Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4042 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rianne 28-11-2023

Betrouwbare en overzichtelijke site.
Netjes verpakt en in 1x geleverd.
Snelle verzending en levering

Werner 28-11-2023

Goede levering van producten tot nu toe. Wel eens wat problemen gehad met hun website login, maar dat zijn verbeterpunten. Verder qua prijzen vaak relatief goed, en service uitstekend.

Willem Groothuesheidkamp 28-11-2023

Altijd hún afspraak na komen en ook al is het black fryday toch jou aankoop de volgende binnen

Pascal 28-11-2023

Beloofde levertijd is niet gehaald, de nieuwe beloofde levertijd ook niet.
Ik snap dat het soms drukke dagen zijn, maar wees dan eerlijk van te voren, in plaats van beloftes doen en niet nakomen.

Hi Pascal,

We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Jammer genoeg vertragen er in dit seizoen van topdrukte iets meer pakjes dan normaal. Onze excuses dat de jouwe hier ook bij zat. We rekenen erop dat het de volgende keer gewoon weer goed zal gaan.

H2B bv 28-11-2023

Zoals altijd tevreden over Coolblue. Deze keer had de bezorging echter 2 dagen vertraging, hoewel de artikelen op voorraad zouden zijn. Dat vond ik niet goed, vandaar een totaalcijfer 7

Alexander 28-11-2023

Altijd super snelle levering en duidelijke productinformatie. Ook na aankoop krijg ik allerlei handige tips over het gekochte product.

Zoë van der Duim 28-11-2023

Snelle service, in de ochtend besteld en kon het meteen ophalen in de winkel.

Emilio 28-11-2023

Wat een leuk moment, de bezorging aan de deur per bakfiets!
Een zeer vriendelijke en leuke bezorging aan de deur.

Druif 28-11-2023

Misleidende Black friday actie. Twee weken geleden een schermprint gemaakt van een koelvriescombinatie. De prijs was 699,- nu met de Black friday week (laat mij niet lachen) staat dezelfde koelkast met adviesprijs 899,- voor 679,-. Ik zeg wauw een korting van 20,- op twee weken daarvoor. Wie probeer je in de maling te nemen.

Hi Druif,

Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat de korting misleidend over komt. Sorry hiervoor!

Wij proberen zo veel mogelijk de beste prijzen aan te houden, dit heeft te maken met inkoop en voorraad. Het kan dus toeval zijn dat de prijs laag is gebleven.

Toch nog vragen? Geenglimlach@coolblue.nl

Joke 28-11-2023

Ik heb diverse apparatuur bij Coolblue gekocht van vaatwasser tot mobiele telefoon. Altijd fijn om het Coolblue filter op de website te gebruiken want dan krijg je de beste producten. Zeer tevreden over levering, altijd snel. Vriendelijk personeel in de winkels. Geen negatief punt meegemaakt tot nu toe. Dit keer een e-reader gekocht en de levering is met 1 dag vertraagd vanwege Black Friday en dan nog zijn ze snel en met een hele vriendelijke leuke melding vooraf met excuses voor de vertraging. Top winkel

carlo 28-11-2023

Very quick delivery. I was not at home, but the delivery guy called me and asked if he could leave it to a neighbour. Simply great

HappyWouter 28-11-2023

Product is later dan de afgesproken dag bezorgt en er zit Geen handleiding bij over de tv.

Pamela F. 28-11-2023

Prima ervaring altijd met Coolblue! Goede service en snelle leveringen. Ik koop het liefst al mijn apparatuur bij Coolblue

pieter 27-11-2023

snelle levering, wel een dag later, bereiken voor vragen laat te wensen over.

