Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4296 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

h 07-12-2023

Wasmachine stond binnen 2 dagen op bestemde plaats. Aan alle afspraken werd voldaan. Vooraf kregen we goede informatie o.a telefoontje op dag zelf over leveringstijden. De monteurs waren goed gehumeurd en
bedachten goede oplossingen voor de krappe ruimte waarin het apparaat geplaatst werd.

Tido 07-12-2023

Ik vind het gewoon een goede winkel. Website/winkel werkt goed, levering is snel en de humor die ze gebruiken is gewoon grappig.

Anoniem 07-12-2023

Goede ervaring mee. Mijn apparaat werkt naar behoren. Het enige nadeel was dat een van de meegeleverde onderdelen stuk bleek te zijn. Gelukkig kon ik hem meteen omruilen en op retour sturen.

Wietske 07-12-2023

Ik heb met de black friday korting een mooie sonos set gekocht voor mijn vriend. Blij met de snelle levering en goede service. Ik kon ook makkelijk mooie muurbeugels erbij vinden door de suggesties van de website.

Bart 07-12-2023

Snelle levering en met een mooie prijs. Bose home 500 was in de aanbieding en door het tweedekansje nog goedkoper. En dat voor enkel een geopende doos.

Heel erg blij mee

Felipe Cleante Pacheco 07-12-2023

I'm very happy with my purchase of a keyboard and mouse from this website. They arrived in perfect condition and work great. The best part is that they were delivered to me the very next day of my order. That's amazing service and speed. I highly recommend this website and their products to anyone looking for quality and convenience.

Jan en Diny van Klinken 07-12-2023

Na eerder bij een concurrent een keukenmachine gekocht te hebben naar jullie site gegaan.
Dit omdat de gekochte machine niet goed functioneerde en ook licht beschadigd bleek te zijn; dus teruggestuurd.
Bij jullie met korting een Kitchenaid-keukenmachine gekocht, die snel geleverd werd.
Later nog een mailtje ontvangen met allerlei tips. Geweldig product. Echt een aanrader.

Cor 07-12-2023

Naar aanleiding van het tippen van goedkopere prijs elders werd per toeval de prijs toch aangepast binnen een week. Snelle service en goed afgeleverd.
Goed bereikbaar via de app. Vriendelijke medewerkers

Koen 07-12-2023

Coolblue blijft een fijne winkel, snelle verzending, duidelijke website en goede service! Coolblue is een website waar ik terug bij blijf komen. Zeker een aanrader. Ook deze bestelling was weer supersnel bezorgt.

Esther 07-12-2023

Op 28-11-2023 een stofzuiger besteld. Deze zou de volgende dag in een pakket automaat bezorgd worden. Nu begrijp ik dat het de december maand is dus dat het iets langer kan duren. Op 4 december heb ik pas gebeld omdat mijn pakket steeds vertraging had bij postnl. Medewerkster van coolbleu heeft de bestelling van de stofzuiger geannuleerd en opnieuw de stofzuiger besteld, zodat ik deze op 5 december geleverd zou worden.
Gisteren nog een keet gebeld want mijn bestelling was nog niet geleverd. Ze konden helaas nog niets voor mij doen ivm 2 werkdagden.
Vandaag 6 december om 14:23 staat er dat het pakket klaar ligt nij postnl punt (overigens niet het ophaalpunt wat ik had aangegeven). Vervolgens staat er vandaag 6 december dat mijn pakket om 14:36 is opgehaald.... Ik heb geen idee wie of wat maar ik heb hem niet opgehaald.

Weer Coolbleu bellen, mijn verhaal gedaan om vervolgens te horen te krijgen (na 44 minuten in de wacht) dat ik morgen maar "even"zelf naar dat postnl punt moet gaan om uit te sluiten of mijn stofzuiger er toch niet staat??????
Dit was niet bepaald het antwoord wat ik verwacht bij een bedrijf wat zegt alles voor een glimlach Weinig glimlach bij deze vaste klant.
Ik vroeg nog of ik mijn geld terug kan krijgen dan haal ik wel ergens anders een stofzuiger. Maar dit kan pas op het moment dat ik heb uitgesloten, jaja, uitgesloten heb EN er een pakketonderzoek komt....

