Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Andre 02-01-2024

Ze hebben veel keus en snelle levering. Ik heb hier een 2de kans product aangeschaft voor een gunstige prijs, alles compleet en onbeschadigd. Top

Vlieger 02-01-2024

Duidelijke omschrijving, overzichtelijke site, informatieve mails over je bestelling en ook ná je aankoop krijg je nog een mail met tips over je product. Dat wordt onzerzijds erg op prijs gesteld

Jan 02-01-2024

Producten waren snel binnen en dat rondom de feestdagen! Zijn eerlijk over de prijzen en gooien ze niet net voor de aanbieding omhoog zoals anderen dat wel doen.

Elvira 02-01-2024

Vandaag besteld, de volgende dag in huis. Dat is gewoon top!
Ik kocht een föhn die bij coolblue veel goedkoper was dan bij de concurrent.

MMartins 01-01-2024

bestellen bij Coolblue is kopen en weten dat het goed komt met de nazorg. Dat gevoel is gewoon onbetaalbaar.
Zowel in de winkels als online en zelfs de bezorgers zijn super aardig en dienstverlenend.

Laura 01-01-2024

Voornamelijk elektronica koop ik altijd bij coolblue! Geen gedoe met garantie en waar voor je geld. Ook al is het elders goedkoper, wij blijven trouwe klant!

Roelf 01-01-2024

Het is overzichtelijk met een fatsoenlijke prijs en eventueel ruilen geen probleem

Trudy van Hattem 01-01-2024

Op de site was het heel overzichtelijk zoeken naar een wasmachine . Toen de keuze was gemaakt en na een paar dagen in huis . De bezorging was uitstekend , van te voren bericht wat het tijdvak zou zijn en een kwartier van te voren nogmaals gebeld .De bezorgers brachten en installeerde de machine op zijn plek . Heel vriendelijk en behulpzaam bij installatie.

Erik van lavieren 01-01-2024

Een magnetron besteld was op voorraad
De volgende dag alleen accessoires gekregen. Volgens de aflevering bon zou ik.alles gehad hebben.
Gelukkig eeen deurbel met camera.

Na diverse whattsapp met de klanten service.kreeg ik eerst te horen dat het bij buren was afgeleverd. Terwijl we gewoon thuis waren.. dus vreemd verhaal.

Na weer een app gestuurd te hebben zijn ze terug gekomen dat de magnetron niet geleverd was en dat het erg druk was .

Nu als het goed is komt de magnetron op 5 januari we wachten af .
kieskeurigreview 05-01-2024

Hi Erik,

Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Coolblue

Sven 01-01-2024

Ik ben enorm goed geholpen in de store in Eindhoven. Op de website werd gezegd dat twee schermen die ik had besteld op voorraad waren maar dat bleek er maar eentje te zijn. Dat ene scherm kreeg ik alvast mee en het tweede scherm kwam op zaterdag lekker vroeg binnen zodat ik meteen kon genieten van mijn nieuwe schermen. Ontzettend bedankt Coolblue!

Otto 01-01-2024

Snelle service en goede adviezen.
2' kans ook een goede 2' kans.
Ik ben happy met Coolblue.

Gerard 01-01-2024

Een duidelijke website waarbij je zelfs wordt geadviseerd bij de aanschaf. Het betalen en de aflevering van goederen vond plaats zoals afgesproken. Verder waren de prijzen conform de markt.

Ad 01-01-2024

Perfect! Alles klopt gewoon. Ik bestel, krijg de bevestiging, voortgangsmailtjes en op het afgesproken tijdstip wordt mijn bestelling gebracht. Op de fiets, met een smile en daar word ik dan ook weer heel blij van!

Henkie07 01-01-2024

Top kwaliteit zending goed te traceren en top levering de prijs is top Coolblue is zeker aan te raden

