Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janne Van Hage 08-12-2023

Snelle levering en fijn dat ze een berichtje sturen wanneer het pakket komt een kwartiertje van te voren. Ook nog eens goed voor het milieu op de fiets! Ben erg blij met deze snelle service

Cat 08-12-2023

Altijd goeie deals! Ik kan rekenen op goede kwaliteit en kan ook uittest filmpjes kijken. Dat is enorm fijn, want dan kan ik beter kiezen. Ook de klantenservice denkt altijd goed mee. Gewoon een top winkel.

Gijs 08-12-2023

Overzichtelijke website met goede filters, perfecte levering op zelf uitgekozen dag. Netjes de avond van tevoren een berichtje met tijdblok van 1 uur waarin ze komen bezorgen, vriendelijke nette bezorgers die de loodzware wasmachine keurig op zolder hebben gezet en de oude wasmachine wordt ook netjes meegenomen, kortom ons volgende apparaat wordt zeker ook weer bij Coolblue besteld

Beloofde bezorging niet gearriveerd 08-12-2023

Mijn computer beeldscherm is vandaag niet bezorgd op de door Cool Blue zelf beloofde tijd (bevestigingsmail).

Klantenservice kon mij daar niet mee helpen? Pakket van 12 kilo is nu naar afhaalpunt Post NL? Ik wilde graag gebruik maken van voor 23 uur besteld, morgen bezorgd. Heeft geen zin zo.
kieskeurigreview 13-12-2023

Beste,

We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Jammer genoeg vertragen er in dit seizoen van topdrukte iets meer pakjes dan normaal. Onze excuses dat de jouwe hier ook bij zat.

Hopelijk is het alsnog gelukt om jouw bestelling in huis te halen. We wensen je er alvast heel veel plezier mee.

Coolblue

h stol 08-12-2023

correct en keurig de bestelling afgeleverd.Volgens afspraak op tijd afgeleverd

Debby 08-12-2023

Service en communicatie van Coolblue was prima, helaas ging de levering nu alleen oer PostNL waar wel veel onduidelijkheid ontstond. Ik spreek een dag van levering af met Coolblue, krijg ineens 2 track&trace code waarbij de een zegt dat het pakket ontvangen is en op de afgesproken dag geleverd (helaas geen indicatie van de tijd) en de ander stond op nog niet ontvangen. Gebeld en gelukkig duidelijkheid gekregen, maar levering door Coolblue is fijner

T 08-12-2023

Ik heb deze shop gekozen vanwege de garantie die bij een aankoop komt. De winkel heeft ook fysieke locaties door het land wat ik belangrijk vind. Ze gebruiken ook hun eigen bezorg service wat ik ook liever heb dan postNL en DHL etc. Zeker wanneer het aankomt op zware apparatuur. De bezorgtijd was niet geheel accuraat maar de bezorgers zijn altijd vriendelijk en gaan netjes om met de spullen.

Willem 08-12-2023

Duidelijke omschrijving van de laptop, prima prijs en snel en keurig verpakt(omdoos) verzonden en in huis.

Heleen 08-12-2023

Je vindt met hulp van de adviezen snel je gewenste artikel. Daarnaast is de hele webshop een feestje om te bezoeken, de ingebouwde grapjes zijn iedere keer weer verrassend. Kortom een goede winkel met heldere uitleg, snelle levertijden en service.

Martine 08-12-2023

Goed assortiment, maar vooral uitstekende service! Snelle levering, duidelijke termijnen.
Het leukste zijn de fietskoeriers, altijd zeer vriendelijk en het geeft een fijn gevoel dat je pakketje milieuneutraal wordt bezorgd.

Ella. 08-12-2023

Waardeloze winkel! De service is hier ver te zoeken.
De glimlach houdt op als het product binnen de garantietermijn kapot gaat, want dan geeft Coolblue niet thuis!
Het bedrijf geeft ook geen geld terug maar men krijgt een tegoedbon.
Na twee negatieve ervaringen met producten die binnen de garantietermijn kapot gingen begrijpt u dat ik niet zit te wachten op een tegoedbon. Ik koop hier niets meer!

