Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeffrey 20-12-2023

Fantastisch begeleid bij het vinden van een nieuwe airfryer na het uitvallen van mijn oude na 8 jaar. De website is deskundig, snel en efficiënt, en biedt heldere informatie over mogelijkheden en beperkingen. De gebruikersreviews hebben me geholpen de juiste keuze te maken.

Beau 20-12-2023

Ik ben altijd erg tevreden over coolblue. Levering gaat altijd netjes en bij problemen is contact opnemen niet lastig.

Wendy 20-12-2023

Goed assortiment, mooie aanbiedingen en snelle service met een glimlach, wat wil je nog meer?!

wim 20-12-2023

Mijn keuze voor Coolblue staat niet ter discussie ,super betrouwbaar snelle levering ,altijd alles correct tot in de puntjes geregeld,
en dat alles voor een goede prijs!!!
conclusie een TOP bedrijf!!!!

Anja 20-12-2023

Item snel gevonden in de webshop, makkelijk te bestellen, en goed geïnformeerd over bezorging.

A. Hooijmans 20-12-2023

👍👍👍werkt super! Ben zeer tevreden, zou het aan iedereen aanraden! 👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Youri 20-12-2023

Veel aanbod. Makkelijk vergelijken. Het product was snel en netjes geleverd. Veel informatie bij de producten op de site.

Henk 20-12-2023

In de website hadden wij als snel het juiste artikel gevonden
Ook de prijs was goedkoper dan op andere websites
We genieten nu van het nieuwe strijkijzer , Wat ook nog eens snel geleverd was TOP

Paul 20-12-2023

Coolblue heeft een overzichtelijk website. Het bestellen heeft geen vervelende verrassingen en de te zetten stappen zijn helder.
Als je iets wilt retourneren dan is duidelijk waar jij aan moet voldoen, waar Coolblue aan voldoet en welke stappen je moet volgen.
Prettig digitaal zaken doen dus.

Ron 20-12-2023

Coolblue heeft altijd wat ik zoek en levert snel. Ook bij servicevragen achteraf hebben ze hun zaken goed op orde

Riennie 20-12-2023

goede snelle reactie en goede service en goede website en makkelijk te vinden wat ik zocht

N.M.A. 20-12-2023

In de late avond plaatste ik een bestelling en de volgende ochtend mocht ik deze al ontvangen. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, behalve bij Coolblue. Zij zouden de hoofdsponsor moeten zijn van Max Verstappen, want de snelheid komt overeen. Het kost me meer moeite om de auto te nemen en naar een winkel te rijden. Bedankt voor de perfecte service!

RdelaPorte 19-12-2023

Bij Coolblue een koffiezetapparaat Jura E8 op 28-11-2023 besteld en betaald (€ 1079).
Levering zou volgende dag geschieden. Volgende dag wordt het pakket geleverd via Postnl, EEN PRINTER (waarde ca € 45,00)!! Direct de klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd. Reactie klantenservice: stuur de printer maar via een Postnl punt terug en wanneer wij deze ontvangen hebben sturen wij het koffiezetapparaat op. En als het pakket niet ontvangen wordt?? Mijn vraag: kunt u het niet alsnog opsturen zodat ik bij de ontvangst van het koffiezetapparaat de printer kan meegeven? NEE, want misschien houdt u de printer wel…. Mijn integriteit wordt op voorhand in twijfel getrokken!! Nogmaals contact opgenomen met de “Klantenservice”. Deze keer iemand die iets verder meedacht. Het apparaat stond op voorraad in Nijmegen. Ik kon daarheen gaan met de printer en dan omruilen. Dit is voor mij een te grote afstand. Zij zouden er voor zorgen dat er een apparaat in Arnhem de volgende dag klaar zou staan. Gevraagd of de klantenservice contact wilde opnemen met filiaal Arnhem en mij te berichten als het daadwerkelijk daar aangekomen was. Kreeg de volgende dag van filiaal Arnhem een mail dat het apparaat klaarstond met een rekening erbij van € 1079. Ik HAD AL BETAALD!!
Wederom voordat ik naar Arnhem ging de klantenservice gebeld met het verzoek om filiaal Arnhem aan te geven dat de betaling al op 28 november gedaan was. Ze zouden het doorgeven. Met lood in de schoenen naar Arnhem. 75 kilometer heen en terug en parkeerkosten.
Het apparaat is zonder problemen verder omgeruild. Coolblue maakt een fout (kan natuurlijk gebeuren) maar onverteerbaar vind ik het dat de klant in de benen moet komen om hun probleem/fout op te lossen. Buiten de 3 uur reistijd was ik ook nog kilometerkosten en parkeerkosten kwijt. Coolblue heeft niet eens de moeite genomen om mij een vergoeding voor de gemaakte kosten aan te bieden!!
Tip voor een nieuwe slogan “Alles voor een GRIMlach”. Dit dekt beter de servicehouding van deze firma.
kieskeurigreview 21-12-2023

