Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sander A 24-12-2023

Ondanks dat ik laat op de dag de bestelling had geplaatst, was hij er de volgende dag al, wat erg prettig was.

Frank 24-12-2023

Alles goed
Aankoop transport en afhandeling betaling allemaal verbruikers vriendelijk

Houter 24-12-2023

Kort maar duidelijke beschrijving bij de tablet. Super snell bezorging en goed verpakt

wimmy 24-12-2023

ik had een externe ssd schijf nodig die vond ik hier bij coolblue
snel geleverd de volgende dag al
voor niet te veel geld meer de bezorgtijd veranderd van overdag naar de avond top

Barry 24-12-2023

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden wanneer pakket wordt bezorgd en gebeld 15 minuten van te voren. Heel fijn.

Leen 24-12-2023

In de loop van de tijd verschillende apparaten bij Coolblue gekocht. Levering vond steeds correct en zonder vertragingen plaats. Helaas enige keren een beroep op de garantieregeling moeten doen. Steeds werd ik daarbij correct te woord gestaan, netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de reparatie en uiteindelijk werden de problemen netjes verholpen.

Mert 24-12-2023

Prima shoppen bij Coolblue. Op de webshop besteld en de volgende dag in huis! Ideaal!

Marcel 24-12-2023

Goede service aan de telefoon gekregen en hebben gedaan wat ze beloofd hadden, product stond keurig de volgende dag in de winkel klaar, ook daar weer goede en snelle service gekregen en daar het een kerstcadeau was ook nog eens netjes ingepakt en natuurlijk voor de juiste ( laagste ) prijs voor het product 👍🏻

Hans van A. 24-12-2023

Betrouwbare webshop, volgende dag levering was ook echt volgende dag. Nette bezorgers die mee denken en hielpen met plaatsen en het verpakkingsmateriaal incl koelvriescombinatie mee namen.

Gerrit 24-12-2023

Precies op tijd, in deze drukke tijd
Hadden verwacht dat het pas na de feestdagen zou binnenkomen

makkelijke aankoop 23-12-2023

Ik heb mijn tv online gekocht bij coolblue, makkelijke bestelling, snelle levering en fijne communicatie m.b.t. wanneer ze precies aan je deur staan, toppie goed bezig

Woudgras 23-12-2023

Wat Coolblue goed doet is de site, die helder is, met goede informatie en veel vergelijkingsmogelijkheden.
Goede communicatie. Duidelijke berichten over wat je op welk moment kan verwachten.
Maar deze keer was de kers op de taart de fantastische inzet van de fietsbezorger. Hij moest met zijn bakfiets door storm Pia heen ploeteren om mijn pakketje bij me te bezorgen. Ondanks de plensbuien en de zware tegenwind, geen onvertogen woord, maar een big smile en goed gemutst humeur. Een echt visite kaartje van de organisatie. Hij toverde een lach op mijn gezicht en dat is waar het Coolblue om te doen is, zeggen ze. Dus: missie geslaagd.
Chapeau!

Sterre 23-12-2023

Mega snelle bezorging, helaas verstuurd in de doos van het artikel zelf zonder extra bescherming, waardoor de doos met deuken aankwam.

Richard de Koning 23-12-2023

Besteld en kon het de volgende dag ophalen. Bij de winkel rotterdam-oostplein afgehaald. Snel en goed afgehandeld. Zelfs nog even gelachen. Leuk geholpen😁

ja 23-12-2023

toppie prrima produkt... erg ergonomisch.... zeker omdat ik artrose heb..... scheeld echt als pijn bestrijding..........

Martin 23-12-2023

Alles is heel duidelijk en volgens afspraak. Alles was zoals verwacht. Dus top! Ga zo door 👍🏻

Jorian 23-12-2023

Zeer tevreden met CoolBlue. Altijd een snelle levering en service met een glimlach. Top!

Hans 23-12-2023

Duidelijke ondersteuning bij maken van keuze, makkelijk bestellen snelle levering en uitstekende nazorg met nadere uitleg en handleiding bij apparatuur.

J 23-12-2023

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke site en snelle levering van mijn bestelling.

Manoe 23-12-2023

Duidelijke webshop
Nette prijzen
Alles word netjes op tijd geleverd
Ik ben dik tevreden over coolblue

Patrick 23-12-2023

Gemakkelijke website , zeer ruim assortiment en goede prijzen. Ook mooi om de 2e kans producten te bekijken en vergelijken. Bestelling worden volgens afspraak snel verstuurd. Nog geen ervaring met garanties op artikelen.

Erik 23-12-2023

Voor 23:59 besteld en weer niet binnen 24 uur geleverd.
Je kunt beter kijken of een andere webshop hem heeft die wel de volgende dag levert. Als het een incident was, dan had ik niet geklaagd, maar het lijkt structureel te zijn. Bij uitzondering wordt het wel op tijd geleverd. (Het heeft niets met de feestdagen te maken)

Noa 23-12-2023

Ik ben ontzettend blij met de hulp die je telefonisch krijgt en alles wordt snel geregeld

Zeer tevreden 23-12-2023

Goede bereikbaarheid, voor mijn al mijn vragen een echt mens aan de telefoon en niet een robot! Wat een verademing was dat. Verder een snelle levering, goede communicatie daarover plus vriendelijke bezorgmedewerkers die zeer zorgvuldig manoeuvreerden met mijn grote koel-vries Combi zodat er niks beschadigd zou worden in huis. Ook gaven zij adequate info over de apparatuur. Heel fijn. Kortom, ik ben erg tevreden!

Jan kees 22-12-2023

Service perfect en levering zoals gewoonlijk weer exact op tijd. Gewoon een heel betrouwbare site/bedrijf. Echt een aanrader.