Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vivian 29-11-2023

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Coolblue. De bestelling zou de volgende dag klaarliggen op het door mij gekozen servicepunt. Helaas is de bestelling niet op tijd verzonden en stond ik zaterdag met lege handen op een verjaardag.

Zaterdag contact gezocht met Coolblue en ik moet eerlijk zeggen dat David van de klantenservice in België mijn klacht heeft aa gehoord en heel erg begripvol was. Dit maakte een hoop goed. David nogmaals dank en dankzij jou kom ik zeker nog een keer terug bij Coolblue.

r*****@z******* 29-11-2023

Overzichtelijk aanbod. Leuke aanbieding en vlot geleverd. Prima afgehandeld.

Christina 29-11-2023

Ik heb een stofzuiger gekocht. Prijs stofzuiger was het goedkoopste bij Coolblue in vergelijkking met andere winkels. Website is overzichtelijk en geef goede informatie over producten. Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van je koop en levering. Snelle levering. Ik bestel graag via Coolblue.

Demi 29-11-2023

Makkelijk te navigeren, producten te vergelijken en te bestellen. Altijd goede service en na service. Kreeg nog een mail met tips over mijn product, hoe ik deze het beste kan gebruiken. Altijd heel tevreden als ik hier iets bestel.

Dylan 29-11-2023

Snelle levering tot aan de deur. Daarnaast ook een goede prijs en overzichtelijke website.

Simon 29-11-2023

Ik vind dat de AirPods pro 2 het goed doen en ik vond het een goede deal, verder ben ik er erg blij mee

Micmir78 29-11-2023

De bezorgers maken er een feestje van! Veel tips over de nieuwe apparatuur, willen alles meteen goed doen en laten je achter met een glimlach! Voor de rest uitstekend op de hoogte gebracht van de bezorging.

M.uffe 29-11-2023

Altijd fijne snelle levering door vriendelijke bezorgers. Groot aanbod op de site. Wel jammer dat je bij een aankoop door meerdere menus van aanvullende mogelijke aankopen moet.
Maar door het overkoepelende gemak van de site is het maar een klein minpuntje.

Loutjie 29-11-2023

De website is erg gebruiksvriendelijk en de persoon die de bezorging deed was uiterst behulpzaam en erg vriendelijk

Arie 29-11-2023

Ze hebben een duidelijke website. Het is eenvoudig zoeken met behulp van filters.
Ze geven een eigen Coolblue keuze aan.
Ze hebben een optie waarbij je verschillen tussen een paar gelijksoortige of gelijkwaardige producten eenvoudig kunt bekijken.
Dit maakt keuze maken tussen de ene of de andere makkelijker.

Butch 29-11-2023

Snelle levering door eigen vriendelijk personeel. Het hele proces van zoeken tot ontvangen zeer prettig ervaren.
Enige verbeterpunt is de stiptheid van de bestelling.
Je krijgt op de dag zelf een indicatie en 15 min van tevoren een sms. Helaas duurde de 15 min iets langer dan 30 min, maar tja.. in vergelijking met andere postbezorgers heb ik niets te klagen.

Wiktor 29-11-2023

Goeie winkel, de mensen waren erg lief en behulpzaam. Wat ook fijn was dat er bijv. koffie was wanneer de medewerkers de producten gingen halen en alles regelen. Ik ben erg tevreden met dit winkel en het klantvriendelijkheid en ik zou sowieso terug komen.

Leon 29-11-2023

Goed afgeleverd en voldoende info over bezorgmoment, ook toen het moment iets later was dan oorspronkelijk de bedoleing was

Sacha 29-11-2023

Voor opgesteld, dat ik bij die bedrijf die de jaren heen al van alles en nog wat gekocht heb.
Ooit toch wat duurder als Een ander, maar toch hier gekocht.
Wegens een mooi bedrijf en erg klantvriendelijk.

Nu hebben ze een steek laten vallen.

Ik heb een keer een tweedekansje gekocht.
Een braun series 9 Pro.
Artikel doet het gewoon.
Maar verkeerde oplader in de doos.
Past niet, werkt niet..

Klantenservice gebeld.
En er waren 2 opties.
Geld terug, of nog eens een 180€ bijbetalen op een hagelnieuwe.

Tja...

