Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 30-12-2023

Alles ging top. Duidelijke aankondiging van bezorging en product voldoet aan verwachting.

Mr peters 30-12-2023

Goede levering en cominucatie
Goede deals
Basis prijzen zijn wel hoog en deze worden soms ook voorgedaan als deals ookal is het nog duurder dan op andere webwinkels

MC 30-12-2023

Mooie aanbieding. De informatie rondom de levering was prima en levering was snel en een vriendelijke chauffeur.

José 30-12-2023

Geweldige shop. Heel veel keuze. Snelle levering. We zijn erg tevreden weer met onze bestelling.

Wouter Klaase 30-12-2023

Zoals altijd levering binnen 24 uur, nette knul die het kwam brengen. Bood zelfs aan het karton mee terug te nemen, dan hoefde ik het niet weg te brengen. Super hoor

Familie B 30-12-2023

CoolBlue doet wat het belooft, levert op tijd en alleszins redelijk qua prijs. Bovendien was het product bij andere leveranciers niet voorhanden. Bij CoolBlue de volgende dag geleverd!

Rianne 30-12-2023

Ik vind het fijn dat ik producten in vergelijken met elkaar. Ook vind ik het fijn dat coolblue een favoriet product heeft of beste keuze product. Dit neem ik ook mee in de keuze voor het product dat ik ga aanschaffen.

Giovanna Locatelli 30-12-2023

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Coolblue gehad. Al jaren bestel ik hier mijn elektronische apparatuur en zal dit ook blijven doen. Snelle levering en als er iets mis is wordt dit snel en netjes opgelost.

Renilde 30-12-2023

Coolblue is een fijne webshop en hij zit met de winkel ook nog in de buurt. Makkelijk bestellen en laten bezorgen of ophalen. Vriendelijk en geduldig. Wij gingen een product ophalen en het was druk. Er waren 18 mensen voor ons en toch waren we binnen een half uur klaar.
Goede service

John 30-12-2023

Bloedrukmeter op voorraad. ‘S avonds besteld en de volgende ochtend om 08.45 in huis. Goede informatie op de site, daarom gekozen voor Cool Blue.

John van Dijken 30-12-2023

Goede winkel, goede service, product besteld en kon het de volgende dag al ophalen.

Serge Zuidinga 30-12-2023

Het was voor mij erg gemakkelijk om via de webshop het product te vinden, te betalen en klaar te laten liggen in de winkel waardoor ik dezelfde dag nog het product in mijn bezit had.

Bij binnenkomst in de winkel werd ik vriendelijk ontvangen door een medewerker die mij vrolijk en enthousiast te woord te stond. Aangezien ik hier al vaker was geweest, wist ik hoe ik mij aan moest melden en waar ik vervolgens mijn product op kon halen, maar het is fijn dat er leuk personeel aanwezig om je te helpen als dat nodig is.

Na even gewacht te hebben, werd ik wederom vrolijk en vriendelijk te woord gestaan door een andere medewerker die mijn bestelde product ophaalde. Er werd genoeg tijd genomen om mij uit te leggen hoe de procedure werkt om een product om te ruilen of terug te brengen indien ik niet tevreden ben en vervolgens kon ik tevreden met mijn aangekochte product naar huis.

Al met al een uitermate goede ervaring met het bestel- en betaalproces alsmede het ophalen van het product.

Het enige waar je rekening mee dient te houden, is dat het lastig kan zijn om je auto dichtbij te parkeren om de winkel te bezoeken maar dat is eigenlijk het enige wat mogelijkerwijs verbeterd zou kunnen worden.

Julie 30-12-2023

Snelle levering, had de meta quest 3 1ste kerstdag besteld de dag na 2de kerst dag bezorgd om ongeveer 2 uur smiddags ondanks dat eerste en tweede kerstdag niet bezorgd kon worden. Alles was netjes ingepakt, ik was alleen een beetje bezorgd omdat er geen extra bescherming rond mijn pakket was en alleen de Coolblue doos maar gelukkig geen beschaiging zelfs niet de Coolblue doos geen beschadiging was helemaal netjes. Ben heel blij met Coolblue.

L.E.Eikenoord 30-12-2023

Snelle levering. De .beloofde afleverdatum wordt gehaald, zelfs in de feestdagen periode

Michel Brefeld 29-12-2023

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ze met 1 dag al bezorgen zonder extra verzendkosten. Het product dat ik heb gekocht kwam goed verpakt aan. Deze werd bezorgt door een vriendelijke bezorgen ,eer tevreden ben ik en geef coolblue een dikke 10

Lars Lommen 29-12-2023

Gebruiksvriendelijkheid van de Coolblue site is ongeëvenaard! Levering was supersnel.

Hen 29-12-2023

Heel behulpzame en vriendelijk personeel in de winkel. Niet te beroerd om antwoord te geven op alle vragen.

Coolblue - de glimlach gegarandeerd !! 29-12-2023

ik denk de meest complete webshop van NL met een bijzonder goed netwerk om de afleveringen te organiseren zoals beloofd. Elke keer weer onder de indruk hoe ze het doen; zowel kleine bestellingen als ook de grote dingen (koelkast, wasmachines enz).
Succes mede ook door de werknemers van Coolblue die altijd met een aanstekelijk enthousiasme de spullen komen afleveren, installeren enz.

Hendrik 29-12-2023

Nette, ruime en overzichtelijke winkel. Vriendelijk en bereidwillig personeel. Toch maar een zesje, omdat ik, ondanks jullie logo op de verpakking ervan, mijn VVV bon niet (rechtstreeks) kon inwisselen. Moet omgezet worden naar CoolBlue bon maar dat kan niet aan de kassa, moet je als klant zelf doen via internet. Raar beleid waarover slecht (niet) wordt gecommuniceerd. Kan het personeel in de winkel overigens niks aan doen.

S. Bruins 29-12-2023

Erg snelle aflevering, vriendelijke bezorger. Goede TV, goede beelkwaliteit.

Eric 29-12-2023

Prima aparaat, alleen bij levering werd in eerste instantie de volgende dag beloofd (24/12) maar werd uiteindelijk 27/12. Na een belletje perfect opgelost door de klantenservice!

Nelleke 29-12-2023

Erg tevreden over de snelheid van levering en gemak van afhalen. Erg snel en super vriendelijk geholpen.
25 dec online besteld en kon m de 26ste sochtends afhalen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel!

B.Stavinga 29-12-2023

De prijs en goede bezorging netjes geholpen en uitleg artikelen als ik weer wat moet hebben zou ik weer site kijken

SanneR 29-12-2023

Echt heel leuke medewerkers in de winkel, vrolijke sfeer en ook kritisch aan mij vragen waarom ik voor een bepaald product ga; terwijl er ook andere opties zijn (en die dan direct laten zien). Echt top!

Louis 29-12-2023

Top service ook mail voor eventuele installatie van apparaten en op afgesproken tijd geleverd. Super goed