Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monica 22-12-2023

Keurig en snel geleverd. Fijn dat het per fiets bezorgd werd.
Apple adapter voor laptop gekocht, die Coolblue gelukkig verkoopt. Deze wilde ik persé origineel Apple hebben. De grote online concurrent verkoopt deze adapter, maar onduidelijk of het Apple is.

Janice Lutgens 22-12-2023

Zeer tevreden.
Ondanks de drukke kerstperiode. Had ik mijn pakketje in de week voor kerst alsnog binnen 2 werkdagen ontvangen.
Alles netjes en stevig verpakt.
Zeer tevreden over het aangekochte product.
Dyson Airwrap Complete Long.

G.J. 22-12-2023

Ontzettend goede filter mogelijkheden. Plezierige communicatie. Goede en snelle levering. Ik ben dik tevreden!

Esther 22-12-2023

Goede en complete omschrijving van het product. Snel geleverd. Goede communicatie over de bestelling en levering.

Martijn 22-12-2023

Wat problemen met een cadeaubon, maar daarna goed opgelost met een een kortingsbon voor het ongemak.

Elise 22-12-2023

Snelle en betrouwbare service en advies. Ik koop al jaren via Coolblue en ik ben nog steeds zeer tevreden.

Heleen 22-12-2023

Snelle levering en ruim aanbod producten via coolblue. Tijd geleden ging een camera kapot die ik had gekocht en deze werd zonder problemen vervangen. Kreeg een hele nieuwe thuis gestuurd. Ik koop regelmatig dingen via coolblue. Camera maand of 6-7 geleden. Recent een geweldige mixer.

Truus 22-12-2023

De keuze is reuze, snelle levering, goede prijzen. Ook fijn dat alles geïnstalleerd kan worden. Daar moet je dan wel voor betalen!

coolblue 21-12-2023

ja prima. Besteld bij een medewerker . heeft nog even gekeken of er nog andere producten bij moesten. Was niet nodig. Nu moet het nog geinstalleerd worden

Elly 21-12-2023

Snel en doen wat ze beloven!
Achteraf nog een mail met informatie over het bestelde en installatie instructies!
Helemaal top😀

Henk van de Graaf 21-12-2023

Jullie komen afspraken na, kwaliteit en scherpe prijzen!!! Daarom blijf ik ook in de toekomst voor Voor Coolblue kiezen!!!
Mijn Canon printer is in prima staat afgeleverd en staat inmiddels stand-by in ons huis!

Oscar Bout 21-12-2023

Prima geregeld, je komt binnen, meld je aan en krijgt persoonlijk je product.
Er is niet zoveel te winkelen, het is veel meer "personal shopping".

Werken ook eigenlijk alleen maar kundige mensen

Alan 21-12-2023

Bij mijn bestelling liep alles perfect,zoeken,betalen,transport,en eind product..ga zo door.

Ineke 21-12-2023

Coolblue heeft ruim assortiment en geeft aan wat een goede keus is. Bovendien zijn ze prijsvriendelijk. Ook bezorging is correct en snel. Zeer tevreden.

Jessica M. 21-12-2023

Bestel vaker en altijd zeer tevreden. De site is overzichtelijk en bij elk artikel wordt veel nuttige informatie vermeld. Ook het bestellen verloopt altijd soepel en de bestelling altijd snel in huis. Net geen 10 omdat ik nog ervaring kan delen over de aftersales en daar gelukkig geen gebruik van heb hoeven te maken.

Carsten 21-12-2023

Snelle ophaling van het product, price matching de dag later, aangezien de prijs was verlaagd met 5 euro na 12 uur 's avonds. Vriendelijke medewerker en snelle service.

Laura Otten 21-12-2023

Levering is snel, het uitzoek proces is makkelijk met behulp van de app en het aanbod is groot en goed!

Tekin Kutlubay 21-12-2023

Ik heb op 17 decemberavond een webcam besteld. Hij zou op 18 december worden bezorgd, maar helaas heb ik hem nog steeds niet ontvangen.

Mijn bestelling ligt bij het postkantoor, dat was niet de bedoeling. Ik heb geen zin en tijd om naar Post-NL-punt te gaan. Tot nu toe heb ik geen tijd gehad om hem op te halen. Hopelijk morgen wel, maar ik wil hem niet meer.
kieskeurigreview 30-12-2023

Hi Tekin,

We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Jammer genoeg vertragen er in dit seizoen van topdrukte iets meer pakjes dan normaal. Onze excuses dat de jouwe hier ook bij zat.

Mocht je jouw bestelling niet meer willen en je zit nog binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie kan je jouw bestelling retourneren. Dit kan je zelf doen via onze website of je kan contact opnemen met onze klantenservice, die helpen je graag verder hiermee.

Coolblue

Django 21-12-2023

Duidelijke en overzichtelijke winkel met veel informatie over verschillende producten. Duidelijkheid over de optie om duurzaam te bezorgen. Product werd vriendelijk bezorgd via de bakfiets. Coolbleu neemt je altijd serieus al klant maar doet dat wel met een knipoog. ;-)

Mutsaers 21-12-2023

Heel snel geleverd, je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip bezorgen. Artikel geleverd wat ik besteld heb

Kees Van den berge 21-12-2023

Ik ben erg tevreden over de service van Coolblue. Mijn bestelling werd de ochtend na bestelling direct geleverd. Separaat via de mail heb ik aanvullende informatie ontvangen over toepassing van het product met verwijzing naar additionele achtergrond informatie. Echt een aanrader voor mensen die houden van een snelle levering en graag goed geïnformeerd willen worden over de aankoop

Patrick 21-12-2023

Lekker overzichtelijk, goede prijs kwaliteit verhouding en een mooi assortiment.
Ik kies altijd voor coolblue, niet omdat ze de goedkoopste zijn, maar wel doen wat ze zeggen: MORGEN IN HUIS! En dan is het er ook.
Probleem met de aankoop? Garantie en after sales zijn ook perfect.
Met de winkel om de hoek, Den Haag, is omruilen ook een eitje.
Ik ben blij met Coolblue

Marco Steiner 20-12-2023

Het was een cadeau maar de levering kwam gewoon zonder doos of papier eromheen. Echt jammer. Dus geen cadeau

Edwin Hamers 20-12-2023

De ervaring was, natuurlijk, top. Wat. verwacht je ook. CoolBlue is niet voor niks zo succesvol op de markt. Mensen betalen graag voor top service, dat blijkt maar weer. Sinds de beginnen der dage, toen coolblue nog aan het opstarten was met al die verschillende websites, is het nu volwassen.
Tja, niet altijd de goedkoopste maar wel de goeiste.

Binnen een halve dag een nieuwe NAS met 2 drives besteld en opgehaald. Levering was zelfs te langzaam. Ik weet niet hoe CoolBlue het logistiek kan regelen, in de avond bestellen en in de ochtend om 10:00 ophalen, maar ik ben blij.

Keep it up

Henk-Jan van der Veen 20-12-2023

na enig zoeken bleek Coolblue de beste aanbieding te hebben. ik heb de bestelling geplaatst en de bestelling werd keurig volgens afspraak op de juiste plek en op de juiste tijd geleverd.