Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Cees 20-10-2023

Coolblue gekozen voor de overall heersende waardering, de transparantie van de voorwaarden, de scherpe en concurrerende prijs en de volledigheid van de informatie van het aan te kopen product, in mijn geval een Siemens wasmachine. Dat deze op voorraad was en de volgende dag keurig werd afgeleverd is ook een pre. De tijd van aflevering werd keurig gemeld, netjes een trap omhoog, aangesloten en getest. Het oude apparaat weer mee retour en binnen 20 minuten konden we beginnen aan de achterstallige was, weer een prima beleving rijker.

Paul 20-10-2023

Eerst een 75-inch gekocht, TCL QLED 75C843 (2023),echter die was te groot, geluid viel tegen en het was net een spiegel. Erg makkelijk te ruilen bij Cool-Blue, wat ik dan ook gedaan heb. heb nu een 55-inch Samsung QD OLED 55S95C (2023) en past beter in mijn woning, goed geluid, geen spiegel!! en perfect beeld. Ik ben uiterst tevreden over de vlotte service van Cool-Blue

Ad 20-10-2023

Uitleg op website is prima en met een nette prijs. Mooi ook dat het met de fiets verzonden wordt. Lastig vond ik wel dat het tijdstip van leveren door de dag heen flink gewijzigd werd. Van eerst ochtend, daarna lunchtijd en tenslotte 2e helft van de middag. Je wordt er keurig over geïnformeerd maar je moet steeds je eigen dagindeling aanpassen.

Irene 20-10-2023

Lekker snel bezorgd en goede service! Als er iets aan de hand is met het product weet ik dat ze goed meedenken waardoor ik online durf aan te kopen.

MT 20-10-2023

Overzichtelijke website. Makkelijk vergelijken en heel handig die “Coolblue’s keuze”
Voor als je geen uren bezig wilt zijn met zoeken tussen al die printers. Of waar je ook naar op zoek bent.
Supersnel geleverd en na levering gelijk een mail, met tips en online installatie instructies.
Top!

dik 19-10-2023

goede ervaringen gehad met de shop en de producten. Levering gaat heel snel.

Jan 19-10-2023

Wij hebben een recreatiewoning op Schiermonnikoog en bij Coolbleu weten we zeker dat het bestelde product de volgende dag in huis is. Coolblue helpt mij om een goede keuze te maken en geeft informatie over het product na aanschaf. Dat had alleen iets eerder gemogen:). Het was namelijk twee uur nadat ik het product geïnstalleerd had.

Thom 19-10-2023

Geweldigee klanten werving en vermaak van klanten zoals de wacht therapie en de taalgrappen, geweldig dit

Yvonne 19-10-2023

Ik had niets te verliezen, helemaal niets.
Gelukkig werd het snel bezorgd geheel op de fiets.
Aan het milieu werd ook gedacht,
ik nam het pakje in ontvangst met een glimlach.

Kwinkslag 19-10-2023

De service bij coolblue is altijd gewoon goed. De producten zijn dat ook en de vergelijk optie op de website is handig.
Afgelopen week hebben we een product gekocht dat deze week aanzienlijk in prijs verlaagd werd, een beetje zuur maar kan gebeuren. Op goed geluk toch maar even naar coolblue opgebeld. Zij waren het met ons eens dat dit een beetje zuur was, resultaat het verschil wordt op onze rekening terug gestort. Hun argument: "Alles voor een glimlach".

Eddie 19-10-2023

Makkelijk bereikbaar, vlotte, correcte en vriendelijke afhandeling. Verder biedt de winkel eventueel de nodige andere benodigheden.

ItzNoobly 19-10-2023

Super service, nooit iets aan de hand en zowel wordt het snel geregeld in winkel of Online! Gewoon toppers!

Jasper 19-10-2023

Makkelijk bestellen, voortgang volgens is ook goed geregeld en de ophaalservice in de winkel is ook uitstekend.

