Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Winkel in Leiden 07-11-2023

Een kop telefoon gekocht alleen jammer dat er geen Nederlandse gebruik aanwijzing bij zat .
Terwijl ik toch bij een Nederlands bedrijf de koptelefoon heb aangeschaft.
kieskeurigreview 10-11-2023

Beste,

Wat jammer dat er geen Nederlandse gebruik aanwijzing bij je koptelefoon zat.

Gelukkig kun je deze online gemakkelijk vinden. Mocht dit niet lukken, neem dan even contact met ons op.

Coolblue.

Michaël 07-11-2023

Coolblue was 1 van de enige winkel die mijn product nog op voorraad had. Meteen besteld en een uur later opgehaald in hun fysieke winkel in Amsterdam.

Marijn 07-11-2023

Goed aanbod aan producten. De site is gebruiksvriendelijker dan de meeste andere vergelijkbare winkels. Prijzen zijn meestal goed. Bezorging van producten is vaak snel en keurig. Geen beschadigde pakketjes of andere problemen.

Dik ontevreden klant 07-11-2023

Een fout gemaakt in het doorgeven van het nieuwe bezorgadres. Gelijk na het ontdekken van de fout (en nog geen 5 minuten na de bestelling gemaakt te hebben) heb 1 uur een 55 minuten aan de telefoon gewacht op de klantenservice om de fout te laten herstellen. Maar de aanpassing kon niet meer, omdat de bestelling al naar PostNL was doorgegeven. Dus moest ik het maar met de bewoners van de door mij foutief opgegeven bezorgadres regelen om het pakje alsnog in bezit te krijgen. Toegegeven, het was mijn fout. Maar om iemand voor bijna 2 uur in de telefonische wacht te zetten is simpel gezegd, te gek voor woorden. Schandalig.

Smiley 07-11-2023

Ze doen wat ze beloven. Bezorging gaat goed en ik kom vaker naar deze webwinkel. Je wordt goed geholpen.

Tim 07-11-2023

De website van Coolblue is erg overzichtelijk, ze hebben veel aanbod en de uitleg en hulp is ook erg handig. De bezorging was snel en de producten zijn goed verpakt. Erg tevreden.

Alexander 07-11-2023

De bestelling en informatie op de site verloopt heel makkelijk. Voor het vervolgens in de winkel ophalen van het al betaalde pakketje stond ik ongeveer een half uur te wachten.

Paul 07-11-2023

Door een storm werd ik gebeld dat de bezorging niet door kon gaan en naar de volgende dag verplaatst was. Goede se van Coolbleu

Miranda 07-11-2023

Ik koop altijd alles bij Coolblue
Goede producten
Lage prijs en snelle bezorging

Sandra 07-11-2023

De bestelling ging vlot en makkelijk. Het vergelijken van dezelfde artikelen via de website is heel prettig. Als je eenmaal je keuze hebt gemaakt geeft Coolblue nog tips voor extra artikelen om ook mee te bestellen. Prettig want nu zijn de wasmachine en de droger beiden gekoppeld op de afvoer. De bezorging verliep ook top en keurig. De informatie hierover was helder en fijn. 1 minpuntje, de bezorging kon niet op de dag die ik eigenlijk wilde.

Anonymous 07-11-2023

I choose coolblue because of the extent of their assortment of products. The site was relatively easy to navigate. The delivery personnel were very friendly and were very clear with all that i needed to know about my delivery and coolblue's guarantee.

Reinier E 07-11-2023

Altijd vriendelijk personeel en goede service. Bestellen via de app en ophalen in de winkel.

Pascal 07-11-2023

Stofzuiger en koptelefoon gekocht, goeie en overzichtelijke webshop, in de winkel in Eindhoven nette, vakkundige en snelle bediening inclusief uitleg, wat wil je nog meer?????

mvdp 07-11-2023

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Heel erg fijn dat je via de website gemakkelijk producten met elkaar kunt vergelijken, dit helpt mij als koper om een weloverwogen keuze voor mijn nieuwe product te maken. Ik heb positieve ervaringen met bestellen via Coolblue, er is altijd duidelijke en heldere communicatie omtrent de aankoop en verzending.

Judith 07-11-2023

Het artikel was makkelijk op de site te vinden. Duidelijke omschrijving van het artikel. Snelle en “groene” levering. Top dus

Mo 07-11-2023

Betrouwbaar correct. Snelle levering, goede communicatie, veel ondersteuning.
Vriendelijk en vooral geen haastwerk.
Het terugnemen van oude apparatuur wordt actief naar gevraagd.
En alle rust om aanvullende vragen te stellen.

