Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels Pouw 03-12-2023

snelle bezorging, prima prijs/kwaliteit, uitstekend en duidelijke aanbiedingen op tweede kans

Steven 03-12-2023

Helaas heb ik mijn pakket nog niet ontvangen. Is al bijna een week vertraagd! In plaats van dat ze persoonlijk contact opnemen krijg je een mail waarin staat dat het pakket vertraagd is .

Gerard 03-12-2023

Hen netjes mijn tablet op tijd af kunnen halen in de vezamelwinkel alles netjes geregeld.

Marcel 02-12-2023

We hebben gebruik gemaakt van de webshop van Coolblue. Super service en ook super uitleg gehad. Nadat we besteld hadden konden we via de track en trace code keurig zien wanneer het gekochte product werd geleverd. Toen het geleverd was kwam er ook nog een mail met uitleg en tip over het installeren. Dit lukt hierdoor gemakkelijk. Dus complimenten voor de Service van Coolblue.

Van Vlaanderen 02-12-2023

Ik kreeg alle uitleg die wenselijk was toen ik het product kwam afhalen. Ideaal als er winkel in de buurt is. Top.

Sandman 02-12-2023

We wachten al vier dagen op onze bestelde stofzuiger, maar nog steets niets ontvangen. Zeer zeer slecht

Hi Sandman,

We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Jammer genoeg vertragen er in dit seizoen van topdrukte iets meer pakjes dan normaal. Onze excuses dat de jouwe hier ook bij zat.

Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar klantenservice@coolblue.nl. Mijn collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit.

Patrick 02-12-2023

Eén tweedehandsje gekocht. Daar stond geen beschrijving bij wat er aan de hand was met het apparaat. Met een paar euro prijs verschil, ga je er vanuit dat deze is terug gekomen omdat iemand iets anders wil of een show model. Helaas bleek het artikel aardig beschadigd te zijn. Erg jammer dit! Kijk er dus mee uit.

Hi Patrick,

Wat vervelend dat je tweedekans product niet zo nieuw bleek te zijn als dat we hebben aangegeven.

We zijn natuurlijk erg benieuwd of je dit al met onze klantenservice hebt gedeeld. Zo niet, zou je dit kunnen doen ook met de aanvullende foto's erbij? Neem vooral contact met ons op: klantenservice@coolblue.nl! Graag kijken we dan mee naar een oplossing.

Steven 02-12-2023

Coolblue is altijd vertrouwd en snelle levering. Daarom weer voor Coolblue gekozen voor de aanschaf van een PS5!

T.van der Heul 02-12-2023

snelle levering en goed afgeleverd .
de bezorger die de combimagnetron in axel afgeleverd heeft verdient een grote pluim , netjes en correct .
een aanrader !

Hans 02-12-2023

Voor niets naar de winkel geweest omdat onduidelijke mail te laat naar mij werd gestuurd dat het een dag later werd. Afhandeling van mijn klacht was zeer goed. Antwoord ging echt in op mijn klacht en ik kreeg een kleine tegoed als gebaar. Echt goede klantenservice

Bo 02-12-2023

In de winkel heel vriendelijk geholpen, daarna bestelt op fijne, overzichtelijke webshop. De volgende ochtend al bezorgd. Ideaal!

Janneke Stm. 02-12-2023

Altijd dik tevreden over coolblue. De site is duidelijk en alle informatie staat op de plekken waar je het verwacht. Erg gebruiksvriendelijk. Duidelijke communicatie.

Geïrriteerd 02-12-2023

Ik heb een tv bestelt omdat het via jullie bezorgservice bezorgt zou worden. Achteraf waa dit via postnl.
Ik heb de bestelling geannuleerd en ik zou binnen 5 dagen mijn geld terug krijgen. Het is nu dag 7 en ik wacht nog steeds.

Beste,

Wat superbalen dat je bestelling niet door onze eigen bezorgservice kon worden geleverd! Dat plannen we natuurlijk voor zoveel mogelijk bestellingen. Soms komen we busjes tekort en dan kiezen we ervoor om toch op de afgesproken bezorgdatum te kunnen leveren. In die gevallen gebeurt dat via onze bezorgpartners.

Heb je nog vragen over jouw geannuleerde bestelling? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar klantenservice@coolblue.nl. Mijn collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit.

Esther 02-12-2023

Gebruiksvriendelijke website, goede aanbiedingen en goede communicatie. Snelle en milieuvriendelijke levering

Mardes 02-12-2023

Voor mij is Coolblue een van de beste online winkels die er bestaat. Het is niet alleen de service maar ook de manier van communiceren, de wil om te helpen en meedenken in mogelijkheden die passen zonder dat te bediscussiëren. Ik ervaar dat als super fijn. Soms is de informatie over producten op de site niet compleet of onduidelijk maar over t algemeen sowieso veel beter dan bij anderen. Ook hun beoordelingen zijn heel goed. Super blij mee.

Mika 01-12-2023

Bezorging was top, product is naar wens. Binnen 2 dagen ontvangen en absoluut niks mis mee.
Zou het zeker aanraden!

ajjp 01-12-2023

Schappelijke prijs voor een origineel AEG zuigmondstuk (parketborstel AP240), geen verzendkosten en zoals beloofd de volgende dag bezorgd (in PostNL-afhaalpunt; op mijn verzoek).

Konni 01-12-2023

Ben heel prettig en duidelijk geholpen bij het ophalen van het door mij bestelde artikelm

Johan Mondt 01-12-2023

Al vanaf dag 1 altijd zeer tevreden met Coolblue. Nu een Loqed slot gekocht. Op de website aktie aanbieding van 349 voor 299 incl. een gratis batterijladerset twv 49,95. Pakket wordt geleverd ZONDER batterijladerset. Via chat kontakt gezocht maar konden niets voor mij betekenen. Koop graag prive en zakelijk bij Coolblue maar knap er nu wel een beetje op af.

Peter 01-12-2023

Voor een eerlijke prijs en goede communicatie hier een product gekocht.
1 minpunt = de bezorging : de veel te grote doos zorgt er voor dat het artikel alle kanten op kan ‘botsen’ dit lijkt mij niet heel goed voor het artikel.
( artikel was overigens goed )

Jan 01-12-2023

Altijd goede service en eerlijke prijzen, moet meer het hele internet afzoeken naar de laagste prijs maar gewoon gelijk bestellen.

Leonie 01-12-2023

Coolblue is the best. In het assortiment alleen maar kwaliteitsproducten en ze leveren altijd op de beloofde dag, in tegenstelling tot veel andere webshops.

Daan Masman 01-12-2023

AirPods zouden volgende dag binnen zijn. Nou was dat niet vanwege blackfriday. Maar ik kreeg netjes een mailtje dat het de volgende dag zou worden. Dus ik vond het geen probleem. AirPods waren netjes onbeschadigd binnen gekomen. Gewoon goeie service.

Tineke van der Veen 01-12-2023

Goede service duidelijke uitleg. Je word netjes op de hoogte gehouden van de staat van de levering. De aflevering keurig op tijd zoals aangegeven. Prima aankoop

Nijntje 01-12-2023

Super duidelijke levering en een innoverend bedrijf.
Goed om te zien dat het blijkt dat coolblue zijn best doet voor de klant.