Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harro Smit 22-11-2023

Snelle services, vriendelijk personeel, de manier van werken in de winkel is helemaal top

Han 22-11-2023

Ik heb een artikel gekocht dat niet werkte zoals verwacht mocht worden. Coolblue heeft deze situatie op een plezierige manier opgelost dus dat geeft vertrouwen.

Bert 22-11-2023

Duidelijke omschrijving van het artikel op de website. Op tijd werd de levering uitgevoerd door een vriendelijke medewerker van Coolblue.

Jan 22-11-2023

Heel gemakkelijk te bestellen en een zeer vlotte levering.
De mensen die de wasautomaat en droger kwamen brengen waren keurig netjes en beleefd !!!
Nieuwe spullen neergezet en oud meegenomen, perfect !!!

Klaas 22-11-2023

Prima levering. Netjes op de hoogte gehouden van bezorgmoment. Oude oven nam de vriendelijke bezorger ook mee.

Andre 22-11-2023

Eerste levering van mijn wasmachine is niet gedaan chauffeur kon volgens hem niet bij mijn woning komen omdat er paaltjes in de weg stonden twee dagen extra moeten wachten op levering uiteindelijk geleverd een week geduurd bij levering vertelde ik de chauffeur erg aardige jonge mannen trouwens over de eerste levering hij vond het ook raarhij was n.l. Geen paaltjes tegen gekomen

Mary 22-11-2023

Snelle service! 'S morgens besteld en ik kon het artikel dezelfde middag al ophalen in de winkel in Tilburg. Goed systeem in de winkel om je eerst aan te melden en dan te wachten tot jouw naam op her scherm verscheen (de winkelmedewerker roept je naam ook nog om).
Fijne, vriendelijke service!

Martien 22-11-2023

Zeer goede service vriendelijke bezorger en een goede klantenservice gewoon een hele fijne winkel en als het product niet naar wens is mag je hem binnen dertig dagen omruilen en van Coolblue twee jaar garantie echt een aanrader die Coolblue

C Vinke 22-11-2023

Netjes spullen met uitleg en filmpjes erbij. Goed geregeld. En humor ook niet onbelangrijk.

Reiny Essenstam 22-11-2023

Snel en makkelijk te bestellen en snelle levering.
Veel keus en goede prijs.
Ook afhalen is een optie.

Gerda 22-11-2023

Heldere site, waarin je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Nuttige informatie om je keuze te vergemakkelijken. Alles werkt!
Vervolgens is het product de volgende dag in huis. Snel, keurig ingepakt.
Daar word je toch blij van!!

Inge 22-11-2023

Je wordt vriendelijk geholpen bij de ingang en weet precies wanneer je aan de beurt bent.
Tijdens het wachten een lekker kopje koffie, heel fijn

Souf 22-11-2023

Reageren snel, goed bereikbaar en zorgen dat probleem snel en goed worden opgelost.

Ja, Samsung tablet A8 22-11-2023

Duidelijke informatie Betrouwbare afhandeling Breed assortiment van kwaliteits merken

E. Groen 22-11-2023

O nee, wasmachine kapot met een 4 weken oude Newborn in huis. Gelukkig bestaat CoolBlue. Super snel mijn nieuwe wasmachine in huis! Geleverd en aangesloten door 2 hele vriendelijke mannen.

Bo 22-11-2023

Snelle bezorging en goede service. Prijzen zijn ook normaal op de site en er zijn goede aanbiedingen bij Coolblue

Dennis 21-11-2023

Het was vrijdagavond en ik was op zoek naar een android tv box. Deze heb ik gevonden bij Coolblue , de volgende ochtend al bezorgd. Het klopt helemaal, scherpe prijs en uitstekende service. Ik bestel met een gerust hart bij deze winkel.

Don 21-11-2023

De selectie voor een combimagnetron is prettig. Wat heel prettig is dat ik de oude magnetron bij de voordeur kon zetten en dat deze werd meegenomen bij aflevering van de nieuwe magnetron. Daar werd ik nou blij van😁👍

beekie 21-11-2023

ik heb een Synology DS223j gekocht. ben er erg blij mee
een vriend heeft mij geholpen om deze te instaleren, het is voor een leek best ingewikkeld nog

Ron 21-11-2023

Product goed omschreven, prijs/kwaliteit goed. Snelle milieu-vriendelijke bezorging (fiets), zelfs op zondag. Perfect, en keurig op tijd. Zelfs na aankoop nog tips voor gebruik. Kan niet beter!

Caspar 21-11-2023

Zeer snelle levering nette prijs en hele goede na service wanneer er vragen of andere dingen zijn. Bedankt!

Andre 21-11-2023

Ik bestelde een printer met bijbehorende inkt. Beiden zouden in 1 dag geleverd worden. Maar helaas was dat niet het geval. Op zich geen probleem, maar verkondig dan niet dat ik m'n bestelling uiterlijk de volgende dag geleverd. Krijg. En zorg ervoor dat jullie alles in 1* aanleveren. Scbeet ook
weer een rit.
kieskeurigreview 27-11-2023

Beste Andre,

Wat balen dat je twee keer naar het pickup punt moest. Dat proberen we altijd te voorkomen, maar in dit geval waren we daarin niet geslaagd.

Als tegemoetkoming voor de vertraging heb ik een klein persoonlijk tegoed in je account klaargezet. Dit kun je bij je volgende bestelling als korting gebruiken. We rekenen erop dat we je dan weer onze service met een glimlach kunnen laten beleven.

Coolblue

Robin 21-11-2023

Goede en duidelijke omschrijving. Zelfs met video's. Scherp geprijsd en snelle levering.

Jochem 21-11-2023

Coolblue heeft een overzichtelijke website en de bezorging is ook altijd top!

Michel 21-11-2023

Snel geleverd voor een goede prijs. Product werkt prima en de informatie op de website is duidelijk.