Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 15-12-2023

Ik koop regelmatig via Coolblue en meestal maken ze waar wat ze beloven.
Deze keer werd alleen de belofte "Vandaag voor 23:59u besteld, morgen geleverd" niet gehaald. Helaas want ik had, doordat de oude uit was gevallen, de tablet echt 'morgen' nodig. Gelukkig kon ik er eentje lenen van een collega met de juiste informatie erop. Vandaar dat deze keer slechts een 7 de score is. Verder weet ik uit eerdere ervaring dat de service van Coolblue prima is en kom ik zeker weer langs (online of in de winkel).

Marilyn 15-12-2023

Mijn MIELE wasmachine was stuk gegaan na 25 jaar en via de webshop een nieuwe aangeschaft. De volgende dag werd deze binnen het tijdvak bezorgd en aangesloten. Hele vriendelijke, beleefde en kundige monteurs. Namen de oude machine weer mee en gaven tips over de wasprogramma’s. Ben uiterst tevreden over de snelheid, bezorging en gang van zaken. Dikke 10!

Orlando 15-12-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik altijd tevreden ben geweest met mijn aankopen en producten. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, en ze reageren snel op vragen.

W.M.Assink 15-12-2023

Ik bestel graag bij Coolblue. Altijd snelle levering, goede service en verpakking en duidelijke retourregels. Ook redelijk goed bereikbare klantenservice en als je die aan de lijn hebt word je fijn geholpen. Afgelopen week ging er bij mij (?) iets met de betaling met een kadokaart mis maar na 1 x telefonisch en 2x emailcontact werd ook dat goed opgelost. Betrouwbaar bedrijf!

Nicolette 14-12-2023

Top, de volgende dag in huis, had wat nodig voor mijn koffiezet apparaat, die zei, doe het zelf maar.... en zonder koffie? No way!

John 14-12-2023

Ik vind deze shop heel goed en ik kon snel vinden wat ik zocht en kon de bestelling. Snel afhandelen en een dag later was het bestelde al thuis en het werk prima .
Dit is een aanrader

Maddie 14-12-2023

Altijd snelle en nette leveringen. Producten altijd zoals beloofd en verwacht en snelle en behulpzame klantenservice bij vragen of problemen.

Floris 14-12-2023

Mijn levering en plaatsing van een bestelde wasmachine zou plaatsvinden tussen 11:40 en 12:40 om 13:14 een sms ontvangen dat ze er met 30 min zouden zijn..... Is niet eerder aangegeven dat dit het geval zou zijn, maar niet heel erg, kan gebeuren als er iets uitloopt.

Om 15:30 nog niemand gezien en maar eens gebeld met de klantenservice. Na 18 minuten in de wacht gestaan te hebben kwam de dame in kwestie terug met het bericht dat de rit er uit gehaald zou zijn.

Niet dat je een bericht ontvangt dat dit het geval is...... Nee ik moest maar een nieuwe afspraak inplannen. Nu is het zo dat er iemand speciaal vrij genomen heeft om Coolblue te ontvangen.

Een tweede vrije dag inleveren en er wederom niet zeker van te zijn dat jullie de gemaakte afspraken nakomen, is onacceptabel en is ook geen oplossing. Op de vraag wanneer de wasmachine geleverd zou worden kon geen antwoord gegeven worden. Ik moest maar wachten op de e-mail die je s' morgens ontvangt. Mocht de afspraak niet passen, moest ik maar bellen voor het maken van een afspraak.

Coolblue, waar is jullie goede Service gebleven? In het verleden was jullie service echt van een veel hoger niveau!
Voor mij de laatste keer dat ik iets bij jullie besteld heb.
kieskeurigreview 18-12-2023

Hi Floris,

Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Coolblue

Maurice 14-12-2023

Coolblue heeft de bestelling vlot uitgeleverd en de gesproken medewerker heeft mij goed vooruit geholpen.

Eric 14-12-2023

Niets mis mee. Overzichtelijke website, prima zoekopties. Tot op heden alle bestellingen binnen aangegeven termijn en in goede orde ontvangen. Top!

Robin Nieuwenhuis 14-12-2023

Zonder enige problemen een PS5 gekocht en af mogen halen in een van de fysieke winkels. Bij aanschaf van enkele spelletjes bleek de Disc Reader niet te werken. We mochten het product ruilen in de winkel.

In de winkel aangekomen bleek ruil toch GEEN optie te zijn. Er was al een online spel geïnstalleerd en dan valt ruilen opeens niet meer onder de mogelijkheden.
9 dagen reparatietermijn. Een rare insteek wat mat betreft voor een hagelnieuwel product.

Sindsdien complete radiostilte vanuit Cool Blue. Niemand die kan zeggen wanneer ons gerepareerde produkt terugkomt. Of we zelf maar contact op wilde nemen met de fabrikant (Sony) waar het produkt in reparatie is. Daar natuurlijk weer terugverwezen naar Cool Blue als verkopende partij.

