Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sandra 25-10-2023

Duidelijke website. Komen afspraken na (pakket komt op de afgesproken dag) en goede communicatie gedurende het hele proces.

Kortom erg tevreden

Niels 25-10-2023

Coolblue heeft een uitstekende service gerichtheid.
Tot op heden nog nooit een vervelende ervaring gehad.
Wat ik vooral fijn vind, zijn de "coolblues keuze".
Coolblue weet, naar mijn mening, heel goede opties te geven voor goede producten, meestal is het dan alleen nog de kwestie van welk prijssegment je de aanschaf wilt doen.

Tim Peute 25-10-2023

Duidelijke website en makkelijk om te bestellen. Al jaren klant van Coolblue en ook zeer tevreden over het bedrijf qua garanties. Geen gezeur of mitsen en maren, maar gewoon behulpzaam en klantvriendelijk; top!

N.singh 25-10-2023

1ste bestelling een telefoonscherm voor de iPhone 15 besteld en deze was na 3 dagen stuk. Van een scherm van 30 euro verwacht je niet dat het zo snel kapot gaat.

2de bestelling wasdroger gekocht. 29 euro extra betaald voor snelle levering. Hierover ook contact gehad en dit zou in orde komen …. Maar niet heus! Vervolgens 3 x gebeld en tot 3 x is er beloofd dit proces goed te laten verlopen. U raad het al het kwam niet goed!!! Ongeloofelijk dat dit bij een bedrijf als Coolblue gebeurd. Super amateuristisch.

Hans 25-10-2023

Makkelijk selecteren en kiezen op de website. Afhandeling gaat vlot. Bezorging binnen een dag. Artikel goed verpakt en inhoud exact als omschrijving op de website. Behulpzaam mailbericht met extra tips. Al met al is Coolblue een prima shop om aankopen te doen. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Arie van der Hel 25-10-2023

Duidelijke website makkelijk met filteren en vergelijken van producten, betrouwbaar en meestal snelle levering.

Dennis 25-10-2023

Op zaterdag besteld. Zondag middag al in huis. Alles heel en onbeschadigd aangekomen en product werkt goed. Dus zeker helemaal top. Beter kan niet.

Jelle 25-10-2023

ruime en duidelijke keuze opties snelle bezorging door vriendelijk personeel

Ro 25-10-2023

Informatie prima, levering de volgende dag en track en trace exact op tijd. Product prima conform omschrijving en nog een keurige handleiding ontvangen van Cool Blue.

Daniëlle 25-10-2023

Ik vind coolblue shop overzichtelijker en de vergelijk knop super. Ook snel bezorgd en vriendelijke bezorgers. Netjes op tijd een bericht wanneer product wordt geleverd. Gewoon in alles een 10 waard

Koos 25-10-2023

Duidelijke app, goed aanbod, goede service, bezorgers altijd uiterst vriendelijk. Bij gelijke prijs (of soms zelfs iets hogere prijs) gaat mijn voorkeur toch uit naar coolblue.
Enige puntje van kritiek zou zijn dat ik geen artikelen hoef te zien die niet leverbaar (of nooit meer leverbaar) zijn.

Peter 25-10-2023

Het is makkelijk om producten te vinden in het ruime assortiment. Prijzen zijn marktconform en de bestel- en aflevermogelijkheden zijn denk ik de ruimste in Nederland.

Mamalexenfre 25-10-2023

Geweldig zaak, s’ avond om 10 uur besteld de volgende ochtend zoals beloofd koffie apparaat opgehaald. Kado voor de opening zaak van een vriendin. Ruim keuzes , goede toelichting maakt makkelijk om te kiezen.

Floris 25-10-2023

Prima levering, het pakket was goed verpakt. De bezorger was mooi op tijd, te vroeg. Maar door het vooraangekondigd telefonisch contact geen verrassing.
Een voorbeeld voor andere webshops, Coolblue onderscheidt zich hiermee absoluut.

Helene 24-10-2023

“Alles voor een glimlach”, dat maakt Coolblue wat mij betreft zeker waar! Duidelijke webshop met genoeg informatie over het product, makkelijk om te bestellen en ook prettig dat het product dan bij de fysieke winkel opgehaald kan worden. In de winkel ook zeer vriendelijk personeel dat direct koffie aanbood voor tijdens het wachten. En i.p.v. als nummer, wordt elke klant op voornaam afgeroepen.
Tot slot kreeg ik na ophalen ook nog een mail met “tips & tricks” over het gekochte product.

