Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3810 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LB 07-11-2023

Prettige website, duidelijk en makkelijk (en humor!).
Snelle verzending, product zoals beloofd volgende dag al in huis. Goede service.

Janny 07-11-2023

De bestelling was snel geregeld ,de bezorging keurig geregeld en de wasmachine geplaatst ,helemaal tevreden !

E-J 07-11-2023

Goed aanbod, goede prijzen. De online winkel is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De fysieke winkels waar ik geweest ben(Utrecht en Kanaleneiland) zijn allebei uitstekend met ontzettend behulpzaam en bekwaam personeel

Anton 01-11-2023

Bij Coolblue is het altijd makkelijk om te bestellen en wordt er snel geleverd. Producten worden goed omschreven en reviews zijn belangrijk om een beslissing te kunnen nemen.

MVS 01-11-2023

Vaak voor coolblue gekozen vanwege de goede service. Helaas lijkt dat verleden tijd te zijn.
3x een bestelling moeten plaatsen om 1 prijzig apparaat te ontvangen.
1e keer een verkeerd product ontvangen, retour afspraak gemaakt en pas na zelf 3x bellen en 4 dagen later mijn geld terug ontvangen. Het bestelde product was niet op voorraad en mijn aankoopbedrag hadden ze zonder overleg of überhaupt mij te informeren omgezet in winkeltegoed.
2e keer was het product weer op voorraad, gekozen voor avondbezorging met bijbetaling van .99 cent. Bleef de order hangen op het verwerken van 99 cent. Die was inmiddels 4x afgeschreven en de order was niet goed doorgekomen, waardoor levering op het gewenste moment niet mogelijk meer was. Deze bestelling geannuleerd en nog steeds wachtende op deze terug betaling.
3e bleek scheepsrecht, maar nu voelt het nog steeds niet helemaal lekker omdat ik het geld van de geannuleerde 2e bestelling nog niet terug heb ontvangen.
Het klantenservice wachtbandje lijkt letterlijk grijsgedraaid, want heb lang moeten wachten elke keer bij het bellen en de muziek heeft een aardige ruis. Aan de telefoon zijn ze aardig maar echt "helpen" kunnen/mogen ze niet.
kieskeurigreview 08-11-2023

Beste MVS,

Wat vervelend dat er zoveel is misgegaan bij je bestellingen. We balen hier natuurlijk erg van.

Mocht je het geld nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via Geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue.

Leo 01-11-2023

De website was op zich duidelijk, alleen vond ik de keuze beperkt.
Uiteindelijk wel een product gevonden, alleen met extreem veel onderdelen en een onduidelijke informatie in te veel talen.

CV 01-11-2023

Ja, niets op aan te merken.
Goede prijs verhouding, snelle levering.
Communicatie is prima.
Nette bezorger.

Yvet 31-10-2023

De website is prettig. Je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt. Je kan producten vergelijken waardoor je een goede keuze kan malen. Product wordt snel geleverd en het contact over de bezorging verliep soepel. Bezorgers waren erg netjes en fijn in communicatie. Kortom echt een heel fijn bedrijf.

K 31-10-2023

Mijn bestellingen worden altijd op tijd bezorgd. Fijn dat je vandaag besteld en morgen al in huis hebt.
Bij onduidelijkheid van een product kan je gebruik maken van de filmpjes van Coolblue, waar zij alles uitleggen.

Jenny 31-10-2023

Duidelijke webpagina's, alles goed te vinden. Volledige omschrijving met vergelijkingsmogelijkheden. Ik vind al jaren alles wat ik wil.

Schaar 31-10-2023

Coolblue is gewoon geweldig als je een aankoop doet op zaterdag met een drankje op en dat je het zondag geleverd krijgt zonder dat je weet dat je iets besteld hebt. Even serieus, wat een snelle top service!

Stefan van Kleunen 31-10-2023

- 1e Afspraak bevestiging per dagdeel.
- 2e Afspraak bevestiging op een uur nauwkeurig.
- 3e Bellen 15 min. Voor aankomst.
En alles KLOPTE! Wat beloofd is.
Bestelling aangenomen met een grote GLIMLACH !!!