Weer telefonisch contact met Cool Blue, ze konden niets zeggen, maar de reparatietermijn was ondertussen 30 dagen of langer geworden. Of ik niet beter een nieuw apparaat kon aanschaffen en dit dan na ontvangst van de initiële aankoop wilde retourneren.
Allemaal naïef natuurlijk van mijn kant, ik had direct mijn geld moeten terugvragen.
De aankoop verloopt heel simpel, maar als er problemen ontstaan met het produkt ben je aan de beurt bij het nakoopproces. Geen informatie, verkeerd informatie en onvolledige informatie.

Heel teleurstellend allemaal.
kieskeurigreview 18-12-2023

Hi Robin,

Coolblue

Jaap 14-12-2023

Snel geleverd keurig verpakt ook mijn cadeaubon kunnen verzilveren.
Ook nog geïnformeerd over ingebruikname van de koffiemachine.

Not ck 14-12-2023

Coolblue is een fantastische zaak en online shop. Ik ga graag naar de winkell, omdat ze er ook echt verstand van hebben. Ik zal nog liever wat meer betalen voor de service dan ergens anders halen waar ze niks tot weinig weten

Thomas Hoekstra 14-12-2023

Coolblue levert snel en de producten komen in goeie staat aan. Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

Bobrovych Valeriia 14-12-2023

Uitstekende service, de bestelling was snel geregeld, we waren zeer tevreden.

Fam. Pesch 14-12-2023

Alles geleverd zoals vooraf toegezegd.
Prettige bezorgers!
Voor de verandering nu eens een bedrijf dat waarmaakt wat men in de commerciële uitingen claimt.
Een hele verademing.
Keep up the good work

Brenda Sarbach 14-12-2023

Wederom vind ik dat Coolblue geweldige service levert. De mannen die de wasmachine kwamen installeren plegen goed overleg komen met geweldige oplossingen en doen hun uiterste best om de beste service te verlenen. Daarnaast was het aankopen zeer gemakkelijk terwijl er heeeeel veel aanbod is. Maar de site en de informatie zit heel goed in elkaar.

Shauna van Gaalen 14-12-2023

Fijne winkel, zowel fysiek als online. Top medewerkers die erg vriendelijk zijn. Wanneer je voet in de winkel zet krijg je direct een koffie of theetje aangeboden en wordt je direct aangemeld om zo snel mogelijk gekoppeld te worden bij een afspraak. Top vriendelijkheid, service en aanbod. Kom iedere keer weer graag terug in de winkel of op de webshop.

ChrisP65A 13-12-2023

Service (5/5 sterren):
Vanaf het moment dat ik mijn bestelling plaatste, voelde ik me goed verzorgd. De website is gebruiksvriendelijk, en het bestelproces is eenvoudig. Communicatie omtrent de bestelling was duidelijk en snel. De keuze voor Coolblue was een afweging tussen prijs en service / nazorg, daar Coolblue bekend staat om goede nazorg was dit doorslaggevend.

Levering (5/5 sterren):
De levering was snel en mijn monitor is goed verpakt afgeleverd, zonder enige schade.

Conclusie:
Coolblue heeft zich opnieuw bewezen als een betrouwbare en klantgerichte winkel. De combinatie van uitstekende service, snelle levering en kwaliteitsproducten maakt mij een zeer tevreden klant. Ik zal zeker weer bij Coolblue winkelen in de toekomst.

Dieter 13-12-2023

Scherpe prijs en snelle levering. Fijn dat je kon kiezen voor bundelvoordeel. Na afloop nog de handleiding ontvangen wat de service helemaal compleet maakt.

Edwin Romijn 12-12-2023

Ik ben blij met Coolblue. Ze doen wat ze beloven en leveren zelfs op zondag. Ik kan weer door met mijn pc waar het onderdeel in moest. Dankzij Coolblue kon ik snel mijn werkzaamheden afsluiten. Kortom, zeer tevreden.

Rico 12-12-2023

Snelle levering. Daarvoor contact met klantenservice waarbij er snelle reactie kwam op een leuke ludieke manier. Fijne manier van zaken doen.

H.Stevens 12-12-2023

De shop/ site is vrij uitgebreid en daardoor nog al eens lang zoeken om het juiste te vinden. Zeker als er meerdere apparaten van hetzelfde soort worden aangeboden. De levering en de service zijn uitstekend. Verder maakt Cool Blue bij mij een vertrouwde indruk waardoor ik met een goed gevoel kan shoppen.

Kevin 12-12-2023

Gewoon goed en snelle levering prima!!
Mooie duidelijke site ik ga vaker via CoolBlue bestellen!!

Sas 12-12-2023

Ivm een internet bestelling die ik zelf op wilde halen, deze winkel op Oostplein te Rotterdam gekozen. Eenmaal binnen ben ik vriendelijk ontvangen. Ik was snel aan de beurt en ben uiterst vriendelijk en netjes geholpen door een jongeman aan de balie. Geen opmerkingen. Alles is soepel verlopen. helemaal goed