Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SJ 22-10-2023

Ik koop alles wat kan bij Coolblue wegens de service. 30 dagen testen en zonder gedoe retourneren! Geweldige service. Ik betaal soms een paar tientjes meer voor hetzelfde product maar dat vind ik het altijd waard!
Ik heb nu een hp laptop gekocht en die doet prima. Zit nog in de testfase maar gaat niet retour!

Remie van Oosterhout 22-10-2023

Airfryer zou afgelopen vrijdag 15.00 bezorgd worden bij post.nl
Tot nog toe niet geleverd.
T zal wel goed komen maar even een berichtje over wat er aan de hand is zou fijn zijn

André 22-10-2023

Heel fijn personeel dat mij goed geholpen heeft in de zoektocht naar de juiste producten.

Tevreden 22-10-2023

Altijd tevreden over de producten en als er iets mis is word het naar tevredenheid opgelost!

Jeroen 22-10-2023

Ik heb bij coolblue een telefoon besteld, en deze keurig netjes de volgende dag ontvangen. De website ziet er goed uit en is informatief. Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. Omdat ik er eerder al iets gekocht heb en toen uitstekend geholpen ben met een garantiekwestie, was de keuze snel gemaakt.

Katja 22-10-2023

Snel geleverd, duidelijke omschrijvingen en fijne extra tips. Ook erg prettig dat je op de website spullen kan vergelijken met elkaar.

Marcel 21-10-2023

Coolblue had een mooie set van AEG die andere aanbieders niet hadden. Ook de reviews gaven hierin de doorslag na eigen ervaring met onze huidige AEG wasmachine die probleemloos al 13 jaar draait. Uit preventie toch alvast een nieuwe AEG gekocht want deze is natuurlijk nog beter en energie zuiniger!
De actie met IXI Paris van AEG is natuurlijk mooi meegenomen.

Arjan 21-10-2023

Blijft een prima concept voor iemand die weet wat hij wil hebben. Bestellen en snel geleverd of op te halen! Fysieke winkels zijn niet mijn voorkeur qua concept. Voel me letterlijk teveel een nummertje ondanks alle persoonlijkheden die men toepast.

Geronimo de Wit 21-10-2023

Ik vind de hele vibe fijn. Zoals de wachttherapie die wordt aangeboden. Leuke knipoog. Verder wordt alles conform belofte afgehandeld.

Roel 21-10-2023

Ik koop al jaren trouw bij coolblue. Snel en betrouwbaar en als er wat mis is, wordt het geregeld. Deze keer een apple trackpad.

E.m Groenendijk 21-10-2023

Op de site van Coolblue een product besteld en dit kon de volgende dag al opgehaald worden in de winkel.
Attent, professioneel en vriendelijk personeel met aandacht voor de klanten. Denken graag met je mee maar zijn niet opdringerig.
Prettig geholpen. Een aanrader.

Tevreden. 21-10-2023

Wat een snelle service,en een prima product.Had al eerder een laptop gekocht en ook toen uitermate tevreden.

SamsungFan 21-10-2023

TV werd op tijd geleverd voor een prima prijs. De installatie verliep prima en snel.

willem prins 21-10-2023

wij kochten koelkast met beschadiging, de beschadiging was erger dan vermeld. Gebeld en werd keurig opgelost door om te ruilen voor een nieuwe met korting voor de overlast.

Rob Duindam 21-10-2023

Overzichtelijk en duidelijke informatie over het product. En uiteraard een goede prijs!

Pascal 21-10-2023

Ik had een samsung steelstofzuiger nodig en deze was bij CoolBlue voor een mooie prijs verkrijgbaar, maar helaas niet meer on-line verkrijgbaar. Hij was nog wel beschikbaar in de Coolblue winkel in Den Haag. Dus gereserveerd direct naar de winkel en snel en vakkundig geholpen en direct het artikel kunnen meenemen. Echt Toppie

Lex 21-10-2023

Wat een fijn bedrijf. Je weet precies waar je aan toe bent. Product bestellen en het product is de volgende dag al in huis!
Vriendelijke en meedenkende bezorgers. Coolblue, bedankt weer!

Hans 21-10-2023

Mooie snelle laptop. Voelt degelijk en zwaar aan. Installatie gaat vlot en gemakkelijk. Grafische prestaties zijn erg goed!
Mooie degelijke machine....

R. Bos 21-10-2023

Prijs/product verhouding is erg goed . Telefoon was bijna nergens gunstiger te verkrijgen. Zeer snel geleverd.

60 plusser 21-10-2023

Goede service en retour conditie. een plus punt van Coolblue is de bezorging. Je weet precies wanneer je pakket komt, want je krijgt een sms een tijd ervoor en ook wordt je gebeld als je niet aanwezig kan zijn. De persoonlijk benadering = service is top vergelijk met bijvoorbeeld post.nl, daar heb ik minder goede ervaring mee

John 20-10-2023

snelle levering, produkt HP Printer 7200e keurig aangekomen. Coolblue altijd een aanrader voor kwaliteit en snelheid.

Rolf van Koppen 20-10-2023

Prima zoals het hoort. Verder geen uitleg nodig lijkt mij en vreemd dat ik persé 75 karakters moet typen.

Lysanne 20-10-2023

Ontzettend snelle levering en ik wordt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling via de mail! De producten zijn netjes aangekomen! Kortom, alles is helemaal top!

Carolijn 20-10-2023

Top, snelle service en goeie en vriendelijke communicatie. Product en extra uitleg bij productonderhoud ook prettig

Marcel Stuifzand 20-10-2023

Ik vond het makkelijk zoeken naar het item die ik zocht. Aanvullende informatie en revieuws waren helpend. Bestellen ging makkelijk en snelle levering. Top