Anja de Graaf 08-12-2023

gekozen omdat je weet dat het goedkomt en ook de prijs is belangrijk.
levering vindt ook altijd plaats op de beloofde tijd.

PJ 08-12-2023

Goede, overzichtelijke en bovenal up to dat website. Vermelding van juiste levertijden, dus geen verrassingen na bestellen en betalen. Levering altijd snel en keurig geregeld. Ik shop met hoge regelmaat bij Coolblue, heb zelfs de app al, nog nooit teleurgesteld en altijd conform afspraak. Zeer tevreden over deze winkel en een echte aanrader.

Sanne 08-12-2023

Mijn pakket is nooit geleverd.
PostNL zegt van wel.
Hoewel de fout waarschijnlijk bij PostNL ligt, lijkt Coolblue er weinig aan te doen.
Waarschijnlijk €135,- weg gegooid.
kieskeurigreview 13-12-2023

Hi Sanne,

Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar klantenservice@coolblue.nl. Mijn collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit.

Coolblue

Roland 07-12-2023

Levering altijd vlot en netjes. Ook deze keer weer de volgende dag geleverd, ondanks de sinterklaasdrukte.

T. Syaranamual 07-12-2023

De aanschaf van een nieuwe printer verliep vlekkeloos. Snelle levering. Bijkomende mail met instructies. Top 👍

Edward 07-12-2023

goede productinformatie, uitstekend geïnformeerd over de bezorging. Prima webwinkel

Monique 07-12-2023

Makkelijke en overzichtelijke website om producten op te zoeken.
In ons geval een KitchenAid Artisan Mixer 5KSM175PSEHY Honey.
Ze hebben heel veel op voorraad en de bezorging is snel.
Prijzen gelijk aan de markt dan wel goedkoper

h 07-12-2023

Wasmachine stond binnen 2 dagen op bestemde plaats. Aan alle afspraken werd voldaan. Vooraf kregen we goede informatie o.a telefoontje op dag zelf over leveringstijden. De monteurs waren goed gehumeurd en
bedachten goede oplossingen voor de krappe ruimte waarin het apparaat geplaatst werd.

Tido 07-12-2023

Ik vind het gewoon een goede winkel. Website/winkel werkt goed, levering is snel en de humor die ze gebruiken is gewoon grappig.

Anoniem 07-12-2023

Goede ervaring mee. Mijn apparaat werkt naar behoren. Het enige nadeel was dat een van de meegeleverde onderdelen stuk bleek te zijn. Gelukkig kon ik hem meteen omruilen en op retour sturen.

Wietske 07-12-2023

Ik heb met de black friday korting een mooie sonos set gekocht voor mijn vriend. Blij met de snelle levering en goede service. Ik kon ook makkelijk mooie muurbeugels erbij vinden door de suggesties van de website.

Bart 07-12-2023

Snelle levering en met een mooie prijs. Bose home 500 was in de aanbieding en door het tweedekansje nog goedkoper. En dat voor enkel een geopende doos.

Heel erg blij mee

Felipe Cleante Pacheco 07-12-2023

I'm very happy with my purchase of a keyboard and mouse from this website. They arrived in perfect condition and work great. The best part is that they were delivered to me the very next day of my order. That's amazing service and speed. I highly recommend this website and their products to anyone looking for quality and convenience.

Jan en Diny van Klinken 07-12-2023

Na eerder bij een concurrent een keukenmachine gekocht te hebben naar jullie site gegaan.
Dit omdat de gekochte machine niet goed functioneerde en ook licht beschadigd bleek te zijn; dus teruggestuurd.
Bij jullie met korting een Kitchenaid-keukenmachine gekocht, die snel geleverd werd.
Later nog een mailtje ontvangen met allerlei tips. Geweldig product. Echt een aanrader.