Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Snipster 23-11-2023

De reden dat ik vaak bij Coolblue bestel is omdat de dingen die ik wil kopen meestal goedkoper zijn dan op anders sites/ winkels, De website zit goed in elkaar. Alles is duidelijk te vinden en goed te zien. Als je wat besteld word het altijd snel geleverd. Als je een probleem met iets hebt word je snel geholpen.

Chiel 23-11-2023

Coolblue staat garant voor een grote keus, snelle afhandeling en prima service.

Pieter 23-11-2023

Twee dagen te laat, daar kan ik wel overheen komen, maar ook nog op de verkeerde locatie afgeleverd. Had beter in de winkel kunnen kopen. Bij Coolblue bestel ik niet meer

Arjan 23-11-2023

Goede snelle levering, keurig met track en trace te volgen.
Helemaal prima.

Fam. V. 23-11-2023

Artikelen worden hier ook echt de volgende geleverd en de zendingen zijn goed te volgen. Vragen worden snel beantwoord en mocht er al eens iets retour gaan, heb je razendsnel je geld terug. Coolblue is klantvriendelijk en behulpzaam bij de keuze van je artikel. En keus is er genoeg! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een fijne en betrouwbare (web)shop.

Katja 23-11-2023

Het begon met een koelkast die niet meer koelde, niet of heel slecht bereikbare klantenservice, een mdw die een monteur over 2 mnd reserveerd en dan na 2 mnd eind van de middag een mail krijgen dat de monteur ziek is, dan weer 3 weken moeten wachten op monteur kwam er eindelijk een behulpzame service mdw aan te pas. Haar service was zoals het hoorde, ik kreeg opties en nu heb ik dan eindelijk een koelkast die goed werkt. Dus een 👍 van mij voor de service. Je moet er wel wat voor doen maar dan heb je wel wat!

Marlien 23-11-2023

Producten zijn altijd supersnel in huis, goeie informatievoorziening ook rondom je bestelling zonder dat het teveel mail is.

Bas 23-11-2023

Komen afspraken na , laten ieder tijdsbestek weten hoe en wat.
Chauffeur zet de tv netjes in de woonkamer neer en legt even uit over de 14 dagen bedenktijd.
Netjes

rene van den heiligenberg 23-11-2023

goed snel en eerlijk en goed advies via de telefoon gehad netjes bezorgd door de bezorger

Teng 23-11-2023

Ik ben mindervalide en moest op een taxi wachten om mij naar de winkel te brengen om een besteld product op te halen. Om 20.01 woensdagavond 22 nov kwam ik aan bij de winkel in Amsterdam Zuid op krukken. Binnen zag ik nog klanten rustig rondkijken en afrekenen. Maar ik mocht niet naar binnen van dhr aan de deur omdat de kassa's en computers al afgesloten waren. "Morgen om 9 staan we weer klaar om u te helpen". Huppelen maar weer terug naar huis.
kieskeurigreview 28-11-2023

Beste Teng,

Wat jammer om te horen dat je net te laat was aangekomen bij onze winkel in Amsterdam en dat je de volgende dag moest terugkomen.

Onze winkels sluiten om 20.00 uur, daarna mogen er geen mensen meer naar binnen. Het kan wel voorkomen dat er nog wel mensen in de winkel zijn omdat zij eerder kwamen en zij nog niet klaar zijn met hun bezoek.

Hopelijk is het alsnog gelukt om je bestelling bij ons op te halen. We wensen je veel beterschap met het herstel.

Coolblue

Anja 23-11-2023

Op zaterdag 3 bestellingen gedaan, die op zondag zouden worden bezorgd. Ik kreeg op zondag een email dat één van de pakketten was bezorgd. Dit was niet zo. Ik was de hele dag thuis en heb na de mail ook de buren gevraagd. Heb wel via de chat een bericht achtergelaten hoe één en ander was verlopen. Ik kreeg het pakket maandag. Zo verging het ook met de andere twee pakketten, maar dan op maandag. Heel vervelend omdat je als klant niet weet of iets kwijtgeraakt is.
kieskeurigreview 28-11-2023

Hallo Anja,

Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later is aangekomen. We doen allemaal ons best om alles op tijd te bezorgen, helaas is dit niet gelukt.

We wensen je alsnog heel veel plezier met jouw bestelling.

Coolblue

Bert 23-11-2023

Snelle levering, nette prijs, prima voorwaarden en duidelijke informatie met betrekking tot het bestelde produkt

Benjamin 23-11-2023

Producten zijn zeer scherp geprijsd! Ook is de klantenservice behulpzaam, en meedenken met problemen!

Nadat ik het product (Meta Quest 3) had opgehaald, heb ik nog een mailtje binnen gekregen met Tips voor gebruik.

Tamar 22-11-2023

Duidelijke omschrijving, goede apparaten, snelle levering en vriendelijke nette bezorgers.

Ron 22-11-2023

ze hebben een defect apparaat naar me verstuurd, maar gewoon netjes afgehandeld

Ikke Dus 22-11-2023

Bern niet in de fysieke winkel geweest.
Gezocht naar een artikel en bij Cool Blue gevonden wat we zochten voor een goede prijs.
Alles voor een glimlach klopt niet hoor, Ik kon glimlachen tot ik een ons woog, maar moest toch betalen. ;-)

Hgtb 22-11-2023

Makkelijk uitzoeken. Top service na aankoop o.a. instructie video’s en ook nog makkelijk retourneren. Helemaal top . Ook bezorgen gaat vlot waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Dus niet alleen goed assortiment maar ook goede service en after sale!

John van den Berge 22-11-2023

Goed geholpen, medewerkers met kennis van zaken. Goede uitleg van de producten die ik heb aangeschaft. Ook de mogelijkheid van omruilen uitgelegd.

René 22-11-2023

De website is duidelijk en je kan goed vergelijken.
Uitstekende service en de volgende dag al geleverd.

Wilco 22-11-2023

Mijn bestelling werd snel en in uitstekende conditie geleverd, kan niet anders zeggen dan top service van Coolblue!

Daniël 22-11-2023

Snelle levering, keurig gebeld voor aanvang van de levering en het oude toestel weer mee genomen. Zo heerlijk als alles klopt.

Sikman 22-11-2023

Duidelijke site, snelle levering, goede prijs
Wijzigen winkelmand kan nog iets makkelijker.
En suggestie voor verwante accessoires tijdens bestelling zou nog iets beter kunnen (ik was bijv beschermhoes tel vergeten).

Eric 22-11-2023

Wat ontzettend fijn dat Coolblue mijn verwachting weer waarmaakt. Namelijk probleemloze en snelle levering , in dit geval van een nieuwe IPhone.
Ook het bestelproces en de mogelijkheid om toestellen te vergelijken is erg prettig.
En dan ditmaal ook nog met een fijne Black Friday korting.
Kortom, ik ben heel tevreden.

Roger 22-11-2023

Coolblue heeft een duidelijke site met duidelijke prijzen. De bezorging vindt vaak plaats met fietsen via kleine lokale distibutiecentra. Dit is goed voor het milieu en werkgelegenheid.

Rik 22-11-2023

Goede service goedkoper dan de anderen en snel bezorgd had het om 22:00 besteld en was al om 10:00 ‘s morgens de volgende dag binnen