E Hofman 07-11-2023

Lekker frisse site , heerlijke commercials .
Nu ook overgestapt voor de ( positieve ) levering van energie 1 jaar vast. Helaas niet uit te breiden naar 3 jaar.
Met daarbij mooie korting op een warmtepompdroger die keurig volgens afspraak geleverd is.

Nick 07-11-2023

In vergelijking met alle andere aanbieders gewoon volgende dag in huis. En op voorraad. Wel kort elke keer wat het lastig maakte. Maar eenmaal gelukt was het top

- 07-11-2023

Super snel en goede levering. De jongens die mijn wasmachine en droger kwamen bezorgen waren vriendelijk en harde werkers. Top service

Rene 07-11-2023

Ruim assortiment, heldere website, goede vergelijking mogelijk, snelle levering, doet wat ze beloven. Beste elektronica (online)shop. Koop zowel privé als zakelijk.

Crystal 07-11-2023

Goede omschrijving van het product, snelle levering en het pakket goed kunnen volgen

Carlien Ostermeier 07-11-2023

Normaal heel blij met Coolblue, vrijwel alle elektronica die we nodig hebben bestelden we hier. We kregen ook altijd een glimlach maar dit blijkt alleen te kunnen als dingen goed gaan. Maar nu zijn we twee keer op rij ernstig teleurgesteld waardoor wij helaas niets meer bij Coolblue zullen bestellen, wij raden het nu ook mensen in onze omgeving af.

Er is een onderdeel aan onze stofzuiger stuk, binnen garantie. Gebeld of ze het onderdeel willen sturen. Dit kan niet, moet hem opsturen. Apparaat komt na 21 dagen terug. Onderdeel is niet gerepareerd. Wel is de doos beschadigt. Nu moet ik hem nog eens opsturen. Ik geef aan bij Coolblue dat ik het niet prettig vindt om een robot stofzuiger zo vaak met de post mee te sturen ivm mogelijke beschadigingen door gooien en vraag om extra garantie want dit kan niet goed zijn voor een apparaat. Dit kan niet.

Ze verliezen hier op duurzaamheid - kan ook het onderdeel versturen. Het duurt heel lang en is niet gerepareerd en ik moet hem vaak versturen. Nu lees ik ook meerdere reviews dat dit met deze stofzuiger gebeurd.

Daarnaast nog heel jammer. Op vakantie ben ik aan het lezen in mijn e-reader. Hier is nog een foto van gemaakt. We gaan lunchen en komen terug. E-reader doet het niet meer, er zit een grote zwarte streep door het scherm. Coolblue zegt stuur maar op. Na een paar weken krijg ik te horen dat het niet onder garantie valt omdat het gebruikerssporen zijn. Ik heb direct na de lunch contact opgenomen met Coolblue. Als je deze tijd naast de tijd van de foto legt, kun je niet anders concluderen dan dat hij niet gebruikt was. Ik schrik hier gewoon van. Helemaal omdat dit een tweedekans e-reader was. In het begin heb ik hier problemen mee gehad en contact gehad met Coolblue. Uiteindelijk leken deze problemen verholpen maar ik vermoedt dat ze toch een effect hebben gehad... Of het moet natuurlijk zo zijn dat tijdens de lunch, iemand onze kamer binnen is gekomen. De e-reader heeft stukgemaakt, deze precies op dezelfde plek heeft teruggelegd en weer naar buiten is gegaan.
kieskeurigreview 10-11-2023

Beste Carlien,

Wat jammer dat je laatste ervaringen betreft de reparaties niet erg positief waren. We begrijpen dat je hiervan baalt.

Omtrent reparaties dienen we altijd de afspraken van de fabrikanten na te streven. Zij bepalen wat er wel of niet binnen de garantie vallen na het onderzoek. Indien je je hier niet in kunt vinden, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen.

Coolblue.

Ed 07-11-2023

Ik bestelde een DAB-+ radio van Sony bij CoolBlue. Dat ging: soepel, snel en makkelijk. Het bestelde kwam keurig op tijd in uitstekende staat aan.

Mijke 07-11-2023

Ruim assortiment, snelle levering, goede service.
Tosti-ijzer na jaren ineens kapot, met Cool Blue de volgende dag alweer een nieuwe in huis. Super fijn.

Rene 07-11-2023

Het blijft gewoon een geweldig bedrijf. Al jaren klant en altijd wordt alles snel en netjes afgeleverd.
Na aflevering krijg je ook nog een mail of alles naar wens was, tips en eventueel uitleg of gebruik over het artikel.