Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nabila 12-11-2023

Super snelle levering en goede service!! Volgende dag werd het geleverd en ze houden me goed op de hoogte!!

Tevreden klant 12-11-2023

We hebben al vaker besteld. Bij Cool Blue. En ook zeer tevreden. Goede prijs. Snelle correcte levering.?Rondom toppie.

Asje1955 12-11-2023

Goede, snelle bezorging. Hele fijne communicatie omtrent levertijd. Prijs voordelig. Tevreden!

Janneke 12-11-2023

Coolblue heeft duidelijke productvergelijking, heldere uitleg over de producten, en humor

Gerrit 12-11-2023

Alles keurig op zijn plaats en netjes aangesloten. Oude apparaat meegenomen en heel belangrijk. Nette en beleefde jongens.
Alleen daarom voor mij Coolblue

Bram Ritmeester 12-11-2023

Alles prima geregeld, bestellen, advies, betaling (vooraf) goed geregeld, goed en helder advies, prima op tijd volgens afspraak, goede monteurs! Over een ding ben ik (nog niet) tevreden dat is namelijk het universele koppelstuk dat tussen de wasmachine en droger zit en ik op advies van Coolblue heb gekocht (80 Euro). Dit koppelstuk zit volgens mij niet op de goede plaats waardoor er een spleet ontstaat, dit is geen gezicht en ook niet goed i.v.m. stof en vervuiling. Ik heb er fotos van gemaakt die ik opstuur naar Coolblue.

Erik 11-11-2023

Fijne site, makkelijk zoeken en makkelijk filteren. Veel reviews aanwezig zodat je je keuze goed kan maken.

Lizzy 11-11-2023

Perfecte service. Je krijgt op tijd te horen hoe laat ze komen zodat je er niet een hele dag voor hoeft thuis te blijven. Ook het installeren van onze nieuwe wasmachine is keurig uitgevoerd. Vriendelijke monteur. Wij bestellen graag onze apparatuur bij Coolblue.

Mireille 11-11-2023

Alles heel correct geleverd. Volgende keer weer cool blue
Super dank je wel

Vera 11-11-2023

Heel snelle levering, netje een belletje met " we zijn er over 5 minuten" Nou het waren er 2! Perfect, ook vriendelijke chauffeurs! Ben heel tevreden!

Jada 11-11-2023

Snelle service. Ik had een PlayStation 5 besteld. Ik had gekozen voor de optie ‘in de winkel ophalen’ omdat bezorging niet voor mij zou uitkomen. Ik kon het dezelfde avond al ophalen. En bij bezorging zou het de volgende dag in huis aankomen. Dus dat is top. Ook was de service in de winkel aangenaam. De werknemers waren enthousiast en behulpzaam. Ook werd ik goed geïnformeerd over het product dat ik heb aangeschaft.

Wim wischmann 10-11-2023

Ik koop de meeste producten bij Coolblue reden goede service goede kwaliteit producten en ik heb 9 gekozen omdat ik altijd wat over wil houden voor later om ze een tien te kunnen geven want 11 komt hier niet in voor

chris 10-11-2023

Helaas had ik voor de tweedekans printer gekocht. De printer was niet teruggezet op fabrieksinstellingen, dus ik heb een hele middag zitten uitvogelen hoe dit moest. Nadat ik het allemaal eindelijk voor elkaar had, werd ik teruggebeld door de support. Een beetje jammer dus.

Korrie 10-11-2023

Goede informatie.
Snelle levering.
Goede en juiste informatie over de bezorging.
Prettige, beleefde bezorger

Suus 10-11-2023

Makkelijk en snel bestellen. Leuke en vrolijke service. Mooie prijzen. Ook het aanbieden van tweede kans producten is top!

M 10-11-2023

Levering was heel vlot. Duidelijke communicatie en hele vriendelijke bezorgers, helemaal top!

Cor 10-11-2023

Hele goeie en snelle service en makkelijk ruilen of terugsturen zonder problemen.

antoinnette 10-11-2023

gewoon goed en betrouwbaar behulpzame mensen komen het artikel brengen en sluiten het ook.
geen gezeur gewoon vriendelijk/

H. 10-11-2023

Prima telefonische service .Product netjes en op afgesproken tijdstip geleverd. Door bezorger netjes binnengezet en verpakking meegenomen. Zeer tevreden.

Paredes 09-11-2023

Placed wasing machine order Sunday evening and it was delivered and installed the next morning . The staff was friendly, professional, gave extra tips for better maintenance of the washing machine. Couldn't be happier with the way the service was provided.

Stef 09-11-2023

Fijne shop met goede omschrijvingen. Duidelijke informatie waar je iets aan hebt als je opzoek bent naar een nieuw product.

Andra 09-11-2023

Ik kies altijd voor Coolblue. Soms betaal ik net iets meer, maar dan ben ervan ik verzekerd dat ik niet wordt opgelicht en een zeer uitstekende service krijg!

Jacques 09-11-2023

Bestelling kwam erg snel en in perfecte conditie aan. Ook word je goed geholpen bij het maken van je bestelling, info over het product en anderen helpen bij het maken van een goede beslissing.

Mirjam 09-11-2023

Ik koos voor een stofzuiger , juist bij Coolblue, omdat ze dan meteen de oude (kapotte) innemen.
Echter, Coolblue liet de bezorging deze keer doen via Post.NL en die nemen natuurlijk geen artikel mee terug . Tegenvaller, nu zit ik met dat oude apparaat in mijn maag....

John 09-11-2023

Makkelijk zoeken, makkelijk bestellen en snelle levering, wat wil je nog meer!