Louis Herber 31-10-2023

Coolblue staat bij mij voor kwaliteit en goede service. Niet altijd de allergoedkoopste, maar de service en gebruiksvriendelijkheid maken dit meer dan goed. In dit geval ook de voorraad en aflevermogelijkheden die voor mij de doorslag gaven.

Aymeric Blok 31-10-2023

Onderhand ben ik kind aan huis bij Coolblue in Leiden. Geweldige service! Goede garantie afspraken en het is mogelijk om een goede verzekering af te sluiten. Mocht er onbedoeld toch iets mis zijn met het product of ben je niet tevreden, geen probleem, er wordt altijd een oplossing gevonden of je ontvangt je geld terug. De bezorgservice is fantastisch, tegenwoordig komen ze op de fiets op precies her afgesproken tijdstip je pakket bezorgen.
U snapt nu waarom ik graag naar CoolBlue ga. 😁

robbin 31-10-2023

Overzichtelijke en duidelijke webshop. Ik heb gekozen voor Coolblue omdat ik op zoek was naar specifieke speakers. Coolblue had van de deze speakers een 'B-stock' wat inhoudt dat ze deze niet meer als nieuw kunnen verkopen en dus tegen een lagere prijs worden verkocht. Het product was zoals beschreven en zo kreeg ik mijn speakers 'zo goed als nieuw' tegen een lagere prijs.

Rob de Bruijn 31-10-2023

Tja, waarom koop ik - Samsung member - een Samsung gsm bij Coolblue?
Simpel: ik ben voorzichtig met de inhoud van mijn portemonnee.
Dan is de levering ook nog heel snel, wat wil ik nog meer?
Eén ding: vroeger leverde Coolblue met eigen vervoer, heel netjes.
Deze levering ging met PostNL; die kwakt de nieuwe GSM gewoon in een niet afgesloten buiten-brievenbus.
Dat ene puntje om een 10 te krijgen: vervoer weer met eigen dienst, alsjeblieft ...

Ilona 31-10-2023

Goede informatie, producten makkelijk te vergelijken , snelle bezorging. Goede informatie over wanneer het komt.

Barth Haan 31-10-2023

Aanschaf van Apple watch.

Leuk ontvangen en vlot geholpen.
Een paar vragen over enkele accessoires maar niet opdringerig.
Nette schone winkel.

Dominique 31-10-2023

Ik heb altijd goede ervaringen met Coolblue. Het is een duidelijke site/app en ze versturen ook echt supersnel. Klantenservice is ook altijd goed geregeld.

HeKo 31-10-2023

Opzoeken , dan keuze maken, bestellen en afrekenen. Dit alles tegen een prima prijs, vooral snelle en goedkope levering. Top.

P.K 31-10-2023

Zeer aangename televisie, makkelijke installatie. Beeldkwaliteit goed en audio ook.
Bezorging zeer correct en stipt op tijd!!! Zeer aangenaam.

Caroline 31-10-2023

Goede service en uitleg in de winkel. Daarna besteld via website en volgende dag al geleverd. Ook contact met klantenservice is goed. Al met al ben ik heel tevreden over Coolblue en bestel nergens anders meer.

Nico 31-10-2023

Heldere website, prima assistentie wanneer je er niet uitkomt. Bezorging verloopt voorspoedig, je blijft goed geïnformeerde over het hele proces.

Ruud 30-10-2023

Mooie lamp gekocht, goede info op de site. Besteld en kon het gelijk de volgende dag al ophalen in de winkel.
Snelle afhandeling bij het ophalen. Goede service 2 jaar garantie en 30 dagen mogelijk retour brengen was voor mij belangrijk, omdat ik niet zeker wist of de lamp wel zou passen in ons interieur.
Maar de lamp bevalt heel goed.

Judith 30-10-2023

Product werd (met kleine vertraging) binnen dag geleverd. Kreeg na ontvangst mail met tips voor installatie en zuinig watergebruik.