Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4130 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.M den Otter 26-11-2023

Goed advies....verkopers die meedenken...ook met terugsturen nooit probleem.
Een van mijn favoriete winkels

Anne-marie Theunisse 26-11-2023

De cd speler is voor mijn zoon met het syndroom van down die hem niet kan missen. Heel blij dat hij weer muziek kan draaien!

Coolblue 26-11-2023

Heel snelle service en heel goede verkoper,heel klantvriendelijk.Ik kan CoolBlue alleen maar aanbevelen

Lucienne Boreel 26-11-2023

Coolblue is top! Super snelle levering en een klantenservice waar een hoop andere bedrijven nog veel van kunnen leren. Wij bestellen graag dingen bij Coolblue.

Ali Y 26-11-2023

Zowel het bestellen, als bezorging was simpel en goed geregeld.
Coolblue is altijd kwaliteit.

Albertino 26-11-2023

Dacht dat ik hier goed geholpen zou worden, maar het tegendeel blijkt waar te zijn.
Klantonvriendelijk, afspraken niet nakomen en een probleem niet willen oplossen.

Joop 26-11-2023

Duidelijke en zeer uitgebreide productinformatie op website. Ook is een goede productvergelijkingen op de site mogelijk.
De prijzen van de diverse producten zijn uitstekend en een zeer snelle en vriendelijke levering is gegarandeerd.
Zowel levering aan huis als het ophalen bij een groot aantal goed bereikbare winkels behoort tot de mogelijkheden.
Bij de laatste mogelijkheid gaat de service verder dan het aanreiken van het pakket.
Kortom een bedrijf waar de altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers een dikke 10 scoren!

Dagmar 26-11-2023

Goede prijs, snelle levering. Verpakking wel te groot voor wat er in zit en dat 2x terwijl 't in 1 pakket kon. Daar mag nog aan gewerkt worden.

Wedel 26-11-2023

Snelle levering. Kunt zonder account wat bestellen. Ze komen belofte na;-) Grote keuze in assortiment . Reviews zichtbaar. Duidelijke filters.

Merlijn 26-11-2023

Uitstekende webshop met betrouwbare supersnelle levering. Prima klantenservice (indien nodig) met vriendelijk personeel.

Bram 26-11-2023

Fijne website met goede uitleg en snelle levering! Meerdere malen bij Coolblue artikelen besteld en altijd snel geleverd en goede communicatie over het proces.

KJ Zheng 26-11-2023

Duidelijke informatie over het product. Makkelijk te bestellen en zeer snelle verzending, volgende dag gelijk geleverd. Top!

Peter 26-11-2023

Dat was een verrassing! Coolblue doet alles voor een (glim) lach, behalve je ouwe kapotte elektrische spul mee terugnemen, als ze het niet zelf komen brengen. Dan kost dat geld, want ze laten dat doen door PostNL. Oké, snap ik. Maar zeg dat dan vòòrdat je het apparaat aan mij verkoopt en voordat iDeal gebruikt is. Jammer, want het apparaat is wel oké.

W 26-11-2023

Coolblue geeft veel duidelijkheid en geweldige service bij de levering : vriendelijk, stipt, meedenkend, snel, netjes.
Door een fout op de website was een onderdeel niet geleverd (het plaatsen van het onderdeel had ik wel betaald!). De heren die alles kwamen leveren hebben het snel en goed opgelost. Top!

Sonny 26-11-2023

Geweldige service en komen ook hun afspraak na en niet zoals Mediamarkt die kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Dinah 25-11-2023

Snelle levering, meestal goeie inventaris en snelle levering. Niet veel slecht over te zeggen!

Dinah 25-11-2023

Hele goeie winkel met meestal grote inventaris (populaire artikelen zijn soms nogal vaak niet beschikbaar) en een snelle levering. Valt niet veel slecht over te zeggen

José de Kleijn 25-11-2023

Duidelijk bestelproces, duidelijke terugkoppeling ivm bezorging, vriendelijke bezorgers

Ron 25-11-2023

De meeste producten kun je bij iedere (web) winkel bestellen, maar als prijs van een product elders nagenoeg gelijk is, dan ga ik voor de geweldige service van Coolblue.

Super snelle levering, veel op voorraad.

Super blij met mijn laatste aankoop

De beste pannenset. 25-11-2023

Heb steeds goede ervaringen. Vlotte afhandeling. Duidelijke informatie van de voortgang. TOP.

BCJR 25-11-2023

Als het even kan, bestel ik bij Coolblue, omdat het een betrouwbare webwinkel is. Verder is de productbeschrijving accuraat, de prijs redelijk en de levering snel. Nog een pré is dat er ook fysieke winkels zijn.

Deckers 25-11-2023

Het product werd op tijd en met een grote glimlach van de bezorger keurig bezorgd!

Feika 25-11-2023

Supersnelle bezorging en volgens afgesproken tijd.
Vriendelijke bezorger ……

Perry 25-11-2023

Top service. Donderdag iPhone besteld, Vrijdag in huis.
Er werd netjes gevraagd om een handtekening voor ontvangst.
Volgende dag mijn oude iPhone ingeleverd bij Cool Blue Rotterdam. Werd netje opgewacht bij de ingang en wegwijs gemaakt wat te doen. Naam werd afgeroepen toen ik aan de beurt was. Netjes werd àlles afgehandeld. Erg vriendelijk en vakkundig personeel.

Sem Duvan 25-11-2023

Ik vind dat de site heel veel voorraad heeft aan alle soorten producten waarmee je hier wel bijna alles kunt vinden. Helaas heb ik wel voor mijn 1e bestelling al een probleem wat heel jammer is. De product is namelijk nooit aangekomen. Maar dit hoeft niet perse aan coolblue te liggen en ik vind het fijn dat ze mij willen helpen. Ook wat jammer is dat het 10 werkdagen moet duren totdat ik iets over mijn probleem ga horen.. maar alsnog een fijne site, makkelijk te bestellen en klantenservice is heel aardig en begrijpelijk. Kan helaas nog niet zeggen of het een aanrader is maar zal zeker mijn mening veranderen na dat mijn klacht is opgelost :)
kieskeurigreview 29-11-2023

Beste Sem,

Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan bij je eerste bestelling en dat wij een onderzoek hebben moeten opstarten hiervoor. We gaan ervan uit dat het onderzoek tot een positief einde geleid zal worden en willen je dan ook vragen om opnieuw contact op te nemen met ons wanneer er een oplossing is. Dan kijken we meteen met je mee naar een geste voor het ongemak!

Met vriendelijke groet, Coolblue.