Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jenny 31-10-2023

Duidelijke webpagina's, alles goed te vinden. Volledige omschrijving met vergelijkingsmogelijkheden. Ik vind al jaren alles wat ik wil.

Schaar 31-10-2023

Coolblue is gewoon geweldig als je een aankoop doet op zaterdag met een drankje op en dat je het zondag geleverd krijgt zonder dat je weet dat je iets besteld hebt. Even serieus, wat een snelle top service!

Stefan van Kleunen 31-10-2023

- 1e Afspraak bevestiging per dagdeel.
- 2e Afspraak bevestiging op een uur nauwkeurig.
- 3e Bellen 15 min. Voor aankomst.
En alles KLOPTE! Wat beloofd is.
Bestelling aangenomen met een grote GLIMLACH !!!

Louis Herber 31-10-2023

Coolblue staat bij mij voor kwaliteit en goede service. Niet altijd de allergoedkoopste, maar de service en gebruiksvriendelijkheid maken dit meer dan goed. In dit geval ook de voorraad en aflevermogelijkheden die voor mij de doorslag gaven.

Aymeric Blok 31-10-2023

Onderhand ben ik kind aan huis bij Coolblue in Leiden. Geweldige service! Goede garantie afspraken en het is mogelijk om een goede verzekering af te sluiten. Mocht er onbedoeld toch iets mis zijn met het product of ben je niet tevreden, geen probleem, er wordt altijd een oplossing gevonden of je ontvangt je geld terug. De bezorgservice is fantastisch, tegenwoordig komen ze op de fiets op precies her afgesproken tijdstip je pakket bezorgen.
U snapt nu waarom ik graag naar CoolBlue ga. 😁

robbin 31-10-2023

Overzichtelijke en duidelijke webshop. Ik heb gekozen voor Coolblue omdat ik op zoek was naar specifieke speakers. Coolblue had van de deze speakers een 'B-stock' wat inhoudt dat ze deze niet meer als nieuw kunnen verkopen en dus tegen een lagere prijs worden verkocht. Het product was zoals beschreven en zo kreeg ik mijn speakers 'zo goed als nieuw' tegen een lagere prijs.

Rob de Bruijn 31-10-2023

Tja, waarom koop ik - Samsung member - een Samsung gsm bij Coolblue?
Simpel: ik ben voorzichtig met de inhoud van mijn portemonnee.
Dan is de levering ook nog heel snel, wat wil ik nog meer?
Eén ding: vroeger leverde Coolblue met eigen vervoer, heel netjes.
Deze levering ging met PostNL; die kwakt de nieuwe GSM gewoon in een niet afgesloten buiten-brievenbus.
Dat ene puntje om een 10 te krijgen: vervoer weer met eigen dienst, alsjeblieft ...

Ilona 31-10-2023

Goede informatie, producten makkelijk te vergelijken , snelle bezorging. Goede informatie over wanneer het komt.

Barth Haan 31-10-2023

Aanschaf van Apple watch.

Leuk ontvangen en vlot geholpen.
Een paar vragen over enkele accessoires maar niet opdringerig.
Nette schone winkel.

Dominique 31-10-2023

Ik heb altijd goede ervaringen met Coolblue. Het is een duidelijke site/app en ze versturen ook echt supersnel. Klantenservice is ook altijd goed geregeld.

HeKo 31-10-2023

Opzoeken , dan keuze maken, bestellen en afrekenen. Dit alles tegen een prima prijs, vooral snelle en goedkope levering. Top.

P.K 31-10-2023

Zeer aangename televisie, makkelijke installatie. Beeldkwaliteit goed en audio ook.
Bezorging zeer correct en stipt op tijd!!! Zeer aangenaam.

Caroline 31-10-2023

Goede service en uitleg in de winkel. Daarna besteld via website en volgende dag al geleverd. Ook contact met klantenservice is goed. Al met al ben ik heel tevreden over Coolblue en bestel nergens anders meer.

Nico 31-10-2023

Heldere website, prima assistentie wanneer je er niet uitkomt. Bezorging verloopt voorspoedig, je blijft goed geïnformeerde over het hele proces.

Ruud 30-10-2023

Mooie lamp gekocht, goede info op de site. Besteld en kon het gelijk de volgende dag al ophalen in de winkel.
Snelle afhandeling bij het ophalen. Goede service 2 jaar garantie en 30 dagen mogelijk retour brengen was voor mij belangrijk, omdat ik niet zeker wist of de lamp wel zou passen in ons interieur.
Maar de lamp bevalt heel goed.

Judith 30-10-2023

Product werd (met kleine vertraging) binnen dag geleverd. Kreeg na ontvangst mail met tips voor installatie en zuinig watergebruik.

Snel gevonden en de volgende dag geleverd 30-10-2023

Dit ging heerlijk snel. Fijn de aanbevelingen van Coolblue en de volledige informatie die helpt om keuzes te maken. Ik heb snel alles kunnen vinden en de volgende dag geleverd. Top!

kees 30-10-2023

duidelijke webshop, bestellen makkelijk, bezorging zeer snel, als het langer duurt staat het aangegeven

Lucas 30-10-2023

Eigenlijk ging alles soepel en snel. Het enige minpunt was dat Coolblue de tv op zijn zijkant in de vrachtwagen had vervoerd, terwijl op de doos duidelijk staat aangegeven dat deze alleen rechtop vervoerd mag worden. Erg slordig.

Peer 30-10-2023

Een Bluetooth luidspreker uitgekozen, de goedkoopste aanbieder blijkt Coolblue en deze levert de luidspreker CO2 neutraal daags na de bestelling. Super!

Mark 30-10-2023

Klantenservice gebeld en werd heel netjes en keurig te woord gestaan om een goede oplossing te vinden alles naar tevredenheid opgelost

Nieuwe koffiemachine 30-10-2023

De website maakte het eenvoudig om het door mij gewenste product te vergelijken met andere types van het apparaat. De site werkt perfect en bestellen gaat simpel. Ook de bezorging was prima geregeld en snel! binnen 24 uur had ik de bestelling in huis. Ik ben een tevreden mens, temeer omdat ik uiterst tevreden ben over mijn keus. Dankjewel CoolBlue!

J. M. 30-10-2023

Coolblue is voor mij echt een topwinkel. De website is makkelijk te gebruiken en heel overzichtelijk, wat het vinden van wat ik nodig heb een fluitje van een cent maakt. Het bestelproces is zo ontworpen dat je snel en zonder gedoe je aankoop kunt doen. En over het productaanbod kan ik ook alleen maar positief zijn: er is veel keuze en de productbeschrijvingen zijn altijd duidelijk en informatief. Mocht je toch vragen hebben, dan staat de klantenservice voor je klaar. Ik ben een keer met ze in contact gekomen en werd snel en deskundig geholpen, wat me een heel goed gevoel gaf over mijn aankoop. Wat bezorging betreft, die is meestal razendsnel. Vaak heb je je bestelling de volgende dag al in huis. Het enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat de prijzen soms aan de hoge kant zijn, maar eerlijk gezegd vind ik dat de uitstekende service dat meer dan goedmaakt. Kortom, Coolblue is misschien niet de goedkoopste optie, maar als je waarde hecht aan gebruiksgemak en goede service, dan is het elke cent waard.

Younes 30-10-2023

Top, lekker snelle verzending en goed verpakt want het ging om een hardeschijf!

Nibbix 30-10-2023

Altijd geweldige service en een snelle levering, niks om op aan te maken. Altijd Cool blauw.