Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Guido 28-08-2024

Ik wist al redelijk wat ik wilde hebben, daarom kon ik de keuze snel maken.
Het overzicht en de vergelijkingsoptie is erg prettig.

Het bedrag redelijk concurrerend en de levering heel snel en duidelijk.

Ruud 28-08-2024

Ik ben fan van CoolBlue maar de laatste keer ging iets goed mis. PostNL zou een combi-oven bezorgen en lieten weten dat er op het bewuste tijdvak niemand thuis was. Dat was absoluut wel zo! Ze zijn gewoon niet geweest. Gevolg: ik kon die oven van ruim 20 kilo nu zelf ophalen op een verlaten industrieterrein, 15 km verderop. Bizar! Kostte me veel extra tijd, geld en gesjouw. Met excuses voor het ongemak. Ja, gooi maar in mijn pet.
Coolblue Klantenservice 31-08-2024

Beste Ruud,

Bedankt dat je ons op de hoogte brengt van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen dat het frustrerend is om een zware combi-oven zelf te moeten ophalen, zeker nadat je erop rekende dat deze bij je thuis zou worden bezorgd.

We zien dat je al contact met ons hebt opgenomen en dat we een klacht bij PostNL hebben ingediend om dit te onderzoeken. Daarnaast hebben we zojuist de eerder geboden voucher verhoogd met 15 euro als extra compensatie voor de extra tijd, moeite en kosten die je hebt gemaakt. Nogmaals onze excuses en bedankt voor je geduld en begrip.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Herman 27-08-2024

Was in de buurt en we wisten niet of we thuis waren die dag. Zeer vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen. Ondanks drukte bleven medewerkers rustig en efficient.

Mohsen 27-08-2024

Easy to order and prefect customer service with excellent delivery.
100% happy with COOLBLUE!

Remon Smits 27-08-2024

Ervaring met Coolblue is altijd goed. Duidelijke site, duidelijke uitleg en productomschrijvingen. Snelle levering met goede communicatie en status van bestelling/ levering. Als er dan toch iets terug moet goede klantenservice en wordt er niet moeilijk gedaan.
Echt top. Mij zien ze vaker terug

Saskia Budding 27-08-2024

Ik dacht handig, online een laptop bestellen en afrekenen en dan even snel in de winkel ophalen. Niet dus. Je moet je bij een zuil aanmelden en dan kom je op een bord. Er stonden 2 mensen op die kwamen afhalen, de rest kwam voor advies. Uiteindelijk bijna 3 kwartier gewacht voordat ik aan de beurt was. Dat doe ik dus niet meer. Wel lekkere koffie uit de automaat overigens.
Coolblue Klantenservice 28-08-2024

Beste Saskia,

Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het is zeker niet de bedoeling dat je zo lang hebt moeten wachten bij de afhaalbalie, en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen in de winkel te verbeteren.

We streven er elke dag naar om de klantbeleving te optimaliseren, en jouw feedback helpt ons daarbij. We zijn blij dat de koffie uit de automaat je in ieder geval beviel – een klein pluspuntje in een verder minder prettige ervaring.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Janice 27-08-2024

Top service ! Tv van 75 inch netjes in woonkamer geplaatst en bij aanvullende vragen namen de bezorgers de tijd om deze uitvoerig te beantwoorden. Vandaag nog een kaartje in de brievenbus gehad waarin coolblue ons veel plezier wenst met de TV! GE WEL DIG

Rene 26-08-2024

Prima verpakt, maar chauffeur heeft het pakketje voor de deur gelegd en vertrokken, on acceptabel!!!

Willy van Ooijen 26-08-2024

Snelle levering en goed verpakt
Ook kreeg ik nog goede tips voor onderhoud

Judith 26-08-2024

Goede service, snelle levering en veel reviews. Productinformatie word duidelijk weergegeven

Mary 26-08-2024

Besteld en direct op te halen. Druk op zaterdagmiddag maar ach.
Heel goed en vlot geholpen door de medewerker.

Recai 26-08-2024

İk heb kookplaat besteld 23-08-2024 bestelling zou volgende dag geleverd worden maar bestelling komt 26-08-2024 aankomen afspraken kunnen ze niet na komen wel jammer
Coolblue Klantenservice 27-08-2024

Hoi Recai,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je een aantal dagen hebt moeten wachten totdat je kon koken op je nieuwe kookplaat. Je had natuurlijk het liefst direct je kookkunsten kunnen gebruiken. Excuses daarvoor.

We doen altijd ons best om de bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Helaas lukt dat niet altijd. Toch hopen we dat je geniet van de nieuwe kookplaat. Mochten we je nog kunnen helpen, stuur dan een mail naar geenglimlach@coolblue.nl. We helpen je dan graag verder.

Coolblue

Anoniem 26-08-2024

Prima on line te bestellen.
Ik heb wel eerst advies gevraagd in de winkel.

