblue omdat je hier een handige keuzehulp hebt, in ieder geval voor stofzuigers, de website is overzichtelijk en de prijs was goed

Hans Sas 30-08-2024

De overgang van Oostplein naar de Hoogstraat is niet echt 1 succes - Oostplein was veel beter bereikbaar en de Hoogstraat voelt bijzonder anoniem aan.
Coolblue Klantenservice 02-09-2024

Beste Hans,

Bedankt voor je feedback over de overgang van Oostplein naar de Hoogstraat. We begrijpen dat deze verandering nog even wennen is, en dat de nieuwe locatie nog niet voor iedereen hetzelfde vertrouwde gevoel biedt. Er zijn inderdaad nog wat uitdagingen waar we aan werken, zoals de bereikbaarheid en de sfeer van de nieuwe winkel. We willen je verzekeren dat we hier hard mee bezig zijn en dat we er alles aan doen om de winkel zo snel mogelijk optimaal te laten functioneren. We geloven dat zodra we volledig zijn ingewerkt en de kinderziektes zijn verholpen, de nieuwe locatie zelfs beter zal presteren dan de vorige. Jouw geduld en begrip waarderen we enorm!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Jan Bredewout 30-08-2024

Netjes verzorgd. Op tijd geleverd

Gertine 30-08-2024

Een hele gemotiveerde en deskundige begeleiding bij de keuze van de laptop.

Alex 30-08-2024

Overzichtelijkheid van de webshop en de duidelijke uitleg van de desbetreffende producten, al met al een juiste aankoop gedaan en daar was het mij om te doen. Een echte aanrader dus om op Cool blue iets uit te zoeken wat je nodig hebt, overzichtelijke bestel procedure en snelle levering aan huis.

Simone 29-08-2024

Mijn koffiezet apparaat was kapot en aangezien ik van koffie houd wilde ik snel een nieuwe . Flink zoeken naar een goede en niet te duur . Ik werd overspoelt met allerlei apparaten met heel veel mogelijkheden ( alleen nog net niet mijn ramen wassen ) met flinke prijzen .
De keuze werd steeds ingewikkelder!
Tot ik bij coolblue uitkwam . Daar kreeg ik duidelijkheid ipv overspoeld worden met teveel keus
En een dag later zat ik alweer aan een lekker bakkie 😃

Als er nog eens wat apparatuur kapot gaat weet ik waar ik zijn moet ..

Jan 29-08-2024

Prima. Zondag besteld, maandag geleverd

Zijlstra, J. 29-08-2024

SDD defect teruggestuurd: volgende dag al een bericht dat er een nieuwe besteld kon worden, zonder gezeur.

Herman ten Hove 29-08-2024

Ik heb Coolblue als zeer prettig en betrouwbaar ervaren een mooie internetradio van Philips
aangeschaft die ook een Goed geluid geeft !

Rob 29-08-2024

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke webshop met diverse keuzes en selecties.
Een service na aankoop die je kan helpen om je nieuwe laptop te installeren zou het helemaal compleet maken.

Jan 29-08-2024

Ik ben zelf in de winkel geweest voor advies en werd goed geholpen. Ðe bestelling kwam een dag later.

Peter Hardon 29-08-2024

Goede producten. Kookplaat en Oven. De levering is moeilijker. In mijn geval 3 dagen. Ook een kwartier van tevoren bellen gebeurde niet. Dus het was afwachten wanneer het bezorgd zou gaan worden.

Ton 29-08-2024

Goede voorlichting, ruim de tijd hiervoor. Goed geluisterd naar mijn vragen en wensen en met een goed advies de beslikunnen nemen.