Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4034 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Radboud 04-12-2023

Mijn monitor van de PC begon te flikkeren. Binnen 24 uur een nieuw exemplaar ontvangen via Cool Blue. Binnen 1 dag weer aan het werk. Toch bijzonder dat dat zo snel kan!

Andre 04-12-2023

Snelle levering en prima bezorging, kunnen conculega bedrijven wat van leren

Alicia 04-12-2023

Duidelijke communicatie en tijdsblok, bellen netjes van tevoren zodra ze het artikel komen afleveren. Aardige en behulpzame mannen!

Yukio 04-12-2023

Duidelijke website met vele opties. De duurzame manier van leveren (fiets) vind ik erg prettig

Mert Ozyil 04-12-2023

De Coolblue website is geniaal. Alle inzichten mooi op een rij en duidelijk omschreven.

De service is net zo goed. Bij berzorging door Coolblue keurig op de hoogte gehouden. Vlak voor aankomst wordt je nog even gebeld en geholpen door vriendelijke bezorgers. Niets op aan te merken.

Over garantie doet Coolblue ook niet moeilijk. Altijd snel en zonder gedoe vervangen.

Het klopt dat de prijzen met andere webwinkel iets hoger liggen, maar dat verdienen dubbel en dwars door de ontzorging die ze je bieden.

Voor ons een dikke 10.

Marloes 04-12-2023

Fijne webshop met goede en behulpzame informatie. Fijn dat ik mijn oude iPhone kon inleveren en daar een mooi bedrag voor terug kreeg in de winkel. In de winkel uitmuntend geholpen. Was nog nooit in een winkel geweest (enkel eerder online besteld), maar was oprecht blij verrast met de service.

Harm 04-12-2023

Het bestelproces verliep erg rommelig. Op vrijdag besteld, gevraagd of ze zondag konden leveren. Ingepland bij de fietscourier, leek allemaal goed te gaan, maar toen een mail dat er iets mis was gegaan. Bestelling werd door Coolblue geretourneerd, nieuwe bestelling geplaatst.De betaling moest worden overgezet naar de nieuwe. Dat lukte niet en na een paar keer contact met klantenservice op do eindelijk bestelling binnen. In mijn account staan nu in totaal 3 bestellingen van hetzelfde product, waarvan 1 geleverd.

Jessica 04-12-2023

Ik zocht een lange Cricut mat voor de Maker en vond deze bij jullie. En ook nog eens in de aanbieding. Er is veel keuze, snelle levering en duidelijke website. En al meerdere aankopen bij jullie gedaan en altijd positief.

Mvm 04-12-2023

Geweldige winkel, veel keuze, altijd snelle en goede bezorging. Veel reviews en plus- en minpunten bij elk product zodat je een goede keuze kunt maken, en na aankoop vaak een mail met extra tips voor (bijvoorbeeld) je nieuwe koelkast.

Martin Hoppers 04-12-2023

Nette en vriendelijke service, helemaal goed. Ik woon erg afgelegen en voor de medewerker totaal geen probleem.

Jos 04-12-2023

Supersnelle levering, behulpzame bezorger. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

Tim 04-12-2023

Goede communicatie, product werd super snel geleverd en de website werkt super gemakkelijk

Dana 04-12-2023

Duidelijke website, makkelijk online winkelen, goede keuze en snelle service

Boy 04-12-2023

Pakket nog steeds niet ontvangen. Door Cool Blue vermoedelijk tijdig geleverd maar PostNL is waardeloos.

johan 04-12-2023

Ik heb een Eufy Slimme deurbel aangeschaft maar vind de bijbehorende instructies benedenmaats .
Kan toch simpel met een A4 tje erbij

Ruud 04-12-2023

Snelle levering
Netjes tot aan binnen de deur
Vriendelijke bezorgers , dus zeer goed

Middelkamp,Jos 03-12-2023

Zoals gewoonlijk weer snel de door ons bestelde product ontvangen.
Super gedaan Coolblue!

Igor 03-12-2023

Snel, duidelijk, kennis van zaken, servicegerichte aanpak. Gewoon fijne winkel en site om je aankopen te doen

Hugo 03-12-2023

De coolblue website is overzichtelijk en duidelijk.
Het product uitkiezen was daarom ook erg gemakkelijk, de bestelling volgen was ook geen probleem.

Super snel verzonden en binnen gekregen.
Enigste probleem was dat de bezorger het pakket in de hal had gelaten van het hele gebouw. Iemand had het zo mee kunnen nemen dus.

Vincent 03-12-2023

Bestelling geplaatst bij dit bedrijf omdat ze beloven op zondag te bezorgen
Krijg ik op zondag een bericht we komen morgen
Beetje jammer de rest van de week heb ik geen tijd en hoe los ik dit nu op
Teleurgesteld
Valse beloftes van coolbleue
kieskeurigreview 05-12-2023

Hi Vincent,

Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je bestelnummer samen met deze review mailen naar klantenservice@coolblue.nl?

Coolblue

Bazzabazz 03-12-2023

Coolblue geeft duidelijke informatie bij de producten. Niet alleen lovende voordelen maar ook eventuele nadelen. Ook de verzending was goed. Ondanks drukte zo vlak voor Sinterklaas gewoon een dag later in huis.

Ton 03-12-2023

Duidelijk alles op de site. Vriendelijke bezorger. Netjes een belletje voor aankomst en duidelijke uitleg.

j. v.d. berg 03-12-2023

goede productomschrijving, snelle levering, keuze voor afleveradres, duidelijke communicatie

Bruining 03-12-2023

Erg blij met de aanschaf van de nieuwe tv en soundbar. Wat ik zo goed vind is de leveringsdag waar je eerst een tijdvak krijgt te zien van levering en vervolgens in de nacht voor levering een tijd, waarbij op de leveringsdag er ook nog een telefoontje van de bezorger van tevoren komt met de exacte tijd Gewoon top.

Carlien 03-12-2023

Cool blue levert altijd supersnel. En eerlijk: het pakketje ophalen in de winkel is altijd een feest. Iedereen is daar zo aardig. Altijd nog even een advies voor gebruik of hoe de garantie werkt. Echt top! Je wordt snel en persoonlijk geholpen en loopt dan weer blij de deur uit.