Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E. van Dam 03-01-2024

Ik vind het een prettige website en erg gebruiksvriendelijk. IK kreeg het de volgende dag meteen thuisbezorgd en toen ik niet thuis was werd ik door een hele vriendelijke vrouw gebeld of ze het bij de buren kon afleveren.

Annette vd R 03-01-2024

Duidelijke website met veel informatie over het produkt. Snelle en correcte levering.

Marcel 03-01-2024

Een Tv thuis besteld via de webshop en vervolgens de tv in de winkel in Eindhoven afgehaald. In de winkel was ik hartelijk ontvangen en na even wachten fijn geholpen. De tijd tussen bestellen en het ontvangen van de tv was minder dan 30 minuten. Top geregeld!

Martijn 03-01-2024

Tijdvak van bezorgen niet te lang. Chauffeur belde ca 15 minuten van te voren nog even. Kundig chauffeur die beknopte maar duidelijke tips en aanwijzingen gaf over de warmtepompdroger.

Bart 03-01-2024

Meest heldere, eerlijke en informatieve webshop van Nederland. Fijn dat Coolblue zo veel informatie over de producten geeft en een eigen keuze motiveert voor als je keuzestress ervaart.

nicole 03-01-2024

goede service en advies, was op zoek naar een goede draadloze muziekdrager , maar twijfelde erg wat voor mij geschikt was. uiteindelijke keuze v product voldeed aan de verwachtingen. ben er heel blij mee

Duinkonijn 03-01-2024

Smartphone op voorraad en voor een goede prijs. Binnen een uur besteld op de site en in de winkel afhalen. Prettige afhandeling in de winkel.

ROkkie 03-01-2024

Stop in je winkelwagen, reken af, volgende dag thuis in avond. Dagje daarna lampje aan het plafond. En net zo duur als bij Philips zelf inclusief 15% korting. Beter kan niet toch?

christoffel 02-01-2024

Ik kwam in de fysieke winkel om een tablet te kopen. Helaas, het object van mijn keuze bleek uitverkocht. Een dienstdoende, glimlachende shopmedewerker meldde me dat het artikel de volgende dag weer voorradig zou zijn. En warempel: het klopte!
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.....

Annie 02-01-2024

's Avonds besteld en volgende middag al thuis bezorgd. Zeer snelle levering en dat in de feestdagen periode!
Ook nog een mail met extra informatie over het product en de digitale handleiding, na levering, toegestuurd gekregen. Handig!

Evelien 02-01-2024

Overzichtelijke site/app
Makkelijk te bestellen
Snelle levering
Goede communicatie over bezorgtijd
Vriendelijk personeel (altijd met een lach)

J. Geuzinge 02-01-2024

Precies op tijd binnen. Mijn vraag over het product wist Coolblue goed te beantwoorden.

Rob 02-01-2024

Zoals ik van Coolblue gewend ben was alles weer prima in orde en op tijd. Was nog even spannend of NL Post zou verschijnen op het aangekondigde tijdstip, om dat in hun app ineens een andere dag stond, maar ook dat kwam gelukkig goed.

roelandonno 02-01-2024

Stuurt een sdkaartje in een grote doos volgens de vervoerder kreeg vandaag pas de afhaalcode vermelde bij bestelling volgende dag bezorging maar de brievenbus...
kieskeurigreview 05-01-2024

Hi Roel,

Zowel de communicatie over de bezorging als de bezorging zelf zijn niet verlopen hoe we het beiden willen. Onze excuses hiervoor. We hebben je klacht doorgegeven. Het heeft dagelijks onze aandacht om alle dienstverlening te verbeteren. Dit voorbeeld zal daarin worden meegenomen.

Coolblue

Jeroen 02-01-2024

Twee nieuwe koffiezetapparaten gekocht binnen 1 week. Beide komen binnen met karton al beschadigt, krassen op het apparaat, plakzooi in de zetgroep (duidelijk 2e hands). En zelfs haren in de zetgroep bij het laatste apparaat. Echt van de zotten.
kieskeurigreview 05-01-2024

Hi Jeroen,

Zojuist hebben wij je voorzien van een reactie op een andere review. Voor de volledigheid zetten wij deze hier ook nog neer:

''Hi Jeroen,

Wat vervelend dat je jouw twee nieuwe koffiezetapparaten op deze manier hebt ontvangen. Hier balen wij van.

We zijn natuurlijk erg benieuwd of je dit al met onze klantenservice hebt gedeeld. Zo niet, zou je dit kunnen doen? Ook met de aanvullende foto's erbij? Neem vooral contact met ons op: klantenservice@coolblue.nl! Graag kijken we dan mee naar een oplossing.''

Coolblue

Willem 02-01-2024

Ik vind coolblue een hele fijne winkel en webshop.
De medewerkers zijn vriendelijk en het bestellen via de webshop is of op voorraad of de volgende dag beschikbaar.
Ik kom er graag.

Martin 02-01-2024

Coolbleu heeft een duidelijke website en goede service. Het product wordt geleverd zoals afgebeeld en uitgelegd.

deskundig advies als hulp keuze toestel, advies op maat 02-01-2024

supergoed, correct, prima klantgerichtheid, advies top, leveringsprobleem geweldig goed en snel opgelost

Joost 02-01-2024

de site is overzichtelijk, bestellen ging meteen goed en ik kon de bestellen de volgende dag vanaf 10u al ophalen. Ophalen ging ook goed (even gewacht ivm drukte, maar kon gewoon rustig plaatsnemen). Vriendelijk personeel.

Roland 02-01-2024

Duidelijke site en duidelijke omschrijving van de mogelijkheden van de uiteindelijk bestelde robotstofzuiger. Ook een snelle levering.

Gerard 02-01-2024

Cool Blue heeft een vertrouwde duidelijke site en een levert een correcte behandeling van mijn artikel keuze.

Karin 02-01-2024

Altijd goede service. Duidelijk wanneer je aan de beurt bent id winkel.. Altijd vriendelijke medewerkers! Alleen heb ik mijn vraagtekens bij het stukgaan van een apparaat binnen de garantie waarom ik dan niet mijn geld terug krijg maar dat het op mijn account staat en ik dus verplicht wordt tot het kopen van een product t.z.t.

Noortje 02-01-2024

Heldere site, bestellingen voldoen aan verwachtingen en snelle levering. Top!

Andre 02-01-2024

Ze hebben veel keus en snelle levering. Ik heb hier een 2de kans product aangeschaft voor een gunstige prijs, alles compleet en onbeschadigd. Top

Vlieger 02-01-2024

Duidelijke omschrijving, overzichtelijke site, informatieve mails over je bestelling en ook ná je aankoop krijg je nog een mail met tips over je product. Dat wordt onzerzijds erg op prijs gesteld