Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4054 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aniek 12-12-2023

Overzichtelijke site en snelle levering.
Zelfs in het weekend hadden wij onze bestelling de dag erna in huis.

Dylan 12-12-2023

Goede service, altijd vriendelijk personeel en zeer snelle levering. Ik bestel hier vaak mijn producten en blijf dit ook zeker doen!

Aleida 12-12-2023

Gewoon een goede winkel. Fijn dat ze een eigen bezorgdienst hebben, en zelfs op de fiets!!! Daar ben ik heel blij mee. Aardige bezorger ook, persoonlijker dan de standaard postbezorgers.

Gilbert 12-12-2023

Had reeds goede ervaringen met Coolblue. Prima webshop. Vaardige verkopers met goede adviezen. Jammer dat ik dat niet kan zeggen van de bezorger Post.nl

Fin 12-12-2023

Levering was heel snel en efficiënt, kreeg duidelijk te horen wanneer en hoe laat het pakketje zou verschijnen. Daarnaast geeft de webwinkel mooi vergelijkbare items weer .

Frans 12-12-2023

op tijd geleverd en en goed op de hoogte gehouden over de stand van de levering

Jan-Willem Kanis 11-12-2023

De motivatie is eigenlijk kort en simple: Coolblue levert goede producten en levert deze ook nog een zeer snel aan huis.

Sylvia 11-12-2023

Het fijne van Coolblue vind ik dat je altijd handige tips krijgt over hoe je je nieuwe product het beste kunt gebruiken.

Dave 11-12-2023

Overzichtelijke site, een goede prijs en duidelijke productomschrijving. Communicatie en levering vanuit Coolblue ook erg snel!

A. Postma 11-12-2023

We hebben via Coolblue een Deko warmtepompdroger aangeschaft. Via mail zijn wij prima op de hoogte gehouden van onze bestelling en bezorgtijd. Zeer vriendelijke bezorger. Wij hebben een extra slang besteld, omdat in de beschrijving stond dat deze niet aanwezig is. Bij het aansluiten van onze warmtepomp droger bleek er wel een slang bij te zitten. De bestelde slang retourneren ging ook super makelijk.

Helen 11-12-2023

Ik word altijd correct geholpen en de bezorging is altijd op tijd. Voordeel is dat er een winkel vlak bij mij in de buurt is.

Stefan 11-12-2023

Super snelle levering! Keurig de track and trace code gekregen. Alles was erg duidelijk. Alles was ook netjes ingepakt. Deze service raad ik iedereen een.

Myrthe 11-12-2023

Altijd snelle levering en super goed contact bij vragen. Denken mee in oplossingen!

Wil P 11-12-2023

Product voldoet aan de verwachting. Enge minpunt het snoer (0,5m) is erg kort.
Goed, verpakt, keurig op tijd geleverd

Roelinka 11-12-2023

vrijdagavond om 22.00 uur besteld, zaterdagochtend om 10.00 uur bezorgd. Makkelijk besteld

Ronnie 11-12-2023

Fijne online winkel. Goede filters, duidelijke advertenties en goede prijzen.
Levering erg snel.
Fijne berichtgeving mbt verzending en levering.

Rafiël 11-12-2023

Ik heb een mooie externe SSD van Samsung weten te scoren voor een mooie prijs. Afgelopen vrijdag heb ik het in de avond besteld en werd de volgende dag netjes op tijd bezorgd!

Anita 11-12-2023

Heldere communicatie, vlotte levering met sympathieke, vrolijke chauffeurs die echt behulpzaam zijn
En artikelen voldoen 100% aan onze verwachting!

Iesje 11-12-2023

Snel en op tijd afgeleverd milieuvriendelijk op de fiets, vriendelijke jongeman, ik zou zeggen volgende keer weer:-)

Bjo 11-12-2023

Ik kies Coolblue vooral voor hun service. De medewerkers zijn altijd hulpzaam. Als er een issue met mijn aankoop is kan ik het altijd terug naar de winkel brengen.

Sanne 11-12-2023

Makkelijk besteld en snel geleverd. informatie was duidelijk en goed. De site was overzichtelijk.

Marlies 11-12-2023

Duidelijke info op de website, ook over (en tijdens) de bezorging (op de fiets). En heel fijn ook: een mail met handleiding mbt de installatie nadat het pakketje bezorgd was.

Dees 10-12-2023

Je weet precies waar je aan toe bent
Netjes een linkje met tijd van bezorging
Bezorger belde netjes vooraf dat ze onderweg waren.
De wasmachine netjes boven gebracht en onze oude mee terug genomen
Helaas liet de bezorger iets vallen op onze vloer welke beschadigd is geraakt maar kregen netjes een mail met de vraag hoe we dit konden oplossen
Alle vertrouwen dat ook dit netjes geregeld word.

Peter K 10-12-2023

Snel geleverd met daarbij praktische tips om de aankoop (een SSD) aan de praat te krijgen.

Monica 10-12-2023

Lekker op tijd een SMS om aan te geven wanneer de bezorger komt, tot 10 minuten nauwkeurig, geweldig! Ook worden de oude apparaten meegenomen, een extra pluspunt!
Fijne zaak, ben erg tevreden!