Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ja, Samsung tablet A8 25-11-2023

Duidelijke informatie Betrouwbare afhandeling Breed assortiment van kwaliteits merken

Stefano 25-11-2023

Pakketje om 23:00 besteld en volgende dag snel en netjes binnen. Goed verpakt en blij met het product

Lisette 25-11-2023

De vriendelijkheid, kwaliteit en snelheid maken dat ik met mijn witgoed, steeds voor Coolblue zal kiezen.
Na 2,5 jaar een kapotte droger. Met de verzekering van Coolblue stond er na het bezoek van de reparateur, met behulp van de uiterst behulpzame klantenservice medewerker, binnen een week een nieuwe droger. Razendsnel bezorgd en aangesloten door de vriendelijke en gezellige bezorgers van Coolblue.

arnold 25-11-2023

goede service en fijne bezorger voelde me meteen begrepen wat ik zocht en had hierin ook flinke keuze

JacoL 25-11-2023

Goede prijzen, simpel bestellen en een vlotte afhandeling.
Tot nu toe altijd tot tevredenheid

Paul 24-11-2023

Ik koop graag online bij coolbleu omdat als het nodig is, ik ook terecht kan in een fysieke winkel.
Telefonische vragen worden deskundig beantwoord.

Grift 24-11-2023

Coolblue heeft een bijzonder overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Daarnaast staan er goede adviezen op de website en biedt men ruim de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken. Bijzonder handig om tot een juiste keuze te komen.
Vandaag besteld, morgen geleverd maakt Coolblue zeker waar, ook de communicatie over de bestelde producten is uitstekend.
Kortom, Coolblue is de aanbeveling meer dan waard.

HP ENVY PRINTER 24-11-2023

Een HP ENVY 7924 e all in one printer gekocht.
Netjes op tijd geleverd en ook 6 maanden HP inkt bijgeleverd.

Blij mee.

Compact koffiezetapparaat besteld 24-11-2023

Veel informatie op de site, goede vergelijking tussen diverse producten met zelfde werking, goede reviews erbij, en vooral een snelle bezorging mogelijk!

Ingrid 24-11-2023

Supersnelle levering: savonds om half 10 besteld, volgende ochtend om half 11 afgehaald

Teun 24-11-2023

Netjes, aardig, correct, vriendelijke ontvangst. Goed geholpen en advies ontvangen voor andere laptop.

Geert 24-11-2023

Tweede kans artikel. (De verpakking was geopend geweest) De inhoud was niets mis mee. Het artikel zelf was onbeschadigd en compleet.

Jan de Kok 24-11-2023

Fijne website en snelle levering van een goed product. Via track and trace het pakket kunnen volgen en er voor thuis gebleven, maar slordig dat de bezorger van Post NL het pakje voor de deur zette, zonder zelfs maar aan te bellen.

beyou 24-11-2023

Alles is helemaal goed en snel geregeld. Ik heb aldoor updates gehad over de bezorging, en handige tips voor het gebruik van mijn tablet. Super tevreden. 🙂

Cassandra 24-11-2023

ik ben blij met vooral de bezorgtijd van coolblue, meestal de volgende dag al in huis en over de prijzen, altijd het laagste bij coolblue.

Ynreb 24-11-2023

Goede prijs. Snelle levering. Worden keurig op de hoogte gehouden. Geen poespas

Eufy deur camera 24-11-2023

Goede beknopte productinformatie
Aardige reductie op de prijs van het artikel en
Snelle verwerking en verzending van het product

Bas 24-11-2023

Snelle levering, handige site en mooie prijzen. Niks op aan te merken of toe te voegen.

Marianne 24-11-2023

Heel tevreden over de service en de klantvriendelijkheid van de medewerkers. Ook met vragen achteraf hebben ze mij goed geholpen.

Aniek 24-11-2023

Fijne site, uitleg erbij hoe het geïnstalleerd moet worden. En ook de eventuele extra producten die ik in de toekomst nodig heb voor m’n apparaat in de mail erbij, weet ik altijd wat ik moet hebben!

Emma 24-11-2023

Door de scherpe Black Friday prijs en eerdere goede ervaringen gekozen om bij CoolBlue mijn nieuwe laptop aan te schaffen. Na de aankoop een paar dagen later in de winkel opgehaald, waar de medewerker nog vragen over het product kon beantwoorden. Al met al, goede ervaring!

Cis 24-11-2023

Coolblue onderscheid zich door te laten zien dat zij weten wie hun klanten zijn! Zij hebben een prima assortiment, goed zoekfilter, duidelijke communicatie en uitstekende service.

Henk 23-11-2023

Een gemakkelijke oline bestelling die de andere dag keurig en netjes afgeleverd werd door PostNL.
Ga hier zo mee door..

Kevin 23-11-2023

Bezorgd zoals beloofd, en klantenservice kan je direct helpen met je vraag en verzoek. Ook snel aan de telefoon gekregen ondanks eventuele blank friday drukte. Erg tevreden

Christian 23-11-2023

Wasmachine kapot en dan…. Even eentje uitgezocht met black friday korting gelukkig en besteld aan begin van de avond. Volgende dag al vroeg in de ochtend geleverd met meerdere aankondigingen! Naast de oude machine ook de verpakking meegenomen. Helemaal top!