Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sunny 07-11-2023

Coolblue Utrecht heeft recent een mooi nieuw locatie en het is zeer mooi geworden. De medewerkers in de winkel waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Een mooie toevoeging zou nog zijn het plaatsen van een aantal fietsenrekken. Bij de ingang heb je namelijk een redelijk hoge ''helling''. Hierdoor kan je niet makkelijk je fiets kwijt.

Een aandachtspunt wat ik kan bedenken buiten de winkel om, is het reduceren van de wachttijd tijdens een telefonisch contactmoment met de klantenservice. Ik heb meerdere keren ruim 20 minuten moeten wachten totdat ik iemand kon spreken.

Marieke 07-11-2023

Geweldig winkel waar je super makkelijk kunt vergelijken tussen producten. Super snel geleverd!

Amber 07-11-2023

Ik bestel altijd bij Coolblue! De site is heel makkelijk te navigeren en is mooi vormgegeven. Het bestellen gaat makkelijk en de levering is altijd accuraat snel.

Rien Mol 07-11-2023

Bestellingen worden altijd vlot en correct uitgevoerd. Een al er dan eens een keer iets misgaat is er een prima klantenservice.
Verder wordt vrijwel altijd een aantrekkelijke prijs gehanteerd. Kortom hier kan ik wel vertrouwd wat kopen.

Ellen 07-11-2023

Fijne vergelijkingsmogelijkheden op de website en top service. Ik kies graag voor Coolblue!

Leon 07-11-2023

Hij was er lekker snel en goed ingepakt, geen problemen hier!! We hadden wat tandenborstels besteld en bij Coolblue waren ze het goedkoopst en mooi per twee verpakt dus erg handig!

I. 07-11-2023

Goede product omschrijving, duidelijke vergelijking met andere producten uit dezelfde categorie

Sjaak M 07-11-2023

Betrouwbare webshop - prima garantie ( in het verleden) - bij problemen wordt je prima geholpen.

Diny 07-11-2023

Snelle en correcte levering. Het op de hoogte houden van je bestelling tot en met de levering

Jack 07-11-2023

De aankoop blijkt elders ruim 40 euro goedkoper te zijn. Bijvoorbeeld bij 123inkt. Verder is het aansluiten van printer niet zo makkelijk als wordt beweerd.
kieskeurigreview 10-11-2023

Beste Jack,

Wat jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling, ook had deze goedkoper gekund.

We bieden helaas geen laagsteprijsgarantie aan. Wel kun je natuurlijk contact met ons opnemen voor het aansluiten. We helpen je hier graag bij.

Coolblue.

Ottens 07-11-2023

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, producten met elkaar te vergelijken, voorraad en toezegging levering is altijd juist en als belangrijkste het vertrouwen dat als er iets is er zonder gezeur dit opgelost wordt. Daarom kom ik toch steeds weer bij Coolblue uit.

Henriëtte 07-11-2023

Het was makkelijk, goede service, ik had een vraag en die is prima beantwoord.

Rohan 07-11-2023

Ik heb online een bestelling geplaatst, die ik direct kon ophalen in de winkel. De winkel oogt netjes en ruim met vriendelijk personeel. Ik wist niet waar ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel, maar gelukkig kwam er meteen een aardige dame naar mij toe die mij verder goed heeft geholpen. Voor ik het wist stond ik weer buiten met mijn nieuwe aankoop.

Pien 07-11-2023

Overzichtelijke shop
Er was van alles mis met mijn account dat is zeer zorgvuldig en met aandacht opgelost.
Bellen met de klantenservice in een wachtrij waarbij je wordt teruggebeld, fantastisch!

E. Vos 07-11-2023

Snel een goede wasmachine gevonden op de site. Goede begeleiding en snelle levering tot over de drempel. Oude wasmachine meegenomen. Zeer tevreden.

Henk 07-11-2023

Mooie overzichtelijke site snel gevonden wat ik zocht snelle levering super

Marga 07-11-2023

Bestel bijna al mijn elektronische apparatuur bij Coolblue en is altijd goed gegaan snelle levering en nog nooit geen problemen gehad

Dirk 07-11-2023

goede en duidelijke keuze kunnen maken met een goede beschrijving. Tevens wordt er een mail geleverd met goede uitleg en functionaliteiten. Dus ik ben blij.

LB 07-11-2023

Prettige website, duidelijk en makkelijk (en humor!).
Snelle verzending, product zoals beloofd volgende dag al in huis. Goede service.

Janny 07-11-2023

De bestelling was snel geregeld ,de bezorging keurig geregeld en de wasmachine geplaatst ,helemaal tevreden !

E-J 07-11-2023

Goed aanbod, goede prijzen. De online winkel is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De fysieke winkels waar ik geweest ben(Utrecht en Kanaleneiland) zijn allebei uitstekend met ontzettend behulpzaam en bekwaam personeel

Anton 01-11-2023

Bij Coolblue is het altijd makkelijk om te bestellen en wordt er snel geleverd. Producten worden goed omschreven en reviews zijn belangrijk om een beslissing te kunnen nemen.

MVS 01-11-2023

Vaak voor coolblue gekozen vanwege de goede service. Helaas lijkt dat verleden tijd te zijn.
3x een bestelling moeten plaatsen om 1 prijzig apparaat te ontvangen.
1e keer een verkeerd product ontvangen, retour afspraak gemaakt en pas na zelf 3x bellen en 4 dagen later mijn geld terug ontvangen. Het bestelde product was niet op voorraad en mijn aankoopbedrag hadden ze zonder overleg of überhaupt mij te informeren omgezet in winkeltegoed.
2e keer was het product weer op voorraad, gekozen voor avondbezorging met bijbetaling van .99 cent. Bleef de order hangen op het verwerken van 99 cent. Die was inmiddels 4x afgeschreven en de order was niet goed doorgekomen, waardoor levering op het gewenste moment niet mogelijk meer was. Deze bestelling geannuleerd en nog steeds wachtende op deze terug betaling.
3e bleek scheepsrecht, maar nu voelt het nog steeds niet helemaal lekker omdat ik het geld van de geannuleerde 2e bestelling nog niet terug heb ontvangen.
Het klantenservice wachtbandje lijkt letterlijk grijsgedraaid, want heb lang moeten wachten elke keer bij het bellen en de muziek heeft een aardige ruis. Aan de telefoon zijn ze aardig maar echt "helpen" kunnen/mogen ze niet.
kieskeurigreview 08-11-2023

Beste MVS,

Wat vervelend dat er zoveel is misgegaan bij je bestellingen. We balen hier natuurlijk erg van.

Mocht je het geld nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via Geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue.

Leo 01-11-2023

De website was op zich duidelijk, alleen vond ik de keuze beperkt.
Uiteindelijk wel een product gevonden, alleen met extreem veel onderdelen en een onduidelijke informatie in te veel talen.

CV 01-11-2023

Ja, niets op aan te merken.
Goede prijs verhouding, snelle levering.
Communicatie is prima.
Nette bezorger.