Ronald van Zwol 27-11-2023

Letterlijk grandioos. Uitstekend advies. Mensen die weten waar ze over praten.
Ik moest een nieuwe laptop maar ben er totaal niet in thuis. Dit is de tweede keer dat ik laptop koop bij Coolblue maar de service en de ondersteuning is geweldig. Bezorging op de fiets in mijn geval. Vriendelijk en snel.
Ik ben helemaal happy met en mijn laptop en Coolblue. Inderdaad met een glimlach. Zit ik trouwens nog mee op de bank.

Henk 27-11-2023

Bij deze winkel slaag ik altijd. Niet alleen waren al mijn producten op voorraad maar daarnaast zijn ze ook nog eens scherp geprijsd.
Dat het bestelde tijdens de drukke Black Friday periode op tijd wordt geleverd is natuurlijk helemaal verrassend

DavidH 27-11-2023

Duidelijk aangegeven wanneer ze zouden komen. Oude machine meegenomen. Top service

Een tevreden klant 27-11-2023

Laagdrempelige site. Alles is makkelijk te vinden doordat het overzichtelijk is. Coolblue levert zoals afgesproken en belt 10 minuten voor aankomst wat heel prettig is. Vriendelijke bezorgers die je helpen met grote pakketten in je huis te zetten. Dat noem ik nog eens fantastische service.

Ed 27-11-2023

Keuzes, aanbevelingen, informatie en vergelijken. Overzichtelijke no-nonsense site.

Marja 27-11-2023

Levering prima verzorgd. En op tijd. Goede verpakking. Nu nog even uitproberen.

Elles 27-11-2023

Duidelijke website en super snelle levering van mijn nieuwe stofzuiger. Ik raad Coolblue echt aan!

Sake 27-11-2023

Coolblue is absoluut een van de betere online winkels. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor ieder wat wils, en de productkwaliteit is uitstekend. Helemaal top!

Olivier 27-11-2023

Ik had maandag 20-11-2023 mijn wasmachine besteld. Dit deed ik bewust vroeg zodat hii in het weekend bezorgd kon worden. Dit kon absoluut niet doordeweeks dan zit ik op mijn werk dus liet ik hem zondag komen. Ik zogt donderdag contact op met coolblue omdatijn wasmachine niet meer geïnstalleerd hoefde te worden en hij moest nu een paar trappen op. Dit was allemaal prima en ze vroegen of hij ook zaterdag kon komen. Dit was voor mij ook prima.

Vervolgens wachte ik vrijdagavond en zaterdagochtend op bericht hoe laat hij geeverd zou worden. Dit bericht kwam er echter niet en kreeg opeens een mail dat hij maandag zou komen. Ik ging dus gelijk de klantenservice weer bellen. Na een half uur te wachten kreeg ik iemans aan de lijn. Zij zij dat ze voor mij ging kijken of hij zondag geleverd kon worden. Na enkele minuten in de wacht te staan werd ik echter opgehangen....... ik werd ook niet teruggebeld.......... ik belde dus weer en mogt weer 20 mineten in de wachtrij wachten.......... eindstand kon hij die zondag niet geleverd worden en mag ik nog een week wachten op mijn wasmachine. Wel was de 2e persoon die ik sprak een stuk vriendelijker en behulpzaamer en hij belde me terug toen er iets aangepast moest worden. Echter was mijn ervaring nogsteeds zeer slecht met coolblue

Hi Olivier,

Dat klinkt echt niet als de service die we willen bieden! Onze excuses voor dit verloop en het gebrek aan communicatie. Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Zo worden we elke dag een beetje beter. Wil je jouw bestelnummer samen met deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Keijzer 27-11-2023

Eerdere ervaring van Coolblue leert dat ze vlug en juist handelen.
Zonder problemen een nieuwe tv besteld en de dag erna al in huis. Wat extra tips en uitleg bij de levering in mijn huis ook heel fijn.

Yvo 27-11-2023

Op vrijdag een game besteld en op zaterdag keurig geleverd. Coolblue maakt z’n beloften altijd waar. De webshop is overzichtelijk en de prijzen concurrerend. Volgende keer weer via Coolblue