Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra Duvivier 01-12-2023

Snells service en fijne klantenservice.
Ze denken zoveel mogelijk met je mee.

Chris 01-12-2023

Mooie shop, vriendelijk personeel en genoeg afleiding om de wachttijd door te komen

Martijn 01-12-2023

Gewoon altijd goed, snel en geen gezeur als er onverhoopt iets kapot is. Dat gebeurde in de afgelopen jaren dat ik hier bestel ook maar 1 keer. Ze pakken alles gewoon erg goed in en verzenden veel via PostNL. Ook de manier van bestellen etc. zou een voorbeeld moeten zijn voor andere webshops. Zijn af toe niet de goedkoopste maar daar krijg je dus wel degelijk wat voor terug!

Dianne 01-12-2023

Hulp om de juiste keuze te maken door een paar simpele vragen. Snel besteld en de volgende dag in huis.

Richard Thijssen 01-12-2023

Zeer duidelijke shop met veel artikelen, altijd makkelijk vinden en veel uitleg bij de gekozen artikelen. Na betaling een mail met gegevens betreffende bezorging en dit gaat altijd goed, buiten dat post NL in deze maand het heel erg druk heeft en het pakketje later wordt bezorgd. Nogmaals goede communicatie via de shop en de mail en zou post.nl het niet halen krijg je van CoolBlue bericht dat het verlaat is.

Alexander 01-12-2023

*Aangekochte artikel was in de aanbieding, maar in geen enkele vestiging meer op voorraad.
*Om na te vragen of bestellen zinvol was heb ik contact gezocht met de klantenservice. Ik kreeg snel bevestiging dat het artikel wel in het magazijn beschikbaar was (en dus de volgende dag geleverd kon worden): m.a.w. ik was blij.
*Omdat mijn oorspronkelijke vraag gelinkt was aan afhalen in een winkel, werd het aanbod gedaan om het artikel naar een vestiging naar keuze op te sturen: dat had niet mijn voorkeur, maar het meedenken met de klant werd gewaardeerd.
*De volgende werkdag is het artikel ontvangen: en ik ben nog steeds blij.

The Frame 01-12-2023

Snelle en acurate communicatie en levering. Product was niert ok, 1 dag later stond er een nieuwe.

Isa 01-12-2023

Enthousiast personeel, mooie winkel, bestelling was snel binnen en alles is in orde verder! Het ophalen in de winkel is erg fijn, dit maakte mijn ervaring een stuk beter dan gewoon thuis bezorging.

John 01-12-2023

Duidelijke website, eenvoudige bestelprocedure, snelle bezorging, keurig verpakt, marktconforme prijzen.

Loes smeets 01-12-2023

Ik kreeg een mail dat het product waar ik naar zocht weer op voorraad was. Ik heb de tv meteen besteld en werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Ik kreeg een aantal mails en een sms zodat ik optijd van school naar huis kon gaan.

Boy 01-12-2023

Klanten service was goed. Alleen door fout van bij postnl niet mijn pakket gekregen. Jullie hebben al onderzoek gestart.

Sharona 01-12-2023

Voor de eerste keer besteld bij cool blue en zeer tevreden, heb een miele stofzuiger besteld omdat die het goedkoopste was bij cool blue, ik heb gekozen voor afhalen in de winkel omdat ik gedeeltelijk contant en gedeeltelijk met pin wilde betalen en dit was mogelijk.
24 november in de avond besteld en Kon de volgende dag al gelijk om 8:00 mijn bestelling ophalen!

In de winkel werd ik gelijk goed geholpen door de vriendelijke werknemers.
Na het ophalen van mijn stofzuiger kreeg ik via de mail ook een aantal tips voor onderhoud etc.
Al met al zeer tevreden en ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Rm 30-11-2023

Meer dan 3 weken een retour afgegeven bij PostNL die volgends de trackcode gewoon afgeleverd is bij Coolblue. Na 3 x contact zoeken is volgends coolblue het pakket wel ontvangen maar ze kunnen hem niet vinden en er wordt een onderzoek ingesteld. Ik moet dus gewoon maar wachten tot het onderzoek is afgelopen om m’n geld terug te krijgen. Ze hebben het pakket gewoon retour ontvangen volgends de track code van PostNL! Te gek voor woorden. 3x contact gezocht en Cool blue belt of mailt gewoon niet terug. Nooit meer Coolblue.