Kelly 24-10-2023

Mijn bestelling werd netjes geleverd, zelfs op zondag. Ik had een tweede keus product gekozen. Er zag een sticker op het product met ‘tweede keus’. Fijne manier zo!

C 24-10-2023

2 zelfde artikelen gekocht op website . Bericht dat het kon worden opgehaald in winkel . In winkel geen artikelen … vaag verhaal ….
Medewerker heeft bestelling geannuleerd omdat er nergens nog voorraad was … Thuis keek ik op site en tot mijn verbazing was er 1 artikel weer te koop…gelijk besteld en volgende dag weer naar winkel ! Toen was het er ineens wel …? De dag daarna keek ik weer op website en tot mijn grote verbazing is het 2e artikel weer in de winkel … echter nu met korting omdat het zogenaamd retour was gekomen en verpakking beschadigd …. Ik weet ook zeker dat ik ben bedonderd door medewerker winkel en dat het gewoon achtergehouden is voor iemand anders terwijl ik al wel had betaald ! Tot nu nog steeds geen geld retour op rekening ? Komt dat nog ?
Waardeloze winkel in Den Bosch !
kieskeurigreview 26-10-2023

Beste C,

Wat vervelend dat je je verheugd had op je product en je bij de winkel met lege handen stond. Sorry hiervoor!

We doen dit natuurlijk niet express, we vermoeden dan ook dat hier spraken is geweest van een miscommunicatie en dat de bestelling dubbel is gedaan.

Nogmaals, sorry voor het ongemak!

Coolblue.

kieskeurigreview 25-10-2023

Beste C,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden door de drukte bij ons. Daar balen wij ook van.

Mocht je binnen 5 werkdagen het geld niet retour hebben. Mail ons dan even. Wij zullen er voor zorgen dat het geld dat jou toebehoord weer terug bij jou komt.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

TP link 24-10-2023

Bestelling ging zeer moeizaam, het te betalen bedrag wijzigt bij doorklikken. Klantenservice kon me niet in 1 keer helpen.
kieskeurigreview 25-10-2023

Beste meneer/ mevrouw,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is onhandig zeg. Natuurlijk hoort dit niet.

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit verder met je uit te zoeken. Daar kunnen wij verder onderzoek doen via de IT afdeling.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Laurens 24-10-2023

Geweldige webwinkel! Ik bestel vaker bij Coolblue en levertijd is super snel, klantenservice is ook top. Ik kreeg na het kopen van mijn vr headset ook nog tips voor het gebruik, wat toch weer die extra service is. (Hij was alleen een beetje outdated).

Daniel 24-10-2023

Zoals gewend is de bestelling eenvoudig te plaatsen en is het de volgende dag duurzaam met de elektrische fiets afgeleverd
Waarbij de communicatie uitstekend is over de verwachte en werkelijke levertijd

Martin 24-10-2023

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment, een goede website met voldoende informatie over de producten en ze leveren altijd snel en op schema.

René 24-10-2023

Erg tevreden met het product. De volgende dag zoals beloofd keurig in huis. Voor herhaling vatbaar

Quinty Peters 24-10-2023

De winkel waar ik mijn bestelling kwam ophalen was erg efficiënt. Daarnaast was het personeel leuk. Niks op aan te merken dus daarom een 10.

Quinten 23-10-2023

Sterk punt is jullie uitleg en product-adviezen.

Heel vervelend was, dat we vrijdag (tijdig) bestelden in de veronderstelling dat de printer - waarom we zaten te springen - zaterdag geleverd zou worden. Dat werd pas maandag. Kan gebeuren maar stelde ons praktisch voor ons vervelende problemen.

Robert 23-10-2023

Perfecte onderbouwing van hetgeen je wilt aanschaffen, wat is voor jouw de juiste keus.
Snelle levering met een exacte tijdsaanduiding en als extra een berichtje als de bezorger onderweg is.
Na levering ontvang je een mail met een montage-uitleg en waar je op moet letten, best handig.