ABteB 01-01-2024

Coolblue: ‘Alles voor een huilbui’
Driemaal is scheepsrecht! Op 27 december 2023 zou dan eindelijk de Bosch vaatwasser geïnstalleerd worden nadat een Whirlpool na aflevering niet geschikt bleek te zijn. Notabene ondanks het feit dat de bestelling online werd uitgevoerd met de medewerker/monteur van Coolblue die ter plekke fysiek op 12.12.2023 aanwezig was. Het tijdvak van 12.15u -13.15u was volgens afspraak de avond tevoren online kenbaar gemaakt. Op de bewuste bezorgdag van 27.12.2023 miste ik om 10.47u een mobiele telefonische oproep van Coolblue, waarop ik om 11.23u gereageerd heb. Tot tweemaal toe geen verbinding kunnen realiseren. Tijdens het beoogde tijdvak geen bezorgers. Klantenservice gebeld. Het bleek niet te achterhalen waar zij uithingen. Er waren nog een viertal klanten te gaan volgens de callcenter medewerker. Er werd een verwachte tijd van aankomst rond 14.30u gemeld. Na 14.30u nog steeds geen bezorging. Tot ca 16.00u gewacht en wederom met de klantenservice gebeld. ''Tja, er blijkt een probleem te zijn geweest met de vrachtwagen die is uitgevallen door een technisch mankement'', luidde de mededeling van een andere medewerker. Op mijn indringende vraag of ik alsnog een bezorging kon verwachten werd bevestigend geantwoord dat ik daar zeker vanuit mocht gaan: '' Het programma wordt gewoon volledig afgewerkt" . Om 17.30u wederom gebeld met weer een andere medewerker die verontschuldigend mededeelde dat er geen actie meer te verwachten was. Ze zou haar best doen om de back office in te lichten en mij te laten terugbellen. Op 28.12 geen enkel bericht ontvangen. Diezelfde avond werd ik nog wel onaangenaam verrast door een onbegrijpelijk berichtje van Coolblue: ''Een paar dagen geleden zijn wij aan de deur geweest zijn om je bestelling met ordernummer te bezorgen. Helaas zijn wij elkaar misgelopen”. Dit bericht betreft een geplande omruil van Whirpool naar Bosch en berust op een aperte onwaarheid: een paar dagen geleden was het Kerstmis, de levering moest verzet worden (zie e-mail Coolblue dd 20.12.2023) en voor de betreffende bezorgingsafspraak dd 20.12.2023 ben ik steeds in het appt aanwezig geweest. Dus hier is helemaal geen sprake geweest van ‘mislopen’.
Concluderend heeft men mij zonder enige terugkoppeling in de kou laten staan en uren laten wachten in een leegstaand appartement. Deze slordige en onverschillige gang van zaken zou wellicht nog te duiden kunnen zijn als een vervelende onverwachte tegenvaller. Echter deze mislukte bezorging werd voorafgegaan door een belofte van bezorging van hetzelfde apparaat op 20.12.2023 met hetzelfde resultaat van uitblijven van bezorging ondanks eerdere toezeggingen.
Ik ben het vertrouwen in de organisatie van Coolblue volledig kwijt Een oplossing voor deze problematiek kan zijn dat men na een volkomen mislukte afspraak een case manager aanstelt die verantwoordelijk is voor een goede afhandeling van de tweede afspraak en aanspreekbaar blijft voor de klant om herhaling te voorkomen. Het is aan te bevelen dat Coolblue zich rekenschap geeft van een geloofwaardige interesse in zijn klanten en zich daarvoor ook werkelijk met kennis van zaken inspant. Een slogan ‘Alles voor een glimlach’ wordt geenszins bewaarheid en de ervaring past eerder bij de slogan: ‘’Alles voor een huilbui’’.
kieskeurigreview 03-01-2024

Hi A,

Dit is helemaal niet goed verlopen, onze excuses hiervoor! Wil je jouw ordernummer en deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we graag nog een keer opnieuw naar de situatie.

Coolblue

Jamila 01-01-2024

De klantenservice is echt top! Ik heb kort geleden een drone gekocht en werd super snel geleverd en je ontvangt ook een mailtje met wat info over hoe je met de drone kan starten.

Jan de Haan 01-01-2024

Ik heb een Drone DJI air 3 aangeschaft maar had wat moeite om deze geïnstalleerd te krijgen. Via klantenservice kon ik op de Coolblue locatie te Utrecht terecht voor hulp en een correcte installatie !Ik werd fantastisch geholpen op een rustige manier door de Coolblue medewerker !

Ben Luijer 01-01-2024

Prima service. Eerst telefonisch contact. Pakje precies op de afgesproken tijd bezorgt

J 01-01-2024

Product makkelijk te vinden op website.
Snelle bezorging en goede service.

Ramon 01-01-2024

Geen gezeurgarantie, is niet de goedkoopste maar daar krijg je heel veel voor terug. Kortom een moderen gave winkel.

Renate 01-01-2024

Supersnelle levering!
‘s avonds laat besteld en om 9.00 uur de volgende ochtend al geleverd.

Eric 01-01-2024

Duidelijk, snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending! Prima dus 👍

GLeffelaar 01-01-2024

Duidelijke website, brede collectie. Voor een nieuwe boor kwam ik, afgaande op de recencies en de prijs uit op deze bij CoolBlue.
Dan de bezorging: altijd prima.

Dennie 31-12-2023

Het moment van bestellen tot het moment van afleveren Is top geregeld!
Je wordt in de tussentijd prima op de hoogte gehouden wanneer je pakket wordt afgeleverd zodat je zelf je dag goed voor jezelf kan plannen en niet voor verrassingen komt te staan.

Nikita 31-12-2023

Snelle levering van producten. Goede service zowel met bezorgen als de klantenservice. Vriendelijk personeel, professioneel en vakkundig.