Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MvG 26-12-2023

Coolblue levert snel tegen de goede prijs. Nog belangrijker als er iets niet goed gaat is de service top

Cemosjee 26-12-2023

Snel levering, goede service ze denken met je mee ben echt zeer tevreden voortaan weet ik waar ik moet bestellen!!

Lot 26-12-2023

Breed assortiment, snelle levering , goed verpakt , goed geïnformeerd, fijn shoppen, genoeg informatie over de producten , duidelijk website. Helemaal tevreden!

Willem 26-12-2023

Misschien niet altijd de goedkoopste maar wel geleverd als beloofd is en niet een paar dagen later.
In de meeste kan je vinden wat je zoekt.

Paul 26-12-2023

Makkelijk via de site een keuze kunnen maken en een snelle bezorging.
En de bezorgers waren top en dachten goed mee over platsing enz.

Teleurgesteld 26-12-2023

Spullen die besteld waren werden niet geleverd ivm defect auto wat erg gek is want in mijn mail stond dat ze het met de fiets zouden komen brengen….

Dus voor niks in het tijdvak thuisgebleven daarna maar met klantenservice gebeld en die melde dat ook de dag daarna mijn spullen niet geleverd ging worden wat erg gek is want op jullie webshop staat dat het de volgende dag geleverd word maar bij mij lukt het niet eens in twee dagen, ga daar dan ook niet mee adverteren of zet het op de webshop dat het langer kan duren…..
Ik heb toen met klantenservice afgesproken dat ik mijn spullen de volgende dag in de winkel zou ophalen want anders had ik geen kerstcadeau en dat was geen optie ik zou een bevestiging mail krijgen dus geregeld dacht ik, helaas krijg ik een mail dat mijn bestelling is geannuleerd en dat ik mijn ontvangen spullen kan terugsturen wat erg gek is want ik heb niks gekregen
Dus weer bellen ander persoon aan de telefoon die ziet dat mijn ophaal bevestiging niet is verstuurd dus nu wel verstuurd en ontvangen….
Volgende dag naar de winkel om 11 uur helaas voor mij erg druk daar bijna 35 minuten gewacht wat ik eigenlijk had willen voorkomen om het online te bestellen maar ja je wil een cadeautje dus moet ik wachten……
Spullen liggen gelukkig klaar maar wat denk je ik moet weer €250 betalen die ik natuurlijk al had betaald online en ook dat is gek want ze konden zien dat ik betaald heb maar helaas er was geen mogelijkheid om dit te veranderen volgens de manager…..
Ik kon niet thuiskomen zonder het cadeau dus maar weer €250 afgerekend wat ik belachelijk vond maar ja alles voor mijn gezin….
Ik hoop dat het terugstorten van mijn geld snel en wel goed gaat want als ik daar weer voor moet bellen of langs de winkel moet word ik pas echt teleurgesteld…..
Ik denk na dit verhaal, dat u snapt dat ik erg teleurgesteld bent in u service en u niet aanbeveelt bij mijn familie en vrienden
kieskeurigreview 02-01-2024

Goedemiddag,

Wat rot om te horen dat jouw levering niet goed is gegaan. We kunnen ons voorstellen dat je liever niet voor niets thuis blijft. Je kunt jouw verhaal en je ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan zullen we proberen om jouw glimlach terug te toveren!

Met een glimlach,
Coolblue

Liesje 26-12-2023

Super snelle levering en hele goede website waar je goed kan selecteren wat bij jou past

Marianne Evers 26-12-2023

Super snelle levering dezelfde dag op kunnen halen in de winkel centrum Nijmegen waar ik toch moest zijn. Dus niet op pakketbezorger hoeven te wachten.

Marieke 25-12-2023

Een Amerikaanse koelkast gekocht. Zou de volgende dag bezorgd worden. Eén klein tijdsraam van een uur en een kwartier van tevoren een belletje dat ze eraan kwamen. Aardige jongens die ook de oude koelkast weer meenamen. Super service!

Bianca 25-12-2023

Wij kiezen altijd bewust voor Coolblue. De site is overzichtelijk, de service echt perfect en de levering altijd heel snel. Wij zijn dan ook altijd zeer tevreden met de producten die wij bestellen!

Sambal 25-12-2023

De klantenservice kan ik geen verbetering op geven want ik zou niet weten hoe het beter zou moeten. Dat geld ook voor de rest van het bedrijf dat is ook de reden dat ik als het mogelijk is bij coolblue bestel

APMG 25-12-2023

Super vriendelijk effectieve service. Geen korting / niet ok maar wel duidelijk. Afhandeling order en levering super efficiënt en snel. Top, ga zo door.

THX 25-12-2023

1. We werden vroeger gebeld of men eerder de koelkast kon afleveren. We hadden halletje, gang en keuken al voorbereid, dus dat kon. Vriendeljike mannen, vakkundig geplaatst. Was eigenlijk zo gebeurd.

2. Reclame zegt: Voor 23:59 besteld, volgende dag geplaatst. Maar wat extra informatie over de verdere keuzemogelijkheden daarbij zou prominent op de website moeten staan. Een specifiek tijdkeuzemoment kost bijv.29 Euro extra.

3. De koelkast. Wie reuma heeft of een andere beperking in de armen moet bij het uitzoeken rekening houden met een flesserek wat hoog in de deur bevestigd kan zijn, omdat de ontwerpets de groentelade meer naar voren laten uitsteken! Een jerycannetje, 2liter, uit de koelkast tillen kan dan even een klusje zijn, als je gewend bent aan een lager schap in de deur. Bekijk dus goed alle modelfoto’s waarop de koelkast open staat.

