Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 16-11-2023

Super snel geleverd en een duidelijke en
Goede mail met tips hoe je alles kan overzetten
Op je iPhone

L. De jong 16-11-2023

Fijne webshop. Goede uitleg met selectie vn coolbue zelf. Heel fijn en hulpzaam. Snelle levering en ook fijn dat er tweedekans producten zijn! Geef je toch beetje het gevoel dat je goed bezig bent.

Levi 16-11-2023

Snelle levering, was al binnen voordat je dacht ‘waar is mijn pakketje’, product zoals omschreven en werkt zoals omschreven.

hue tap dial switch 16-11-2023

duidelijke omschrijvingen op de website, eenvoudige bestelprocedures, prompte levering als de bezorgdiensten meewerken en is het een keer niet wat je wenst, heel snel je geld retour. kortom: prima koopadres!
en die hue tap dial switch... doet gewoon wat hij moet doen, dus zeer tevreden.

Frans 16-11-2023

Jammer dat ze beloven je oude apparaat mee re nemen en dat niet willen doen. Daarnaast proberen ze je een inkt overeenkomst te laten sluiten met HP en geven niet de gevolgen aan.
kieskeurigreview 21-11-2023

Beste Frans,

Wat vervelend dat we je oude product niet hebben meegenomen. Ook ben je niet bij met de inkt overeenkomst met HP.

Indien we zelf de producten komen leveren kun je deze aan onze bezorgers meegeven. Indien PostNL dit komt doen, kun je hier meer informatie vinden: https://www.coolblue.nl/advies/hoe-geef-ik-mijn-oude-apparaat-mee-aan-postnl.html.

Zulke abonnementen lopen via fabrikanten zelf. Hierdoor lichten we je ook niet in over alles. Je kunt de voorwaarden vaak nalezen op de website van de fabrikanten.

Coolblue.

Lynn 16-11-2023

Fijne webshop, overzichtelijke website, veel producten in het assortiment, prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Marijke 16-11-2023

Snelle levering.
Je wordt tot bijna op de minuut op de hoogte gehouden van de levering.

Alyssa 16-11-2023

Snelle service en een heel duidelijk overzicht van producten, specificaties en beoordelingen

Lisa 16-11-2023

De website is altijd lekker overzichtelijk. Door gebruik te maken van de zoekfunctie en de bijbehorende artikelen te lezen, weet ik altijd zeker dat ik het apparaat met de beste prijs/kwaliteit verhouding in huis haal. De levering is ook snel en goed. Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met Coolblue, ik hoor ook nooit slechte ervaringen om mij heen over de winkel. Dat maakt het voor mij een super fijne en betrouwbare winkel!

Rob Coenen 16-11-2023

Coolblue heeft, van alle webshops, verreweg de meest overzichtelijke website qua productinformatie, afbeeldingen en filters. Verder verzenden ze enkel producten vanuit henzelf en dus niet via partners wat ik een pluspunt vind.

Ook zijn de aftersales, dus o.a. garantie- en retourafhandeling naar mijn mening noemenswaardig goed en de communicatie met de klantenservice is laagdrempelig en snel; dat laatste is een zeldzaamheid anno 2023 bij (grote) bedrijven.

Henrie 15-11-2023

Levering volgens afspraak en dat op zondag. Perfect!!!!!!!!!
Product was goed geprijsd en stevig verpakt in de door.
Duidelijke beschrijving op de website.

Dave 15-11-2023

De website is duidelijk, bestellingen worden snel bezorgd. Ik had iets besteld, alleen de dag erna was dat product afgeprijsd. Ik heb toen gebeld en nadat ik uit heb gelegd waarvoor ik belde, vroegen ze gelijk waar ik het verschil op teruggestort wilde hebben. Mijn ervaring met de klantenservice is top, ze reageren snel en duidelijk. Eventuele problemen worden snel opgelost. Heb altijd een fijne ervaring met Coolblue. Ze doen hun slogan eer aan, ik krijg van deze ervaringen een glimlach.

Barry 15-11-2023

Coolblue doet was ze beloofd. Fijne website mooi assortiment en goede prijzen. Snelle en goede levering

Daisy 15-11-2023

Fijne webshop met een groot aanbod en mooie prijzen! Netjes op tijd geleverd!

Joyce 15-11-2023

Als ik bij coolblue winkel dat weet ik zeker dat ik een goede keuze maak, het is betrouwbaar en ik vind het fijn dat ik producten kan vergelijken en veel reviews kan lezen. Het wordt altijd snel geleverd en de site is heel gebruikersvriendelijk!

Mike 15-11-2023

Ik bestel eigen alles via Coolblue, gewoon hele goede service. Een keer iets stuk na een jaar en krijg gewoon nieuw toegestuurd met weer 2 jaar garantie, dat noem ik service, want eigenlijk is het niet hun probleem, top!

BP 15-11-2023

We waren op zoek naar een wasdroger. De vragen die coolblue stelt om voor ons een geschikt product te vinden waren echt super en hebben ons enorm geholpen met het vinden van het juiste product.

dyson steelstofzuiger 15-11-2023

lekker snel in huis, duidelijke site houd er van geen poes pas en alles overzichtelijk in mijn coolbleu

Sander 15-11-2023

Op tijd geleverd door eigen mensen en ook nog op een elektrische fiets! Duurzaamheid ten top!

Bram 15-11-2023

Voor 2300 uur besteld en de volgende dag keurig bezorgd
Worden we vrolijk van

Coolblue heeft de klantvriendelijkste webshop 15-11-2023

Coolblue heeft een super overzichtelijke webshop met goede zoekfilters zodat je snel je product vindt. Wat ook heel fijn is dat er naast de mail met je bestelling, altijd een mail komt met duidelijke installatie instructies en filmpjes. Heel handig!

Johan 15-11-2023

Goede duidelijk site, productreferenties, eenvoudig bestellen, snelle en zeer correcte levering!

Jim van Schenkhof 15-11-2023

- De website is gemakkelijk te navigeren en is erg gebruiksvriendelijk.
- Cool blue app werkt super snel en is makkelijk te gebruiken.
- Producten worden altijd op tijd of zelfs eerder geleverd.
- Retouren zonder problemen.
- Uit ervaring weet ik dat de klantenservice echt top is!

Hier kunnen veel bedrijven/websites wat van leren!

Marja 15-11-2023

Ben dik tevreden over Coolblue, zowel als je een vraag telefonisch stelt als ook in de winkel, medewerkers nemen echt de tijd voor je.

Cynthia 15-11-2023

Fijne website, altijd duidelijke informatie bij elk artikel. Handig dat je artikelen kan vergelijken. De levering is ook altijd supersnel en heel tof dat je artikelen vaak per fiets bezorgd worden.