Hi R,

Wij kunnen zien dat we deze review al in behandeling hebben genomen en we hebben ook al contact met je gehad. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of bepaalde zaken die nog niet zijn besproken, ontvangen we deze graag op de al bestaande mailconversatie zodat we dit voor je kunnen bekijken.

Coolblue

TugkanDeMan 19-12-2023

Prachtig product, mijn oude oortjes waren echt niet goed. Ik heb deze nieuwe oortjes en ze maken goed geluid

HvA 19-12-2023

Al meer dan 20 jaar voor mij een betrouwbare leverancier op zowat alles met een stekker.

Marit 19-12-2023

De productinformatie op de website is duidelijk; ik kon snel vinden wat ik zocht en het was relatief eenvoudig om uit het aanbod de juiste keuze te maken. De communicatie rondom mijn bestelling verliep vlot en heel duidelijk. De levering was, zelfs in deze drukke decembermaand, supersnel!

RonM 19-12-2023

Goede informatie op de website met duidelijke productomschrijving en kenmerken.
Nette prijzen en snelle levering.

Edwin 18-12-2023

Ik had een deurbel besteld bij een andere bedrijf na 12 dagen nog niet geleverd. naar meerdere keren mailen bleek uiteindelijk dat er iets fout was gegaan ,wat geven ze niet aan maar hebben gewoon geld terug gestort heel vreemd. Meteen verder gaan zoeken en ben bij jullie terecht gekomen. Ik was op dat moment op vakantie aan gegeven om het op een later moment te laten leveren. Precies zo als afgesproken super ,mijn complimenten. Jullie komen wel je afspraken na.

steven 18-12-2023

Blij. Ei. Best een uitgebreide site dat Coolblue. Allemaal handige info staat erop. Je kunt zelf producten vergelijken en zo kijken welke nog beter is dan de andere. Ik denk dat ik nog wel eens iets ga bestellen op Coolblue. Ging allemaal ook heel snel.

Marcel 18-12-2023

Helder, duidelijk, makkelijk, was ergens anders alleen maar duurder. Fijne site om producten te vergelijken.

PaulAndre 18-12-2023

Scherpe prijs voor een mooi product. Snelle levering en goede aftersales. Kreeg dag van levering nog mail met tips gebruik aankoop!

Artuur 18-12-2023

duidelijkeen overzichtelijke website, uitstekende service en heel snel geleverd

Lorenzo 18-12-2023

Alles werd snel en goed geleverd. Ben erg blij met de speakers. Goed geluid en makkelijk te bedienen.

Saskia 18-12-2023

Heb vaker bij CoolBlue besteld. Altijd kloppende en uitgebreide informatie bij het product, snelle bezorging en ook vriendelijke fietsbezorgers die meedenken als je toch niet thuis bent. Heel tevreden!

Randy 18-12-2023

Fijn bedrijf. Ze halen niet altijd de beloofde levertijden daarom een 9/10. Wordt wel vaak netjes opgelost.