HPhoorn 26-08-2024

Coolblue, ik bestel er al jaren. En ja er ging ook wel eens iets stuk en dat werd perfect opgelost.
Ze zijn zelfs een keer een printer kwijtgeraakt en daar kregen we gewoon een nieuwe voor

martin citroen 25-08-2024

op de verkeerde dag bezorgd ,nog wel extra voor betaald , ik moet wachten tot alles met post.nl is afgewikkeld pas dan krijg ik mijn geld retour ,het pakket is naar een afhaalpunt gebracht 3!! stadsdelen verderop .
nu moet ik wachten tot de fouten van een ander zijn afgewikkeld ,een waardeloos bedrijf !!

Beste Martin,

Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet goed is gegaan. Je wilt dan ook snel je geld terugontvangen.

Helaas duurt dit inderdaad een aantal dagen, het pakket moet namelijk eerst weer terugkomen in ons magazijn. Hierna maken we de terugbetaling in orde.

Coolblue.

Jozefus 25-08-2024

De bediening in de winkel is deskundig en vriendelijk, de bezorging van de spullen thuis gaat vlekkeloos. Dat de spullen met een bakfiets gebracht worden, vind ik zeer lovenswaardig, maar dat ik vijf e-mails (orderbevestiging, bezorgingstijden etc.) per bestelling krijg, vind ik overdreven en minder milieuvriendelijk.

Johan Dierink 25-08-2024

Uitstekende winkel en zeer kundig personeel!

Ron Timmerman 25-08-2024

Een tweede kansje aangekocht onder het mom van omdat het net zo goed is.
Mijn grootste frustratie is dat het zeer slecht verpakt was.
Ik hoop dat mijn inductieplaat het gooien en schuiven/stuiteren tijdens transport geen verrassing geeft.
Een pakket van netto 9.8KG verpakken in veeltegrote doos dan een 2-laags waardeloze noppenfolie en geen hoekbeschermers om/van de glasplaat is vragen om moeilijkheden. Bij aankomst gingen mij de haren recht overeind staan. Bezorgen met een glimlach....

Beste Ron,

Wat vervelend dat je tweedekans kookplaat niet goed was ingepakt. Sorry voor het ongemak.

Hopelijk is de kookplaat nog helemaal heel. Indien je toch twijfelt, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Coolblue.

Johni 25-08-2024

Combimagnetron besteld en keurig afgeleverd.Maar helaas niet door Coolblue maar PostNL die niet mijn oude gelijk retour kon nemen. Ik moet dus zelf etiket printen ( geen printer) en voor doos zorgen. En dan ALS ik weer iets bestel bij PostNL zal mijn oude magnetron gelijk meegaan. Of kan ik het afgeven bij PostNL punt. Dat ding weegt 18 kilo dus moeilijk mee te nemen met gezien ik geen ander vervoer heb! Klantenservice had ook geen andere optie. Dus voor mij GEEN glimlach!
Coolblue Klantenservice 26-08-2024

Beste Jo, Wat vervelend dat je je oude magnetron niet kon meegeven aan PostNL, we begrijpen dat je hiervan baalt, omdat je dacht dat we zelf langskwamen. Onze excuses voor het ongemak. Het klopt inderdaad dat de kleine apparaten bezorgd worden door PostNL. Je kunt het beste even van tevoren contact met ons opnemen, dan kunnen we je hierover informeren. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Ton van de m Bosch 24-08-2024

Wij kochten twee pakjes foto papier en liet deze voor de verjaardag van mijn kleindochter afleveren bij haar thuis. Zij was er echter niet . Kreeg keurig een belletje van de bezorger dat ze het pakje bij de buren aan zouden proberen te bieden. Even later een bericht dat het bij de buren was afgegeven. Keurige service . Daar kan o.a post.nl nog een puntje aan zuigen. Staat niet in de schaduw. Van deze bezorgdadeling.

Hans 24-08-2024

Wilt u een goede laptop kopen en daarvoor deze produkten met elkaar vergelijken?
Kijk dan op de Coolblue website !! U ziet dan alle specificaties vermeld. Daarmee kunt u een goede keuze maken.
Met de prijsstelling van Coolblue weet u dan ook nog dat u daar een voordelige aankoop realiseert.

Roger 24-08-2024

Alles zoals afgesproken

Klaske 24-08-2024

Alles ging goed en extra gebruiksaanwijzing linken per mail. Goed idee!

keygre 24-08-2024

Bezorgen altijd op afspraak.
Product in goede staat bezorgd
Juiste info op site

Lex 24-08-2024

De klank en het gebruik van het product waren uiteindelijk geweldig. Echter, bij de bestelling werd niet duidelijk gemaakt dat ik de piano eerst zou moeten opbouwen. Dit was een heel karwei, alsof het van IKEA kwam. Als ik een fiets koop dan krijg ik toch ook geen pakket met trappers , een bel, een verlichtingsset en wielen. Dit maakt dat mijn beoordeling slechts een 3 is.

Beste Lex,

Je had niet verwacht dat je je piano nog helemaal moest opbouwen, dit was dan ook een beetje onhandig.

Wellicht hadden we dit inderdaad wat beter moeten aangeven. Echter, is het voor ons of de fabrikant meestal niet mogelijk om producten in zijn geheel te verzenden. Deze moet vaak nog opgebouwd worden.

Hopelijk is je piano helemaal naar wens.

Coolblue