Ik voel me alles behalve geholpen. Het is frustrerend, kost veel energie en tijd en geld door de nodige telefoontjes die je telkens moet plegen.

Sabine 06-12-2023

Fisc-free tegoed bij Coolblue en het artikel is ook nog goedkoper van via een ander. Snelle verzending.

Richard 06-12-2023

Altijd een snelle en goede service. Mocht er wat mis gaan dan wordt het snel opgelost.

Niels 06-12-2023

Zondag avond tv besteld, voor 1300 uur volgende dag netjes bezorgt door coolblue zelf. Goed geholpen door de bezorgers.

Piet 06-12-2023

Betrouwbaar, snel, service, degelijk, geloofwaardig. Bij andere aanbieders elektronica moet je maar hopen dat je een NL-versie krijgt; bij CoolBlue geen enkele twijfel.

Nick 06-12-2023

Het hele proces van bestellen tot geleverd krijgen is heel eenvoudig. op de website kun je makkelijk zoeken en filteren en zie je ook welke artikelen op voorraad zijn. Eenmaal besteld wordt je netjes op de hoogte gehouden wanneer je je product mag verwachten zonder dat je wordt overladen met mails. Precies zoals je zou willen.

Cor Verhoeks 06-12-2023

Goed advies , keurig te woord gestaan , personeel help je zeer netjes met alle aandacht , levering verliep volgens afspraak.

Jir 06-12-2023

Coolblue is niet zomaar een online winkel voor mij; het is een plek waar ik keer op keer terugkom voor het uitgebreide assortiment en de geweldige klantenservice. De gebruiksvriendelijke website maakt het vinden van producten moeiteloos, en de snelle levering overtreft altijd mijn verwachtingen. Bovendien waardeer ik de zorgvuldige verpakking, die laat zien hoeveel ze geven om de kwaliteit van wat ze leveren. Coolblue voelt als een betrouwbare partner in mijn winkelervaring.

Daan Wolken 06-12-2023

Snelle en goede levering. duidelijke website met informatie over producten en mogelijkheden tot extra informatie

Laura 06-12-2023

Een duidelijke vergelijkingspagina, zo kun je precies de verschillen zien tussen de producten waar je tussen twijfelt. Je kunt ook aangeven dat alleen de verschillen maar zichtbaar zijn zodat je niet door een hele lijst heen hoeft.
Het bestelproces is eenvoudig en duidelijk, voor extra opties staan veelal een uitleg danwel een video of foto van wat bedoelt wordt.
Ook het leveren van het product ging goed, er wordt tijdig aangegeven wanneer de bezorging plaats zal vinden

Lais 06-12-2023

Ik heb mijn bestelling in een drukke tijd gedaan. Ondanks de drukte, werd mijn product goed en snel geleverd. De communicatie vanuit het bedrijf was goed, snel en volledig. Alles werd zeer duidelijk stap voor stap, via de email aangegeven. Zo wist ik precies wanneer ik mijn pakketje kon verwachten. Ik ben zeer tevreden over deze afhandeling en zou hier graag weer wat bestellen de volgende keer.

joost 05-12-2023

Duidelijke produktomschrijving en voldoende product reviews en een aantrekkelijke prijs

Angela 05-12-2023

Het bestellen ging snel en gemakkelijk en de afgesproken dag is het netjes en correct bezorgd zonder problemen ..
Door een aardige bezorger

Wilna 05-12-2023

Een vriendelijk welkom in de winkel en verwezen naar de juiste afdeling en ook daar vriendelijk geholpen door een jongeman die precies kon uitleggen wat de bedoeling was. Met een vriendelijk fijn weekend en veel plezier met het product binnen 5 minuten de winkel weet verlaten, uiterst efficiënt

Alie De Vries 05-12-2023

Doet precies wat ze zeggen qua bestellen
Vandaag besteld morgen in huis
Maakt niet uit of het weekend is
Of door de week

Mireille 05-12-2023

Gebruikersvriendelijk website en zeer snelle bezorging. Belofte binnen 1 dag leveren wordt meer dan waar gemaakt.