Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 10-12-2023

Goede service, snelle levering, heldere communicatie betreffende bezorgmoment welk uur op de dag. Ook over retourneren en garantie afhandeling erg tevreden

Jack 10-12-2023

Duidelijk assortiment met vergelijk mogelijkheden. Daarnaast een super snelle levering.

Dafos 10-12-2023

Goede aankoop gedaan (wasdroger). Bezorging volgende dag ging prima. Afgeleverd door aardige mensen met duidelijke uitleg.

Henk 10-12-2023

De bestelling liep heel voorspoedig en ook het afrekenen ging perfect. Zeer snelle bezorging op het tijdstip zoals gecommuniceerd.

Top bedrijf

Gerrit 10-12-2023

SSD schijf Samsung besteld. Niet te duur, snel geleverd en duidelijke uitleg op website.

Helen 10-12-2023

Ik heb de klantenservice nodig gehad omdat ik een cadeautje nodig had en de eventuele omruil termijn niet uitkwam.
Super goed geholpen en een voor mij perfecte oplossing gezocht.

Dave 10-12-2023

Super snelle levering en het tweede kans product is echt zo goed als nieuw

Miranda huisman 10-12-2023

Hele snelle service....en me wasmachine was iets beschadigd en het was snel en goed opgelost hele vriendelijke bezorgers
Gewoon perfect

Nquan 10-12-2023

Tijdens aanschaf van onze droger kregen we een vriendelijk ontvangst, we waren snel aan de beurt en kregen goed advies. Zo hebben we alles wat we nodig hadden gelijk kunnen aanschaffen.

John 10-12-2023

Handige zoekfunctie met relevante suggesties.
Goede ervaringen qua levering en service.

Mistermarco 10-12-2023

voor een goede prijs werd de dag erna meteen onze bestelling bezorgd en in huis neer gezet door ook zeer vriendelijk personeel

Happy888 10-12-2023

Duidelijke opties bij het kiezen. Heldere beschrijvingen. Snelle levering. Ruim aanbod.

Arthur 10-12-2023

Scherpe prijs en snelle levering. Coolblue is mijn favoriete winkel in electronica en witgoed. Heb als veel gekocht als het een keer kapot gaat zeer snelle service.

Huseyin 10-12-2023

Goed en vriendelijke personeel
En zeker veel informatie gekregen over producten

AM 10-12-2023

Heel goed geholpen. Alles erg duidelijk ook om iets op te halen.
De verkoopster nam alle tijd om dingen uit te leggen. Erg mooie winkel in Utrecht.

Bart 10-12-2023

Duidelijke omschrijvingen en snelle service! Kopen bij coolblue is een genot!

C. Metske 09-12-2023

Hele prettige online winkel. Met name vanwege het brede assortiment, snelle verzending en duidelijke productinformatie. Leuke filmpjes met enthousiaste mensen. Alles goed geregeld, geen gezeur als het product niet voldoet.

WebRider 09-12-2023

Coolblue is super. De webshop had precies het product dat ik zocht. Als Coolblue dan ook nog eens de volgende dag bezorgd dan is dit een webshop ik ook aan anderen aanraad. De website is ook makkelijk in gebruik en de aanschaf verloopt vloeiend. Hierdoor zal ik voortaan als ik weer producten online wil kopen, dit waarschijnlijk weer bij Coolblue doen.

Mike 09-12-2023

Goede voorraad en makkelijk te bestellen, product word ook goed verpakt en snel verzonden!

Gert 09-12-2023

Doordat er een technische storing op de site was de klantenservice gebeld. Heel goed geholpen om de bestelling boven water te krijgen en de bezorgtijd mondeling doorgekregen, Top geholpen door een vriendelijke en kundige dame.

Thom 09-12-2023

Wasmachine en droger met een actie gekocht en de bezorgers hebben een nette levering gedaan en geholpen met het tussenstuk plaatsen. Helemaal top dus!

Tonny 09-12-2023

Ben altijd zeer content met de service van coolbleu.
Je kan bestellen en laten bezorgen of zelf ophalen.
De winkel is ook een aanrader.

Henk 09-12-2023

Makkelijk zoeken op de site. Snel en duidelijk, doen wat ze beloven. Bezorging ging ook prima.

Richwegh 09-12-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik dan zeker ben dat ik iets koop zonder problemen. Ik koop al jaren bij Coolblue en nooit problemen gehad. Er wordt niet moeilijk gedaan wanneer er iets kapot gaat. Garantie is dus altijd oké.
Ik weet zeker dat ik vaker bij Coolblue koop.

Margarita 08-12-2023

Uitstekende webwinkelervaring, ook de app werkt goed. Goede reviews, waar ik echt wat aan had.
Wel jammer dat producten waar ik voorkeur voor had meerdere keren niet direct leverbaar waren.