Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Manofrey 27-10-2023

Heel eerlijk. Ik ga ALTIJD naar de website van Coolblue voor de extra informatie over de artikelen. Via de filters zie je zoveel extra’s en leer je het artikel nog beter kennen. Het enige is…… dat ik vervolgens ook op andere sites kijk ivm de prijs. En dan verliest Coolblue het soms. Mijn loyaliteitsgevoel beslist dan voor wie ik moet kiezen. Voor mijn portemonnee, de betreffende webshop, de service?? En soms is het dan het één en soms het ander. Want ook door de uitstekende bezorgdienst, service en kwaliteit van Coolblue ben ik soms bereid om iets meer te betalen.

Elle 27-10-2023

Fijne winkel en wat coolblue al jaren goed doet: de communicatie is vlot, up to date en ook gewoon leuk!
Enig minpuntje wat het geen dikke vette 10 geeft maar een 9,7; soms zijn ze niet compleet met hun productinfo. Bepaalde specs ontbreken, een link naar de handleiding verwijst naar de snelstartgids ipv de complete handleiding.. niks groots en logisch gezien het grote productengamma. Maar: het is nog niet helemaal perfect dus.

Adriaan 26-10-2023

Duidelijke informatie op de site met vergelijkingsmogelijkeden zodat je altijd de juiste keuze maakt. De aflevering thuis is stipt op tijd ondanks regen en wind.

Vince 26-10-2023

Site en bestellen heel gebruiksvriendelijk. Informatie en bezorging van goede kwaliteit..!

john 26-10-2023

snel geleverd en goede info over de aankoop en vergelijking en eentop levering volgens afspraak en al geinstaleerde en prima werking

AvH 26-10-2023

Makkelijk te vinden wat ik zocht op de website.
Ik werd via email heel goed op de hoogte gehouden hoe het stond met de verwerking van mijn pakketje en daarbij een track en trace link.
Alles was precies zoals beloofd, maar de email was ook nog eens zo vriendelijk en grappig, dat je denk ik niet eens boos zou worden als het iets later zou zijn.
En wat ik ook heel fijn vond, was dat je een kwartiertje van te voren een sms kreeg dat de bezorger er bijna was, op de fiets.
Ook nog eens een hele vriendelijke bezorger, terwijl het vreselijk weer was.
Kortom een hele fijne ervaring met Coolblue.

SH 26-10-2023

Fijne site, goede reviews en ook van de medewerker van Coolblue zelf een kritische blik. Super snel geleverd.

Robert 26-10-2023

Atlijd makkelijk om een bestelling te plaatsen. Ook de service voor het plaatsen van een bestelling en de service na het ontvangen van de bestelling is altijd goed.

ahzwijnenberg 26-10-2023

breed assortiment, goed beschreven producten.
vaak gemakkelijk om goede keuze te maken.
reeele prijzen.

pa9am Bert 26-10-2023

goede service ,alleen toen ik belde voor een probleem met installeren na lang wachten kreeg ik verbinding maar geen stemgeluid
weer gebeld maar duurde me te lang ,kennis gebeld die wist raad.

Ton Haverkamp 26-10-2023

De laatste jaren al veel bestellingen bij Coolblue gedaan. Waarom? Altijd cartridges voor HP 5644, alsmede elektrische apparatuur, nu een Hapjespan van Tefal. Hapjespan was er een van 28 cm, nergens meer verkrijgbaar en nog met hoge korting ook. Coolblue doet wat ze belooft. Site is bijzonder goed leesbaar. Levertijd is inderdaad altijd uiterlijk 24 uur, goed verpakt en wat je besteld hebt krijg je ook (dat is niet overal zo). Alleen jammer dat er zoveel karton als verpakking moet worden gebruikt. Maar dat zal in de toekomst wellicht veranderen, gezien alle ontwikkelingen betreffende het milieu.

Henk 26-10-2023

Eenvoudig bestellen. Netjes de volgende dag afgeleverd. Begeleidende email met een aantal tips voor het eerste gebruik.

Susanne 26-10-2023

Wasmachine gekocht die zonder probleem naar bovenverdieping werd gedragen en geïnstalleerd tegen en hele redelijk geprijsde toeslag.

Jeroen 25-10-2023

Goede site om te vergelijken, in de avond besteld en al de volgende dag in een pakketautomaat op te halen. Blijft een fijne winkel

Michael 25-10-2023

Zondagavond besteld, met in mijn achterhoofd, het zal wel, ‘ vandaag besteld, morgen bezorgt ‘ .
Maarrrrrr, gewoon echt de volgende dag ontvangen.

Nou, toppie dus!

Marja 25-10-2023

Product was uitstekend en veel goedkoper dan bij andere aanbieders
Supersnelle levering

Chilavertplus 25-10-2023

Goede overzichtelijke webshop met ruim aanbod. Snelle en correcte levering.

Marloes 25-10-2023

Goed geleverd, fijne dat er begeleiding is in het kiezen van een apparaat. Qua filters had het fijn geweest als er nog specifieker gezochtkon worden in koolmonoxidemelders.

harmP 25-10-2023

zoals gewoonlijk levert deze winkel precies datgene en de manier waarop zoals toegezegd. Bovendien iss mijn ervaring dat bij problemen met het geleverde product Coolblue soepel en adequaat reageert.

Anoniem 25-10-2023

Snelle levering, goede prijs en milieuvriendelijke bezorging. Heel tevreden en voor herhaling vatbaar.

PCM 25-10-2023

Snelle levering, goede beschrijving , product is zoals beschreven. Makkelijk site om te bezoeken en te bestellen. Ook prima product en volop keuze. Gewoon top en ik ben dan ook erg te reden met mijn aankoop

Eric 25-10-2023

Coolblue is duidelijk, houdt je goed op de hoogte betreft je bestelling en bezorgt op tijd. Top!

Jeannine 25-10-2023

Coolblue heeft altijd een duidelijke productbeschrijving. En goed advies vooraf waardoor je meteen bij de producten komt die passen bij de eisen die jij stelt dat scheelt een hoop uitzoek werk. Verder zijn ze altijd beschikbaar voor vragen. Snel bezorgd en goed verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal wat fijn is voor het milieu.

Esther 25-10-2023

Tot nu toe heb ik het altijd met tweede hands wasmachines gedaan en nu voor het eerste een nieuwe gekocht. De informatie op de website hielp mij goed. Vooral de info over het installeren en in gebruik nemen van de wasmachine. Het was fijn dat de wasmachine geïnstalleerd kon worden en de oude wasmachine mee werd genomen.
Fijn dat je een tijdvak van een uur kreeg en dat ze ook daadwerkelijk binnen die tijd kwamen. Ik had groot respect voor de mannen die deze zware machines de smalle trap op moesten tillen. Ze legden mij ook goed uit hoe de trekschakelaar werkte die ik voor het eerst had.
Met de duidelijke handleiding heb ik nu al 2 wasjes uitgeprobeerd.
Ik ben zeer tevreden.

Jolien 25-10-2023

Beste koop super handig om keuze te maken. En ook de seconde dat het geleverd is krijg in mail met installatie instructies die ik net wilde gaan opzoeken. Super! Ook de sms 15 min voor levering is top.