Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 26-11-2023

Dat was een verrassing! Coolblue doet alles voor een (glim) lach, behalve je ouwe kapotte elektrische spul mee terugnemen, als ze het niet zelf komen brengen. Dan kost dat geld, want ze laten dat doen door PostNL. Oké, snap ik. Maar zeg dat dan vòòrdat je het apparaat aan mij verkoopt en voordat iDeal gebruikt is. Jammer, want het apparaat is wel oké.

W 26-11-2023

Coolblue geeft veel duidelijkheid en geweldige service bij de levering : vriendelijk, stipt, meedenkend, snel, netjes.
Door een fout op de website was een onderdeel niet geleverd (het plaatsen van het onderdeel had ik wel betaald!). De heren die alles kwamen leveren hebben het snel en goed opgelost. Top!

Sonny 26-11-2023

Geweldige service en komen ook hun afspraak na en niet zoals Mediamarkt die kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Dinah 25-11-2023

Snelle levering, meestal goeie inventaris en snelle levering. Niet veel slecht over te zeggen!

Dinah 25-11-2023

Hele goeie winkel met meestal grote inventaris (populaire artikelen zijn soms nogal vaak niet beschikbaar) en een snelle levering. Valt niet veel slecht over te zeggen

José de Kleijn 25-11-2023

Duidelijk bestelproces, duidelijke terugkoppeling ivm bezorging, vriendelijke bezorgers

Ron 25-11-2023

De meeste producten kun je bij iedere (web) winkel bestellen, maar als prijs van een product elders nagenoeg gelijk is, dan ga ik voor de geweldige service van Coolblue.

Super snelle levering, veel op voorraad.

Super blij met mijn laatste aankoop

De beste pannenset. 25-11-2023

Heb steeds goede ervaringen. Vlotte afhandeling. Duidelijke informatie van de voortgang. TOP.

BCJR 25-11-2023

Als het even kan, bestel ik bij Coolblue, omdat het een betrouwbare webwinkel is. Verder is de productbeschrijving accuraat, de prijs redelijk en de levering snel. Nog een pré is dat er ook fysieke winkels zijn.

Deckers 25-11-2023

Het product werd op tijd en met een grote glimlach van de bezorger keurig bezorgd!

Feika 25-11-2023

Supersnelle bezorging en volgens afgesproken tijd.
Vriendelijke bezorger ……

Perry 25-11-2023

Top service. Donderdag iPhone besteld, Vrijdag in huis.
Er werd netjes gevraagd om een handtekening voor ontvangst.
Volgende dag mijn oude iPhone ingeleverd bij Cool Blue Rotterdam. Werd netje opgewacht bij de ingang en wegwijs gemaakt wat te doen. Naam werd afgeroepen toen ik aan de beurt was. Netjes werd àlles afgehandeld. Erg vriendelijk en vakkundig personeel.

Sem Duvan 25-11-2023

Ik vind dat de site heel veel voorraad heeft aan alle soorten producten waarmee je hier wel bijna alles kunt vinden. Helaas heb ik wel voor mijn 1e bestelling al een probleem wat heel jammer is. De product is namelijk nooit aangekomen. Maar dit hoeft niet perse aan coolblue te liggen en ik vind het fijn dat ze mij willen helpen. Ook wat jammer is dat het 10 werkdagen moet duren totdat ik iets over mijn probleem ga horen.. maar alsnog een fijne site, makkelijk te bestellen en klantenservice is heel aardig en begrijpelijk. Kan helaas nog niet zeggen of het een aanrader is maar zal zeker mijn mening veranderen na dat mijn klacht is opgelost :)
kieskeurigreview 29-11-2023

Beste Sem,

Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan bij je eerste bestelling en dat wij een onderzoek hebben moeten opstarten hiervoor. We gaan ervan uit dat het onderzoek tot een positief einde geleid zal worden en willen je dan ook vragen om opnieuw contact op te nemen met ons wanneer er een oplossing is. Dan kijken we meteen met je mee naar een geste voor het ongemak!

Met vriendelijke groet, Coolblue.

Per-Jan 25-11-2023

Prima shop, prima prijzen en altijd goede ervaringen met service en garantiegevallen. Heldere communicatie en betrouwbare voorraad en levertijd indicaties.
De bezorging is prima, onhandig alleen als de Coolblue bezorgservice ingepland is op een tijdstip waarvan je weet dat je niet thuis zult zijn dat je dan niet kunt aangeven dat je niet thuis zult zijn. Vervolgens krijg je sms’jes en wordt je gebeld, maar kun je geen nieuw tijdstip inplannen. Jammer, want het concept van eigen bezorging met een bakfiets is wel een prima idee…

Annemarie 25-11-2023

Webshop met heldere omschrijvingen producten, met de voors en tegen. Ook nuttige algemene productiuitlsg. Bezorging correct, snel en volgens afspraak. Enig iene mine puntje: bij ochtendbezorging krijg je pas in de nacht het tijdvak van afleveren te horen. Dat kan vanaf 7:30 uur. Als je dan pas in een later tijdvak zit, zit je voor niets bij ochtendkrieken klaar. Tip: bij ochtendbezorging voor bedtijd laten weten welk tijdvak het gaat worden. Groet, uitslaper 😀

DePeer 25-11-2023

Snelle levering (had liever de blauwe bakfiets zien verschijnen 😀 maar PostNL is ook top!). Keurig verpakt en redelijk geprijsd.

wim 25-11-2023

alles makkelijk te vinden en te bestellen, snelle levering en handige videos te vinden over apparatuur

CM 25-11-2023

Coolblue is de beste! Ze brengen je iedere keer weer service met een glimlach
Snelle levering, goede communicatie

Sara 25-11-2023

veel voorlichting en reviews van vergelijkbare apparaten. vlotte bezorging met tijdraam keuzes

Arthur 25-11-2023

Snelle levering van de wasmachine en keurig geplaatst en geïnstalleerd op zolder oude machine is gelijk mee genomen echt top jongens die de levering deden.

Tonny 25-11-2023

De winkel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. En weet dit ook te combineren met snelle afhandeling.

Plas 25-11-2023

Veel keus. Goed dat je producten kunt vergelijken. Snelle bezorging en. Goed ingepakt. Zonder plastic

Herman 25-11-2023

Duidelijke webshop, duidelijke updates over bezorging (met de bakfiets!) en relatief goedkoop met goede service. Er zijn websites die (ietsjes) goedkoper zijn, maar mocht er een probleem zijn dan zijn die webwinkels vaak een stuk lastiger. Coolblue heeft zelfs fysieke winkels. Ook vind ik het fijn dat ze bezorgen met de elektrische bakfiets. Het is een klein detail, maar wel een positief detail.

Ja, Samsung tablet A8 25-11-2023

Duidelijke informatie Betrouwbare afhandeling Breed assortiment van kwaliteits merken

Stefano 25-11-2023

Pakketje om 23:00 besteld en volgende dag snel en netjes binnen. Goed verpakt en blij met het product