Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Walters 09-11-2023

Mooi shop in Groningen, ik mag er graag even langsgaan. Medewerkers helpen mij al te graag en de voorlichting is goed. Onlangs een harde schijf aangeschaft. Deze is op de smart TV aangesloten (let u op de maximalen belasting van de USB poort). De video's kunnen we nu in een handomdraai op het scherm vertonen. Erg ideaal. Ook zit er bij de schijf extra software. Houdt er rekening mee dat de schijf exfat geformateerd moet zijn voor compatibiliteit met een android smart-tv. Erg tevreden en snelle levering van het product.

Ben 09-11-2023

Koop al jaaaaren blij Coolblue, naar grote tevredenheid. Vooral blij met de goede service en betrouwbaarheid van de winkel. Een paar keer een issue gehad met een artikel dat het voortijdig begaf maar altijd netjes opgelost.
Kortom... ik winkel hier graag!

N 09-11-2023

Het is gewoon goed geregeld bij Coolblue. Van service (zelfs nazorg en tips voor mijn aangekochte product kreeg ik nog een mailtje van) tot aan de bezorging.

Danique 09-11-2023

De postbezorger had niet aangebeld. Hij is direct naar de buren gelopen en me pakketje daar afgegeven.

Soraida 09-11-2023

Super snelle levering en duidelijke omschrijiving bij de producten. Overzichtelijke webshop, zodat je makkelijk kan vinden wat je zoekt.

Richard 08-11-2023

Elke keer weer de beste klantbenadering, makkelijk bestellen, betrouwbaar, servicegericht in de winkel.
Ben niet zo gevoelig voor winkels maar Coolblue vind ik echt een aanrader.

Arie Broekhuizen 08-11-2023

Gewoon een perfecte en snelle levering
Let wel goed op dat tt adres van aflevering klopt.
Er wil intern nog wel eens een eerder gekozen adres worden gebruikt.

Luuk 08-11-2023

Bij mijn laatste bestelling leek er iet smis te gaan, ik had zowel de optie voor levering bij de winkel aangeklikt als een tijdvak aangegeven voor levering aan huis. Meestal zorgen dit soort digitale bestelling voor hoofdpijn en fouten. Echter ging het bij Coolblue wel goed en werd de bestelling aan huis geleverd binnen de juiste tijden.

Roald 08-11-2023

Lekker veel aanbod en goede vergelijkingsopties. Snelle bezorging en no nonsense communicatie. Goed verpakt en makkelijk betaald. Prijzen marktconform en helder.

Hendrik 08-11-2023

Alles is goed. Het word heel snel geleverd en top service! Iedereen is vriendelijk. Zowel de winkel als de klantenservice

Nynke 08-11-2023

Duidelijke website met specificaties en mogelijkheid om producten te vergelijken. Bestellen ging makkelijk en bezorging ook prima.

Bianca 08-11-2023

Duidelijke website en snelle levering van product voor mooie prijs.
Ook vooraf duidelijk wat er meegeleverd werd bij boormachine

Jan 08-11-2023

Goede productomschrijving , snelle levering en een gerichte followup met handleiding en tips

Birgit 08-11-2023

Eerlijk? Ik had nog een cadeaubon van 15 euro. Maar zeer tevreden over supersnelle levering. En een leuke mail er achter aan met gebruikerstips e.d. (electr. tandenborstel).

Yana Dijkstra 08-11-2023

Super AEG wasmachine en het mooiste is, je kunt hem huren!
Gaat het kapot, dan komen ze hem kosteloos repareren of vervangen!
Ik kan deze mogelijkheid iedereen aanbevelen!
Dank voor de snelle levering en het meenemen van mijn oude wasmachine.

Silke 08-11-2023

Eigenlijk heb ik altijd goede ervaringen met jullie service. Of het nou aan huis leveren is of bij een pakketpunt afhalen of in de winkel, jullie zijn altijd op tijd en doen jullie werk met een vriendelijke uitstraling. Dit wordt gewaardeerd!
Daarnaast hebben jullie kennis van de producten en kunnen jullie gepast advies geven, wat handig is voor een leek als ik ;)

Plumbum 08-11-2023

De redenen dat ik bij Coolblue winkel zijn, goede keuzehulp op webshop waardoor voor mij het makkelijker kiezen is, snelle levertijd, goede after sales. Helaas kreeg ik het verkeerde product. Kan gebeuren. In dat geval is een goed bereikbare klantenservice belangrijk. Klantenservice was open tot 23.59 uur. Lange wachttijd, maar product werd snel geruild. Het is wel zo dat de klantenservice iets beloofde wat de bezorger eigenlijk niet kon waarmaken. Vandaar een 8 in plaats van een 10.

Fred 07-11-2023

Koopproces zoals verwacht van Coolblue. Supersnelle levering ( op zondag) . Website loopt als een zonnetje.
Tikkeltje duurder dan de goedkoopste webwinkel maar service maakt dit meer dan goed. Tot de volgende keer..

Koos Levo Emtb 07-11-2023

Duidelijke keuze kunnen maken, op zaterdagmiddag besteld, zondag binnen 24 uur in huis.
Per fiets gebracht, perfect geregeld en op de hoogte gehouden van de voortgang.

Björn 07-11-2023

Goede prijs en snel bezorgd, ook op zondag. Meestal staan er voldoende reviews van producten door klanten op de site om je te helpen een keuze te maken.

Gaby 07-11-2023

Coolblue is een superfijne winkel. Heldere communicatie, helder koopadvies en vergelijkingen en ontzettend klantgericht. Een 9 en geen 10 omdat je altijd moet kunnen blijven streven naar beter.

I.N. 07-11-2023

Het is handig om zelf bestellingen op te halen en niet te wachten op bezorging. De site is ontzettend gebruikersvriendelijk. Kan makkelijk vinden waar ik naar op zoek ben. De levering was in orde, ik hoefde alleen pakketje op te halen in 1 van de fysieke winkels.

Larissa 07-11-2023

Online makkelijk bestellen en een paar uur later ophalen, perfect!
Als er wachtenden voor je zijn dan kan je je vermaken met het zoeken van leuke woordgrappen die overal in de winkel te vinden zijn.
Verder is het personeel altijd vriendelijk en kundig.
Tel daar bovenop de scherpe prijzen....ik snap niet dat mensen nog ergens anders kopen.

Melvin 07-11-2023

Duidelijke site/app, mooie producten met de juiste prijzen, hoop keuze en een Snelle, nette levering. Bijna perfect te noemen.

Roy 07-11-2023

Wij kopen bij coolblue omdat we ons in het algemeen zeer goed kunnen vinden in jullie positionering en de waarden die jullie uitstralen. we houden ook zeer van de tweedekans opties in de webshop. Maar nu was het allemaal meer om te huilen. Door systeemfout kregen we een goedkoper product dan waarvoor we betaald hadden. Daarover hebben we meerdere keren gebeld en gemaild, maar na 48u nog geen reactie. Daar krijgen wij bepaald geen lach van op ons gezicht.
kieskeurigreview 10-11-2023

Beste Roy,

Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen.

We zijn natuurlijk erg benieuwd of dit inmiddels is opgelost. Zo niet, neem dan gerust even contact met ons op.

Coolblue.