Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4129 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danielle 19-11-2023

Duidelijke website, goede prijs, makkelijk vergelijken, goede en snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden via de mail. Ook achteraf nog goeie uitleg over je aanschaf. Top allemaal.

Jos 19-11-2023

Makkelijk bestellen, duidelijke voorwaarden. Opties voor mogelijke aankopen om het product aan te vullen. Hoef je niet te kopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijden. Leuk dat het met de bakfiets kan.

J 19-11-2023

Top winkel tot nu toe alles altijd goed gegaan, ook met retourneren, garantie, etc

martijn 19-11-2023

Betrouwbaar, snel, handige keuzehulp, riime
keus, billijke prijzen, no-nonsense retour policy

Andre Streefkerk 19-11-2023

Je weet al ruim van te voren wanneer je spullen gebracht worden. Oude machine wordt meteen retour genomen. Puur gemak dus!

diepeveen 19-11-2023

Snelle levering, duidelijke omschrijvingen, ook retourneren is easy ,de keuze reuze! als wij iets zoeken komen we eerst uit bij Bol

Paul 19-11-2023

gewoon goed, simpele bestelling, makkelijke betaling en snelle en zorgvuldige levering.

Isa 19-11-2023

Ik heb 's ochtends mijn telefoon besteld bij coolblue en kon mijn bestelling na 1 uur al ophalen. Ik ben bij aankomst direct geholpen en werd nog ingelicht over verschillende accesoires, opties en inruilmogelijkheden. De medewerker was erg vriendelijk.

Jeroen A 19-11-2023

Vriendelijke medewerkers, snelle service en als er een keer iets niet helemaal in orde is dan wordt dat snel en zonder gezeur opgelost.

Chris 19-11-2023

De Coolblue webshop is erg gebruiksvriendelijk; van zoeken tot bestellen. De artikelen worden in een oogopslag aangegeven, inclusief de belangrijkste productspecificaties en reviews. Het product assortiment is zeer groot en de prijzen en acties zijn concurrerend. Ook heel erg handig: je kunt op de Coolblue webshop heel makkelijk producten met elkaar vergelijken om tot de juiste keuze van je aankoop te komen. Tot slot: je kunt producten bestellen en ophalen in een van de fysieke winkels van Coolbllue. Je kunt dan nog vragen stellen over het product. En de service in de winkels is top, ook als er onverhoopt toch wil ruilen of als er iets mis is met je product.

Gerald 19-11-2023

Groot aanbod en ze komen hun beloftes na. Ook de aftersales support is erg goed. Bijvoorbeeld als er iets niet goed werkt of kapot gaat. Geen gezeur dus. Dat is voor mij de belangrijkste reden.

Marina 19-11-2023

Mooie grote en overzichtelijke winkel. Parkeren dichtbij mogelijk. Duidelijke uitleg over de produkten.

Lydia 19-11-2023

Bestellen en het ontvangen gaat heel gemakkelijk en super snel en correct!

Rene 19-11-2023

Snelle afhandeling van de bestelling. Het was duidelijk wanneer er wat gedaan werd. En niet geheel onbelangrijk: de externe harde schijf voldoet aan de verwachtingen.

Kees 19-11-2023

Snel geleverd en geregeld. Altijd prima en als er dan tóch wat mocht zijn doen ze nergens moeilijk over. Toptent.

Ray 19-11-2023

Product donderdagavond besteld en vrijdagmiddag geleverd , Zeer content over de snelle levering.
Product voldoet aan alle eisen.

RH 18-11-2023

Wat ik fijn vind aan Coolblue, is dat ze duidelijk communiceren over de bezorging. Geen fratsen, pure duidelijkheid. Daarom heb ik in het verleden hier besteld en ga ik dat in de toekomst weer doen. Top service!

Tv reparatie service Nederland 18-11-2023

Telefoon Fairphone mooi op tijd geleverd en zeer tevreden
Ook eerdere aankopen zijn goed geregeld.
Zelfs als er iets defect is wordt alles goed verzorgd.
Coolblue is al verkoper verantwoordelijk voor het correct leveren van aangeschafte producten.
Mijn ervaring is dat ze dat goed begrijpen en dat is bij veel andere internet winkels vaak een probleem.
Coolblue is geen tussenhandel zoals bol.com waardoor garantie en coulance goed geregeld kan worden.
Ga zo door.....

Scammers 18-11-2023

Very bad customer service. My product breaks within the warranty period and they don't adequately repair it. Less than a month later, the device is broken again with the same problems and is outside the warranty period, so we suddenly have to pay. Never going to buy here ever again. True scammers.

Willem 18-11-2023

Topaanbieding van een Samsung Qled tv werd supersnel geleverd door Coolblue en idd met een glimlach vd bezorger! De klant, ik dus, voelde zich hier echt koning bij!!

Ron 18-11-2023

Kwaliteitsartikelen, vriendelijke medewerkers, goede service en snel geleverd.

J. Laarman 18-11-2023

Heel duidelijke website, waardoor een weloverwogen keuze gemaakt kon worden. Bovendien uitermate snelle levering van het gekozen product.

P.W. Rijsdijk 18-11-2023

Tot mijn spijt heb ik moeten concluderen dat de service naar de klant zeer slecht is en geen enkel begrip is Vooren klant die al vanaf het begin zijn spullen koop bij cool bleu.
Wij hebben namelijk een drie en half jaar geleden een grote koelkast bij u gekocht die ineens de geest gaf na mijn vele telefoontjes kwam ik niet verder dat het jammer was na mijn vele vragen aan uw klanten service of ik korting zou kunnen krijgen op mijn aanschaf van een nieuwe kast moet ik u mededelen dat er geen enkele begrip voor was iets dat ik niet van cool bleu had verwacht
kieskeurigreview 21-11-2023

Beste Rijsdijk,

Wat vervelend dat je koelkast na 3,5 jaar kapot is gegaan. We begrijpen natuurlijk dat je hiervan baalt.

Echter houdt de garantie na 2 jaar op. En al hechten we zeker waarde aan elke klant, betekent dit helaas niet dat we na de garantie ook nog kosteloze oplossingen kunnen aanbieden of kortingen kunnen geven.

Wel kunnen we je koelkast natuurlijk aanmelden ter reparatie.

Coolblue.

Frederique 18-11-2023

Coolblue heeft de producten al getest en laat zien welke zij het meest geschikt vinden. Als ik dat vergelijk met alle reviews van de producten, lijkt het ook nog te kloppen. Als er te veel keuze is, kan ik altijd een goed advies vinden

Peter 18-11-2023

PS5 gekocht, mooie aanbieding. Coolblue is altijd snel en service gericht. Heb al vaker besteld en soms ook wat voor garantie om moeten ruilen of laten repareren. Alles verloopt over het algemeen altijd soepel, en als dat een keer niet zo is wordt er altijd netjes naar een oplossing gezocht.