Johan vE 24-12-2023

Normaal gesproken altijd blij met CoolBlue maar deze keer helemaal niet. Op dinsdag een keukenweegschaal besteld welke op woensdag met de CoolBlue fiets bezorgd zou worden op m’n werk. Vrijdag was hij er nog steeds niet, dus maar even bellen. Fout bij het depot maar het zou goed komen. Volgens CB. Ze zouden het bezorgadres aanpassen naar huisadres voor bezorging op zaterdag. Blijkt het toch naar m’n werk gestuurd te zijn waar in het weekend niemand aanwezig is. Weer bellen, zou opnieuw bezorgd worden naar mijn huis op Zondag. Helaas zag ik op de website dat de order botweg geannuleerd is. Dus helaas, te laat voor de kerst. Ben beter gewend van CoolBlue.
kieskeurigreview 02-01-2024

Hi Johan,

Wat balen dat je weegschaal niet op tijd en op het juiste adres geleverd was. Dat kunnen we beter! Stuur ons een e-mail met jouw situatie en je ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl en dan zullen direct voor je uitzoeken of we jouw glimlach weer kunnen terug toveren!

Met een glimlach,
Coolblue

Robin 24-12-2023

Als eerst wil ik zeggen dat de website duidelijk is, wat fijn is. Je kan verschillende producten vergelijken om een uiteindelijke keuze te maken. Zelf maakte ik gebruik van de functie waar je hulp krijgt bij het maken van een keuze door een aantal vragen te beantwoorden. Hierdoor heb ik een gaming monitor gekocht die precies bij mijn wensen past.

Ten tweede geef ik het cijfer 9 aan, want de voornaamste reden dat ik bij Coolblue kom shoppen in Rotterdam, komt doordat de medewerkers je altijd goed helpen. Ze hebben de kennis van de producten en vaardigheden om je tot het uiterste te helpen. Ze geven ook altijd tips en extra informatie. Hierdoor is de klantbeleving top!

Sheila 24-12-2023

Grote keus, goede service, goede prijs-kwaliteitverhouding. Altijd blij met met Coolblue in de buurt, ben al lang klant en nooit teleurgesteld.

Guido 24-12-2023

Duidelijke webwinkel die makkelijk te gebruiken is. In de winkel zelf vriendelijk personeel en ook de telefonische klantenservice heeft snel een antwoord voor je klaar. Topwinkel.

Jaap 24-12-2023

Goede advisering en snelle levering. Apparaat voldoet aan de gestelde eisen en is van goede kwaliteit

Roode 24-12-2023

Vreselijk verkoop systeem in de winkel. Niet mijn ding. Wachten en maar wachten tot je aan de beurt bent terwijl je al weer wat je wil hebben. 20 minuten gewacht nog niet aan de beurt. Zo de winkel uitgerent naar de Mediamarkt aan de overkant.

Willem 24-12-2023

Nintendo switch oled aangeschaft. Besteld volgende dag in huis. Bedankt voor de geweldige service.

Wijnand 24-12-2023

Zowel het bestellen ging moeiteloos, ook de informatie die bij de iPhone waar ik belangstelling had was duidelijk en helder.
Ook de levering was perfect vandaag besteld de volgende dag geleverd incl een sms met de de tijd van levering.
Ook nog contact gehad met de klantenservice waar ik professioneel antwoorden kreeg op mijn vragen.
En als laatste erg tevreden over mijn bestelling van mijn nieuwe iPhone, besteld onder de noemer zo goed als nieuw en inderdaad niet als nieuw te onderscheiden.
Top goede bedrijfsvoering waar klanten tevreden over mogen zijn.

Tuson 24-12-2023

Dramatisch slechte (reparatie)service Laptop al bijna 10 weken in reparatie en nog steeds geen uitsluitsel over verdere duur van reparatie….. Compete Surfacebook set geretourneerd voor reparatie, vervolgens doos met oplader weer terug ontvangen van Coolblue en na een aantal weken wachten en heen en weer bellen/mailen (uiteraard nog steeds zonder enige oplossing) heeft Coolblue uiteindelijk weer verzocht om het papieren flutboekje en oplader, welke dus al eerder bij Coolblue waren, toch maar wéér op te gaan sturen zodat het probleem direct opgelost zou gaan worden, maar helaas ook dat wordt niet nagekomen door Coolblue en nu na 10 weken nog steeds geen uitsluitsel over oplossing. Sterker nog Coolblue klantenservice weet bij reparatie Surfacebook tot 4x toe andere informatie te verschaffen maar in geen enkel geval tot een oplossing te kunnen komen. Uiteindelijk blijkt dat het product in beheer van Coolblue is beschadigd maar wenst Coolblue betaling van mijn kant om schade welke in haar beheer is ontstaan op te gaan lossen

04/12/23 email gekregen van Coolblue zodra de producten bij de reparateur zijn ontvangen zal jouw product omgeruild worden. Naar verwachting is jouw product namelijk niet meer te repareren. Helaas houdt Coolblue zich niet aan haar belofte en wacht ik op 24/12 nog steeds op vervanging

Update 24/12: conclusie van CB: "uw product is inderdaad in ons beheer beschadigd, is niet te repareren maar wij bieden u geen vervanging aan zonder dat u zelf moet bijbetalen.....

Niels Hoekzema 24-12-2023

Altijd korte levertijd.
Toen mijn telefoon kapot was fantastische service in de winkel in Arnhem.

Sander A 24-12-2023

Ondanks dat ik laat op de dag de bestelling had geplaatst, was hij er de volgende dag al, wat erg prettig was.

Frank 24-12-2023

Alles goed
Aankoop transport en afhandeling betaling allemaal verbruikers vriendelijk