Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edgar 23-10-2023

Duidelijke omschrijving en een goed vergelijk mogelijk met andere artikelen!

Esther Veldink 23-10-2023

Snel geleverd, communicatie is top! Vriendelijke bezorgers. Alles zoals het hoort te zijn.

Natasha 23-10-2023

Alles loopt op rolletjes bij Coolblue. Als ze zeggen dat ze het de volgende dag leveren, dan gebeurt dat ook! De website is overzichtelijk en heeft eerlijke recensies en adviezen over de producten. Ik ben zo tevreden als een spinnende kat op schoot :-)

Mark 23-10-2023

Moest een laptop kopen, waarbij de keuzehulp enorm duidelijk was, want heb er zelf niet veel verstand van. Ook was in de productdetailpagina alles duidelijk doordat je op alles kon klikken en er uitgelegd werd waar alles voor stond. Ook de verzending ging ontzettend snel.

Reinier 23-10-2023

Vorige week een tv besteld via Coolblue, deze werd de volgende dag netjes geleverd door 1 van de medewerkers van Coolblue.

De communicatie over de levertijd was ronduit goed! Eerst een tijdslot van 1 uur dat later kleiner wordt gemaakt zodat je er rekening mee kan houden en thuis bent op het moment van leveren.

DJ Bad Taste 23-10-2023

De afhandeling door Coolblue is prima en de Samsung Galaxy Tab S9+ FE voldoet aan verwachtingen. Echter de bijbehorende promotieactie van Samsung is absurd: na aanmelding op website wordt je verteld dat: "Nadat alles goed is gekeurd, streven we ernaar om binnen zeven weken jouw Keyboard Cover Slim (voor Galaxy S9+) te versturen naar het opgegeven adres." Dat is dus ver achter de bedenktermijn op de aankoop en ook vreemd gezien gangbare levertijden in het algemeen. Dit probleem ligt dus niet bij Coolblue, maar bij Samsung. Echter, het zou goed zijn als Coolblue dit scherper onderhandelde. en deze levertijd duidelijk vermeld op de website, omdat dit relevante informatie is voor de koper.

Arjan 23-10-2023

Was op zoek naar een netwerkswitch. In Coolblueshop eenvoudig verschillende typen kunnen bekijken en prijzen vergeleken. Bestellen ging soepel. Afgeleverd door vrolijke fietsbezorger. (die weliswaar iets na aangegeven tijdvak kwam)

Harry 23-10-2023

Goede en gemakkelijk te vinden artikelen op de site, de bestelling ge makkelijk af te werken en zeer snelle levering.

Fien 23-10-2023

Bestelling is makkelijk en snel gedaan. Vaak reviews van andere klanten
Er staan ook vaak filmpjes en uitleg over producten.

Debby 23-10-2023

Makkelijk om online een bestelling te plaatsen, en daarna snel op te halen in een vestiging naar keuze.

Lotte 23-10-2023

Snelle service, goed aanbod, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Top

The Dude 23-10-2023

Gemakkelijk besteld. Vrijdag gekocht en zaterdag netjes op tijd bij het afleverpunt. Niets op aan te merken!

Emiel Meijer 23-10-2023

Coolblue heeft naast een ruim assortiment ook tweedekans producten. Naast nieuw, hebben wij een aantal keer gekozen voor zo'n tweedekans product. Ook ons laatste product (een on-vochtiger) was een tweedekans en was niet beschadigd en functioneert als nieuw.

Sytse 23-10-2023

Super snelle service en heel vriendelijke bezorger die door de stromende regen het pakketje kwam brengen. Gelukkig was hij door cool blue voorzien van goeie waterdichte kleding.

Lo 23-10-2023

Echt een topservice, weinig wachttijd en vriendelijk personeel. Ook wordt je pretting ontvangen in de fysieke winkel in Amsterdam.

Tom 22-10-2023

Product op website eenvoudig te vinden met duidelijke product specificaties.

Op afgesproken dag geleverd.

Netjes verpakt en keurig afgeleverd.

mgeld 22-10-2023

Goede prijs en supersnel bezorgd met de eigen fietskoerier. Product voldoet aan de verwachting.

John 22-10-2023

Prima leveringsafspraken, goed en duidelijk telefonisch advies en zeer goede uitleg, stap voor stap. Ik kom zeker weer terug bij jullie👍

SJ 22-10-2023

Ik koop alles wat kan bij Coolblue wegens de service. 30 dagen testen en zonder gedoe retourneren! Geweldige service. Ik betaal soms een paar tientjes meer voor hetzelfde product maar dat vind ik het altijd waard!
Ik heb nu een hp laptop gekocht en die doet prima. Zit nog in de testfase maar gaat niet retour!

Remie van Oosterhout 22-10-2023

Airfryer zou afgelopen vrijdag 15.00 bezorgd worden bij post.nl
Tot nog toe niet geleverd.
T zal wel goed komen maar even een berichtje over wat er aan de hand is zou fijn zijn

André 22-10-2023

Heel fijn personeel dat mij goed geholpen heeft in de zoektocht naar de juiste producten.

Tevreden 22-10-2023

Altijd tevreden over de producten en als er iets mis is word het naar tevredenheid opgelost!

Jeroen 22-10-2023

Ik heb bij coolblue een telefoon besteld, en deze keurig netjes de volgende dag ontvangen. De website ziet er goed uit en is informatief. Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. Omdat ik er eerder al iets gekocht heb en toen uitstekend geholpen ben met een garantiekwestie, was de keuze snel gemaakt.

Katja 22-10-2023

Snel geleverd, duidelijke omschrijvingen en fijne extra tips. Ook erg prettig dat je op de website spullen kan vergelijken met elkaar.

Marcel 21-10-2023

Coolblue had een mooie set van AEG die andere aanbieders niet hadden. Ook de reviews gaven hierin de doorslag na eigen ervaring met onze huidige AEG wasmachine die probleemloos al 13 jaar draait. Uit preventie toch alvast een nieuwe AEG gekocht want deze is natuurlijk nog beter en energie zuiniger!
De actie met IXI Paris van AEG is natuurlijk mooi meegenomen.