Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robje M 29-12-2023

Zeer duidelijke app met waardoor het makkelijk is om een product uit te kiezen en te bestellen.
Na het bestellen krijg je div emails met daarin info mbt de gedane bestelling van en de wijze van levering.

Arco 29-12-2023

‘s Avonds besteld en volgende ochtend al in huis!
Prijs/kwaliteit perfect, nergens goedkoper.

Remon 29-12-2023

Coolblue is een goede winkel zowel online als de fysieke winkel. Duidelijke omschrijvingen en alles makkelijk te vinden. Vaak veel reviews op de site die helpen om te bepalen welk product het beste is. In de winkel altijd goed en rustig geholpen. Bij retour wordt niet moeilijk gedaan.

Ik ben Coolblue fan.

Bert 27-12-2023

Uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers. Verstand van zaken over de artikelen. Helemaal top

Jordy 27-12-2023

Mijn bestelde product was binnen 2 dagen binnen, zoals afgesproken. Het uitzoeken op de website verliep redelijk eenvoudig waardoor ik snel mijn keuze kon maken. Handleiding en instructie waren ook dik in orde en ik heb nu al een paar dagen plezier van mijn aankoop!

Dennis 27-12-2023

Duidelijke website en goed service.
Vriendelijk personeel in de service store

Fedor 27-12-2023

Ik had twee bestellingen.
1 ging top en de twee moet ik nog krijgen want dat ging mis.
De 9 krijgen ze van mij omdat de service pas om de hoek komt kijken als er iets mis gaat.
Want dat kan altijd, maar ondanks dat heeft Coolblue toch een goede indruk achter gelaten!

R Ban 27-12-2023

Makkelijk een keuze kunnen maken, en ook goede prijzen. En de volgende ochtend al geleverd, wat goed uitkwam aangezien de wasmachine stuk was

Elver 27-12-2023

het ging allemaal vlot en netjes ondanks de Kersttijd, Het apparaat doet wat het zou moeten doen

Alexander 27-12-2023

Coolblue heeft goede prijzen en levert snel. Daarnaast wordt je als je vragen hebt goed, snel en vriendelijk geholpen.

Halil Ozel 27-12-2023

transport was slecht. Slechtste PostNL afhaal punt is gekozen. Maar ik wilde naar thuis laten te bezorgen
kieskeurigreview 02-01-2024

Hi Halil,

Wat rot om te horen dat jouw levering niet goed is gegaan. Hopelijk wordt jouw bestelling in het vervolg wel thuis geleverd. Voor nu kun je jouw verhaal en je ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan zullen we proberen om jouw glimlach terug te toveren!

Met een glimlach,
Coolblue

ErikA 27-12-2023

Tegenwoordig start een zoektocht naar een product online altijd bij CoolBlue. Nette en vlotte afhandeling, concurrerende prijzen, en de service staat ook goed bekend. Ook dit keer weer prima. De sortering zou nog wat groter kunnen, dan wordt het een 10.

Riennie 27-12-2023

goede snelle service en een goed product
en makkelijk te bestellen en goede makkelijke levering

Fawakka 27-12-2023

Mooi apparaat, het huis was in no time schoon. Goede zuigkracht. De bank snel schoon dank zij de turbobrush. De kieren , de vloeren goed schoon. Ik ben er blij mee.

Jeff 27-12-2023

Coolblue heeft een top service, soms betaal je iets meer; maar dat heb ik er zeker voor over.

Sandra Sanders 27-12-2023

Zaterdag met enige spoed een nieuwe airfryer besteld. Overal was hij in de winkel uitverkocht dus online besteld. Deze werd echt super fijn op zondag (voor kerst) nog geleverd. Wat is dat een service!! Echt super blij met coolblue!! Dank je wel!!

Sjoerd 27-12-2023

Altijd vriendelijke medewerkers, hetzij online of in de winkel. Online bestellen is een zegen: Bestel je ‘s-avonds om 23:00u nog even snel een hoofdtelefoon, wordt deze de dag erop al bezorgd. Via de mail word je ook goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en de bezorging dus wat wil je nog meer? Ga zo door!

Marc 27-12-2023

Prima service, de NAS werd binnen 1 dag geleverd en kwam op zondagavond 24 dec.(!) bij ons aan. Op de site wordt goede informatie geleverd hoe de NAS moet worden geïnstalleerd.
Voor het installeren moet je wel wat tijd uittrekken als je dit maar zelden doet.

Linda 27-12-2023

Makkelijk bestellen en goed bezorgd. Prima service. Informatievoorziening tijdens en na bestelproces zit goed in elkaar.

Jos 27-12-2023

Ik kom hier al jaren (bijna 20)
Fijne winkel om je spullen te bestellen.
Prima service en niet te duur.

Ruben 27-12-2023

Super hoe alles zo lekker werkt, en dat alles zo positief en met een randje goede humor word geleverd en gebracht!

Wil 26-12-2023

Geweldige winkel heel veel keus en prima personeel. Ook via de site is het snel geregeld

Karin 26-12-2023

Makkelijk om producten op webshop uit te zoeken.
De gemaakte afspraken worden nagekomen.

Caroline 26-12-2023

Snelle verzending en pakketje netjes en stevig verpakt.
Website erg overzichtelijk, alles is makkelijk te vinden.

Arno 26-12-2023

Overzichtelijk, gemak van bestellen en mogelijkheid om in de winkel op te halen. Met een grote winkel in de nabijheid voldoet Coolblue aan alle verwachtingen. En niet onbelangrijk; vriendelijk personeel.