Geld terug, en dan heb ik nog geen cadeau.
En nog eens 180€ was me te duur.
Er moet gewoon de juiste oplader bij het Produkt.
Zo klopte de omschrijving
niet van het tweedekansje ;(

Een ontevreden klant

Hi Sacha,

We hebben een eerdere review van jou al van een reactie voorzien. Voor de volledigheid zetten we die hier nog een keer neer. Hopelijk komen we er samen uit. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je bestelnummer samen met deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Hi Sacha,

Suresh 29-11-2023

Staff does have good knowledge and are polite in explaining and providing suggestion on the products I purchase.

harald 29-11-2023

meerdere keren besteld bij het bedrijf coolbleu
altijd bezorgt gekregen wat ik kocht nooit vertraging altijd op tijd dat ze aangeven en daarnaast geven ze ook van te voren aan hoelaat ze komen ze bellen zelfs
altijd goeie service altijd aardige mensen
de site is ook altijd eenvoudig wat je zoekt kom je direkt terecht en goede grote keuze alles wat je zoekt in een bedrijf

Eric brouwer 29-11-2023

Ze beloven bezorging maar doen dan 30 % en 2 dagen weer 35% en een dag verder de laatste 35 % en dan wordt er een extra dingen belooft wegens het niet op tijd leveren maar helaas dat zit er dan ook niet bij dus bij met coolblue

Hi Eric,

Uiteraard doen we ons best om alle bestellingen op tijd te bezorgen, helaas lukt dit niet altijd. Ook door de drukte rondom Black Friday hebben de vervoerders het drukker dan normaal.

Romy de Rijcke 29-11-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen in verband met de winkel die in Tilburg is gesitueerd. Hierbij kon ik mijn (iPad) product bekijken en gelijk meenemen vanwege deze nog in voorraad was. Bij het binnenkomen om 19:30 waarvan de winkel om 20:00 zou sluiten op vrijdag, waarbij online was aangegeven het best langs te komen s’ochtends of s’avonds in verband met de drukte om zeker geholpen te worden. Ik zelf kwam helemaal uit Zeeland, Hulst daarbij 1 uur en 20 minuten voor hebben gereden werden wij niet meer geholpen en verzocht een andere dag terug te komen. Die zelfde avond het product online besteld om het de volgende dag op te halen. Heb gelijk ook de klantenservice gebeld over dit voorval en kregen een €5,- tegoed bij volgende aankoop. In vergelijking met de verreden benzine en ervaring heb ik helaas gekozen om niet meer bij jullie te bestellen of langs te gaan. Wel heel blij met de iPad die ik een dag later pas had.
kieskeurigreview 04-12-2023

Beste Romy,

Wat vervelend dat je voor niets zo'n stuk hebt gereden. We begrijpen dat je hier enorm van baalt en ook van de tegemoetkoming.

Echter kan ik je in dit geval alleen adviseren om voortaan in de ochtend te komen. Zo ben je er zeker van dat je geholpen kan worden. Een tijdsbestek van een halfuurtje voor sluitingstijd is dan ook erg kort.

We kunnen je helaas hier niet in tegemoetkomen. Hopelijk is de iPad wel helemaal naar wens.

Coolblue.

Peter 29-11-2023

Prima service,
Ik heb vrijdag een Nespresso machine besteld omdat de prijs goed was. Ik had de bestelling gedaan en kwam erachter dat ik het verzendadres verkeerd gekozen had. Kwestie van een belletje (wel even wachten ;-) en het was zo geregeld om hem naar het juiste adres te krijgen.
Top service wat mij betreft.

Ton 29-11-2023

Snelle correcte levering. Weinig bedrijven houden zich aan de belofte vandaag besteld, morgen geleverd...
Coolblue doet dat wel!

Geraldine 29-11-2023

Levering was iets vertraagd maar daarover werd ik tijdig geïnformeerd. Of het product goed werkt weet ik nog niet. Sinterklaas gaat het bezorgen.

Nieuwe Samsung eco bubble wasmachine 28-11-2023

Fijne service en goede informatie
Blij met onze nieuwe Samsung eco bubble
Coolblue is een aanrader

Leo 28-11-2023

De mensen zijn heel vriendelijk of ze nu een maal of honderd maal wat vraagt ze altijd even vriendelijk met een lach.

Hans Kok 28-11-2023

Herkenbare omschrijving van het product waardoor we een passende vervanging konden aanschaffen van een product dat jarenlang dienst heeft gedaan. Aantrekkelijke prijs. Aflevering volgens aangegeven levertijd.

HappyWouter 28-11-2023

Product niet op de in de advertentie aangegeven dag geleverd en er zit Geen handleiding bij de tv.