Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4123 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

60 plusser 21-10-2023

Goede service en retour conditie. een plus punt van Coolblue is de bezorging. Je weet precies wanneer je pakket komt, want je krijgt een sms een tijd ervoor en ook wordt je gebeld als je niet aanwezig kan zijn. De persoonlijk benadering = service is top vergelijk met bijvoorbeeld post.nl, daar heb ik minder goede ervaring mee

John 20-10-2023

snelle levering, produkt HP Printer 7200e keurig aangekomen. Coolblue altijd een aanrader voor kwaliteit en snelheid.

Rolf van Koppen 20-10-2023

Prima zoals het hoort. Verder geen uitleg nodig lijkt mij en vreemd dat ik persé 75 karakters moet typen.

Lysanne 20-10-2023

Ontzettend snelle levering en ik wordt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling via de mail! De producten zijn netjes aangekomen! Kortom, alles is helemaal top!

Carolijn 20-10-2023

Top, snelle service en goeie en vriendelijke communicatie. Product en extra uitleg bij productonderhoud ook prettig

Marcel Stuifzand 20-10-2023

Ik vond het makkelijk zoeken naar het item die ik zocht. Aanvullende informatie en revieuws waren helpend. Bestellen ging makkelijk en snelle levering. Top

Jan Schmitz 20-10-2023

Via internet een tv uitgezocht bij Coolblue omdat mijn zoon een heel plezierige ervaring bij Coolblue had. Was voor mij, 82 jaar, zelfs makkelijk. Na afronding van de betaling een planning gekregen dat het pakje de andere dag zou binnen komen. Klopte precies en ook het tijdstip was goed. Vriendelijke bezorger en mijn oude tv meegenomen. Prima!

Renee 20-10-2023

Via coolblue een nieuwe stofzuiger gekocht.
Telefonisch advies gekregen, online besteld en de volgende dag al in huis.
Top service! En blij met mijn nieuwe stofzuiger.

Saskia 20-10-2023

Ik had een nieuwe microfoon nodig en had een cadeaubon voor mijn verjaardag bij Coolblue gekregen. Ze hebben volledig uitgelegd in een video het verschil tussen de verschillende microfoons wat het keuze voor mij makkelijker gemaakt. Volgende dag was het lekker vroeg via de fiets courier aangekomen.

DJ Bad Taste 20-10-2023

Goede site, vooral vergelijking van verschillende tablets is handig. Na aanschaf werd een verkeerde aanbeveling meteen gecorrigeerd en correcte screen protector alsnog geleverd binnen een dag.

Platenspeler 20-10-2023

Ik ben heel blij met het product (platenspeler) en de levering is super snel.

Salima 20-10-2023

Alles ging vlot en snel, vond het alleen wel een beetje jammer dat de medewerker mijn naam keihard door de winkel schreeuwde toen ik aan de beurt was om mijn pakketje op te halen. Voor een introvert iemand als ik is dat een beetje vervelend. Verder was hij wel vriendelijk en kon ik vlot de bestelling afhalen.

Rob v H 20-10-2023

Ruime keuze en goede filters op de site van Coolblue maken het makkelijk een voor jou geschikt product te vinden.
De communicatie, informatievoorziening en (mocht het nodig zijn de retourneeropties) zijn uitmuntend.

Cees 20-10-2023

Coolblue gekozen voor de overall heersende waardering, de transparantie van de voorwaarden, de scherpe en concurrerende prijs en de volledigheid van de informatie van het aan te kopen product, in mijn geval een Siemens wasmachine. Dat deze op voorraad was en de volgende dag keurig werd afgeleverd is ook een pre. De tijd van aflevering werd keurig gemeld, netjes een trap omhoog, aangesloten en getest. Het oude apparaat weer mee retour en binnen 20 minuten konden we beginnen aan de achterstallige was, weer een prima beleving rijker.

Paul 20-10-2023

Eerst een 75-inch gekocht, TCL QLED 75C843 (2023),echter die was te groot, geluid viel tegen en het was net een spiegel. Erg makkelijk te ruilen bij Cool-Blue, wat ik dan ook gedaan heb. heb nu een 55-inch Samsung QD OLED 55S95C (2023) en past beter in mijn woning, goed geluid, geen spiegel!! en perfect beeld. Ik ben uiterst tevreden over de vlotte service van Cool-Blue

Ad 20-10-2023

Uitleg op website is prima en met een nette prijs. Mooi ook dat het met de fiets verzonden wordt. Lastig vond ik wel dat het tijdstip van leveren door de dag heen flink gewijzigd werd. Van eerst ochtend, daarna lunchtijd en tenslotte 2e helft van de middag. Je wordt er keurig over geïnformeerd maar je moet steeds je eigen dagindeling aanpassen.

Irene 20-10-2023

Lekker snel bezorgd en goede service! Als er iets aan de hand is met het product weet ik dat ze goed meedenken waardoor ik online durf aan te kopen.

MT 20-10-2023

Overzichtelijke website. Makkelijk vergelijken en heel handig die “Coolblue’s keuze”
Voor als je geen uren bezig wilt zijn met zoeken tussen al die printers. Of waar je ook naar op zoek bent.
Supersnel geleverd en na levering gelijk een mail, met tips en online installatie instructies.
Top!

dik 19-10-2023

goede ervaringen gehad met de shop en de producten. Levering gaat heel snel.

Jan 19-10-2023

Wij hebben een recreatiewoning op Schiermonnikoog en bij Coolbleu weten we zeker dat het bestelde product de volgende dag in huis is. Coolblue helpt mij om een goede keuze te maken en geeft informatie over het product na aanschaf. Dat had alleen iets eerder gemogen:). Het was namelijk twee uur nadat ik het product geïnstalleerd had.

Thom 19-10-2023

Geweldigee klanten werving en vermaak van klanten zoals de wacht therapie en de taalgrappen, geweldig dit

Yvonne 19-10-2023

Ik had niets te verliezen, helemaal niets.
Gelukkig werd het snel bezorgd geheel op de fiets.
Aan het milieu werd ook gedacht,
ik nam het pakje in ontvangst met een glimlach.

Kwinkslag 19-10-2023

De service bij coolblue is altijd gewoon goed. De producten zijn dat ook en de vergelijk optie op de website is handig.
Afgelopen week hebben we een product gekocht dat deze week aanzienlijk in prijs verlaagd werd, een beetje zuur maar kan gebeuren. Op goed geluk toch maar even naar coolblue opgebeld. Zij waren het met ons eens dat dit een beetje zuur was, resultaat het verschil wordt op onze rekening terug gestort. Hun argument: "Alles voor een glimlach".

Eddie 19-10-2023

Makkelijk bereikbaar, vlotte, correcte en vriendelijke afhandeling. Verder biedt de winkel eventueel de nodige andere benodigheden.

ItzNoobly 19-10-2023

Super service, nooit iets aan de hand en zowel wordt het snel geregeld in winkel of Online! Gewoon toppers!