JW 19-10-2023

CB is een top webshop. De verpakking is duurzaam, de bezorging is prima op orde. Ik ben groot fan van hun bezorgfietsen. Ze verkopen alle producten zelf, het is geen bazaar van honderden aanbieders waarbij je maar moet afwachten hoe het proces verloopt. Gebruikersreviews door mensen die echt gekocht hebben. Een geselecteerd assortiment waar geen echte rommel in zit. Het is een winkel - zoals je je een winkel wenst. Nog iets op aan te merken? Soms worden ze iets te flauw grappig.

Johan 19-10-2023

bestelling ging heel eenvoudig en snel. aflevering keurig volgens plan en erg vriendelijk!

Rene 19-10-2023

Coolblue levert prima producten. Maar: ze moeten écht stoppen met die zinloze mails over je bestelling. Ik kreeg wel 4 mails over het afleveren en het tijdstip. Waarom in godsnaam? houd daarmee op.

Petra 19-10-2023

Altijd klantvriendelijk geholpen en zeer behulpzaam bij het uitzoeken van het juiste product.

Frank 19-10-2023

Een wasmachine, droger en koelkast besteld bij Coolblue. Wasmachine en droger met installatie service, wat eigenlijk zo geregeld was. Daarna nog korte uitleg over hoe te onderhouden en wanneer voor het eerst op te starten. Mannen hadden eerst per ongeluk verkeerde koelkast naar binnen gebracht, maar dit was ook zo opgelost. Al met al, snel en goede service

Frans 19-10-2023

Makkelijk en betaalbare gamecomputer (Lenovo Legion T5 26AMR5 90RC01GVMH) gekocht en afgerekend via de website. Volgende dag om 09.00 uur al opgehaald en gelijk geïnstalleerd. Prachtige supersnelle computer die ook nog verbluffend stil is.
Volgens mij een echte aanrader!!

Yorin 19-10-2023

Fijne overzichtelijke webshop met vooral goede uitleg en tips voor als je iets wilt gaan kopen maar geen idee hebt waar je naar moet kijken voor wat betreft de specificaties. Ik wilde bijvoorbeeld een drone aanschaffen om mooie filmopnames te maken op reizen naar het buitenland maar had er nul ervaring mee en had geen idee wat ik precies wilde en nodig had daarvoor. Dankzij heldere, kort en bondige uitleg op de website over welke type drones bij een beginnende, gevorderde of professionele gebruiker past en wat bepaalde mogelijke opties op een drone precies inhouden had ik al snel een geschikte drone gevonden. Ook de filmpjes op de website met daarin uitleg, review en vergelijkingen tussen verschillende modellen heeft mij zeker geholpen bij het maken van de keuze. Kortom, Coolblue is echt een aanrader als webshop voor electronica. Als ik in de toekomst nog eens op zoek ben naar een product zal ik zeker als eerst bij Coolblue gaan kijken om te vinden wat ik zoek met een zeer grote slagingskans!

A.R 19-10-2023

Snel gevonden
Gratis bezorging ook op een post.nl punt
Binnen 1 dag geleverd

Andries de Jong 19-10-2023

Ik heb de producten (laptop en stylus tekenpen) in de Coolblue winkel in Den Haag op zondagochtend opgehaald en werd daar door een heel aardige meneer geholpen. Al eerder had ik goede ervaringen met de medewerkers in de winkel en ook dit keer was er een prettige en deskundige medewerker. Dit motiveert zeker om producten bij Coolblue te bestellen!

Carolien 19-10-2023

Een zogeheten Tweedekans product besteld. Niets mis mee!
De galaxy buds live doen het perfect op ieder apparaat dat ik heb (Lenovo laptop, Sony tablet, Samsung telefoon). Goed en helder geluid. Opladen gaat snel.Blij mee!

Sina 19-10-2023

Snelle levertijd en goed aanbod. Site helaas minder gebruiksvriendelijk met zoeken naar producten etc.

John 19-10-2023

Via internet een laptop besteld en inderdaad de dag er na geleverd.
Tevens een anti-virus cadau voor een jaar.