Rick 30-11-2023

Wanneer je de winkel binnenstapt, is het systeem wat ze hanteren omslachtig en werkt zeker niet effectief. Desondanks verkopen ze wel goede spullen.

Robert 30-11-2023

Perfecte webshop ,
Goede omschrijving en uitgebreide informatie over de producten.
Al behoorlijk wat gekocht bij coolblue en altijd perfect.

F.W.G. 30-11-2023

De shop in Groningen is zeer ruim en overzichtelijk met klantvriendelijk personeel dat goede voorlichting geeft.
De webshop is goed verzorgd en duidelijk .En de bezorging is fantastisch: op zondag 26 nov.besteld en op ma.27 nov.al bezorgd. Nergens zo snel meegemaakt. Vervolgens kwam er ook nog een mail met instructies voor gebruik.

Lieke 30-11-2023

Mijn levertijd is al meer dan 3x veranderd. Ik snap dat het tijdens black friday drukker is dan normaal, maar geef niet heel de tijd een tijd en een dag aan en dan elke keer niet komen. Ik vind dit niet netjes. Het is niet vandaag bestel en morgen geleverd.

BP 30-11-2023

De levering van de TV is twee keer misgegaan, uiteindelijk is dat goed op gelost echter blijkt de TV nu kleiner te zijn dat aangegeven.

Liesbeth 30-11-2023

Artikel goed maar in tegenstelling g tot wat op de site stond werd het oude apparaat niet meegenomen. Wel zo eerlijk om op de site te benoemen wanneer een oud apparaat wel en wanneer niet wordt meegenomen ipv standaard een groen vinkje ✅ te zetten . Dat ✅ doet veronderstellen dat het oude apparaat altijd wordt mee genomen.

R. de Neijs 30-11-2023

Jullie komen je afspraak niet na van leveren. Ik krijg nog een mail dat het zondag geleverd wordt, niet dus. Ik bestel dit niet voor niets dat het zondag geleverd moet worden. Ik blijf er voor thuis. Dan krijg ik zondag een mail dat het maandag geleverd wordt. Dan ben ik er dus niet. Het smoesje het is druk ( Black vrijdag) slaat nergens op. Schrijf dan niet op je website voor 23.59 besteld morgen geleverd. Makkelijk hé een mailtje sturen en er van afzien.
kieskeurigreview 05-12-2023

Hi R,

Wat jammer om te horen dat je bestelling niet op de gewenste dag is geleverd. We kunnen het ons voorstellen dat het zeker niet fijn is om zo lang op je pakketje te wachten. Onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard doen we ons best om alle bestellingen op tijd te bezorgen, helaas lukt dit niet altijd. Wij proberen hier daarom ook altijd goed over te communiceren, zodat je op de hoogte bent hiervan.

Hopelijk is het alsnog gelukt om jouw bestelling in huis te halen. We wensen je er alvast heel veel plezier mee.

Coolblue

eva 30-11-2023

Snel geholpen, bestelling was er, nog wat extra uitleg en heel persoonlijke benadering. Ik kom zeker terug!

Gina 30-11-2023

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat zij het product wat ik wilde hebben prijstechnisch goed aanboden. Ken Coolblue en heb daar ook het volste vertrouwen in.
Levering was iets vertraagd en dat wordt keurig gecommuniceerd.

K.j 30-11-2023

Precies op tijd verstuurd. Postnl was helaas een beetje druk, dus een dafg extra nodig voor delevering. Maar dat lag niet aan Coolblue. Ook eerdere producten prima geleverd.

Bkk 30-11-2023

Goede en volledige productinformatie en tools waarmee je makkelijker je keuze kunt maken. Ook uitgebreide reviews van klanten.

Diede 30-11-2023

Super bezorging!! Bezorger is mee gegaan in de lift om de wasmachine vervolgens in de kelder op zijn plek te zetten. Kregen nog duidelijke uitleg en hij was ontzettend aardig. Ondanks dat we de wasmachine pas vanaf maart nodig hebben zijn we er nu al blij mee.