Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adrienne 31-12-2023

Coolblue vind ik altijd een fijne (web)winkel om mijn elektronica-aankopen te doen, ze verzenden snel en de service is heel goed.

Ron 31-12-2023

Website en voorwaarden van coolblue zijn helder en duidelijk. Savonds besteld en volgende ochtend netjes afgeleverd met de bezorgdienst. Helemaal tevreden. Betrouwbare leverancier.

Carolien 31-12-2023

Mijn Nesptesso koffiezetapparaat was precies op tijd en op de juiste plaats besteld. Er was een aanbieding van diverse soorten cupjes bij.
Direct een espresso genomen. Heerlijk en genieten!

Marcel 31-12-2023

Groot assortiment, heldere website met duidelijke uitleg.
Scherpe prijzen, goede voorraad en snelle levering.

Mohammad 31-12-2023

Helemaal betrouwbare webshop
Snelle levering
Goede prijs
Duidelijke uitleg

Jos 31-12-2023

Via site oordopje gezocht ,makkelijk te vinden duidelijke beschrijving met film en recensies, daardoor kun je een goede keuze maken,
Besteld volgende dag geleverd (super)

sanne 31-12-2023

was netjes gegaan mailtje gehad en sms heel netjes en binnen 24 uur geleverd
toppie

Ludo Jeuken 31-12-2023

Snelle levering, goede communicatie,voortgang via de mail te volgen. Kortom ben tevreden.

Sjaak Tetenburg 31-12-2023

goede afspraken, prima instalatie, en vriendelijke bezorgers ruime keuze op de website met duidelijke omschrijvingen

Gerrie Lammé 31-12-2023

De omschrijving wat ik wilde kopen was zeer duidelijk. Verder kreeg ik korting en ook nog een verjaardagskorting.
Het pakketje werd snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het zou aankomen.
Ik ben 100% tevreden met deze aankoop bij Coolblue.

A.Konig 31-12-2023

Ruim assortiment. Supersnelle levering, niet moeilijk doen als er iets retour moet. Geweldige video's om je te helpen met je product! Super service. Absoluut perfect.

Gerda 31-12-2023

Altijd goede service. Ook wanneer het gaat om een garantie dingetje, is alles zo geregeld :)

S.A. 31-12-2023

Zeer goede service. Ik had een tweedekansproduct gekocht, met de omschrijving: ongebruikte, onbeschadigd artikel, enkel geopende verpakking.
Bij ontvangst bleek het product toch gebruikt, niet heel erg, maar deze producten hebben dan een hogere korting.
Na contact met een medewerker via de chat een mailadres gekregen, waar ik foto’s naar kon sturen.
Dit meteen gedaan en kreeg diezelfde dag nog antwoord en een, voor mij, gepaste oplossing!
Zeer tevreden dus over de service bij coolblue, mocht er een probleem zijn met de bestelling.

Peter 31-12-2023

Gemakkelijke keuze door duidelijk vergelijk op de website, een goed bestel- en betaalproces met snelle levering nadien. Ga zo door!

Raymond 31-12-2023

Omdat ik geen 9,5 kan geven, dan maar een 9. Er is altijd ruimte voor verbetering al zou ik het bij CoolBlue op dit moment niet weten. Levering en bestelling is perfect, de website is duidelijk en de aftersales waarbij je een mail krijgt met tips is grandioos.

Tim 31-12-2023

Snelle levering. Product was in eerste instantie uitverkocht. Aangemeld voor berichtgeving wanneer het weer voorradig zou zijn. Binnen 24 uur bleek in dit het geval want ik kreeg bericht van Coolblue. Product besteld en volgende dag in huis. Ik bestel vaker bij Coolblue en ben tot op heden niet teleurgesteld geweest in de service en snelle levering van Coolblue.

Laatste product wat ik heb aangeschaft betreft een robot stofzuiger van het merk Imou.

Timo 31-12-2023

Coolblue is echt een aanrader voor iedereen! Hun website is super overzichtelijk, en de prijzen zijn perfect in balans met het aanbod. Wat ik echt top vind, is dat je de reviews van andere gebruikers kunt lezen. Hierdoor kan ik goed afwegen of ik iets wel of niet wil kopen. En laten we het niet vergeten, het aanbeveling icoon bij producten is voor mij ook een belangrijk punt. Coolblue is gewoon top! 👌

Jos 31-12-2023

Allereerst vind ik de site overzichtelijk. Het product wordt goed omschreven en de revues zijn voor mij belangrijk om de keuze te maken. Verder gaat de betaling en de levering. Dik tevreden dus!!

Geraldina 30-12-2023

Goede prijs, snelle levering volgens afspraak en het pakket werd goed verpakt.

Ayse 30-12-2023

Snelle bezorging klantvriendelijk service is perfect dit is al genoeg voor mij om coolblue te kiezen !

Hans 30-12-2023

Duidelijke en goede informatie op de website en tijdige levering via de shop. Klantvriendelijk personeel en goede advisering voor accessoires.

Cynthia301 30-12-2023

Prima service, snelle verzending. Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Mocht je extra’s willen biedt de website, voor het afrekenen nog opties om bij te bestellen.

Freek 30-12-2023

Stofzuiger besteld voor een mooie actieprijs, fijn dat je ook een bezorgdatum iets verder in de toekomst kan selecteren.

Martha Suthoff 30-12-2023

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke product omschrijvingen met reviews waardoor kiezen gemakkelijker is.Vlotte reactie en afhandeling.

Mariëtte 30-12-2023

Coolblue is een fijne webwinkel om bij te bestellen. In de fysieke winkel hadden ze dit product helaas niet, maar de product beschrijving en snelle levering zijn, zoals altijd, goed! De broadwing geeft goed licht en is een goed product. Zeer tevreden.