Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nathalie 30-11-2023

Snelle levering en nooit gezeur. Ik beveel Cool blue zeker aan.

Met vriendelijke groet Nathalie

Namilos 30-11-2023

Mooi en overzichtelijke winkel, met ruime parkeermogelijkheden.
Personeel is vriendelijk en staat open voor eventuele vragen.

Wesley 30-11-2023

Coolblue is een geweldige online winkel met een naadloze koopervaring. Mijn aanschaf van de Eufy videodeurbel was moeiteloos. Snelle levering en de deurbel overtrof mijn verwachtingen met zijn scherpe beeldkwaliteit en handige functies. Aanrader!

Jean uit 1937 30-11-2023

ruime keuze, faire prijzen, Betrouwbare en snelle levering. Vriendelijk personeel. Zelfs iemand van 86 kan via laptop makkelijk de produkten uitzoeken en kopen. top!

A 30-11-2023

Zeer gebruiksvriendelijke website, duidelijk - uitleg producten en video's. Ik ben Fan!

Robert 30-11-2023

zowel een Mac book als een I pad aangeschaft Makkelijk te bestellen met belofte de komende dag levering Helaas werd in tegenstelling tot de belofte de Mac book met vertragingen geleverd

Mireille 30-11-2023

makkelijk te bestellen via internet
keuze wanneer te betalen blijft bij je zelf: diverse mogelijkheden, ook in de winkel bij ophalen kunnen betalen
moment van ophalen is over de lengte van een week heel flexibel zelf in te stellen: dus, wanneer het jou uitkomt
zeer snelle levering van producten
duidelijke informatie op de website van coolblue zelf, maar ook via andere klanten die het product hebben aangeschaft
heel fijn de 30 dagen kunnen uitproberen en daarna als dat nodig is het product terugbrengen of omruilen
personeel heeft ook echt verstand van zaken, geeft ondersteunend advies zonder opdringerig over te komen

Tineke 30-11-2023

De site is makkelijk te vinden ook van wat je wil, hele snelle service en als je pakketje iets later komt krijg je meteen een mail.

Laura 30-11-2023

Via de website besteld.
Ging makkelijk en product was snel binnen.
Vanwege black friday weekend had het een dag vertraging wat te verwachten was maar de communicatie hierover was heel goed. Netjes verpakt en precies wat we ervan verwacht hadden: Overall erg tevreden.

Roël 29-11-2023

Erg goed geholpen. Wel was het erg druk in de winkel (black Friday). Het had wellicht logischer geweest om bestellingen ophalen te prioriteren, aangezien dit niet lang duurt. Heb nu vrij lang moeten wachten. Verder geen klachten.

Vincent 29-11-2023

eerste afspraak mbt het leveren (met de fiets) is niet nagekomen. alhoewel het gepromote werd bij aanschaf. hierdoor thuis moeten blijven en een extra dag moeten blijven voor de levering
kieskeurigreview 04-12-2023

Beste Vincent,

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij je bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Coolblue.

Paul 29-11-2023

Voordelige actieprijs, ruime winkel openingstijden, efficiënt georganiseerd, niet opdringerig.
Heel fijn om de winkel te bezoeken.

van Riel 29-11-2023

Coolblue biedt de juiste begeleiding bij de aanschaf van elektronische producten.
En als je zelf geen ervaring hebt met, of verstand van, loodst Coolblue je naar de juiste keuze.

Wij hebben onlangs onze eerste airfryer aangeschaft en wilden aanvankelijk het product van de bekendste aanbieder. Wij hebben een ander merk gekozen voor minder geld en naar tevredenheid namelijk Coolblue’s keuze.

Bas 29-11-2023

Zeer snel geleverd. Zelfs op zondag, wat ik maar naar maandag uitgesteld heb.

Hans teeuwen 29-11-2023

Goede en snelle levering goede kwaliteit. Ik ben een tevreden klant niets te mopperen.

Henry 29-11-2023

Zeer betrouwbare shop.
Na telefoontje om bestelling 2 dagen later te willen ontvangen, goed geholpen en keurig op de gevraagde tijd bezorgd.
Nog nooit problemen gehad met deze shop.
Zeer tevreden. Ook de uitleg op de site van de artikelen ziet er altijd piekfijn uit.
De prijs is ook nog eens goed.

Ton 29-11-2023

Bestelling en levering binnen een dag was super. En het leveringsteaject tot een kwartier voor de levering was goed te volgen.
Een klantvriendelijke bezorger maakte het voor mij compleet.
Complimenten voor Cool Blue.

Patrick 29-11-2023

Ik ga altijd liever naar coolblue toe omdat ik dan zeker weet dat het snel bezorgd wordt en dat als er iets misgaat ik meer zekerheid heb.

Hr. R. de Vries 29-11-2023

Leuk dat mijn pakket bezorgd is geworden door een fiets bezorger. Alleen jammer dat de afgesproken tijd niet klopte en ik nadien niet even (ruim) op tijd ben geïnformeerd dat het een uur later werd.
Pakket is goed aangekomen.
Dankjewel 🙏

Alexander 29-11-2023

Zeg het met een gerust hart voort, Coolblue houdt zich echt aan haar eigen woord. Gisteren besteld vandaag gebracht. Zelf als pessimist had dit dus nooit verwacht.

Tineke Dekker 29-11-2023

Artikel werdt goed beschreven,en netjes op tijd bezorgd.Later kreeg ik via de mail,nog meer tips om mijn deurbel met camera.Optimaal te gebruiken

Lou Watervoort 29-11-2023

Duidelijk te bestellen en zeer snelle levering. Zal hier vaker bestellen en aan vrienden en kennissen doorgeven.

C 29-11-2023

Super fijne (online)winkel.
Leveren snel en altijd vriendelijke bezorgers gaan door weer en wind.

Ook als iets kapot is handelen ze snel.
Vlotte bedrijf en zou het zeker bij iedereen aanraden.

Linda 29-11-2023

Het geleverde product was prima alleen helaas door black friday is er niet aan de afspraak “voor 23:59 besteld morgen in huis” en hier ook niets van gehoord de volgende dag. Kwam een paar dagen later wel een bevestiging dat het later was. Handiger was dat dit bericht eerder gecommuniceerd werd zodat we niet de hele zaterdag hoefden te wachten.

Rene 29-11-2023

Ik had AirPods Pro besteld. Kreeg netjes een mail dat me AirPods klaar lagen. In de winkel naar de zuil gegaan. Order ingevoerd. Werd geroepen en alles afgehandeld. Perfecte services.